abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133522701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:52 schreef Fer het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Malle helemaal niet voor een middenmoter wil rijden
Dat wordt wel heel lastig dan, want dat hebben alle F1-auto's. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2013 18:59:31 ]
pi_133522850
Dat heet middenmotor
.
pi_133522970
Ik zou er vooral serieus op ingaan ja.
  vrijdag 22 november 2013 @ 20:05:28 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_133525188
quote:
Ik denk persoonlijk dat Malle helemaal niet voor een middenmoter wil rijden en daarom liever bij Lotus wil dan Sauber, dit is slechts een move om Lotus onder druk te zetten aangezien ze nog steeds op het Quantum-sprookje wachten.

Wie zou er anders naar Lotus moeten, Perez?
Ik denk eerder dat Lotus zo lang mogelijk wacht omdat ze anders herrie gaan krijgen met Total. Die gaan er niet mee lachen als PDVSA op de achtervleugel staat.....
En Total heeft hele nauwe banden met Renault, en die willen ze natuurlijk ook niet kwijtraken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_133526338
quote:
Hulkenberg godverdomme :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 22 november 2013 @ 21:44:01 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133529651
Da costa, fuck torro rosso :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133536409
quote:
Ik denk persoonlijk dat Malle helemaal niet voor een middenmoter wil rijden en daarom liever bij Lotus wil dan Sauber, dit is slechts een move om Lotus onder druk te zetten aangezien ze nog steeds op het Quantum-sprookje wachten.

Wel 3 dingen, waarom Sauber geen slechte keus is.
*Sauber heeft laten zien nooit een ECHT slechte auto te maken, zoals Williams dat wel had dit seizoen en 2010/11 was volgens mij ook drama.
*En, ondanks de matige start en slechte financiele situatie, voor zover wij dat weten, hebben ze toch de boel op de rit gekregen dit seizoen en is eigenlijk gelijkwaardig aan Ferrari!
*Totaal nieuwe regels kunnen de hele rangorde omgooien volgend jaar, wie weet is Sauber wel het nieuwe Lotus....
pi_133541830
Zo zie ik het dus niet.

Sauber heeft behalve toen BMW de scepter zwaaide nooit echt bijzondere prestaties laten zien. Ook regelmatig toen ze goed kwalificeerden toch de wedstrijd buiten de punten finishen. Na het vertrek van BMW zijn ze gelijk weer een achterhoede team geworden.

Force India staan voor ze, die zijn na de overname van Midland/Spijker opgeklommen van hekkesluiter tot een goede middenmoter.

Lotus heeft sinds het wegvallen van de steun van Renault alleen maar beter gepresteerd. Concurreren met Mercedes, Ferrari en Mclaren en op de baan is "first lap nutcase" de enige die de pace Redbull kan bijhouden ondanks hun matige financiële situatie.

Sauber heeft net als Williams een rijke geschiedenis, maar zie ze in deze tijd niet de prestaties neerleggen.
.
pi_133546795
Een achterhoede team? Laat me niet lachen.
pi_133547345
Eddie Jordan noemt Marcus Ericsson bij Caterham. Hoe komt hij daar nou weer bij?
pi_133547589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:26 schreef Funzel het volgende:
Eddie Jordan noemt Marcus Ericsson bij Caterham. Hoe komt hij daar nou weer bij?
Misschien neemt-ie geld mee? En Caterham staat momenteel 11e bij de constructeurs, dus geen prijzengeld van het WCC voor hun op het moment.
pi_133556806
tgruener twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 21:24:33 #F1 @NicoHulkenberg has signed with Force India for 2014! auto motor und sport story - in German: http://t.co/DkiJN9IHRo reageer retweet
  Redactie Sport zondag 24 november 2013 @ 00:21:15 #163
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133562057
F1 :W
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 november 2013 @ 10:18:09 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133601645
Hulkenberg en Perez dus bij Force India?
  maandag 25 november 2013 @ 10:31:00 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133601950
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
Zou wel een leuk team zijn samen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133602863
Brawn misschien terug naar Ferrari lees ik net 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 25 november 2013 @ 11:29:14 #167
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_133603561
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 11:06 schreef Joene het volgende:
Brawn misschien terug naar Ferrari lees ik net 8-)
Mercedes moet denk ik alles doen om Brawn daar te houden. Deze man is op zijn manier net zo geniaal als Newey.
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_133603611
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 11:29 schreef Rembrand21 het volgende:

[..]

Mercedes moet denk ik alles doen om Brawn daar te houden. Deze man is op zijn manier net zo geniaal als Newey.
Mercedes wilt hem niet houden die hebben paddy lowe wat ook een briljant man is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 25 november 2013 @ 11:37:37 #169
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_133603838
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Mercedes wilt hem niet houden die hebben paddy lowe wat ook een briljant man is.
Wat voor briljante vindingen heeft deze man gedaan dan?
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_133604490
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 11:37 schreef Rembrand21 het volgende:

[..]

Wat voor briljante vindingen heeft deze man gedaan dan?
De mp4-20 bijvoorbeeld onder zijn leiding (weliswaar samen met newey gebouwd).

Mclaren vind het echt wel kut dat lowe naar mercedes is gegaan hoor :)
pi_133604547
quote:
Geloof ik ook niet, volgens mij kan Giedo het zeer goed vinden met Cyril, de teambaas van Caterham.
Ik heb het idee dat hij Giedo ook hoog heeft zitten.
En hij heeft toch ook wel aardig wat sponsoring, gecombineerd met zijn rijcapaciteiten zie ik hem volgend jaar weer in de F1 rijden.
  Redactie Sport maandag 25 november 2013 @ 12:02:30 #172
pi_133604591
Gokje:

Maldonado erbij bij Lotus
Perez erbij bij FI
Gutierrez/Sirotkin bij Sauber
Bij de kleine teams blijven dezelfde jongens zitten
  maandag 25 november 2013 @ 12:04:14 #173
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_133604651
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gokje:

Perez erbij bij FI
Zou Chilton bij Marussia blijven? Heeft vooral laten zien geen talent te zijn. Maar ja, heeft wel centjes...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Redactie Sport maandag 25 november 2013 @ 12:04:40 #174
pi_133604665
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Zou Chilton bij Marussia blijven? Heeft vooral laten zien geen talent te zijn. Maar ja, heeft wel centjes...
Wie anders?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 november 2013 @ 12:06:18 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133604721
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef 4-elements het volgende:

[..]

ja. schijnt twaalf miljoen mee te kunnen nemen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133604782
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
Perez? Ik dacht dat Sutil een (nog niet bevestigd) contract had.

Perez eerder terug naar Sauber denk ik.
quote:
Werd vorige week al op de BBC website genoemd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133604795
Lol, toch wat anders met Jos Verstappen die bij Marlboro moest bedelen voor 1M kleingeld.
.
  maandag 25 november 2013 @ 12:09:55 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133604828
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Perez? Ik dacht dat Sutil een (nog niet bevestigd) contract had.

Perez eerder terug naar Sauber denk ik.

[..]

Werd vorige week al op de BBC website genoemd.
Daarom zet ik er ook een vraagteken achter maar autosport.com is wel een serieuze bron

EliGP twitterde op maandag 25-11-2013 om 10:58:28 Whitmarsh is happy Perez will stay in F1 (with Force India): http://t.co/Hs2xupiZ0t #F1 reageer retweet
pi_133604984
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef Marks het volgende:

[..]

Geloof ik ook niet, volgens mij kan Giedo het zeer goed vinden met Cyril, de teambaas van Caterham.
Ik heb het idee dat hij Giedo ook hoog heeft zitten.
En hij heeft toch ook wel aardig wat sponsoring, gecombineerd met zijn rijcapaciteiten zie ik hem volgend jaar weer in de F1 rijden.
Giedo brengt een dikke bom duiten mee , dus die mag echt wel blijven.
pi_133605012
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gokje:

Perez erbij bij FI
PIC is wel klaar denk ik hoor.
pi_133605032
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef Joene het volgende:

[..]

Giedo brengt een dikke bom duiten mee , dus die mag echt wel blijven.
Pic ook. En die heeft via zijn sponsor (Total) weer connecties met Renault.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133605066
Caterham-coureur Charles Pic zal volgend jaar waarschijnlijk niet meer te zien zijn in de Formule 1. Dit stelt althans zijn manager en voormalig Formule 1-coureur Olivier Panis. Volgens Panis zou Pic volgend jaar twee keer zoveel sponsorgeld mee moeten nemen om zijn plaats in het team te kunnen behouden
pi_133605121
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Joene het volgende:
Caterham-coureur Charles Pic zal volgend jaar waarschijnlijk niet meer te zien zijn in de Formule 1. Dit stelt althans zijn manager en voormalig Formule 1-coureur Olivier Panis. Volgens Panis zou Pic volgend jaar twee keer zoveel sponsorgeld mee moeten nemen om zijn plaats in het team te kunnen behouden
Hoeveel bracht Pic mee?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_133605131
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef franklop het volgende:

[..]

Hoeveel bracht Pic mee?
Volgens mij iets van 15.
pi_133605148
Dan zeg ik :W Van der Garde bij Caterham in ieder geval.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_133605151
Als het tegen zit gaat Giedo er ook gewoon uit omdat er nog een aantal mensen zijn met betere sponsors dan giedo , moet ook dit jaar minimaal 10 miljoen meebrengen.
pi_133605164
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef franklop het volgende:
Dan zeg ik :W Van der Garde bij Caterham in ieder geval.
Dat is mijn gevoel ook ,al moet giedo ook meer betalen dan afgelopen jaar.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 november 2013 @ 12:25:32 #188
Maffe Fries
pi_133605221
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Joene het volgende:
logisch dat Caterham meer vraagt, want er zijn veel coureurs met geld op de markt en ze hebben geld nodig vanwege het missen van de tiende plaats in het constructeurskampioenschap
pi_133605263
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 12:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

logisch dat Caterham meer vraagt, want er zijn veel coureurs met geld op de markt en ze hebben geld nodig vanwege het missen van de tiende plaats in het constructeurskampioenschap
Dat dus idd er zijn coureurs op de markt met een flink sponsor pakket . En het missen van p10 kost ze een redelijke bom duiten ook inderdaad. Daarnaast is de motorendeal voor '14 duurder ivm de nieuwe ontwikkelingen etc.
pi_133605361
Op zich heb ik er wel respect voor dat ze bij Marussia 1 getalenteerde jongen in de auto zetten i.p.v. te kiezen voor twee paydrivers. Onbegrijpelijk trouwens dat ze bij Lotus maar blijven wachten op oplichter Mansoor Ijaz. Als je tien minuten de tijd neemt om deze man te googlen dan heb je al gegeten en gedronken. Als ze door hun getreuzel Maldonado aan Sauber verliezen dan hebben ze een gat in hun budget waar een paard de hik van krijgt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_133605388
Ik weet het niet. Denk dat als Pic er op zeker uit gaat, dat Giedo er nog wel eens kan blijven zitten. Hij doet het echt niet slecht en kent de auto van voor tot achter. Dat scheelt enorm veel ontwikkelingstijd straks in september ipv dat je 2 nieuwe 'paydrivers' in die auto moet zetten, laten wennen, wat is goed en wat is slecht ? Geen vergelijkings materiaal meer dus. Dat kan in een jaar als volgend jaar erg belangrijk zijn om progressie te kunnen maken.
pi_133605426
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich heb ik er wel respect voor dat ze bij Marussia 1 getalenteerde jongen in de auto zetten i.p.v. te kiezen voor twee paydrivers. Onbegrijpelijk trouwens dat ze bij Lotus maar blijven wachten op oplichter Mansoor Ijaz. Als je tien minuten de tijd neemt om deze man te googlen dan heb je al gegeten en gedronken. Als ze door hun getreuzel Maldonado aan Sauber verliezen dan hebben ze een gat in hun budget waar een paard de hik van krijgt.
Nouja misschien kunnen ze dan wel iemand die beter kan sturen neerzetten , god wat vind ik die maldonado soms een kneus zeg. Die rijdt idd alleen omdat die centen brengt.
pi_133605442
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja inderdaad. Waarom zou je nog je team willen verbinden met zo'n oplichter. Het is snel beslissen (en goede beslissing maken) of het is misschien wel uit met Lotus -O- Nooit gedacht dat dit team zo aan het randje van afgrond had kunnen staan.
pi_133605455
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:32 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet het niet. Denk dat als Pic er op zeker uit gaat, dat Giedo er nog wel eens kan blijven zitten. Hij doet het echt niet slecht en kent de auto van voor tot achter. Dat scheelt enorm veel ontwikkelingstijd straks in september ipv dat je 2 nieuwe 'paydrivers' in die auto moet zetten, laten wennen, wat is goed en wat is slecht ? Geen vergelijkings materiaal meer dus. Dat kan in een jaar als volgend jaar erg belangrijk zijn om progressie te kunnen maken.
Klopt maar volgend jaar begin je sowieso met een "volledig" nieuwe auto. Dus je kan ook zeggen juist omdat we toch opnieuw data moeten verzamelen , doen we 2 rookies.
pi_133605471
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Waarom zou je nog je team willen verbinden met zo'n oplichter. Het is snel beslissen (en goede beslissing maken) of het is misschien wel uit met Lotus -O- Nooit gedacht dat dit team zo aan het randje van afgrond had kunnen staan.
Ik denk dat het er financieel ongeveer gelijk voorstaat als sauber , als er een sponsor wegvalt flikkert het team om.
pi_133605515
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 12:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Nouja misschien kunnen ze dan wel iemand die beter kan sturen neerzetten , god wat vind ik die maldonado soms een kneus zeg. Die rijdt idd alleen omdat die centen brengt.
Nee ook weer niet mee eens. Ja het is een kneus en als Montoya volgens Mol een knikker in zijn kop had, dan was het bij hem een Venozuelaans spruitje wat niet goed wil rollen. Maar ik ben wel van mening dat hij wel wat meer is dan alleen een paydriver. Hij is verdomd snel. Hij heeft alleen nog een psychiater nodig en dan kan hij net als Grosjean zo'n groei meemaken !
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 november 2013 @ 12:39:01 #197
Maffe Fries
pi_133605532
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2013 12:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat het er financieel ongeveer gelijk voorstaat als sauber , als er een sponsor wegvalt flikkert het team om.
Ik denk dat de situatie voor Lotus nog nijpender is dan voor Sauber, eerlijk gezegd ...
pi_133605581
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:38 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee ook weer niet mee eens. Ja het is een kneus en als Montoya volgens Mol een knikker in zijn kop had, dan was het bij hem een Venozuelaans spruitje wat niet goed wil rollen. Maar ik ben wel van mening dat hij wel wat meer is dan alleen een paydriver. Hij is verdomd snel. Hij heeft alleen nog een psychiater nodig en dan kan hij net als Grosjean zo'n groei meemaken !
Ik denk juist ook dat de meerwaarde van een coureur zit in zn feedback en te zorgen dat de auto daardoor beter wordt , mijns inziens doet hij dat zeker niet. Williams is uiteraard ook door burdgetaire redenen flink naar achteren gevallen , maar ik denk ook dat de feedback van een goede coureur mist.
pi_133605587
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2013 12:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik denk dat de situatie voor Lotus nog nijpender is dan voor Sauber, eerlijk gezegd ...
Kimi zal wel beslag leggen denk ik :D
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 november 2013 @ 12:44:40 #200
Maffe Fries
pi_133605651
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 12:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Kimi zal wel beslag leggen denk ik :D
ook daarbuiten hebben ze een hoge schuldenlast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties