SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 14-10-2013 18:09:48 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
haha ik moet nog steeds met rijlessen beginnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol man ik kan nauwelijks een nieuwe binnenband van me 25 jaar oude racefiets betalen
Waarschijnlijk gaat ze zo pressenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wtf die fs formellebogen naar beneden en veel te wijd plus het rust zowat in haar handpalmen ipv dat de vingertoppen licht ondersteunen
typisch gevalletje interessant doen op de foto voor FB
Ok, ik heb er een nieuwe neergezet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
die mascotte is ong. 20 x eerder mascotte geweest
Roid rage.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
waarom is iedereen zo boos
herstdepressie ?
?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wtf die fs formellebogen naar beneden en veel te wijd plus het rust zowat in haar handpalmen ipv dat de vingertoppen licht ondersteunen
Wat Dimitri zei; wss gaat ze pressen had ik niet over nagedacht.quote:
cotdamn...quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat Dimitri zei; wss gaat ze pressen had ik niet over nagedacht.
[ afbeelding ]
wat doe je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat Dimitri zei; wss gaat ze pressen had ik niet over nagedacht.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/dapper.us
http://www.stanceworks.com/
Deze man WEET.
Nice, ik heb zelf een verlaagde Accord station met 18" wielen, maar ben nog steeds op zoek naar nette replica's van deze met een 4x114.3 steek:quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fapfapfap
Op die Rotiform pagina komen voornamelijk VW's en Audi's voorbij, erg tof over het algemeen. Allemaal verlaagd ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
wegrennen kan ze toch nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
En dan kan McNulty Lucille volblaffen na de opnames. Die schijnt brede heupen te hebben.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, ik heb zelf een verlaagde Accord station met 18" wielen, maar ben nog steeds op zoek naar nette replica's van deze met een 4x114.3 steek:
[ afbeelding ]
quote:
Heb geen goede pics atm, maar lijkt op deze, maar dan bordeauxrood:quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Would post ride, maar dan gaat Etha haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook geil trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was al in de familie, maar diegene wilde er vanaf voor wat nieuws dus ik kon 'm voor een zacht prijsje overnemen. Ik had destijds een Civic (quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef no1uknow het volgende:
VKSMDR hoezo eigenlijk een Accord Station? Best tof als ik er zo over nadenk.
hahaha een burnout bij het politiebureau de eindbaasquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef VMSDKR het volgende:
Kennen jullie deze trouwens? Stapelgekke Scandinaviër op een motorfiets.
tof, hoeveel kost ie aan rbw en verzekering enzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij was al in de familie, maar diegene wilde er vanaf voor wat nieuws dus ik kon 'm voor een zacht prijsje overnemen. Ik had destijds een Civic () en wel zin in wat anders dus maar gewoon overgekocht. Nu een beetje bezig met dat stancewerk enzo.
42,- aan verzekering en 56,- aan belasting per maand.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tof, hoeveel kost ie aan rbw en verzekering enzo?
wat een geldquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
42,- aan verzekering en 56,- aan belasting per maand.
M'n zusje is duurder uit met haar 1.2 Colt.![]()
Goed verhaal. Lekker kort. Vertel me meer.quote:
No shit. Cherly Echo Uniform!quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
allemaal, al roidragend, 'GROEN!!!' schreeuwen
Ga er gewoon voor man. Je kent haar niet, als het niks is ga je gewoon weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar ik twijfel, ze wil wel, hoef allen locatie, datum, tijdstip, maar ze is 5cm langer dan mij, en ze denkt volgens mij dat ik beestenlichaam heb.
Gast een beetje zelfvertrouwen mag wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar ik twijfel, ze wil wel, hoef alleen locatie, datum, tijdstip, maar ze is 5cm langer dan mij, en ze denkt volgens mij dat ik beestenlichaam heb.
Niet zo onzeker man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar ik twijfel, ze wil wel, hoef alleen locatie, datum, tijdstip, maar ze is 5cm langer dan mij, en ze denkt volgens mij dat ik beestenlichaam heb.
Gewoon lekker blijven twijfelen. Maatje van me twijfelde ook alleen maar, overladen met pussy nu.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Waar zit het verschil dan? Heeft ze hogere verzekeringskosten omdat ze jonger is/popie auto bij dieven?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
42,- aan verzekering en 56,- aan belasting per maand.
M'n zusje is duurder uit met haar 1.2 Colt.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Klokov het volgende:
Auto's postenLaten we het relevant houden boys, welke kwark hebben jullie?
Het liefst uit de anus van een vrouw nadat ze het met een klysma heeft ingebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze nog maar net haar rijbewijs heeft. Of een Mitsubishi Colt gewild is bij dieven weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar zit het verschil dan? Heeft ze hogere verzekeringskosten omdat ze jonger is/popie auto bij dieven?
Ja en de studio afbreken wanneer de rode bal wordt gepakt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Goed idee, VMS, dat Lingo. Toch wel een crush op Lucille en als we allemaal, al roidragend, 'GROEN!!!' schreeuwen moet dat leuke tv opleveren.
Ik hoefde niet te lezen van wie de reactie wasquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het liefst uit de anus van een vrouw nadat ze het met een klysma heeft ingebracht.
Die gaan sowieso met de rugzak naar huisquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef VMSDKR het volgende:
Is het misschien een idee om een keer, bij wijze van reeksuitje, naar Lingo te gaan? Dan schuiven we onze twee meest geletterden naar voren om deel te namen (zat zelf te denken aan Jahr00n en kaasplankje) en de rest neemt plaats op de tribune.
Je kunt 5000 euro winnen. Dat is een hoop whey.
Ik eet mijn yoghurt vaak met stukjes banaan en of kiwi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef VMSDKR het volgende:
Oh hij ja. Ze noemden hem op een duur zelfs 'De Twijfelaar' haha.
Wat is viraliteit trouwens?quote:
Alleen spel je het als viriliteit en niet als viraliteit.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alleen spel je het als viriliteit en niet als viraliteit.
Heeeeej Etha alles goed met Jackie?quote:
Heel goed heel goed en met jouquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeeeej Etha alles goed met Jackie?
Nou, hele dag een beetje met verfrollers en kwastjes in de weer geweest. Mooi man. En die van jou???quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hi VMS GEEN dank hoe is je dag geweest?
Ja redelijk redelijk dagje niet zo lekker geweest maar net wel gevlamd met een wedstrijdje zaalvoetbal. Zo lekker mijn bed in, morgen dagje kantoorslaaf spelen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, hele dag een beetje met verfrollers en kwastjes in de weer geweest. Mooi man. En die van jou???
Oke oke oke haha lekker je rust pakken kerel gewoon even opladen vannacht en er morgen weer met frisse kracht tegenaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja redelijk redelijk dagje niet zo lekker geweest maar net wel gevlamd met een wedstrijdje zaalvoetbal. Zo lekker mijn bed in, morgen dagje kantoorslaaf spelen!
Dankje slaap lekker en groetjes aan Gerrie in Oude Pekela!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke oke oke haha lekker je rust pakken kerel gewoon even opladen vannacht en er morgen weer met frisse kracht tegenaan
Oke jij ook ( weet niet wie je bedoelt maar oke )quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje slaap lekker en groetjes aan Gerrie in Oude Pekela!
Jogging kwark met honing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Canoliquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:
of een keer in een restaurant canolli
Jezus. Zulke tetten en dan economy vliegen. Vast een rotkopquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
sopranos bazenserie swsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze BMW is echt viessss patrick. Maar ik ben zelf meer een stationman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Low is a way of life.![]()
Deze is een shocker!!!!!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog een bazenserie.
Deze kan McNulty ook zeker waarderen.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze BMW is echt viessss patrick. Maar ik ben zelf meer een stationman.Vind dit soort shirt serieus kneiter lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Low is a way of life."Fear is only as deep as the mind allows."
thanks, gelijk 3 maanden genezenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ze er scheef onder zitten; negative camber. Dat is dan weer niet heel praktisch omdat je banden scheef afslijten, maar goed. De meeste van die gasten zitten in de USA, ik weet niet hoe het daar verkeersdrempeltechnisch is maar sommigen zijn wel erg laag ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Klokov het volgende:
Die wielen zien er zo scheef uit, bovendien is een verlaagde auto niet erg praktisch
Haar hoofd valt tegen. Maar haar buik en tietjes.. DAYUMM. Ik wil er appelstrook van aflikken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent gek, het is een strijkplank met een meth head eropquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haar hoofd valt tegen. Maar haar buik en tietjes.. DAYUMM. Ik wil er appelstrook van aflikken.
[ afbeelding ]
Hoe ze er op die foto uitziet zou ik haar raken. Zelfs ondanks het feit dat ze een strijkplank als booty heeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent gek, het is een strijkplank met een meth head erop
Al vaak zat voorbij gekomen. Wat denk je als je 6 uur per dag in een zwembad ligt. Bovendien blijf je makkelijker drijven met een speklaagje waardoor je meer kracht kunt gebruiken in de voorwaartse beweging ipv de opwaartse beweging.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef Montelly het volgende:
jullie met je 3500 kcal bulk![]()
![]()
Phelps pakt 12.000 calorieën
LONDEN - En zo bleek de man, die leeft op een dieet van 12.000 calorieën per dag en desondanks over een goddelijke torso beschikt, ook maar een gewone sterveling van vlees en bloed. Michael Phelps is in town en dat zal Londen weten ook. De grote ster van Team USA, die zijn afscheidstournee cachet gaat geven door zich in Groot-Brittannië te laten decoreren tot meest gelauwerde olympiër ooit, trok gisteren voor de laatste maal een volle zaal. Het zwemmende fenomeen uit de Verenigde Staten sprak en de internationale wereldpers hing aan zijn lippen. „Het wordt een toernooi met gemengde gevoelens, zware races en veel pijn. Zo gemakkelijk als in Peking zal het me ditmaal niet vergaan.”
dan ben je echt geil.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe ze er op die foto uitziet zou ik haar raken. Zelfs ondanks het feit dat ze een strijkplank als booty heeft.
lol nee dat hele verhaal is bullshit whahahaha, hij eet een broodje aap.quote:
Maar hoeveel at hij dan? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol nee dat hele verhaal is bullshit whahahaha, hij eet een broodje aap.
http://content.usatoday.c(...)-myth/1#.Ulxs9VA54ng
Zal wel rond de 6k liggen op trainingsdagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar hoeveel at hij dan? Ben wel benieuwd
"He probably drinks ten gallons of Gatorade a day.."quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Scott Mendelson(oud benchpress WR houder) daarentegen at wel 12k in zijn bulk up/juice up fase.
rond 3:10
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef no1uknow het volgende:
wie kan dat plaatje van 'wats met jou' of 'wats met deze' ofzo achterhalen? Die maakt een perfecte combi met:
[ afbeelding ]
heb al vanalles op google ingetikt 'ewa watser' 'ewa wats' 'ewa wats met jou' 'ewa wat is deze' 'watser' etc etc maar ben 'm niet tegengekomen.
Met die getekende turk/mocro op het plaatje
Jammer van die kutmuziek. Daar zou ik ook hard voor wegzwemmenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol nee dat hele verhaal is bullshit whahahaha, hij eet een broodje aap.
http://content.usatoday.c(...)-myth/1#.Ulxs9VA54ng
Wel een nachtmerrie die steeds vaker realiteit wordt helaasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"Most people's worst nightmare"
I can see that
nou idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Wel een nachtmerrie die steeds vaker realiteit wordt helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:51 schreef Klokov het volgende:
Just do not eat like a fucking hippo every single day
[ afbeelding ]makkelijker gezegd dan gedaan :s dit is echt thinprivilege hoor om dat zo makkelijk te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3500 KCal is alleen bulk vanuit beachboyperceptie.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:51 schreef Klokov het volgende:
Just do not eat like a fucking hippo every single day
[ afbeelding ]Hier ben ik het niet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Het wordt een tweedeling in de maatschappij: aan de ene kant steeds meet moddervette, ongezonde mensen (slecht etend, rokend, veel drinkend) vs. de mensen die juist gezond proberen te blijven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou idd.
tijdje terug zat ik te bunkeren bij een all you can eat Wok met m'n collega's maar jezus wat daar allemaal voorbij liep ongehoort gewoon. Ziekelijk, en met een blik in de ogen van "let me through, where is the buffeee"
allemaal van die wijven van net aan 20-25 en dan een lijf @ 40% bf of zo![]()
Fixed.quote:
O.M.G.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:39 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fapfapfap
Op die Rotiform pagina komen voornamelijk VW's en Audi's voorbij, erg tof over het algemeen. Allemaal verlaagd ook
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee cor gebruikt de multiquote wel zoals die bedoeld isquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze BMW is echt viessss patrick. Maar ik ben zelf meer een stationman.Wat een Sjonniebakken. En dan een clubmeet bij de Mc Drive.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Low is a way of life.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Volgens mij word je knettergek als je daar een paar uur naast moet zitten in een vliegtuig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt op de een of andere manier wel een schaalmodel.quote:
Dit soort Chinese vrouwen trekt je helemaal uit elkaar in bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Who the fuck cares? Het is 10.000x mooier interessant doen dan de meeste andere vrouwen op Facebook, met hun duckfaces, foto's van restaurant-eten en oh-oh:-wat-hebben-we-het-gezellig-in-de-kroeg-zie-ons-lachen-foto's.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je ook vaak hele stukken terugleest en dan overal op reageert. Maar inderdaad jij gebruikt de multiquote zoals hij bedoeld is.quote:
nul referentie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het lijkt op de een of andere manier wel een schaalmodel.
ja jij slaat je jeugd en midlife gewoon over haha fuckit meteen kia rioquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Stationwagon...Koop dan een kia picanto ofzo.
Heb m'n best gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2031014
JONGENS HELP HEM,,, HIJ IS EEN VAN ONS!!!
Kunnen alle midgets (m/v) niet gewoon bij elkaar op 1 eiland gaan wonen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef seto het volgende:
fucking manlets when will they learn??
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef seto het volgende:
fucking manlets when will they learn??
[ afbeelding ]
mad femlet detected, die hebben gewoon hakken aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ja geen kunst naast van die reuzinnen van >1.80
niks vrouwelijks meer aan als je zo lang bent man
Strijd voor je booboo hunny. Xena Warrior Princess in dezen biatch!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
ja word ik gewoon kwaad van. Van Taylor blijf je af gvd
Een vrouw van 1.80 een reuzin noemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ja geen kunst naast van die reuzinnen van >1.80
niks vrouwelijks meer aan als je zo lang bent man
stats gegoogled.. 1.79 valt nog meequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:13 schreef seto het volgende:
meeste vrouwen blijven indd van hem af omdat het een manlet is
Wat heeft je tweede zin in je post te maken met de eerste zin in je postquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
nee idd, doe die lelijke en veel te grote plaatjes ff in spoiler jongens. Sommigen van ons hier moeten "werken" voor ons geld
dat hoef ik jou niet uit te leggen je kan heus wel verbanden leggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat heeft je tweede zin in je post te maken met de eerste zin in je post
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Als je een vrouw langer dan jezelf niet kan handelen kun je maar weer beter bij je moeder aan de borst gaan hangen. Lekker veilig.
'werken voor je geld' is toch impliceren dat jij arbeid moet verrichten om daar geld voor te ontvangen, tegenover mensen die daar geen arbeid voor hoeven te verrichten. Daar zie ik geen relatie in als het gaat om NSFW.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat hoef ik jou niet uit te leggen je kan heus wel verbanden leggen
oke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'werken voor je geld' is toch impliceren dat jij arbeid moet verrichten om daar geld voor te ontvangen, tegenover mensen die daar geen arbeid voor hoeven te verrichten. Daar zie ik geen relatie in als het gaat om NSFW.
Groetjes.
Nee. Bedoelde meer dat ik niet echt werk als ik zit te fokken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef no1uknow het volgende:
Betekenen de aanhalingstekens bij 'werken' trouwens dat je jezelf prostitueert?
oke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee. Bedoelde meer dat ik niet echt werk als ik zit te fokken.
dunno, altijd wel vermoeden gehad, bron?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat waren toch dezelfde personen :s
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Lengte Who the fuck cares. Of ze nou 1.90 is of 1.55, het heeft allebei zn charmes. Als je een vrouw langer dan jezelf niet kan handelen kun je maar weer beter bij je moeder aan de borst gaan hangen. Lekker veilig.
Als ik ooit rijk word (quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:47 schreef Klokov het volgende:
Wanneer ik rijk ben ga ik ook Eleiko-schijfjes kopen
is puur speculerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dunno, altijd wel vermoeden gehad, bron?
quote:
Respect.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
In ander nieuws, gister heb ik 5 dips achter elkaar uitgevoerd zonder assistecht heel nice om eindelijk echt te zien dat ik sterker word en dat terwijl ik op 1500 kcals per dag aan het cutten ben.
Hopelijk met de coaching van etha binnenkort ook een pullup zonder assist![]()
/dagboek
lolquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
In ander nieuws, gister heb ik 5 dips achter elkaar uitgevoerd zonder assistecht heel nice om eindelijk echt te zien dat ik sterker word en dat terwijl ik op 1500 kcals per dag aan het cutten ben.
/dagboek
thanksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
roflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef JackieBrown het volgende:
[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag die humor van tante Jackie wel.![]()
quote:Daarnaast slik je Creatine (waardoor je, je lichaam op het spel zet zodat je er sterker uit gaat zien)
Trots op jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
/dagboek
Ik las het ja.quote:
Hij maakt tenminste goede gains.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
R&P / Voor de dames: Zou je afknappen op iemand die 5cm korter is?
inb4 25posts per pagina
je hoofd niet stoten tegen de deurpostquote:
ja gek he, als je geen benen/romp hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Manlets kunnen altijd ziek veel pull ups doen.
In de cut progress boeken is kk zwaar. Harde +xp. Binnenkort chain dips dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
/dagboek
normaal kleding kopen neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Beach het volgende:
[..]
je hoofd niet stoten tegen de deurpost
normaal kleding kunnen kopen
genoeg ruimte hebben in de bus/trein/vliegtuig
heb jij je manlet privilege al gecheckt vandaag?
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
/dagboek
nice jackiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
/dagboek
heb een neger het zien doen, was jellyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef seto het volgende:
waarom doe je handsstands je bent tog geen wijf
Dan zou ik me echt zo bad ass voelen, zo'n riempje om je middel. Wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
In de cut progress boeken is kk zwaar. Harde +xp. Binnenkort chain dips dus.
Zeg maar dat je nat werd toen ik vorige week 3*12*bw+15 deed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt zo bad ass voelen, zo'n riempje om je middel. Wat wil je nog meer
dat riempje is voor pussies. Ik heb het over deze joekels.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt zo bad ass voelen, zo'n riempje om je middel. Wat wil je nog meer
zo'n chain weegt niet zo gek veel tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
dat riempje is voor pussies. Ik heb het over deze joekels.
[ afbeelding ]
Is dat 2Chainz?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
dat riempje is voor pussies. Ik heb het over deze joekels.
[ afbeelding ]
bij ons heb je ze van 20kgquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zo'n chain weegt niet zo gek veel toch![]()
liever langere chains voor het benchen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef seto het volgende:
[..]
bij ons heb je ze van 20kg
maar die kettingen zijn kut, echt zwaar oncomfortabel tijdens het dippen
thuisbezorgd.huquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme. Ik moet voedsel halen maar mijn bed ligt zo lekker. Eten of rusten voor gainz, harde struggles
moet ik alsnog naar de deur lopen. En heb al teveel pizza gehad deze maandquote:
Dus je dacht er een grotere pik van te krijgen??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb een neger het zien doen, was jelly
mini-armpjes => mini-ROM.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Manlets kunnen altijd ziek veel pull ups doen.
Mogen niet meer in dit topic over BBC praten toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dus je dacht er een grotere pik van te krijgen??
Wie voelt zich dan zo boos/achtergesteld dat die dat verbied? Snakey?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Mogen niet meer in dit topic over BBC praten toch.
er scheen een obsessie te zijn voor BBC's ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie voelt zich dan zo boos/achtergesteld dat die dat verbied? Snakey?
Niet allerlei maaltijden ingevroren in je diepvries hebben liggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet ik alsnog naar de deur lopen. En heb al teveel pizza gehad deze maand
Tip: er is een dikke-snikkel topic in KPD.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
er scheen een obsessie te zijn voor BBC's ...
Ik kom nergens anders op het forum behalve in bb en hierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tip: er is een dikke-snikkel topic in KPD.
Dan zou je het te ver hebben laten komen JB. Maar laten we eerlijk zijn; die zin van jou hier lijkt ook nergens op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
als dit mijn tienerkind was he, dit dat online zou zetten
Dan zou McMiljoentie Ethan zijn genen daar de schuld van geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
als dit mijn tienerkind was he, dit dat online zou zetten
Voedsel invriezen om daarna weer te ontdooienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet allerlei maaltijden ingevroren in je diepvries hebben liggen
ITS OLL THE FAULT OF THE ILERMINATYquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan zou McMiljoentie Ethan zijn genen daar de schuld van geven.
Fanta is nerd geworre en post niet meer. Ik mis haar wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:27 schreef Klokov het volgende:
BB-reeks gaat sneller dan de GYM-reeks, wat klopt hier niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
okok dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan zou je het te ver hebben laten komen JB. Maar laten we eerlijk zijn; die zin van jou hier lijkt ook nergens op.
Plausibelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fanta is nerd geworre en post niet meer.
Daarom even een paar gekke plaatjes voor dit topic.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:27 schreef Klokov het volgende:
BB-reeks gaat sneller dan de GYM-reeks, wat klopt hier niet
zeg dan gewoon dat je op kerels valt, johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar clit is harden dan alle piemeltjes uit deze topic bij elkaar
Sappie zn shemale zag er nog vrouwelijker uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je op kerels valt, joh
idd, dat was een lekker wijf, vergeleken bij dit monsterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sappie zn shemale zag er nog vrouwelijker uit.
is dat een she-male?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef Montelly het volgende:
JOngens even iets anders..ben een nieuwe starlet tegen gekomen Valentina Nappi. O-M-G wat een skank![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fappen op haar is een hele andere level
nasty kopquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef Montelly het volgende:
JOngens even iets anders..ben een nieuwe starlet tegen gekomen Valentina Nappi. O-M-G wat een skank![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als vrouw hoef je daar echt niet bang voor te zijn.quote:
Goede quads, die bovenste.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is slecht voor je man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef Montelly het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies hoe ik het wil, goed geproportioneerd, symmetrisch en mooie skin.quote:Measurements: 34-24-34
Bra/cup size: 34C (75C)
Boobs: Natural
Height: 5 ft 3 in (1.60 m)
Eye color: Hazel
Hair: Black, Brown
en dit vindt montelly dus leuk?quote:ethanlove88 2013-10-07
Wow, in her new video on Valentina Nappi farted thrice. Wish I could get her hot Fart on my dick.....
Thx Dima, ik weet dat je kwaliteit weet te waarderenquote:
Heb al 6 torrents openstaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Thx Dima, ik weet dat je kwaliteit weet te waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |