SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:28 schreef gerco94 het volgende:
http://www.dutchdefencepress.com/?p=11083
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef gerco94 het volgende:
bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Pumatje het volgende:
als je je handpalm een beetje krult en als een kuiltje maakt, en dan tegen een zo'n tiet aan kletst.. hoor je zo'n mooie pets
Ah mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Nee dit is op Stroe, dus je kunt rustig naar je werk morgen, ik zit er de rest van de week nog mee opgescheept
Dan wel bij een daadwerkelijke tiet en niet bij je eigen balzak hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]Zal het binnenkort eens proberen
Hey, wat is er mis met mijn balzakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Dan wel bij een daadwerkelijke tiet en niet bij je eigen balzak he
Dit woord heeft meerder betekenissen, welke doet gij op?quote:
Toeterturken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Pumatje het volgende:
Fokkin hell wat ben ik blij dat Nederland heeft gewonnen...
Zo niet, had ik geen nachtrust gehad... 0 komma 0.
Grote blij! Mijn gevoel is tutteren!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Grote blij! Mijn gevoel is tutteren!
toeterturken indeed..quote:
Dan had je gewoon zo dansend naar buiten moeten gaan:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
toeterturken indeed..
Ik heb onder mij een turkse shoarma zaak zitten, 4 deuren verder een Turkse Shisha zaak, en verderop in de straat een Turks buurthuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |