SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 15-10-2013 20:09:03 ]
oh pls god laat dit een legit fout zijn plsssquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef seto het volgende:
kleine vrouwen die denken dat ze outomatisch schattig zijn
Sletten zijn er genoeg hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit soort meisjes heb je niet hier.
Allemaal meisjes met goede proporties en minimaal een hondvol borsten...
nee hij komt uit den haag kannie niks aan doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh pls god laat dit een legit fout zijn plsss
torrents al binnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom moeten ze allemaal giechelen? Voelt dit lekker voor hen?
oh jackie tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh pls god laat dit een legit fout zijn plsss
Als je met 'hier' je zolderkamer bedoelt niet nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit soort meisjes heb je niet hier.
Allemaal meisjes met goede proporties en minimaal een hondvol borsten...
Thanks brah.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
Fathank, ik vind jou een leuke user. Vaak lachen om jouw posts in andere fora.
endbrownnose.exe
gewoon Kluivert erin knallen die het record weer paktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef fathank het volgende:
Godverdomme, Kuyt erin brengen voor van Persie.
Alsof je Arnie inruilt voor een Chestbrah met het syndroom down
Lekker belangrijkquote:
wel meteen een assist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef fathank het volgende:
Godverdomme, Kuyt erin brengen voor van Persie.
Alsof je Arnie inruilt voor een Chestbrah met het syndroom down
Eens. Voor pussies en van die blonde, G-star en Chasin dragende Nederlandse battieboys.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck voetbal jongens, is een pussysport.
get back tot the kitchen pls.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
zal es met jouw pussy sportenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken
wow
fok de gym
ik neem dit
7 kg keiharde spiermassa in 4 weken. Ik ga bestellen, ook al maken ze maar de helft van hun claims waar is het nog steeds een wondermiddelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:57 schreef Snakey het volgende:
Woohoo, het wondermiddel is er!![]()
http://worldhealthreporte(...)&subid=393097342&p=1
nee mn je kan beter die alpha male zijn die op alternatiefdaten.nl hangtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef fathank het volgende:
Voetbal
Lekker ongegeneerd de tokkie uit kunnen hangen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef seto het volgende:
[..]
nee mn je kan beter die alpha male zijn die op alternatiefdaten.nl hangt
Dima, wat doe je nu.quote:
Mag ik mee-eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
Wie heeft er zin om mijn 2e maaltijd van de dag te koken? Net een kilo kip gehaald dus je kan go mad.
Als je naakt kookt krijg je 20 cent fooi.
Nee, dima's hoofd zou net boven de bedpost komen in die foto wss.quote:
Zolang je het maar kookt. Helemaal geen zin in die shit nu. Ben heel de dag al een staker aan het wezen en wil dat volhouden.quote:
QFTquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze giechelen om aan hun vriendinnen te laten zien dat ze het raar vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom moeten ze allemaal giechelen? Voelt dit lekker voor hen?
De vraag is alleen of je er ook letterlijk de gym mee kan slopen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef fathank het volgende:
[..]
7 kg keiharde spiermassa in 4 weken. Ik ga bestellen, ook al maken ze maar de helft van hun claims waar is het nog steeds een wondermiddel
Kip, rijst, champignon, champignonsaus, groente naar keuze, easy peazy.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zolang je het maar kookt. Helemaal geen zin in die shit nu. Ben heel de dag al een staker aan het wezen en wil dat volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |