Wilfred kaarte een onderwerp aan en somde gelijk een vraag op die van een welbekende scheidsrechter - ik meen Pieter Vink - afkomstig kwam en daarbij met enige stem verheffing van "goh..toevallig". Nou dat sprak voor mij al boekdelen naast de vermoedens die ik al een tijdje had.quote:
je bent toch geen mongool ofzo? Ze krijgen honderden vragen per uitzending er is een redacteur die die vragen bekijkt en ziet dan een die geschikt is in het gesprek en geeft het door. Tuurlijk opent die niet toevallig zijn mail en is een vraag die er op aansluit daar. En dat is heus niet echt pieter vink maar gewoon iemand die niet eigen naam wol geven en dan dat leuk vind.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wilfred kaarte een onderwerp aan en somde gelijk een vraag op die van een welbekende scheidsrechter - ik meen Pieter Vink - afkomstig kwam en daarbij met enige stem verheffing van "goh..toevallig". Nou dat sprak voor mij al boekdelen naast de vermoedens die ik al een tijdje had.
Zou zomaar een Fok!ker kunnen zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:22 schreef Zweetteef het volgende:
En dat is heus niet echt pieter vink maar gewoon iemand die niet eigen naam wol geven en dan dat leuk vind.
Ja, dat dus. Programma's hebben meer medewerkers dan jij kunt zien TS. Maar dat is misschien nog wat lastig voor je.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:22 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je bent toch geen mongool ofzo? Ze krijgen honderden vragen per uitzending er is een redacteur die die vragen bekijkt en ziet dan een die geschikt is in het gesprek en geeft het door. Tuurlijk opent die niet toevallig zijn mail en is een vraag die er op aansluit daar. En dat is heus niet echt pieter vink maar gewoon iemand die niet eigen naam wol geven en dan dat leuk vind.
Mortaxx had het hele jaar de toto van Derksen ingevuld en kwam zo in de uitzending, ja .quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:25 schreef Pharkus het volgende:
Mortax zijn vraag/opmerking werd toch ook eens behandeld?
Jij bent niet de slimste of wel, godverdomme hey.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wilfred kaarte een onderwerp aan en somde gelijk een vraag op die van een welbekende scheidsrechter - ik meen Pieter Vink - afkomstig kwam en daarbij met enige stem verheffing van "goh..toevallig". Nou dat sprak voor mij al boekdelen naast de vermoedens die ik al een tijdje had.
Dit inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |