ja okquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bekritiseer toch alleen de vorm.
* Drizzt gaat er snel tussen staan en ontvoert C_Aquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel steekt haar hand uit naar Kapi
Heb je een krukje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
Ik wilde hand van Happel ook wel eens vasthouden.
* charmed_angel schreeuwt om hulp en probeert de hand te pakken van.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Drizzt gaat er snel tussen staan en ontvoert C_A
Madame_Paonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel schreeuwt om hulp en probeert de hand te pakken van.....
Ook wel onnodig je posts daar, laat ze lekker hun ding doen. Hoe geschift het ook is het is wel erg onschuldig.quote:
Mwa, die 1ste post moet wel kunnen vind ik. Maar langer doorgaan dan dat is nogal onnodig, idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel onnodig je posts daar, laat ze lekker hun ding doen. Hoe geschift het ook is het is wel erg onschuldig.
Daar doelde ik ook wel op ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, die 1ste post moet wel kunnen vind ik. Maar langer doorgaan dan dat is nogal onnodig, idd.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook wel op ja.
Dan nu wat anders. Ik heb een Heartstone beta key, kon je daar geen geld mee verdienen?
3 tientjes op Marktplaats als je mazzel hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook wel op ja.
Dan nu wat anders. Ik heb een Heartstone beta key, kon je daar geen geld mee verdienen?
Daarom leidde ik mijn plottwist ook in. Ik dacht dat Insomnia stelde dat hij zijn beta key voor 50 dollar had verkocht o.i.d.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
En geen idee, ik weet niet wat een Heartstone beta key is.
Deze post is maar weinig constructief.
Hmm straks maar eens zoeken dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
3 tientjes op Marktplaats als je mazzel hebt.
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inlichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |