abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:59:42 #51
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_132190261
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Slechte bagatelliseer poging.
Tis afgedekt om "kwetsen" van die booslims te voorkomen.
Hoezo "bagatelliseerpoging"? Ik ben gewoon niet overtuigd. Waarom zouden ze de ene piemel wel afdekken en de andere niet?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:07:55 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132190578
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef 3-voud het volgende:
Komop. Meer naakte beeldhouwwerken afdekken zoals de VN deze week deed :')

[ afbeelding ]

Buigen is niet moeilijk. Ruggengraat hebben we allang niet meer.
:')

ja die hoeren achter dat raam, dat kon niet ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_132190839
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:24 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik ben van mening dat de meeste racisme tegenwoordig vooral reactief is ipv vooroordelend
wat betekend die zin?

en ik mis een vergelijking met andere EU landen, hoe doet nederland het in vergelijking met bijvoorbeeld belgie en in welke landen gaat het het slechtst.. zeker Hongarije en griekenland.. maar een lijstje zou wel leuk zijn
pi_132190868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:27 schreef Hathor het volgende:
We moeten een een nationaal beleid hebben om roma gespuis in te passen....toe maar.
Nou daar hebben ze toch gelijk in, als je problemen wil voorkomen moet je dit zeker doen.
pi_132190936
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Hoezo "bagatelliseerpoging"? Ik ben gewoon niet overtuigd. Waarom zouden ze de ene piemel wel afdekken en de andere niet?
Omdat de ene piemel achter het podium de kamer wordt ingestraald naar de beeldbuizen van miljoenen mosselmannen, terwijl de andere ergens buiten beeld links tegen het plafond gehouwen is.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132190950
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:28 schreef borisz het volgende:
Het rapport zegt ook dat Ome Greet veroordeeld had moeten worden en dat de PVV te veel aandacht krijgt :').

Complete rapport --> http://www.scribd.com/doc/176209324/Rapport-Raad-Van-Europa
als ik dat wil downloaden moet ik lid van die scribd site worden.
pi_132191033
Sowieso zijn dit soort rapporten gewoon bijzonder naief altijd, iedereen heeft altijd (voor)oordelen over alles en iedereen. Waarom zouden we dat niet mogen hebben als het ineens een buitenlander betreft of een aanhanger van een bijzonder geloof?

Volgens mij krijgen alle gelovigen er in dit land van langs, en ook de blanke tokkies die bier zuipen in de voortuin in hun trainingspak en mensen met rasta-haar en noem allemaal maar op. Maar als het een moslim of gekleurd persoon betreft moet het ineens aangepakt worden.

Laat me niet lachen. Sterker nog, als mensen zeggen dat anderen met een bepaalde afkomst gewoon over het algemeen crimineler zijn, lager opgeleid etc, dan hebben ze statistisch zelfs gewoon gelijk. Laten we vooral zeggen dat blanke tokkies tuig is en een bedreiging, maar de roma en dergelijke is gewoon ja, mondje dicht.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132191078
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat NL gaat doen, want zo'n rapport kunnen ze niet even links laten liggen alsof het een 'nietszeggend advies' is van de Raad van State.

[ afbeelding ]
ik weet 100% zeker dat een advies van de raad van state niet word genegeerd want de raad van state is baas over de eerste kamer en daarmee over de 2de kamer en ook het kabinet
pi_132191112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Zie punt 66 en verder, in het bijzonder deze twee dikgedrukte belangrijkste aanbevelingen:

[..]

Wat vinden ze dan van Duitsland dat al deze rechten gewoon heeft afgeschaft
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:27:01 #60
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_132191165
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Omdat de ene piemel achter het podium de kamer wordt ingestraald naar de beeldbuizen van miljoenen mosselmannen, terwijl de andere ergens buiten beeld links tegen het plafond gehouwen is.
Ze staan toch niet op een podium van drie meter hoog, neem ik aan? En de redenering was dat "de Verenigde Naties zouden willen voorkomen dat de Iraanse gasten gechoqueerd raken voordat de onderhandelingen over het Iraanse kernprogramma überhaupt zijn begonnen" (volgens nu.nl, http://www.nu.nl/buitenla(...)-man-komst-iran.html).
pi_132191170
Ze moeten eens stoppen met dat gezeur, iedereen die iets heeft voelt zich tegenwoordig gediscrimineerd terwijl hier niet eens spraken van is.
pi_132191186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Gia het volgende:
Dus, kom je bij de soos in versleten kleren, enkele piercings en kapsel windhoos en geef je aan je kledingstijl niet aan te willen passen voor een baan, want ze moeten je maar accepteren zoals je bent, dan kan en mag je gekort worden.

Echter, kom je in een boerka, omdat je van mening bent dat je zo gekleed hoort te gaan, en weiger je je kledingstijl aan te passen voor een baan, dan mag je niet gekort worden, want dat is discriminatie. Wat in dit topic racisme wordt genoemd.

Sorry, maar ik vind nog steeds dat religie en of afkomst geen reden is voor positieve of negatieve discriminatie. Een Pool moet hier hetzelfde minimum uurloon krijgen als een Nederlander. Een boerkadraagster moet net zo goed gekort worden als een punker.
Criminaliteit om reden als religie, afkomst of geaardheid, moet allemaal zwaar bestrafd worden. Belefigen van homo's is net zo erg als beledigen van moslims.
Het is dus wachten op de eerste kraker die de gemeente aanklaagt wegens discriminatie ?
pi_132191221
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ze staan toch niet op een podium van drie meter hoog, neem ik aan? En de redenering was dat "de Verenigde Naties zouden willen voorkomen dat de Iraanse gasten gechoqueerd raken voordat de onderhandelingen over het Iraanse kernprogramma überhaupt zijn begonnen" (volgens nu.nl, http://www.nu.nl/buitenla(...)-man-komst-iran.html).
Je ziet op de foto toch al waar het doek hangt, dus dan kan je aannemen dat het ook in beeld komt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132191272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Het is dus wachten op de eerste kraker die de gemeente aanklaagt wegens discriminatie ?
Als je dit belachelijke beleid doortrekt wel ja. Waarom is het prima om mensen van Christelijk geloof te dwingen hun kruisjes af te doen en niet te laten zien, en mogen moslims wel hoofddoeken dragen in publieke functies?

Als je geen kruisje meer mag laten zien in het openbaar in je functie, dan rukken ze ook maar die doeken van de kop af. Gelijke monniken gelijke kappen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132191306
wat? er zijn in Nederland rechters advocaten en politie agenten met een hoofddoek ?
pi_132191330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:25 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Wat vinden ze dan van Duitsland dat al deze rechten gewoon heeft afgeschaft
:? In Duitsland hebben ze net zo goed een CAO Uitzendwerk met daarin een fatsoenlijk minimumloon hoor.
pi_132191339
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef arjan1112 het volgende:
wat? er zijn in Nederland rechters advocaten en politie agenten met een hoofddoek ?
Denk aan chauffeurs bijvoorbeeld, of baliemedewerkers, etc.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132191415
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als je dit belachelijke beleid doortrekt wel ja. Waarom is het prima om mensen van Christelijk geloof te dwingen hun kruisjes af te doen en niet te laten zien, en mogen moslims wel hoofddoeken dragen in publieke functies?

Als je geen kruisje meer mag laten zien in het openbaar in je functie, dan rukken ze ook maar die doeken van de kop af. Gelijke monniken gelijke kappen.
Waar moeten mensen hun kruisje afdoen dan?
pi_132191424
Doel jij op die christelijke Irakees die buschauffeur was en geen kruisje meer mocht dragen terwijl hij de hele dag in het arabisch wat ie kan verstaan hoorde 'wij nemen dit hele land over enz. enz.

Dat was wel een vreemde actie van dat openbaar vervoer bedrijf.
pi_132191442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Bij het GVB amsterdam
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:36:13 #71
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_132191463
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso zijn dit soort rapporten gewoon bijzonder naief altijd, iedereen heeft altijd (voor)oordelen over alles en iedereen. Waarom zouden we dat niet mogen hebben als het ineens een buitenlander betreft of een aanhanger van een bijzonder geloof?

Volgens mij krijgen alle gelovigen er in dit land van langs, en ook de blanke tokkies die bier zuipen in de voortuin in hun trainingspak en mensen met rasta-haar en noem allemaal maar op. Maar als het een moslim of gekleurd persoon betreft moet het ineens aangepakt worden.

Laat me niet lachen. Sterker nog, als mensen zeggen dat anderen met een bepaalde afkomst gewoon over het algemeen crimineler zijn, lager opgeleid etc, dan hebben ze statistisch zelfs gewoon gelijk. Laten we vooral zeggen dat blanke tokkies tuig is en een bedreiging, maar de roma en dergelijke is gewoon ja, mondje dicht.
Stevige bijdrage _O_ Iedereen heeft immers vooroordelen en preconcepties.

Om nog maar te zwijgen over de selectieve interpretatie van 'racisme' en 'discriminatie'. Vanuit veel moslims wordt immers ook minachtend gekeken en gehandeld naar schaarsgeklede vrouwen en homoseksuelen. En is wat ik nu zeg racistisch of getuigt het van discriminatie omdat ik nu iets over een groot deel van een bevolkingsgroep zeg? Wellicht. Maar er zijn wel degelijk veel mensen die zich zo gedragen, en dat zou ook onder die definities moeten vallen m.i.

Zo kom je weer terug bij jouw punt. Je kan haast niks zeggen en bijna geen beleid maken zonder te generaliseren. Dat is een natuurlijke menselijke reactie om de werkelijkheid te modelleren en te begrijpen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_132191464
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

In ambtelijke functies.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132191470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:35 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Bij het GVB amsterdam
Serieus? :')
pi_132191499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Serieus? :')
En vergeet de mijter van Sinterklaas niet, ook al zoiets. Niet dat 't er nou echt toe doet, maar toch. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_132191517
Hij was naar de commissie gelijke behandeling gestapt, en die stelde hem in het ongelijk
Dus moslims zijn hoger dan christenen officieel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')