Neem eens een kijkje op VBL zou ik zeggen. Gewoon, omdat je er nu toch bent ofzo. Kanjerirritant dat dit subforum zo vervuild wordt.quote:
Dan verander je het toch, almachtige blauwigheid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
Zonde, ik had 'Inso is jarig, mensen!' als TT.
Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje op VBL zou ik zeggen. Gewoon, omdat je er nu toch bent ofzo. Kanjerirritant dat dit subforum zo vervuild wordt.
Oke, ik ook. Ik ben gewoon een pestkop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
Nee absoluut niet. Ik zeg toch net dat ik het lelijk vind
Uh, oke.quote:
Dat weet ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, ik ook. Ik ben gewoon een pestkop.
Wijze woorden van deze man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
Te grote tieten bestaan niet. Alleen lelijke tieten bestaan.
Ik vind van die uiers helemaal niks hebben. Net zoals cup AA. Te klein en te groot bestaat wel degelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
Te grote tieten bestaan niet. Alleen lelijke tieten bestaan.
oei lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even burritos eten![]()
Ok doei
Smakelijk etenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even burritos eten![]()
Ok doei
Gaat allemaal om vorm en verhouding imo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind van die uiers helemaal niks hebben. Net zoals cup AA. Te klein en te groot bestaat wel degelijk.
madame_paonquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met mooie grote tetten, maar je kunt natuurlijk overdrijven
Ik houd eigenlijk alleen niet van plastieken tetten. Vind ik helegaar niets.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat allemaal om vorm en verhouding imo.
We hebben hier met een kwajongen te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oke fuck this shit. Ik ga FIFA kopen.
jeweetzelluf, denk je is fissaquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben hier met een kwajongen te maken.
Daar zullen we wakker van liggen inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon jodenvlaggen mee nemen en verbranden hehe .quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is garnalen bakken met knoflookquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat garnalen dippen in de knoflooksaus?
Lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat is garnalen bakken met knoflook
Ik ben niet eens gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent pas jarig op FOK! als users bereid zijn minstens 30 topics voor je te openen.
Ik verwacht niks.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent pas jarig op FOK! als users bereid zijn minstens 30 topics voor je te openen.
quote:
Bij dezen dan.quote:
Ik zet hem groot in mijn FOK! agenda. Is sowieso een datum die ik niet snel vergeet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee,
Komende achtste van juli nog een kans
Want? Zelf ook jarig of je kat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zet hem groot in mijn FOK! agenda. Is sowieso een datum die ik niet snel vergeet.
Nee. 8 juli heb ik nog altijd seks gehad. Dat blijft je wel bij hoor.quote:
Ahja true.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. 8 juli heb ik nog altijd seks gehad. Dat blijft je wel bij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |