Nee, de TT was eerst anders, en toen stond erquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze een nieuwe TT, het vorige topic was vol
TT is idd veranderd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, de TT was eerst anders, en toen stond er
Iemand suggestie voor een nieuwe TT en dat bericht is weg en nu is de TT veranderd,
maar ik weet niet of jij dat kan zien
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
TT is idd veranderd.
Zou er niet te veel achter zoeken
en ik haat deze smiliequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
TT is idd veranderd.
Zou er niet te veel achter zoeken
Gaat iedereen nu dezequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook spaghetti gegeten, de mijne wel met gehakt
Was de vorige TT niet gewoon hetzelfde als die van het deel daarvoor?quote:
'Tegen' jou? Doe normaal man, ben jij niet een beetje paranoia?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat iedereen nu dezesmilie tegen mij gebruiken
![]()
Ik ook met gehakt maar dan anders ... vega enzo...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'Tegen' jou? Doe normaal man, ben jij niet een beetje paranoia?![]()
Wat is er mis met die smiley?
paranoia én geesteziek nog welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef sacha het volgende:
voor geestezieken zijn fijne pilletjes uitgevonden Fann
Maak je niet druk, mopquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
paranoia én geesteziek nog wel![]()
Ik had ook niks moeten zeggen, want geen hond gaat teruglezen of die docu bekijken dus
jullie hebben geen idee waar het over gaat, maakt ook niet uit verder, als ik het maar weet.
Er is vast niks met deze smiliemaar ik heb gewoon een hekel aan die smilie net zoals
APK een hekel heeft aan dezesmilie, kan ik wel gaan uitleggen, maar heb ik nou helemaal geen
zin meer in
En goed dat er iig over nagedacht wordt, ik kan niemand tegenhouden die toch voor de griepprik gaat ook als ik er nog zo tegen ben. Maar dat er mensen zijn die tenminste de moeite nemen om de inhoud van hun hoofd eindelijk te gebruiken zegt ook al heel wat. Niet dat ik het topic ga lezen, geen zin om me te gaan ergeren aan domme opmerkingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien wel leerzaam voor diegene die dit hebben gemist.
http://medischcontact.art(...)griepprik-zembla.htm
De overbodige griepprik - Zembla
Publicatie Nr. 46 - 18 november 2010
Zin en onzin van de griepprik
De afgelopen weken haalden ruim 4 miljoen Nederlanders de griepprik om zich te beschermen tegen de wintergriep. Deze prik kost de samenleving miljoenen euro’s. Maar helpt het vaccin wel? Terwijl de huisartsen steeds meer mensen oproepen om zich te laten inenten, twijfelen griepdeskundigen aan het nut van de prik. Ondertussen levert het vaccin de farmaceutische industrie veel inkomsten op.
In Zembla buigen deskundigen zich over zin en onzin van de griepprik.
Ik zou eerst even de documentaire kijken voordat je reageert.
Ging over een verdwenen post, wel goed lezen he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:03 schreef sacha het volgende:
och arme![]()
jij komt in dit topic je ongenoegen uiten over een ander topic maar 'je gaat je kop wel houden'...
toch ga je erover door maar ja, niemand wil natuurlijk teruglezen...
en iedereen is natuurlijk tegen je...
en dan worden er ook nog, natuurlijk om jou te pesten, verkeerde smilies gebruikt...
en niemand begrijpt het want 'wij hebben geen idee'...
Fann, ga eens effe een biefstukje eten want je interne motor faalt in het aansturen van je geestelijke vermogen
ja mevrouw, ik weet het, ik heb alles teruggelezenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging over een verdwenen post, wel goed lezen he?
Goedzo, mag ik dan het biefstukje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja mevrouw, ik weet het, ik heb alles teruggelezen
in Croma gebakken, mag dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedzo, mag ik dan het biefstukje?
Nee ik vind Croma vies. Liever echte roomboter *plek voor watertandende smilie*quote:
Jij hebt een appel verdiendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ja mevrouw, ik weet het, ik heb alles teruggelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |