Ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder gedeeld heb, maar ik zal het geen vals gerucht noemen.quote:
Doet hij dat ook tijdens het hoorcollege?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet zo te schreeuwen
Hij is derdejaars en ik tweedejaars dus ik zie hem nooitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet hij dat ook tijdens het hoorcollege?
quote:
Behalve Vasion en Zipportalquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig heeft elke Fokker 30cm, daar kan wel wat vanaf voor de minder bedeelden.
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is derdejaars en ik tweedejaars dus ik zie hem nooit
Moest je ook bidden tijdens de rust ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog naar een stream van Saudi-Arabië TV zitten kijken voor Kroatië - België, maar dit terzijde.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moest je ook bidden tijdens de rust ?
Er was ook een youtube livestreamquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog naar een stream van Saudi-Arabië TV zitten kijken voor Kroatië - België, maar dit terzijde.
Dan ben je dom want er was ook een live stream via youtube.comquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Pascalus het volgende:
GOAAAAAAL giyugaecyuigkyusgkvuaygkdfvyuagfl iugalsdfi yugquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Geen HRT 2 HD hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er was ook een youtube livestream
In de SC zei iedereen dat ik op moest rotten toen ik vroeg of er een stream was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je dom want er was ook een live stream via youtube.com
Als die turk daarna het land uit gehoekt wordt is dat ook niet geheel zonder reden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Johan eens tegen een Turkse linkse direkte aanloopt is dat niet geheel zonder reden
Ik heb in de SC naar die stream gelinkt dus dan ben je dom en blindquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
In de SC zei iedereen dat ik op moest rotten toen ik vroeg of er een stream was.
Waarom vraag je het dan ook op de meest verdorven plek. Het valt nog mee dat Paxcon er niet post.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
In de SC zei iedereen dat ik op moest rotten toen ik vroeg of er een stream was.
Er hoeft geen naam bijquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Strootgod het volgende:
[..]
Als die turk daarna het land uit gehoekt wordt is dat ook niet geheel zonder reden.
Z'n neus. Kunnen er 3 van gemaakt worden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Van Kieft kunnen ze niet veel gebruiken denk ik.
Toen was ik zelf al op zoek gegaan en kwam ik op een Sopcast stream uit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in de SC naar die stream gelinkt dus dan ben je dom en blind
Hehe. Ik hoef hem nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Z'n neus. Kunnen er 3 van gemaakt worden.
Rens doet het met labradors en Giel Beelen.quote:
Johan vertoont gelijkenissen met Louisquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan weet na een weekendje in Brazilië hoe de politiek daar in elkaar steekt.
Misschien krijg je dan wel meer luchtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben gehecht aan een tussenschotje
Wel met Engels commentaar en goed beeld, maar de Jan van Halst die er zat sprak Arabisch.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen was ik zelf al op zoek gegaan en kwam ik op een Sopcast stream uit.
jan v halst met kieft zijn neus is de ultieme gabberquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben gehecht aan een tussenschotje
Strootman . Het grote idool van onze jarige jobquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef Strootgod het volgende:
Jammer voor Gerrit, maar binnekort hebben ze bij Real Strootgod in de basis.
Ja, hahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jan v halst met kieft zijn neus is de ultieme gabber
Dat maakt VI juist zo leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
wat een eenzijdige onjournalistieke roddelshow is het toch
Met sjel in zijn haar met de bakfiets door de Herestraat.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met sjel in zijn haar met de bakfiets door de Herestraat.
Op kosten van pap en mam. Een soort Ties de tweede. Ties02 zo je wilt.
Wel leuk maar dat is de Privé ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt VI juist zo leuk.
Vind ik.
Ef Cie Twentie? Ah yesss, fantastic team, great players.quote:
Het is 'laat ons weer eens juichen'quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Laat ons één keer juichen
ef cee ef cee grooningen
The eredivisie, it's not europe. It's mickey mouse.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ef Cie Twentie? Ah yesss, fantastic team, great players.
But never forget, when you don't score, you don't win games.
quote:
quote:
Ik heb bij Groningen - Sparta een aantal jaar terug in het skyboxje gezeten. Bitterballetjes naar binnen gewerkt, dat was niet te geloven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is 'laat ons weer eens juichen'
Verder vind ik het erg leuk dat je het noemt
We're going for a clean shit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
The eredivisie, it's not europe. It's mickey mouse.
Waarom zet je SS Doomtrooper niet op?quote:
heerlijk manquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb bij Groningen - Sparta een aantal jaar terug in het skyboxje gezeten. Bitterballetjes naar binnen gewerkt, dat was niet te geloven.
Niks om je voor te schamen hoor, allemaal lekkere wijven tenslotte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Strootgod het volgende:
[..]
Nee, ik ken de afkorting gewoon.
Die heb ik al 2x gezien man!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Waarom zet je SS Doomtrooper niet op?
The strength of the team isquote:
SPOILER: The teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk 'm twee keer per week.quote:
Maar je blijft nieuwe dingen ontdekken he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik kijk 'm twee keer per week.
Ja ik ken het fragment maar ik maakte dus de grap dat ie homo is HAHAHAHquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Godverdomme Ties.
Het is "Nee, NSB-er."
Geen programma voor mij, ons aller Guus is op Tv.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor, allemaal lekkere wijven tenslotte.
We kunnen in plaats van Ties hier net zo goed een kleuter neerzetten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Godverdomme Ties.
Het is "Nee, NSB-er."
Exact. Een waar meesterwerk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je blijft nieuwe dingen ontdekken he?
Nou die zou jij misschien beter begrijpenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen in plaats van Ties hier net zo goed een kleuter neerzetten.
Nee maar ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueertquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij kan geen skybox betalen of wel Pax
Ik vind Guus niet zo interessant eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Strootgod het volgende:
[..]
Geen programma voor mij, ons aller Guus is op Tv.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik ken het fragment maar ik maakte dus de grap dat ie homo is HAHAHAH
Balen..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Guus niet zo interessant eigenlijk
Wie is dat?quote:
Hans, z'n vader, z'n zusquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk zou er rond een speciale aflevering (# zoveel) wat oude gasten moeten langs komen voor een speciale topshow, of rond kerst oid.
Gewoon de tafeltjes verdelen over 3 helften, 2 reclames er tussen.
Bossie, Gijp
Aad, Emile
Diekstra, Kieft.
En als speciale gast onze vraagbaakTurk
Feyenoord is een grotere club dan Twente.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
Toch triest eigenlijk hoe Feyenoord zich heeft laten inhalen door PSV
Dat zijn tekstenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord is een grotere club dan Twente.
Waardeloze gozer.quote:
Op twitter heeft hij wel erg boeiende tekstenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Aad de Mos is niet meer welkom. Die paardenlul ging inderdaad alleen achter over leunen en zijn eigen te grabbel gooien.
Hobbelpaard van Vitesse.
Die lul is alleen maar aan het sporten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op twitter heeft hij wel erg boeiende teksten
3 x 20 en 2 x 30 idd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die lul is alleen maar aan het sporten.
Jep, inmiddels wel weer. Al ligt het nog steeds redelijk dicht bij elkaar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord is een grotere club dan Twente.
Sodemieter toch op met je krantje. Mensen vreten van de voedselbank en afkoopsom veelvrAad, gaat in de bossen appels plukken.quote:
Ja.quote:
Hij heeft jouw pik er naast gelegd. Of ben je nu op je pik getrapt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef onlogisch het volgende:
Interessante TT. Hoe weet je dat Rensie?
Vraag je moeder en je zusje maar eens na over de lengte.. Het mank lopen van die hoertjes komt niet door het paardrijden mijn beste.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft jouw pik er naast gelegd. Of ben je nu op je pik getrapt?
Ik wist dat je een gespleten persoonlijkheid had. Als jij hoeren al meteen als je zusje en je moeder gaat zien.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag je moeder en je zusje maar eens na over de lengte.. Het mank lopen van die hoertjes komt niet door het paardrijden mijn beste.
Erg irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:09 schreef satecl het volgende:
Derksen: Seedorf is nog steeds niet blij met van Marwijk. En op dit moment vindt hij......
Genee: Maar nog vrouwen op het strand gezien Johan? (wat we net ook al 4x hebben gevraagd..)
Hij heeft toch gewoon gelijk, leuk dat België het WK haalt en dat dat "wereldnieuws" in eigen land is maar dat hoeft het hier toch niet te zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:50 schreef BramKVO het volgende:
Zonet de beelden gezien en het lijkt mij vooral dat kieft zijn belgentrauma uit 85 nooit heeft verwerkt. Volgens mij kent hij de Belgische ploeg ook helemaal niet. Heeft volgens mij nog nooit van Courtois of De Bruyne gehoord.
Daar heeft ie dan wel weer gelijk in. Maar verder kwam ie erg verzuurd en bitter over ten opzichte van belgiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, leuk dat België het WK haalt en dat dat "wereldnieuws" in eigen land is maar dat hoeft het hier toch niet te zijn.
Dat is Kieft, heeft weinig met België te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan wel weer gelijk in. Maar verder kwam ie erg verzuurd en bitter over ten opzichte van belgie
Als een Sjeik (behalve Sjeik_Telmachientje) mij vraagt om op één of ander Arabisch forum onder een grote handdoek schijtlollig te gaan zitten doen dan ben ik zo weg hoor, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op Turkse internetfora lees ik over het algemeen verstandigere teksten dan in dit topic. En dat terwijl ik de taal niet eens machtig ben.
Jij hebt een stokpaardje, niet waar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
Nou..het is mij nog meegevallen de uitzending. Weinig sneren naar wie dan ook en zelfs Seedorf was bij Derksen in goede aarde gevallen,zeker als je bedenkt de manier hoe Derksen in het verleden op een bijna schofterige manier Seedorf voor heel kijkend Nederland elke keer schoffeerde.
KLB / Wilfred Genee (VI) en zijn nep vragen? van tv kijkers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius! Waarom reageerde je toen niet meer in je klb topic over vi. Ik wilde het hele vocabulaire eruit gooien
Nu kan ik met recht zeggen dat hij met zijn eigen domheid te koop loopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
KLB / Wilfred Genee (VI) en zijn nep vragen? van tv kijkers.
Haha, wtf. Net wanneer je denkt dat het niet erger kan.
Mijn ogen zijn in ieder geval geopend. De volgende keer als Wilfred een vraag stelt, zal ik deze met een kritische blik bekijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan ik met recht zeggen dat hij met zijn eigen domheid te koop loopt.
Als ik merk dat Wilfred, ik zeg maar wat, over Gareth Bale wil praten en dan net een vraag over Gareth Bale naar boven tovert...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn in ieder geval geopend. De volgende keer als Wilfred een vraag stelt, zal ik deze met een kritische blik bekijken.
Ikzelf denk dat Lily misschien wel onder een valse naam de vragen instuurt die Wilfred wil horen. Maar dat is slechts een theorie, misschien kan detective Iwanius daar uitsluitsel over brengen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik merk dat Wilfred, ik zeg maar wat, over Gareth Bale wil praten en dan net een vraag over Gareth Bale naar boven tovert...
Het is dat ik mijn schriftelijke cursus complottheorie nog niet heb afgerond, maar ik weet vrijwel zeker dat daar meer achter steekt.
Linkje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
VI Hooligans richting het DWDD topic!
Zekers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2030864/10/25#live
Je weet wat je te doen staat als Gijp niet wint.
Johannes waar was je? We hebben je gemist bij onze uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijpie heeft de prijs? Lekker man
Ik had iets tot acht uur en toen moest ik ook nog naar huis gaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes waar was je? We hebben je gemist bij onze uitwedstrijd.
Thx heb het screenshot ff getweet met de namen erbij. Losers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen wens je toch het ergste toe.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx heb het screenshot ff getweet met de namen erbij. Losers.
Ah de mede mens reageert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Zuur zijn ze.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leert men de echte hooligan weer kennen. Bij Knevel was je zogenaamd op visite toen Johan te gast was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had iets tot acht uur en toen moest ik ook nog naar huis gaan.
Moet je geen poll maken anders?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo leert men de echte hooligan weer kennen. Bij Knevel was je zogenaamd op visite toen Johan te gast was.
Ik kan zo een top 10 maken met momenten dat je er niet was. Waardeloze paardenlul.
Nee, Wilfred ik ga het niet nog een keer doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je geen poll maken anders?
Engnekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Minder absurd dan degenen die de laatste jaren een Nobelprijs gekregen hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Het is nu een kwestie van tijd tot het team een Nobelprijs in de wacht scheept.
Kan best, Cora weet de weg naar de studio.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef aadspagaat het volgende:
volgend jaar de mora publieksprijs voor boskamp
gvd pure aids ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:paulinthedark twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 20:34:42Mensen als @arjanmuil en @katjavannus die het niet kunnen hebben dat Rene van de Gijp de #nspublieksprijs wint
!! http://t.co/nWe49iW1YT reageer retweet
Helemaal juist!twitter:InjaCor twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 22:31:33Hooligans bezorgen hun voorman de overwinning! #Gijp #knettergek NS Publieksprijs voor Gijp http://t.co/edhUcA3LCR via @NOS reageer retweet
Is dit een bedreiging?twitter:janmaartenwehl twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 22:28:14Als ik die Gijp maar niet tegenkom in trein. Hoe kan die nou winnen naast Wieringa, Blokker en Mak? Bah reageer retweet
Kunnen wij thuisblijvers er ook even naar koekeloeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/302022
Alleen het Gijp item
Ik ga zo beginnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kunnen wij thuisblijvers er ook even naar koekeloeren.
Bedankt, ik zat al naar een discussie over zwarte Piet met Prem te kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/302022
Alleen het Gijp item
Hij is gewoon op z'n pik getrapt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:19 schreef Pascalus het volgende:
Die badmuts doet huilie huilie omdat hij niet twee keer per week met zijn kop op TV te zien is. Laat gaan joh.
Daar blijft geen spaan van heel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Tommy Wieringa gaat vrijdag natuurlijk he-le-maal afgemaakt worden.
Die kende ik nog niet nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Pascalus het volgende:
"Die kan in z'n gezicht al tien kilo afvallen"
Daar heb je zo'n wereldje van ons kent ons, dames met open jurken die helemaal opgedirkt zijn, dat is ons wereldje niet. Dan zit er een of andere vogel naast je, dat moet dan je concurrent zijn. Wieringa, who the hell is Wieringa?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik hoop het, hij voelt zich wel erg verheven boven gijp/VIquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Los van het gegeven dat ik ik Giel Beelen ook niet moet, begrijp ik in deze de sneer wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:52 schreef 010west het volgende:
Wat was dat voor een sneer richting Gijpie van die Giel?
Oke Iwanius van Gelder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van het gegeven dat ik ik Giel Beelen ook niet moet, begrijp ik in deze de sneer wel.
Bedoel die hele vd Gijp wordt onnodig de hemel in geprezen(hype) alleen maar omdat hij quasi-grappig (= leedvermaak) zit te doen in dat sneer en achterklap programma van RTL7.
Maar goed, we zullen zien wat voor act men komende vrijdag weer ten tonele voert.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van het gegeven dat ik ik Giel Beelen ook niet moet, begrijp ik in deze de sneer wel.
Bedoel die hele vd Gijp wordt onnodig de hemel in geprezen(hype) alleen maar omdat hij quasi-grappig (= leedvermaak) zit te doen in dat sneer en achterklap programma van RTL7.
Maar goed, we zullen zien wat voor act men komende vrijdag weer ten tonele voert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |