Wegquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We gaan dan een virtuele mensen-ketting maken om je uit het banputje te trekken.
Inligt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inligt![]()
Stijn Ajacied422
Wat heb jij toch met ch en g's manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inligt![]()
Stijn Ajacied422
Dude.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb zelfs z'n forumnaam in die post gezet in de hoop dat hij zichzelf spytoolt en mij even inlicht![]()
Stijn Ajacied422
Dat was een manier om hem uit z'n tent te lokken.quote:
Hij is ligtelijk in de war de laatste tijd. Komt niet choed met die jongen als we niet snel inchrijpen.quote:
*jonchenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is ligtelijk in de war de laatste tijd. Komt niet choed met die jongen als we niet snel inchrijpen.
Debielquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een manier om hem uit z'n tent te lokken.
Jammer dat je het verpest.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een manier om hem uit z'n tent te lokken.
Jammer dat je het verpest.
Nou nou het was idd nogal dom van hem, maar laten we vriendelijk blijven.quote:
Ja lul je er maar uit ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou het was idd nogal dom van hem, maar laten we vriendelijk blijven.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja lul je er maar uit ja.
Teringdebiel.
Vraag het zelf. Je bent er zelf ook nogal druk bezig om mijn poten weg te zagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje vraag of Marije ook op Tinder zit.
Ik ga straks Engeland - Polen kijken met Polenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
Hopen dat Nederland Turkije gaat vernederen.
Ben warschau.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:54 schreef Grifte het volgende:
Inso ben je op Wembley vanavond met je Poolse broeders?
Moet sowieso wel lukken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
Hopen dat Nederland Turkije gaat vernederen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |