Aanstaande zaterdag word ik geboren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang niemand weet wat je geboortedatum is kan er ook niks gebeuren.
Dat maakt ook niet zo heel veel uit. Maar geeft wel een bepaalde lading aan het verhaal. Ik zou het er dus op houden dat je bent ontmaagd op je verjaardag. Met je oma en peetoom inhakend op muziek van Frans Bauer onder op de bank. Zo een gezellige kring verjaardag en dat jij je boven liet uitwonen door een door je pa bestelde hoer. Wat een verhaal.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja true.
Ik ben misschien ontmaagd op m'n verjaardag ooit, weet niet meer zeker of het net voor of net na middernacht was alleen.
Peggen heb ik nog nooit gedaan, jij wel? Anders Postma ff pingenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet zo heel veel uit. Maar geeft wel een bepaalde lading aan het verhaal. Ik zou het er dus op houden dat je bent ontmaagd op je verjaardag. Met je oma en peetoom inhakend op muziek van Frans Bauer onder op de bank. Zo een gezellige kring verjaardag en dat jij je boven liet uitwonen door een door je pa bestelde hoer. Wat een verhaal.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet zo heel veel uit. Maar geeft wel een bepaalde lading aan het verhaal. Ik zou het er dus op houden dat je bent ontmaagd op je verjaardag. Met je oma en peetoom inhakend op muziek van Frans Bauer onder op de bank. Zo een gezellige kring verjaardag en dat jij je boven liet uitwonen door een door je pa bestelde hoer. Wat een verhaal.
Ook nog nooit gedaan. Ik schrok van de ophef toen met dat filmpje van Postma. Ik schrok echter met name van dat dikke wijf die achter hem zat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Peggen heb ik nog nooit gedaan, jij wel? Anders Postma ff pingen
God da's lang geleden, kan het me niet meer goed herinnerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook nog nooit gedaan. Ik schrok van de ophef toen met dat filmpje van Postma. Ik schrok echter met name van dat dikke wijf die achter hem zat.
Welke film?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:28 schreef Adames het volgende:
alweer een verkrachting in een film die ik kijk, ik moet eens ophouden met de Nederlandse film
Ken alleen Borgman van hem, welke zijn nog meer goed?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, geil is het niet. wel komisch.
de noordelingen, zit nu alle van warmerdams te kijken
Katertje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb koppijn als een motherfucker. Bedankt voor het lezen.
Waarvan akte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb koppijn als een motherfucker. Bedankt voor het lezen.
Nee, de aankondiging van de herfst. Ik ben standaard verkouden in de herfst. Ik heb daarnaast ook moeite met slikken (haha).quote:
Heeft wel zijn sporen bij mij achtergelaten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
God da's lang geleden, kan het me niet meer goed herinneren
As good an excuse as any
de noordelingen is wel goed, abel en kleine teunquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken alleen Borgman van hem, welke zijn nog meer goed?
Dat zijn wel goeie.quote:
Moet je eens in de week naar de sauna gaan geen grap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, de aankondiging van de herfst. Ik ben standaard verkouden in de herfst. Ik heb daarnaast ook moeite met slikken (haha).
Mijn universiteit hanteert geen herfstvakantie en ik heb het akelig druk met de tentamens voorbereiden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je eens in de week naar de sauna gaan geen grap.
of een potje hiervan kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je eens in de week naar de sauna gaan geen grap.
Ik ga inderdaad maar eens water koken voor een bakkie bouillon.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
of een potje hiervan kopen
[ afbeelding ]
zit gelijk weer alles open
Sjaars?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn universiteit hanteert geen herfstvakantie en ik heb het akelig druk met de tentamens voorbereiden.
Uiteraard naast de reguliere instructies, hoorcolleges en shitload huiswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |