jeweetzelluf, denk je is fissaquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben hier met een kwajongen te maken.
Daar zullen we wakker van liggen inderdaadquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon jodenvlaggen mee nemen en verbranden hehe .quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is garnalen bakken met knoflookquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat garnalen dippen in de knoflooksaus?
Lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat is garnalen bakken met knoflook
Ik ben niet eens gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent pas jarig op FOK! als users bereid zijn minstens 30 topics voor je te openen.
Ik verwacht niks.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent pas jarig op FOK! als users bereid zijn minstens 30 topics voor je te openen.
quote:
Bij dezen dan.quote:
Ik zet hem groot in mijn FOK! agenda. Is sowieso een datum die ik niet snel vergeet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee,
Komende achtste van juli nog een kans
Want? Zelf ook jarig of je kat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zet hem groot in mijn FOK! agenda. Is sowieso een datum die ik niet snel vergeet.
Nee. 8 juli heb ik nog altijd seks gehad. Dat blijft je wel bij hoor.quote:
Ahja true.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. 8 juli heb ik nog altijd seks gehad. Dat blijft je wel bij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |