Een CX 2000 Pallas heb ik ook gehad op gas, geniale bak was dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, ik heb ooit een CX Prestige gehad.... dat was ookmaar niets kan tegen een godin op
![]()
Het blijft toch trekken, die oude vlaggenschepen van Citroën![]()
Ik had een verkering moeten zoeken die handig is met auto's![]()
Leuk!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
Goeiemorgen!
Dit is dan weer mijn favorietje, en dan vooral in deze kleur
[ afbeelding ]
Wat heb je nou weer te miepen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo dat was weer een een staaltje machtsmisbruik![]()
maar ik zal mijn kop wel houden hoor
Eerst stond het in NWS met een andere titel, toen verplaats hier naar toequote:
Als je kritisch bent wélquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef APK het volgende:
Gebeurt toch wel vaker dat een topic verplaatst en samengevoegd wordt als ze een soortgelijke insteek hebben?
Nee, dit sloeg nergens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef APK het volgende:
Gebeurt toch wel vaker dat topics verplaatst en samengevoegd wordt als ze een soortgelijke insteek hebben?
Voor zover ik kan zien waren er twee topics, een in NWS en een in BNW.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, dit sloeg nergens oper was maar 1 topic en dat was in NWS.
Toen werd het topic verplaats, en na mijn docu bestond het topic ineens niet meer
maar stond de hele zooi daar
Nou, volgens mij was het een knap staaltje van ''wegmoffelen''quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien waren er twee topics, een in NWS en een in BNW.
Dat topic uit NWS werd volgens mij naar BNW verplaatst en toen was het dubbelop en dus samengevoegd
Gewoon nog een uurtje slapen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
Van een uurtje slapen word je niet wakkerder oid, jeezzz nu helemaal moeilijk de ogen open houden.
Hen je griep dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
FANN wat heb je nou weer uit lopen spoken ... Ik krijg gewoon een afmelding vanwege griep ...
Tuurlijk hebben ze een nieuwe TT, het vorige topic was volquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze hebben een nieuwe TT wedde dat mijn topic straks gelsoten wordt![]()
BNW / BigPharma topic #24 Griepprik halen, ja of nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |