SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 15-10-2013 20:09:03 ]
oh pls god laat dit een legit fout zijn plsssquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef seto het volgende:
kleine vrouwen die denken dat ze outomatisch schattig zijn
Sletten zijn er genoeg hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit soort meisjes heb je niet hier.
Allemaal meisjes met goede proporties en minimaal een hondvol borsten...
nee hij komt uit den haag kannie niks aan doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh pls god laat dit een legit fout zijn plsss
torrents al binnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom moeten ze allemaal giechelen? Voelt dit lekker voor hen?
oh jackie tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh pls god laat dit een legit fout zijn plsss
Als je met 'hier' je zolderkamer bedoelt niet nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit soort meisjes heb je niet hier.
Allemaal meisjes met goede proporties en minimaal een hondvol borsten...
Thanks brah.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank, ik vind jou een leuke user. Vaak lachen om jouw posts in andere fora.
endbrownnose.exe
gewoon Kluivert erin knallen die het record weer paktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef fathank het volgende:
Godverdomme, Kuyt erin brengen voor van Persie.
Alsof je Arnie inruilt voor een Chestbrah met het syndroom down
Lekker belangrijkquote:
wel meteen een assist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef fathank het volgende:
Godverdomme, Kuyt erin brengen voor van Persie.
Alsof je Arnie inruilt voor een Chestbrah met het syndroom down
Eens. Voor pussies en van die blonde, G-star en Chasin dragende Nederlandse battieboys.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck voetbal jongens, is een pussysport.
get back tot the kitchen pls.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
zal es met jouw pussy sportenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken
wow
fok de gym
ik neem dit
7 kg keiharde spiermassa in 4 weken. Ik ga bestellen, ook al maken ze maar de helft van hun claims waar is het nog steeds een wondermiddelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:57 schreef Snakey het volgende:
Woohoo, het wondermiddel is er!![]()
http://worldhealthreporte(...)&subid=393097342&p=1
nee mn je kan beter die alpha male zijn die op alternatiefdaten.nl hangtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef fathank het volgende:
Voetbal
Lekker ongegeneerd de tokkie uit kunnen hangen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef seto het volgende:
[..]
nee mn je kan beter die alpha male zijn die op alternatiefdaten.nl hangt
Dima, wat doe je nu.quote:
Mag ik mee-eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
Wie heeft er zin om mijn 2e maaltijd van de dag te koken? Net een kilo kip gehaald dus je kan go mad.
Als je naakt kookt krijg je 20 cent fooi.
Nee, dima's hoofd zou net boven de bedpost komen in die foto wss.quote:
Zolang je het maar kookt. Helemaal geen zin in die shit nu. Ben heel de dag al een staker aan het wezen en wil dat volhouden.quote:
QFTquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze giechelen om aan hun vriendinnen te laten zien dat ze het raar vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom moeten ze allemaal giechelen? Voelt dit lekker voor hen?
De vraag is alleen of je er ook letterlijk de gym mee kan slopen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef fathank het volgende:
[..]
7 kg keiharde spiermassa in 4 weken. Ik ga bestellen, ook al maken ze maar de helft van hun claims waar is het nog steeds een wondermiddel
Kip, rijst, champignon, champignonsaus, groente naar keuze, easy peazy.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zolang je het maar kookt. Helemaal geen zin in die shit nu. Ben heel de dag al een staker aan het wezen en wil dat volhouden.
wat een psychoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef Klokov het volgende:
Beter organiseren we een meet en nodigen we Kees uit:
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
quote:ook word ik weleens boterkees genoemd of roomkees, maar ik houd het liever gewoon bij keestaart.
Wel goede taarten, ik zou ze wel eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:32 schreef Klokov het volgende:
Beter organiseren we een meet en nodigen we Kees uit:
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
Waar heb je die foto vandaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:42 schreef Klokov het volgende:
Ik zou hem serieus uitnodigen, lijkt me wel een leuke en interessante gast te hebben op je feest
[ afbeelding ]
Ja doe dit dan ook een keer wanneer ik erbij ben.quote:
Niet als ik je pic in R&P mag geloven.quote:
Op die foto's ging het iig goed met dat grote mes en die kleine kinderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:47 schreef seto het volgende:
inb4 hij een taart van jullie hoofd en vingers maakt
Hij denkt wel 2 keer na voordat hij zijn mes op mijn stalen spieren kapot steekt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:47 schreef seto het volgende:
inb4 hij een taart van jullie hoofd en vingers maakt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet als ik je pic in R&P mag geloven.
Show eens een progressiepic dima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 22:54:55 ]
1/2 oktoberquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Pastapipos het volgende:
Wanneer gym meet met kees erbij?
Laten we hem de feesthoedjes en gainstaarten verzorgen
fk jou man zet je whatsap hier als je zo doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je papa jij bentgewoon geboren in nl.
Gare tjappie.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Goede gains man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]harde progressie man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alleen nog steeds niet dat ik met 13cm meer en slechts 6kg meer gewicht er groter uitzie. Zou verhoudingsgewijs niet moeten
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik snap het ook niet helemaal. Het is niet zo dat Dimi eerst skinnyfat was en dat zijn vet vervangen is door spier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
harde progressie man.
Ik snap alleen nog steeds niet dat ik met 13cm meer en slechts 6kg meer gewicht er groter uitzie. Zou verhoudingsgewijs niet moeten
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef Drinky het volgende:
Die joekels van kippen die ze hier trouwens hebben. Dit is een borst van 720gram en nog een van de kleinste. Ga je never nooit in de Appie vinden
[ afbeelding ]
Goeie genetics heb jij dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
harde progressie man.
Ze is al drie keer gegeven zo te zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef seto het volgende:
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/wDOJskXjdS7KuNpPjxlTHQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTQ1MA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)xcuse.jpg]afbeelding[/url] ]
zouden jullie geven?
Kom hier dan battie. Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
fk jou man zet je whatsap hier als je zo doet
Die neuken kankerveel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef seto het volgende:
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/wDOJskXjdS7KuNpPjxlTHQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTQ1MA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)xcuse.jpg]afbeelding[/url] ]
zouden jullie geven?
Heb meelij met de ekte +190cm boys die gains willen.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef seto het volgende:
zouden jullie geven?
ja zij had wel goede mix las ik van afkomstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef seto het volgende:
zouden jullie geven?
laat me gwn mijn momentje hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Kom hier dan battie. Je weet dat ik gelijk heb.
hongaristan gekquote:
Mijn excuse is dat ik geen clen en anavar cycle.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef seto het volgende:
zouden jullie geven?
Ligt het nou aan mij of doet hij zijn deadlifts op een vreemde manier.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Hij lift al 10 jaar dus het lijkt me dat hij de form wel goed doorheeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Sws goede genetics. Lichte botten betwijfel ik, aangezien die al een miljoen keer gebroken hadden moeten zijn maar het nooit verder is gekomen dan een kneuzingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Goeie genetics heb jij dan.
Lichte botten kan ook.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Klopt.Ja hij is echt een retard. Met z'n 100% naturalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind die deadlift idd ook apart.
quote:
Ja, indien ik vrijgezel was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef seto het volgende:
zouden jullie geven?
#jellyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef Drinky het volgende:
Die joekels van kippen die ze hier trouwens hebben. Dit is een borst van 720gram en nog een van de kleinste. Ga je never nooit in de Appie vinden
[ afbeelding ]
Wel mooi dat contrast tussen die Ogus die gewoon komt om te liften, zich niet zo druk maakt om hoe hij eruit ziet en hoe hij overkomt en Jeff met z'n omhoog gehesen broekspijpen en z'n haartjes netjes gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of doet hij zijn deadlifts op een vreemde manier.
meer een sumo dl. of hebben we het over seid?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hij is echt een retard. Met z'n 100% natural
Vind die deadlift idd ook apart.
Je zit in Hongarije toch? Daar is alles groot (nohomo). De perziken, maiskolven, appels, stukken vlees enz. Niet normaal, lijkt wel genetisch gemanipuleerd lol.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Lift in vrede Zyzz. ;_;quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef Beach het volgende:
Jeff wordt nooit de nieuwe Zyzz hoe hard hij ook probeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je zit in Hongarije toch? Daar is alles groot (nohomo).
Lol heb geen medelijden met mij (193cm hier), gainen als een mallequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heb meelij met de ekte +190cm boys die gains willen.
Ja maar jij bent black dus je hebt een verstoord referentiekader.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol dit kan maar beter in inches zijn zeg wtf
klopt. Ook de lappen biefstuk zijn hier minstens 2x zo groot. Heerlijk overcompenserend land. Veel mensen in de gym ook aan de roidsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je zit in Hongarije toch? Daar is alles groot (nohomo). De perziken, maiskolven, appels, stukken vlees enz. Niet normaal, lijkt wel genetisch gemanipuleerd lol.
We zijn niet allemaal zo groot geschapen als Mdungo uit het oerwoud.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
meen je dittt?? ik ben zo onckr nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog je vuist geburiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Zolang je cock maar dik is.
Aan een pencil dick hebben we niks.
Chode crew hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Je traint je polskracht ook niet voor niks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog je vuist geburiken.
3,2cm. Meeste vrouwen kunnen het niet handelen #BBCquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
De mijne niet, ik moest hem vaak in een tuinslangrol oprollen zodat ik er minder last van heb. Het is een heel triest verhaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef JackieBrown het volgende:
Lol sinds wanneer is mijn referentiekader (etha dus) een mdungo uit het oerwoud dan?
Meeste van jullie dicks zijn dus amper een paar cm groter dan fanta's clit
Fanta slikt naast pik ook test(es hahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef JackieBrown het volgende:
Lol sinds wanneer is mijn referentiekader (etha dus) een mdungo uit het oerwoud dan?
lol, waar een wil is , is een weg, als mijn before foto ziet van 4.5 jaar terug met dezelfde lengte schrik je wel ja.quote:
Ik wilde eerst naar Zuid Korea omdat daar de peners gemiddeld 9,7cm zijn ofzo.quote:
teach me your waysquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lol heb geen medelijden met mij (193cm hier), gainen als een malle
Post dan, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol, waar een wil is , is een weg, als mijn before foto ziet van 4.5 jaar terug met dezelfde lengte schrik je wel ja.
Jij bent gewoon masterracequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol, waar een wil is , is een weg, als mijn before foto ziet van 4.5 jaar terug met dezelfde lengte schrik je wel ja.
Zijn die tats van de lion king?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
there is hope for natty brahs
oog voor details ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
hahah zijn pik heet arthur...crowned king arthur hahah
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
hahah zijn pik heet arthur...crowned king arthur hahah
Altijd..en het kan ook staand hoor met je 1.93quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oog voor details ..
nu buigen voor de koning
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent black dus je hebt een verstoord referentiekader.
babynames.comquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Altijd..en het kan ook staand hoor met je 1.93
Godver, beestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat er wat motivatie uitgehaald kan worden, ik haal mijn motivatie ook dagelijks uit mensen die progress maken. We're all gonna make it , serieus!quote:
moest eigenlijk nog "inb4" voorstaanquote:
Niet bang zijn voor fat gains, serieus, ripped zijn kan altijd nog.. eerst moet die compacte stevige fundering gebouwd worden. Kan daar niet lang genoeg op hameren ... in mijn 2e jaar liften had ik echt een zieke dreamerbulk gedaan(okok iets te ver doorgeslagen met gomad) maar mijn lifts plus massa waren echt skyhigh gegaan toendertijd. Dat vet had ik er zo weer vanaf met een slowcut.quote:
Kan niet meer zwanger raken door mijn overmatige steroidgebruik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moest eigenlijk nog "inb4" voorstaan
Don't worry brah, ik heb mijn motivatie allang gevonden. Je moest eens weten wat voor Jabba ik voorheen was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoop dat er wat motivatie uitgehaald kan worden, ik haal mijn motivatie ook dagelijks uit mensen die progress maken. We're all gonna make it , serieus!
Jij bent mijn Zyzzquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoop dat er wat motivatie uitgehaald kan worden, ik haal mijn motivatie ook dagelijks uit mensen die progress maken. We're all gonna make it , serieus!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben wel nieuwschierig eigenlijk, jabba the hut?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Don't worry brah, ik heb mijn motivatie allang gevonden. Je moest eens weten wat voor Jabba ik voorheen was.
even een traantje wegpinkenquote:
Hij stak ook anabolen in z'n kont.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
even een traantje wegpinken![]()
Op het moment weer in volle bulk modus, zyzz kwam nooit boven de 8% uit volgens mij(mede dankzij bepaalde peptides lol)
Dreamerbulk to base, i'm going in!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan niet meer zwanger raken door mijn overmatige steroidgebruik.
inb4 jeursequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hij stak ook anabolen in z'n kont.
Ga je mijn clit dan ook pijpen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dreamerbulk to base, i'm going in!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga je mijn clit dan ook pijpen?
Je zou maar aan je kleine broertje vragen of hij even anabolen in je kont kan schieten.quote:
die blonde mullet ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:26 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je zou maar aan je kleine broertje vragen of hij even anabolen in je kont kan schieten.
[ afbeelding ]
In Australië schijnt het heel normaal te zijn voor mannen om zich te blonderen.quote:
Fucking phags.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:28 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
In Australië schijnt het heel normaal te zijn voor mannen om zich te blonderen.
Oh mooi ik ook, zwaardvechten?quote:
Zieke roroquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
denk je dat je kans maakt met je dolk tegen mijn claymore?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fucking phags.
[..]
Oh mooi ik ook, zwaardvechten?
Ja, fatty bomba. 110kg met 40+ % BFquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ben wel nieuwschierig eigenlijk, jabba the hut?
Ik heb mijn vrouwelijke assets ook nog.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
denk je dat je kans maakt met je dolk tegen mijn claymore?
Of heb je nog suprise attacks?
Godver.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
Corrosive acid attack, door de radioactieve squirtsap verschrompelt je penis.
en nooit foto's van de beentjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, fatty bomba. 110kg met 40+ % BF
Dit is van toen ik al 12kg was afgevallen, nog steeds fatty
[ afbeelding ]
En deze van Juni 2013, einde van mijn cut om te beginnen met slow bulk.
[ afbeelding ]
En 10 dagen geleden, mischien mijn bulk iets omhoog schroeven, maar wil fatgains gewoon minimaal houden en dat lukt nu redelijk (wel iets in BF gestegen).
[ afbeelding ]
Bitches van vroeger zeker miren nu. Ik zou ze zo keihard neggen, hoeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 10 dagen geleden, mischien mijn bulk iets omhoog schroeven, maar wil fatgains gewoon minimaal houden en dat lukt nu redelijk (wel iets in BF gestegen).
[ afbeelding ]
Beentjes zyn niet zo belangrijk gaat om opperbody alleen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beentjes zyn niet zo belangrijk gaat om opperbody alleen.
roidsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:40 schreef Krabs2.0 het volgende:
Beestelijk lichaam, maar er is iets met je gezicht aan de hand.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
you need some beef, babyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bitches van vroeger zeker miren nu. Ik zou ze zo keihard neggen, hoeren.
Goed verschil idd, overal definitie in die onderste fotoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij snapt het idd. Ik kan nu sws beter krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bitches van vroeger zeker miren nu. Ik zou ze zo keihard neggen, hoeren.
Dude echtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
damn wat een transformatie ... just damn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon die hungarian princesses kapotscheuren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij snapt het idd. Ik kan nu sws beter krijgen
This pro coaching guidebook will probably work for you because it's personalized just for your body type. The Muscle Maximizer explains how flabby bodies turn into ROCK SOLID athletic bodies using the perfect diet plan & workouts. Look at the way the Maximizer can get you SIX-PACK ABS:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef ZetaOS het volgende:
Jeff denkt ook dat ie Zyzz is.
Gelukkig heeft de super troll al een reactie geplaatst.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouwelijke assets ook nog.
[..]
Godver.
Maar grootste deel van mijn trainingen bestaat uit compounds. Wissel af met low bar en front squat voor de variatie. Deadlifts afgelopen weken niet vanwege een of andere stekende pijn in m'n linker trapezius. Powercleans, clean and (push)press, lunges en dan nog wat isolatie zooi.quote:
Die spam altijd. Ook leuk als de openingszin een reactie is maar naar niemand in de commentsection.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
This pro coaching guidebook will probably work for you because it's personalized just for your body type. The Muscle Maximizer explains how flabby bodies turn into ROCK SOLID athletic bodies using the perfect diet plan & workouts. Look at the way the Maximizer can get you SIX-PACK ABS:
MuscleMaximizerWorkout.com
Hoeveel squat je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar grootste deel van mijn trainingen bestaat uit compounds. Wissel af met low bar en front squat voor de variatie. Deadlifts afgelopen weken niet vanwege een of andere stekende pijn in m'n linker trapezius. Powercleans, clean and (push)press, lunges en dan nog wat isolatie zooi.
Ze hebben nu ook van die weighted sleighs bij ons. Als je die aan het einde van je training pakt donder je overal de trap af
In een jaar mischien 4x ofzo bicep curls gedaan
3x per dag wegen, bang voor zout en water, kcalmaintenance of een surplus van 10-20 kcals. Een harde gecontroleerde bulk zetten heeft ook echt iets mannelijks. Je permabulk beëindigen voelt gewoon echt fucking gay/Libelle-ish.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef Sapstengel het volgende:
Grappig btw hoe oud fatties altijd bang zijn om aan te komen en voorzichtig bulken, terwijl veel ecto's juist full bulkmode gaan en zich niet druk maken om wat vet
65 5x5 front squat, 85kg low bar. Mijn squat is echt zwak, maar komt waarschijnlijk ook omdat ik ze altijd na 4x8 deadlift pakquote:
manboobs die zijn pas gay..dus don't fucking care what die wusses zeggen over je fucking lijfstijl..Cut dat motherfucking hippobody down to an aesthetic sculpture and walk away with 7 % bitches mirin'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
3x per dag wegen, bang voor zout en water, kcalmaintenance of een surplus van 10-20 kcals. Een harde gecontroleerde bulk zetten heeft ook echt iets mannelijks. Je permabulk beëindigen voelt gewoon echt fucking gay/Libelle-ish.
Watquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
3x per dag wegen, bang voor zout en water, kcalmaintenance of een surplus van 10-20 kcals. Een harde gecontroleerde bulk zetten heeft ook echt iets mannelijks. Je permabulk beëindigen voelt gewoon echt fucking gay/Libelle-ish.
Wil niet lullig doen maar ik haalde 80kg na anderhalve maand SS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
65 5x5 front squat, 85kg low bar. Mijn squat is echt zwak, maar komt waarschijnlijk ook omdat ik ze altijd na 4x8 deadlift pak![]()
Ik had eerlijk gezegd al gehoopt nu dik over de 100kg te squatten. Lukt ook wel zonder full ROM, maar dat is geen squat.
Mijn reactie daarop:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
This pro coaching guidebook will probably work for you because it's personalized just for your body type. The Muscle Maximizer explains how flabby bodies turn into ROCK SOLID athletic bodies using the perfect diet plan & workouts. Look at the way the Maximizer can get you SIX-PACK ABS:
MuscleMaximizerWorkout.com
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
manboobs die zijn pas gay..dus don't fucking care what die wusses zeggen over je fucking lijfstijl..Cut dat motherfucking hippobody down to an aesthetic sculpture and walk away with 7 % bitches mirin'.
Ja klopt. Mijn fat days waren echt de donkerste tijden in mijn leven, daar wil ik niet snel weer naar terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed verschil idd, overal definitie in die onderste foto. Goede triceps ook.
Grappig btw hoe oud fatties altijd bang zijn om aan te komen en voorzichtig bulken, terwijl veel ecto's juist full bulkmode gaan en zich niet druk maken om wat vet
Ja, daarom ben ik ook fucking pissed op mijn squat progress. Al het andere gaat goed en hard. Deadlift is in 7 maanden van 70kg naar 130kg gegaan maar mijn squat blijft maar steken. Ik ben er nu maar leg presses in mijn schema aan het verwerken omdat ik hoop dat dat enige carry-over heeft. Daar boek ik namelijk wel snel progressie op, terwijl mijn squat maar 15kg is gegroeid in die 7 maanden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:51 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar ik haalde 80kg na anderhalve maand SS.
Skinnyfat voor life
hahahaha epicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Your argument is invalid
manboobs krijg je niet van een stevige bulk waarbij je spieren opbouwt hoor.. gyno misschien met bepaalde peptidesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
manboobs die zijn pas gay..dus don't fucking care what die wusses zeggen over je fucking lijfstijl..Cut dat motherfucking hippobody down to an aesthetic sculpture and walk away with 7 % bitches mirin'.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mijn reactie daarop:
After i purchased The Muscle Maximizer guidebook i lost all my friends and Chestbrah send me a letter that Zyzz hate me
Ik voel je man. Ik heb zelf moeite met m'n overhead press. Ik kan op een goede dag 35-37.5kg doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook fucking pissed op mijn squat progress. Al het andere gaat goed en hard. Deadlift is in 7 maanden van 70kg naar 130kg gegaan maar mijn squat blijft maar steken. Ik ben er nu maar leg presses in mijn schema aan het verwerken omdat ik hoop dat dat enige carry-over heeft. Daar boek ik namelijk wel snel progressie op, terwijl mijn squat maar 15kg is gegroeid in die 7 maanden.
Als ik eraan denk word ik depressief
dat seg ik toch helemelaa niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
manboobs krijg je niet van een stevige bulk waarbij je spieren opbouwt hoor.. gyno misschien met bepaalde peptides
Post deze danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
Zyzz used The Muscle Maximizer guidebook and he died in a fucking sauna!!
las het verkeerd, ben nog steeds beetje verdwaasd over die enorme clitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat seg ik toch helemelaa niet.
gewoon als je dik bent maar je trekt je teveel aan van wat mensen vinden van je dieet omdat het gee is.
dat is zonde..want manboobs zijn nog geeer.
Nieuwe TTquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
If Jabba the Hutt lost weight he would be Jabba the Cut.
Dat zijn vooral wogs en bogansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:28 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
In Australië schijnt het heel normaal te zijn voor mannen om zich te blonderen.
lekker hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:02 schreef star_gazer het volgende:
Gisteren 5x10x30kg OHP... Ik heb serieus voor het eerst in mijn leven schouder DOMS.
definities graag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zijn vooral wogs en bogans
Wil je best pics van mijn clit in stijve toestand sturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
las het verkeerd, ben nog steeds beetje verdwaasd over die enorme clit
Op 01:25 is echt snapcity form van Seid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of doet hij zijn deadlifts op een vreemde manier.
W.O.G = Welcome Overseas Guest (er zit 'wat' sarcasme in die term verwerkt)quote:
lol wtf die deadlift pr's van hem zijn echt cringe jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op 01:25 is echt snapcity form van Seid.
zie nog niksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil je best pics van mijn clit in stijve toestand sturen
Zyzz was ook een wog.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
W.O.G = Welcome Overseas Guest (er zit 'wat' sarcasme in die term verwerkt)
Bogan = Tokkie
Australiërs zijn best een tokkievolk. Je ziet hier ook veel rattenstaartjes, matjes en buitenproportionele gasten met roid backne.
Mijn reactie op deze video:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op 01:25 is echt snapcity form van Seid.
Zit wel waarheid in dat plaatje. SS zorgt voor behoorlijk wat fatgain. De reprange 3x5 is simpelweg niet dieaal voro hypertrofie.quote:
Starting Strength They Said, Would Work Miracles They Said...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit wel waarheid in dat plaatje. SS zorgt voor behoorlijk wat fatgain. De reprange 3x5 is simpelweg niet dieaal voro hypertrofie.
Wat een fucking smerig figuur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Starting Strength They Said, Would Work Miracles They Said...
[ afbeelding ]
Lekkere moobs ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een fucking smerig figuur.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lekkere moobs ook
SS werkt prima om een basis te leggen, maar een mooi lijf krijg je er niet van.
Heeft meer tiet dan sommige chicksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lekkere moobs ookWellicht tijd voor een kuurtje Nolva
Ik heb vier maanden starting strength gedaan en ben best tevreden met mijn progress. Ben inderdaad aan de vette kant, maar mijn lifts zijn wel omhoog gegaan. Ik kan nu dus lekker op hypertrophy gaan trainen met zinvolle gewichtenquote:
Ja, die gast heeft duidelijk een oestrogeen probleem. Zoals ik al zei, na het cutten aan de nolva en wellicht zelfs het mes erin.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft meer tiet dan sommige chicksOok gewoon een ronde vorm, vaak zie je van die saggy manboobs.
Zijn stem en dat serieuze hoofd.quote:
Haha ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, die gast heeft duidelijk een oestrogeen probleem. Zoals ik al zei, aan de nolva en wellicht zelfs het ems erin.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Deze routine vond ik zelf het beste
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon trollen die plaatjes haha..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb vier maanden starting strength gedaan en ben best tevreden met mijn progress. Ben inderdaad aan de vette kant, maar mijn lifts zijn wel omhoog gegaan. Ik kan nu dus lekker op hypertrophy gaan trainen met zinvolle gewichten
Correcte waarneming, Jesse heeft inderdaad een soort paardenhoef in zijn gezicht, de video is overduidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Jesse nog 1 post, man wat zie je er slecht uit.
Rond je neus zit een soort omgekeerde paardenhoef, alsof je een trap in je face van een paard hebt gehad.
Ziet er echt vaag uit, kijk zelf de video maar...raar hoor.
Sorry..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Wat zijn jullie toch ook een stel etters
Binnensmonds kotsenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:38 schreef dreamerbulk het volgende:
on that weird part of youtube again...
"so this is where Muscle Milk comes from"
WTF. Komt dat door prolactin?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:38 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Wat zijn jullie toch ook een stel etters
Kan door hormoon verstoring idd, of door een hele lange tijd van uithongering... als je daarna weer gaat eten komt er een enorme hormoon boost waardoor er melkproductie ontstaatquote:
Wtfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan door hormoon verstoring idd, of door een hele lange tijd van uithongering... als je daarna weer gaat eten komt er een enorme hormoon boost waardoor er melkproductie ontstaat
Daarnaast kan een man ook melk geven als er een baby zonder moeder is en de tepel lang genoeg prikkels krijgt.
quote:Okay dan. Ik ben gisteren begonnen met m'n Superdrol. 20 Mg per dag.
Ik werd op weg naar de gym bijna aangereden door een auto, midden op het zebrapad. Die auto had mij volgens mij wel degelijk gezien maar reed gewoon hard door, zo van, ga jij maar lekker opzij. Ik kon nog net wegspringen anders was m'n been eraan gegaan. Ik was echt woedend en heb twee deuken in het dak van die auto geslagen. Horloge ging toen ook nog eens kapot daardoor...Auto reed toen gauw door.
Zal naarmate de week verloopt en ik veranderingen zie jullie wel op de hoogte houden.
Toen ik een kilo of 90 was kon ik ook veel meer pressen, liften en squatten dan nu. 150kg deadlift 1st try no problem. Maarja, het lichaam is dan idd niet echt een streefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lekkere moobs ookWellicht tijd voor een kuurtje Nolva
would get punched and raped by 10/10quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
10/10 wood berry
Hier ook, wat voller maar staat goed:
[ afbeelding ]
Gelukkig dat hij dat auto verhaal er even bij vertelt ook.quote:
O rly?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef JackieBrown het volgende:
Oh man veeg me op. Full contact sparrenquote:
Ik had het niet bij 2 deuken gelatenquote:
en vervolgens een topic openen; "y guys think i have gyno maybe?!"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:38 schreef dreamerbulk het volgende:
Krijg je daar ook blowjobs van de lekkere jonge receptionistes bij of zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef Klokov het volgende:
Ik krijg een mail dat ik 3 maanden kan sporten voor 200 euro. wtf, dit is dus een aanbieding?(Health City
_!!! )
Zoveel betaal ik nog niet per jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:05 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook blowjobs van de lekkere jonge receptionistes bij of zo?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef Klokov het volgende:
Ik krijg een mail dat ik 3 maanden kan sporten voor 200 euro. wtf, dit is dus een aanbieding?(Health City
_!!! )
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:51 schreef Klokov het volgende:
_!!! )
1 keer een proefles gedaan omdat een vriend van me er traindequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]Hoe kom jij aan mail van HC?
Ik mag via mijn ziektekostenverzekering voor iets van 58 euro/maand daar sporten, als ik zou willen. En dan mag ik wel in alle vestigingen in mijn regio.
Nou, nou: zo erg is het ook weer niet. De prijzen zijn veel te hoog en het is niet echt hardcore, maar de voorzieningen zijn best goed. Plus veel en goede groepslessen. En de gemengde sauna natuurlijk. Plus geen paupervolk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]typfoutje zeker, om daar te trainen zou je geld toe moeten krijgen
Helaas niet. Ik rij elke dag langs een HC en daar hangen regelmatig dat soort "aanbiedingen". intro prijs van 45/maand. Super resultaat voor 200 euro/3mndquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]typfoutje zeker, om daar te trainen zou je geld toe moeten krijgen
vestigingsafhankelijk. De oude in Gouda heb ik getrained. Nou ja, ik was er lid. Na 1 maand weigerde ik nog te gaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nou, nou: zo erg is het ook weer niet. De prijzen zijn veel te hoog en het is niet echt hardcore, maar de voorzieningen zijn best goed. Plus veel en goede groepslessen. En de gemengde sauna natuurlijk.
Als dat ex. Personal Training is, is dat achterlijk veel geld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik rij elke dag langs een HC en daar hangen regelmatig dat soort "aanbiedingen". intro prijs van 45/maand. Super resultaat voor 200 euro/3mndetc etc
De all-inclusives (ik mag hopen dat het voor 200 euro / 3 maanden om een all-inclusive gaat) hebben wel ruime openingstijden. Er zit wel wat verschil tussen: met name de voormalige Fitness First vestigingen hebben goede voorzieningen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
vestigingsafhankelijk. De oude in Gouda heb ik getrained. Nou ja, ik was er lid. Na 1 maand weigerde ik nog te gaan
De nieuwe ziet er wel ruim uit, met flink wat materiaal. Maar dat dekt mijn bedrijfsfitness niet EN het zijn bagger openingstijden.
FF ben ik 6 jaar lid geweest, absurde prijzen, maar wel goed uitgerust. En gemende sauna iddquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De all-inclusives (ik mag hopen dat het voor 200 euro / 3 maanden om een all-inclusive gaat) hebben wel ruime openingstijden. Er zit wel wat verschil tussen: met name de voormalige Fitness First vestigingen hebben goede voorzieningen.
Dat is echt vestigingsafhankelijk. Een van m'n ex sportscholen werd een health city en bij de verbouwing hebben ze het squatrek weggehaald, de prijs werd idioot veel hoger en er kwam een hele golf aan CIOS stagiairs die stuk voor stuk onzin liepen te verkondigen in plaats van je rustig te laten trainen. En na hun stage konden ze er ineens aan de slag als 'personal trainer'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nou, nou: zo erg is het ook weer niet. De prijzen zijn veel te hoog en het is niet echt hardcore, maar de voorzieningen zijn best goed. Plus veel en goede groepslessen. En de gemengde sauna natuurlijk. Plus geen paupervolk.
Die CIOS-figuren. The horror.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is echt vestigingsafhankelijk. Een van m'n ex sportscholen werd een health city en bij de verbouwing hebben ze het squatrek weggehaald, de prijs werd idioot veel hoger en er kwam een hele golf aan CIOS stagiairs die stuk voor stuk onzin liepen te verkondigen in plaats van je rustig te laten trainen. En na hun stage konden ze er ineens aan de slag als 'personal trainer'
echt he, the unspeakable horror.. ik heb oefeningen gezien.. volgens mij was dat een project: verzin zelf een oefening en probeer het uit op mensen tijdens je stage oid.quote:
En ze kwamen ook 'tips' geven als je gewoon bezig was zeker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
echt he, the unspeakable horror.. ik heb oefeningen gezien.. volgens mij was dat een project: verzin zelf een oefening en probeer het uit op mensen tijdens je stage oid.
One-hand kettlebelt raise with one-legged squat op omgekeerde bosu bal enzo
Nouja sterker nog, in den beginne kreeg ik zo'n 3x30 minuten personal training. Liet die jongen me een soort side-planks doen, op zich niks mis mee, maar hij draaide steeds mee zodat hij aan mijn achterkant lag zeg maar op de matquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:51 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_:
[..]
En ze kwamen ook 'tips' geven als je gewoon bezig was zeker?
Etha heeft em toch wel opgewacht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouja sterker nog, in den beginne kreeg ik zo'n 3x30 minuten personal training. Liet die jongen me een soort side-planks doen, op zich niks mis mee, maar hij draaide steeds mee zodat hij aan mijn achterkant lag zeg maar op de maten als ik dan niet hoog genoeg kwam gaf hij dat aan door met z'n hand tegen m'n billen te duwen
Ultieme creepmodus baan
Ik was toen nog vrijgezel.. dus eigenlijk was het ook wel een beetje actie voor mequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Etha heeft em toch wel opgewacht?
'Ja juffie, ik laat wel even zien hoe de zonnebank werkt. Kleed je maar vast uit dan kom ik ZO ff terug om te checken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik was toen nog vrijgezel.. dus eigenlijk was het ook wel een beetje actie voor me![]()
Jezelf zo laten misbruiken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouja sterker nog, in den beginne kreeg ik zo'n 3x30 minuten personal training. Liet die jongen me een soort side-planks doen, op zich niks mis mee, maar hij draaide steeds mee zodat hij aan mijn achterkant lag zeg maar op de maten als ik dan niet hoog genoeg kwam gaf hij dat aan door met z'n hand tegen m'n billen te duwen
Ultieme creepmodus baan
Vrouwen houden ervan om misbruikt te wordenquote:
Hey Weissmanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:08 schreef Cake-Man het volgende:
Hey bois ik ben weer terug alles goed ?
hier wel ok man haha
laterz
Hey Weismann, welkom terug manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:08 schreef Cake-Man het volgende:
Hey bois ik ben weer terug alles goed ?
hier wel ok man haha
laterz
Dit lijkt me trouwens een gevalletje XXY (Klinefelter syndroom)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Starting Strength They Said, Would Work Miracles They Said...
[ afbeelding ]
bij ons is zo n brede negerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:52 schreef fathank het volgende:
Gymmanager lijkt me echt een kut baan. Geen competent personeel te vinden
Prima zandloperfiguur toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit lijkt me trouwens een gevalletje XXY (Klinefelter syndroom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |