Jep. Die was ook perfect. Het album is dat... niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch vooral hun EP die populair is?
Zo Peace heeft het verneukt zegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef Slobeend het volgende:
De Darkside hype begrijp ik beter dan de Peace hype die hier was.
De versie die jij bedoelt is van vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Moody het volgende:
Peace EP was erg goed, het album ook. Al hadden ze lef moeten tonen en 1998 Delicious gewoon op het album moeten zetten. Dat nummer zit zeker in de top-25 van dit jaar.
Jah, dat was mijn "troetelbandje" 2 maand geleden. Heb ze wel 4x genoemd, maar 0 nul zero reactiesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Geen idee of deze al een keer langs is gekomen, gaat allemaal zo snel. Maar ik ga er wel erg lekker op:
Zoals The Guardian schreef: "Think Paul Simon jamming with Prince"
Jij klaagt wel heel erg vaak dat je plugs genegeerd worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, dat was mijn "troetelbandje" 2 maand geleden. Heb ze wel 4x genoemd, maar 0 nul zero reacties
Leuk bandje idd
Noem het klagen. Noem het plugs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij klaagt wel heel erg vaak dat je plugs genegeerd worden.
Pretty surequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef Felagund het volgende:
Dan Croll heb ik nog nooit van gehoord, weet je zeker dat je het in dit topic hebt geplugd? Ik zal het eens luisteren.
Wat een enorm slechte videoclip die bovenste, op het eerste gehoor wat zoetsappig maar oké.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Geen idee of deze al een keer langs is gekomen, gaat allemaal zo snel. Maar ik ga er wel erg lekker op:
Zoals The Guardian schreef: "Think Paul Simon jamming with Prince"
Gewoon fijn album idd, niet super, maar zeker wel leuke dingen. Leuke gitaarrifjes, lekker vrolijk en zomers. Hele plezierige muziek gewoon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Moody het volgende:
Peace EP was erg goed, het album ook. Al hadden ze lef moeten tonen en 1998 Delicious gewoon op het album moeten zetten. Dat nummer zit zeker in de top-25 van dit jaar.
Nee. Het album was te lang, alles leek op elkaar, experimentatie-drift was weg...jammer..Maar 1998 is het nummer van het jaar, als het van dit jaar was. Bij verre. Ik zei laatst dat Reflektor dat was, maar ik vergat het bestaan van 1998quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Moody het volgende:
Dat is een niet officieel album toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Moody het volgende:
Fijne nieuwe van Shearwater.....
Album komt over een maandje uit
Nee, allemaal covers. Maar in een Shearwater-jasje wordt dat wel interessant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is een niet officieel album toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |