Het hangt ook af wat voor auto ik heb, dat maakt toch wat uit heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik dan weer niet, in de slipstream hangen, ik hou wel van zuinig, maar er zijn grenzen

Fietsen is levensgevaarlijk in de stad, ik loop lieverquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:31 schreef drakin het volgende:
stad is lopend veel beter te doen dan met de auto. een iets grotere stad heb je weer de fiets voor.

Ja, maar mensen reageren ook anders op een auto.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het hangt ook af wat voor auto ik heb, dat maakt toch wat uit heb ik gemerkt.

in Friesland is de overlevingskans als je gaat fietsen dan ook iets groter.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Fietsen is levensgevaarlijk in de stad, ik loop liever

quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
in Friesland is de overlevingskans als je gaat fietsen dan ook iets groter.

Ik weet het wel zeker...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat denk ik ook wel

De mooiste bak om dat soort verschijnselen te zien was mijn Ford F250 XLT Cobrajet met bigblock en dik 500 PK.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar mensen reageren ook anders op een auto.
Toen N de Audi nog had en ik de Honda merkte ik dat op de snelweg heel duidelijk, van een Audi verwachten ze kennelijk min of meer asociaal rijgedrag en gaan ze al aan de kant omdat je eraan komt.
Een Saab daarentegen verwachten ze op de snelweg niet veel van, en dan zijn er zelfs van die domme petjes in hun afgeragde GTI'tjes die gaan zitten duwen als je op de linkerbaan zit en er een auto voor je rijdt, zodat je niet eens harder kunt.
Tot die auto voor je weg is, dan wordt dat kutpubertje in z'n GTI'tje ineens een stipje in je spiegel.
In de stad verwachten ze echter min of meer dat die mevrouw in die Saab toch wel zal stoppen... en dus maar met kinderwagen en al oversteken, terwijl ze dat bij een Audi echt niet in hun hoofd zouden halen.

toch hoor ik hier door de bomen al die ambulances niet meer. vorige week stond mijn straat er nog vol meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat denk ik ook wel

Wat was er vorige week ook al weer in je straat gebeurd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
toch hoor ik hier door de bomen al die ambulances niet meer. vorige week stond mijn straat er nog vol mee

Ja, maar daar verwachten ze het ook wel van....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mooiste bak om dat soort verschijnselen te zien was mijn Ford F250 XLT Cobrajet met bigblock en dik 500 PK.
De verbaasde blikken als ik gas gaf met dat ding.![]()

hoe bedoel je ook alweer. ik heb er niks eerder over vermeld. maar wat er was is niet vrijgegeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was er vorige week ook al weer in je straat gebeurd?

Dat gebeurd dan weer gewoon overalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
hoe bedoel je ook alweer. ik heb er niks eerder over vermeld. maar wat er was is niet vrijgegeven. ws huiselijk geweld

Ik was altijd dol op aparte auto's en heb er aardig wat gehad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar daar verwachten ze het ook wel van....
De schoonmoeder van m'n oudste rijdt een Avalance... gewoon als daily, hup kind naar school brengen, 600 meter verderop boodschappen doen, volgende dingetje.
Ik wil niet weten wat dat ding loopt, volgens mij doet ze nog niet de helft van de km's op de snelweg

Ik heb een hekel aan geld uitgeven maar hou wel van luxe en gadgets, dus het liefst een auto met alles erop en eraan, maar wel een beetje zuinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was altijd dol op aparte auto's en heb er aardig wat gehad.
Snelle motoren ook.

was hier voor het eerst en de 3e keer dat ik in deze straat een ambu gezien heb sinds ik hier woon. maar die anderen waren voor ouderen en inmiddels wonen hier geen ouderen meer in de straatquote:

De tofste die ik ooit gehad heb was een Citroen DS 21 Pallas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan geld uitgeven maar hou wel van luxe en gadgets, dus het liefst een auto met alles erop en eraan, maar wel een beetje zuinig.
Wat dat betreft is de Saab eigenlijk niet geschikt maar ik zou m niet kwijt willen, want het is een heerlijke auto

Oeh, ik heb ooit een CX Prestige gehad.... dat was ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tofste die ik ooit gehad heb was een Citroen DS 21 Pallas.
Goudkleurig met leren bekleding.

Een CX 2000 Pallas heb ik ook gehad op gas, geniale bak was dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik heb ooit een CX Prestige gehad.... dat was ookmaar niets kan tegen een godin op
![]()
Het blijft toch trekken, die oude vlaggenschepen van Citroën![]()
Ik had een verkering moeten zoeken die handig is met auto's![]()

Leuk!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
Goeiemorgen!
Dit is dan weer mijn favorietje, en dan vooral in deze kleur
[ afbeelding ]

Wat heb je nou weer te miepen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo dat was weer een een staaltje machtsmisbruik![]()
maar ik zal mijn kop wel houden hoor

Eerst stond het in NWS met een andere titel, toen verplaats hier naar toequote:

Als je kritisch bent wélquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef APK het volgende:
Gebeurt toch wel vaker dat een topic verplaatst en samengevoegd wordt als ze een soortgelijke insteek hebben?

Nee, dit sloeg nergens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef APK het volgende:
Gebeurt toch wel vaker dat topics verplaatst en samengevoegd wordt als ze een soortgelijke insteek hebben?

Voor zover ik kan zien waren er twee topics, een in NWS en een in BNW.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, dit sloeg nergens oper was maar 1 topic en dat was in NWS.
Toen werd het topic verplaats, en na mijn docu bestond het topic ineens niet meer
maar stond de hele zooi daar

Nou, volgens mij was het een knap staaltje van ''wegmoffelen''quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien waren er twee topics, een in NWS en een in BNW.
Dat topic uit NWS werd volgens mij naar BNW verplaatst en toen was het dubbelop en dus samengevoegd

Gewoon nog een uurtje slapen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
Van een uurtje slapen word je niet wakkerder oid, jeezzz nu helemaal moeilijk de ogen open houden.

Hen je griep dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
FANN wat heb je nou weer uit lopen spoken ... Ik krijg gewoon een afmelding vanwege griep ...

Tuurlijk hebben ze een nieuwe TT, het vorige topic was volquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze hebben een nieuwe TT wedde dat mijn topic straks gelsoten wordt![]()
BNW / BigPharma topic #24 Griepprik halen, ja of nee?

Nee, de TT was eerst anders, en toen stond erquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze een nieuwe TT, het vorige topic was vol

TT is idd veranderd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, de TT was eerst anders, en toen stond er
Iemand suggestie voor een nieuwe TT en dat bericht is weg en nu is de TT veranderd,
maar ik weet niet of jij dat kan zien

quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
TT is idd veranderd.
Zou er niet te veel achter zoeken

en ik haat deze smiliequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
TT is idd veranderd.
Zou er niet te veel achter zoeken

Gaat iedereen nu dezequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook spaghetti gegeten, de mijne wel met gehakt

Was de vorige TT niet gewoon hetzelfde als die van het deel daarvoor?quote:

'Tegen' jou? Doe normaal man, ben jij niet een beetje paranoia?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat iedereen nu dezesmilie tegen mij gebruiken
![]()
Ik ook met gehakt maar dan anders ... vega enzo...

quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'Tegen' jou? Doe normaal man, ben jij niet een beetje paranoia?![]()
Wat is er mis met die smiley?
paranoia én geesteziek nog welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef sacha het volgende:
voor geestezieken zijn fijne pilletjes uitgevonden Fann

Maak je niet druk, mopquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
paranoia én geesteziek nog wel![]()
Ik had ook niks moeten zeggen, want geen hond gaat teruglezen of die docu bekijken dus
jullie hebben geen idee waar het over gaat, maakt ook niet uit verder, als ik het maar weet.
Er is vast niks met deze smiliemaar ik heb gewoon een hekel aan die smilie net zoals
APK een hekel heeft aan dezesmilie, kan ik wel gaan uitleggen, maar heb ik nou helemaal geen
zin meer in

En goed dat er iig over nagedacht wordt, ik kan niemand tegenhouden die toch voor de griepprik gaat ook als ik er nog zo tegen ben. Maar dat er mensen zijn die tenminste de moeite nemen om de inhoud van hun hoofd eindelijk te gebruiken zegt ook al heel wat. Niet dat ik het topic ga lezen, geen zin om me te gaan ergeren aan domme opmerkingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien wel leerzaam voor diegene die dit hebben gemist.
http://medischcontact.art(...)griepprik-zembla.htm
De overbodige griepprik - Zembla
Publicatie Nr. 46 - 18 november 2010
Zin en onzin van de griepprik
De afgelopen weken haalden ruim 4 miljoen Nederlanders de griepprik om zich te beschermen tegen de wintergriep. Deze prik kost de samenleving miljoenen euro’s. Maar helpt het vaccin wel? Terwijl de huisartsen steeds meer mensen oproepen om zich te laten inenten, twijfelen griepdeskundigen aan het nut van de prik. Ondertussen levert het vaccin de farmaceutische industrie veel inkomsten op.
In Zembla buigen deskundigen zich over zin en onzin van de griepprik.
Ik zou eerst even de documentaire kijken voordat je reageert.

Ging over een verdwenen post, wel goed lezen he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:03 schreef sacha het volgende:
och arme![]()
jij komt in dit topic je ongenoegen uiten over een ander topic maar 'je gaat je kop wel houden'...
toch ga je erover door maar ja, niemand wil natuurlijk teruglezen...
en iedereen is natuurlijk tegen je...
en dan worden er ook nog, natuurlijk om jou te pesten, verkeerde smilies gebruikt...
en niemand begrijpt het want 'wij hebben geen idee'...
Fann, ga eens effe een biefstukje eten want je interne motor faalt in het aansturen van je geestelijke vermogen

ja mevrouw, ik weet het, ik heb alles teruggelezenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging over een verdwenen post, wel goed lezen he?

Goedzo, mag ik dan het biefstukje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja mevrouw, ik weet het, ik heb alles teruggelezen

in Croma gebakken, mag dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedzo, mag ik dan het biefstukje?

Nee ik vind Croma vies. Liever echte roomboter *plek voor watertandende smilie*quote:

Jij hebt een appel verdiendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja mevrouw, ik weet het, ik heb alles teruggelezen

Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik vind Croma vies. Liever echte roomboter *plek voor watertandende smilie*

Wat wil je vertellen?quote:

Maar wil je nu met me praten of gewoon lekker eten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Senzune het volgende:
[..]
Niets maar een goed stukje vlees hoort in de roomboter.

Praten/eten, ik ben voor allebei te moe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wil je nu met me praten of gewoon lekker eten?

Ga dan een niet te moeilijke film of serie kijken. Ga ik zo wel doen, zit alweer te lang achter de PC.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Praten/eten, ik ben voor allebei te moe.![]()
Alleen heb ik nog geen zin om naar mijn bed te gaan.

Ik ben ook Rambo aan het kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga dan een niet te moeilijke film of serie kijken. Ga ik zo wel doen, zit alweer te lang achter de PC.

Ik had er bij moeten zetten een leuke film, dat is geen leuke, maar iig 1 waar je totaal niet hoeft na te denkenquote:

Gebrek aan een leuke film op tv en het is nu alweer reklametijd, wat zat ik ook alweer te kijken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er bij moeten zetten een leuke film, dat is geen leuke, maar iig 1 waar je totaal niet hoeft na te denken

TVquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Gebrek aan een leuke film op tv en het is nu alweer reklametijd, wat zat ik ook alweer te kijken?

Die staat in mijn dvd verzameling, maar dan wel de originele.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
Ik deed gister een poging Tron te kijken, maar daar hoef je echt niet bij na te denken, zelfs meekijken of luisteren is niet continu nodig.

Ik heb een pest hekel aan dwang. Hou je YT voor je zelfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
paranoia én geesteziek nog wel![]()
Ik had ook niks moeten zeggen, want geen hond gaat teruglezen of die docu bekijken dus
jullie hebben geen idee waar het over gaat, maakt ook niet uit verder, als ik het maar weet.
Er is vast niks met deze smiliemaar ik heb gewoon een hekel aan die smilie net zoals
APK een hekel heeft aan dezesmilie, kan ik wel gaan uitleggen, maar heb ik nou helemaal geen
zin meer in

Die was nog wel leuk om te zienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:01 schreef Senzune het volgende:
[..]
Die staat in mijn dvd verzameling, maar dan wel de originele.

Die moet ik ook nog zien. Heb de originele nog in de bioscoop gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
Ik deed gister een poging Tron te kijken, maar daar hoef je echt niet bij na te denken, zelfs meekijken of luisteren is niet continu nodig.

Je praat nu net als chufiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Het weer is wat minder en het oestrogeen vliegt weer door het topic.
Ik hoop dat we slechts in een overgangsfase zitten...

Ik ben nog een jong 40er.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Het weer is wat minder en het oestrogeen vliegt weer door het topic.
Ik hoop dat we slechts in een overgangsfase zitten...

Geen bal op tv en mijn hardeschijf met mijn jeugdseries is naar de klote.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs ik sta ff met de bek vol tanden , maar geen bal op de TV idd

Q en Qquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef Senzune het volgende:
[..]
Geen bal op tv en mijn hardeschijf met mijn jeugdseries is naar de klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |