Als trainer misschienquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuyt gaat nog wel terug naar Feyenoord.
Ik zou d'r m'n hond niet vanaf trappen.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw Bayern shirt
[ afbeelding ]
Wat dat witte spul is hoef ik niet te verklappen lijkt me. Man man man
Misschien wat meer attentie aan lidwoorden i.p.v. aan je lid geven.quote:
Kluivert ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Van Basten was sowieso beter dan Van Persie
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Misschien wat meer attentie aan lidwoorden i.p.v. aan je lid geven.
Bergkamp ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Van Basten was sowieso beter dan Van Persie
Leuk, als jij maar blij bent.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Misschien wat meer attentie aan lidwoorden i.p.v. aan je lid geven.
Nostalgie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:58 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond Kluivert en Bergkamp mooiere oranje-spitsen.
Net zo slecht als Strootman en Kennedy Bakiorciugluquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Kuyt altijd al een dramavoetballer gevonden.
Ooit voegde hij wel wat toe aan Oranje betreft werklust enzo. Nu is hij te oud, te traag, te slecht, te zwak en maakt te veel fouten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Kuyt altijd al een dramavoetballer gevonden.
Met alleen keihard werken kom je er niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ooit voegde hij wel wat toe aan Oranje betreft werklust enzo. Nu is hij te oud, te traag, te slecht, te zwak en maakt te veel fouten.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Wijnaldem zijn broer is ook een mongool
Na één goede wedstrijd bij Groningen vonden mensen het belachelijk dat ze hem bij Ajax weg hebben gedaan.quote:
Zolang Johan er zelf maar lol om heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Dit begint ook een beetje sneu te worden.
Als PSV faalt hoef jij dat nog niet te doen.quote:
http://www.nusport.nl/voe(...)voetbaltoernooi.htmlquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachenFilmpje iemand van dat nadoen?
Nogmaals: Als PSV faalt hoef jij dat nog niet te doen.quote:
Beste Johan,quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen, het was Twente Ajax sukkel
Dit vind ik geen goede opmerking want jij weet hoe het in mekaar zitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij rechten studeert hoeft hij niet per se een lulletje te zijn.
Mwah toch niet zo grappig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)voetbaltoernooi.html
Wat wil je doen dan? Me voor de rechter slepen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen goede opmerking want jij weet hoe het in mekaar zit
Dit zijn goede tekstenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij rechten studeert hoeft hij niet per se een lulletje te zijn.
Je kan binnenkort een dagvaarding door de brievenbus verwachtenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Me voor de rechter slepen?
Ik huur je in als advocaat. Pro deo natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kan binnenkort een dagvaarding door de brievenbus verwachten
Stinkt hij zo erg dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik huur je in als advocaat. Pro deo natuurlijk.
Ja gebruik maar wel deo want je stinktquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik huur je in als advocaat. Pro deo natuurlijk.
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja gebruik maar wel deo want je stinkt
quote:
Zijn vrienden, kom je ook alleen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof je mij aan kanWie neem je mee?
Let een beetje op je taal, je bent een vrouwquote:
Ties is bang voor mij, dus hij houdt zich nou wel koest denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Ik huur paxcon wel in.
HAHAHAquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties is bang voor mij, dus hij houdt zich nou wel koest denk ik
Ik heb geen hulp nodig hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn vrienden, kom je ook alleen?
Maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Let een beetje op je taal, je bent een vrouw
Hij heeft wel een knokploeg van Kluwers, wat dat dan ook zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een knokploeg van Kluwers, wat dat dan ook zijn.
Die heb ik ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een knokploeg van Kluwers, wat dat dan ook zijn.
Ik ben zwaar endo gekquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Daar komt bij dat Ties zwaar ecto is dusja
Pas nou maar op...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
twitter:
Daar heb ik niks meer aan toe te voegen.quote:
Veel mee gesnovenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind de neus van Kieft zo eigenaardig.
Lekker snuivuhquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Kan genoeg inquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Teksten.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Z'n Justin bieber kapsel ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zijn nog eens gedurfde tekstenquote:
Twitterfight!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik niks meer aan toe te voegen.
Nee ben veel te druk met FOK!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij bent toch zo'n sportschoolboy?
zoals dezequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe komen er ook wat zinnige teksten door op twitter.
twitter:
WE WILL NOT VANISH WE WILL NOT DIE. VI HOOLIGANS!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Oproep: VI Hooligans morgen massaal naar het DWDD topic. Ouderwets on tour.
Wel een beetje lief doen dan he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Tering Rensquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Heb begrepen dat de lokale burgervader de komst van de VI Hooligans heeft verboden. Topic is hermetisch afgesloten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen kan ik pas vanaf een uur of acht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
OH dus je weet wat je te doen staat hequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is daar wel een keertje uit de hand gelopen met wat bans
Wat gaan we doen daar?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme Johannesquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen kan ik pas vanaf een uur of acht.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Rensie Rensie het volgende:
Oprokep: VI Hooligans morgen massaal naar het DWDD topic. Ouderwets on tour.
Ik hoop het. Misschien kunnen Veerboot en Oliver weer eens aanschuiven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry hoor
Dat top onderwerp zullen ze bij DWDD wel tot na acht uur bewaren.
mooi om te zien altijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Escha gaat kapot op de achtergrond
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen kan ik maar tot een uur of acht.
Nieuw taboe in de voetbalwereldquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezellig hoor, een voetbalprogramma over travo's
wordt ze uit elkaar getrokken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Escha gaat kapot op de achtergrond
Door Toinequote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wordt ze uit elkaar getrokken?
Door Schelvis terwijl Danny toekijktquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wordt ze uit elkaar getrokken?
Dat is al zeker 40-45 keer gebeurd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef Grifte het volgende:
Sisgeluiden tegen Ajax, getverdemme zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |