ja okquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bekritiseer toch alleen de vorm.
* Drizzt gaat er snel tussen staan en ontvoert C_Aquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel steekt haar hand uit naar Kapi
Heb je een krukje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
Ik wilde hand van Happel ook wel eens vasthouden.
* charmed_angel schreeuwt om hulp en probeert de hand te pakken van.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Drizzt gaat er snel tussen staan en ontvoert C_A
Madame_Paonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel schreeuwt om hulp en probeert de hand te pakken van.....
Ook wel onnodig je posts daar, laat ze lekker hun ding doen. Hoe geschift het ook is het is wel erg onschuldig.quote:
Mwa, die 1ste post moet wel kunnen vind ik. Maar langer doorgaan dan dat is nogal onnodig, idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel onnodig je posts daar, laat ze lekker hun ding doen. Hoe geschift het ook is het is wel erg onschuldig.
Daar doelde ik ook wel op ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die 1ste post moet wel kunnen vind ik. Maar langer doorgaan dan dat is nogal onnodig, idd.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook wel op ja.
Dan nu wat anders. Ik heb een Heartstone beta key, kon je daar geen geld mee verdienen?
3 tientjes op Marktplaats als je mazzel hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook wel op ja.
Dan nu wat anders. Ik heb een Heartstone beta key, kon je daar geen geld mee verdienen?
Daarom leidde ik mijn plottwist ook in. Ik dacht dat Insomnia stelde dat hij zijn beta key voor 50 dollar had verkocht o.i.d.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
En geen idee, ik weet niet wat een Heartstone beta key is.
Deze post is maar weinig constructief.
Hmm straks maar eens zoeken dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
3 tientjes op Marktplaats als je mazzel hebt.
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inlichtquote:
Wegquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We gaan dan een virtuele mensen-ketting maken om je uit het banputje te trekken.
Inligt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inligt![]()
Stijn Ajacied422
Wat heb jij toch met ch en g's manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inligt![]()
Stijn Ajacied422
Dude.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inlicht![]()
Stijn Ajacied422
Dat was een manier om hem uit z'n tent te lokken.quote:
Hij is ligtelijk in de war de laatste tijd. Komt niet choed met die jongen als we niet snel inchrijpen.quote:
*jonchenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is ligtelijk in de war de laatste tijd. Komt niet choed met die jongen als we niet snel inchrijpen.
Debielquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een manier om hem uit z'n tent te lokken.
Jammer dat je het verpest.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een manier om hem uit z'n tent te lokken.
Jammer dat je het verpest.
Nou nou het was idd nogal dom van hem, maar laten we vriendelijk blijven.quote:
Ja lul je er maar uit ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou het was idd nogal dom van hem, maar laten we vriendelijk blijven.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja lul je er maar uit ja.
Teringdebiel.
Vraag het zelf. Je bent er zelf ook nogal druk bezig om mijn poten weg te zagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje vraag of Marije ook op Tinder zit.
Ik ga straks Engeland - Polen kijken met Polenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
Hopen dat Nederland Turkije gaat vernederen.
Ben warschau.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:54 schreef Grifte het volgende:
Inso ben je op Wembley vanavond met je Poolse broeders?
Moet sowieso wel lukken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
Hopen dat Nederland Turkije gaat vernederen.
Was het in principe wel met je eens eigenlijk alleen jammer dat je zo ver doordraaft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag het zelf. Je bent er zelf ook nogal druk bezig om mijn poten weg te zagen.
lekker insoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga morgen zapiekanka halen.
Einde bericht.
lekker insoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga morgen zapiekanka halen.
Einde bericht.
mooi gedicht knutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geef mij je hand
geef mij ze allebei
en vertel me even
dat je niet kan leven
zonder mij. zonder mij.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geef mij je hand
geef mij ze allebei
en vertel me even
dat je niet kan leven
zonder mij. zonder mij.
Ik welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Turken hoef ik niet op het wk te zien.
Laatste post vrijdag. Zal wel op vakantie zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inlicht![]()
Stijn Ajacied422
ownedcorequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso, waar heb jij je Heartstone key verkocht?
Ik had toevallig vandaag ineens zin in zo'n puntzak met kruimels. Die heb ik zeker 10 jaar niet meer opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo maar eens wat stroopwafels halen, want dit wordt toch niks meer.
Ik vind dat altijd lekker tot het moment dat ik ze daadwerkelijk ga eten. Dan valt het altijd tegen voor m'n gevoel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had toevallig vandaag ineens zin in zo'n puntzak met kruimels. Die heb ik zeker 10 jaar niet meer op
Raar he.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had toevallig vandaag ineens zin in zo'n puntzak met kruimels. Die heb ik zeker 10 jaar niet meer op
Raar he.
Is het niet Polen - Engeland nu?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
kwartiertjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het niet Polen - Engeland nu?
48 uur maar ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus Xcachet heeft serieus een VBL ban? Wat zijn we hier toch ook een hypocriet zooitje bij elkaar![]()
Volkomen terecht man. Ze heeft niks met voetbal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus Xcachet heeft serieus een VBL ban? Wat zijn we hier toch ook een hypocriet zooitje bij elkaar![]()
Wat ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Alleen VBL-ers krijgen gelijk een weekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef JanCees het volgende:
Hoe kom je aan een subforumban? Meestal krijg je toch gelijk een week.
Overigens moet je je sig veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens moet je je sig veranderen.
Wat heeft ze eigenlijk gedaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |