Ik ken alleen Oddisee van het nummer Paralyzed en Mark Lanegan van QotSAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Wie gaan er allemaal naar LGW?
Deze lineup man, godver, die is de shit:
Yo La Tengo, Mark Lanegan, Ólafur Arnalds, THE FALL, Ty Segall, The Black Angels, Wooden Shjips, Braids, Connan Mockasin, Damien Jurado, Oddisee, Metz, Linda Perhacs, Oneohtrix Point Never, The Dodos, Ed Askew, Crystal Stilts, Disappears, Neko Case, Scout Niblett, King Khan & The Shrines, Young Fathers, Forest Swords, Glasser, White Fence, Om, Destroyer, Hailu Mergia, Terakaft, Meridian Brothers, James Pants, Laurel Halo, Mammane Sani, Califone, en het houdt hier niet op.
Hij gebruikt heel veel live-instrumentatie. Niet gek als je ziet dat hij uit Detroit komt wat muzikaal misschien wel de beste Hip-Hop stad is met ook J Dilla.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef Norrage het volgende:
Zoveel blazers ook al in die eerste 4 nummers, en beats...Dit kan zo een van mijn favoriete hiphop albums worden in mijn ietwat beperkte hiphop catalogus. En je zegt dat het nog beter wordt
Oddisee is denk ik de rapper.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen Oddisee van het nummer Paralyzed en Mark Lanegan van QotSA
Wel lekker nummer dit:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oddisee is denk ik de rapper.
Produceerde ook al een nummer op dat Finale album, wereld is echt kleinquote:
*Insert Darkside-cirkelplaatjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
Dat 2e nummer, Bounce, doet me aan Darkside denken
En Forest Swordsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen Oddisee van het nummer Paralyzed en Mark Lanegan van QotSA
Ja begrijp het ook niet. Ze begrepen niet waarom ik het zo goed vond. Ik kan er echt van genieten. Vooral Dawn Chorus vind ik heerlijk.quote:
Nope, ken ik ook niet.quote:
Nee, ben niet zo indie eigenlijk. Maar dit is een van de weinige MUZ topics waar 'regelmatig' gepost wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Felagund het volgende:
Yo La Tengo, THE FALL, Damien Jurado, Neko Case, Ty Segall en Black Angels kennen jullie allemaal niet?
Hier ook. Het is gewoon niet spannend genoeg; ik luister hem af en toe maar er blijft heel weinig hangen. Het is meer muzikaal behang dan wat ik verder van ze ken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:41 schreef DO2 het volgende:
Overigens is Tomorrow's Harvest toch wel 'n kleine teleurstelling geworden, uiteindelijk.
Luister er zelden meer naar. Die plaat is eigenlijk al in de vergetelheid geraakt, hier, om eerlijk te zijn.
.
Mooie beschrijving, zoals we van je gewend zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:24 schreef DO2 het volgende:
Ja, er wordt nogal eens beweerd dat Geogaddi gewoon voortborduurd op MHTRTC, maar daar ben ik het niet mee eens.
Het is veel duisterder. De warme klanken van MHTRTC maken nu vaak plaats voor een koude beklemmende sfeer.
De plaat is soms bijna angstaanjagend, zelfs. MHTRTC is als een oude vriend die me met open armen ontvangt.
Geogaddi is eerder een guur uitziende vreemdeling die me van een afstand argwagend beloert.
Moodyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Moody heeft Dream River maar drieëneenhalve ster gegeven op MM. Wat een lef.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Moody heeft Dream River maar drieëneenhalve ster gegeven op MM. Wat een lef.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
MoodyGa maar lekker die popplaatjes van je draaien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |