Hadden ze het op Sky ook al over. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk...quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Op social media gaat het verhaal rond dat Sutil naar Sauber verkast, er zijn ook al foto's gemaakt waar hij en zijn vriendin bij Kaltenborn een glas champagne drinken in de sauber motorhome.
Dus Hulkenberg en Perez bij force india.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Op social media gaat het verhaal rond dat Sutil naar Sauber verkast, er zijn ook al foto's gemaakt waar hij en zijn vriendin bij Kaltenborn een glas champagne drinken in de sauber motorhome.
Dat kwam omdat hij het niet eens kon worden met de ploeg Euskaltel-Euskadi over het overnemen van de licentie. De plannen schijnen overigens nog niet geheel van de baan te zijnquote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat wielerteam van Alsonso ging toch niet door ?
Gutierrez zal nog wel een seizoentje krijgen denk ik. Denk dat het Mexicaanse geld betrouwbaarder is dan de Russische Roebelsquote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus Hulkenberg en Perez bij force india.
Sutil naar Sauber.....
Ja mooiquote:Op maandag 25 november 2013 12:48 schreef Meike26 het volgende:
Nog 3 complete teams om te vullen, nog geen één zitje is zeker![]()
Silly season duurt lang dit jaar
Dat zou zomaar kunnen , maar dan kan het dus dat Sutil weer uit de f1 verdwijnt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gutierrez zal nog wel een seizoentje krijgen denk ik. Denk dat het Mexicaanse geld betrouwbaarder is dan de Russische Roebels
Iemand moet Jos toch opvolgen als The Comeback Kid..quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen , maar dan kan het dus dat Sutil weer uit de f1 verdwijnt.
Ik gok dat halverwege december alles in kannen en kruiken is voor iedereen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Meestal was het toch wel in kannen en kruiken rond deze tijd, met nog 1 of 2 zitjes te vullen.
Nu nog 6. Vraag me af hoeveel er zijn gevuld rond de jaarwisseling. 3 a 4 denk ik ?
Dat deed Schumacher toch alquote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Iemand moet Jos toch opvolgen als The Comeback Kid..
Ja, zelfs op BBC hadden ze het erover dat die Rus nu helemaal uit beeld is bij Sauberquote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hadden ze het op Sky ook al over. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk...
Het liefst zie ik een rookie in dat stoeltje, die niet uit Rusland komt.
Mits de sponsor voor twee coureurs bij twee teams wil betalen. Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gutierrez zal nog wel een seizoentje krijgen denk ik. Denk dat het Mexicaanse geld betrouwbaarder is dan de Russische Roebels
Sirotkin brengt moneyz mee toch. ?quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, zelfs op BBC hadden ze het erover dat die Rus nu helemaal uit beeld is bij Sauber
Uit beeld nog niet, maar Sauber weet zelf niet of ze Sirotkin nog eerst een jaar laten rijpen als testcoureur.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, zelfs op BBC hadden ze het erover dat die Rus nu helemaal uit beeld is bij Sauber
Helemaal prima, als hij in de F1 komt volgend jaar is het echt gedaan met de sport.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Het maakt alleen maar duidelijk dat het niet meer draait om talent maar om geld.quote:Op maandag 25 november 2013 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal prima, als hij in de F1 komt volgend jaar is het echt gedaan met de sport.
Oh, dat zou inderdaad wel kunnen. Want die Russen hadden wel die ferrarimotorenschuld gedeeltelijk afgelost.quote:Op maandag 25 november 2013 12:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Uit beeld nog niet, maar Sauber weet zelf niet of ze Sirotkin nog eerst een jaar laten rijpen als testcoureur.
Ik vond het nog best geloofwaardig, tot de tweede post.quote:Op maandag 25 november 2013 12:54 schreef Joene het volgende:
Over frijns lees ik overigens dat die een kans zou hebben op een zitje bij caterham op twitter.
Nou Kovalainen heeft behoorlijk innige banden met Caterham , maar geen geld.quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het nog best geloofwaardig, tot de tweede post.
Kovalainen is klaar in de F1 en Caterham gaat nooit beide huidige coureurs vervangen.
maar ze blijven flink achter bij de beloftes die ze gedaan hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh, dat zou inderdaad wel kunnen. Want die Russen hadden wel die ferrarimotorenschuld gedeeltelijk afgelost.
Ik lees het ook maar op twitterquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het nog best geloofwaardig, tot de tweede post.
Kovalainen is klaar in de F1 en Caterham gaat nooit beide huidige coureurs vervangen.
twitter:EnigmaF1 twitterde op maandag 25-11-2013 om 11:28:52Autosport says Frijns is a possibility for Caterham, alongside Kovalainen, Ericsson and the current pair. #F1 reageer retweet
Ah, dat is al wat meer informatiequote:Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Joene het volgende:
twitter:EnigmaF1 twitterde op maandag 25-11-2013 om 11:28:52Autosport says Frijns is a possibility for Caterham, alongside Kovalainen, Ericsson and the current pair. #F1 reageer retweet
Volledig nederlands team , dat zou onwijs vet zijn ! maar dikke nono denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is al wat meer informatie
Frijns naast Giedo, beste uitkomst die er is
Gelukkig niet zo'n comeback als Jan Lammers, die na 10 jaar nog eens terug kwam in de F1. wat een record is.quote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef Meike26 het volgende:
Nah, Schumacher is maar 1 keer terug gekomen.
Jos Verstappen:
1994 - Benneton
1995 - Simtek > half Seizoen
1996 - Arrows Hart (comeback1)
1997 - Tyrrel
1998 - Geen zitje > valt in voor Jan Magnussen bij Stewart (CB 2)
1999 - Officieel testrijder bij Honda, geen racezitje.
2000/2001 - Arrows F1 (CB 3)
2002 - Geen zitje
2003 - Minardi (CB 4).
Volgens mij verbreekt niemand dat record meer
In plaats van Pic noemde Jordan 'm.quote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef Marks het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet, volgens mij kan Giedo het zeer goed vinden met Cyril, de teambaas van Caterham.
Ik heb het idee dat hij Giedo ook hoog heeft zitten.
En hij heeft toch ook wel aardig wat sponsoring, gecombineerd met zijn rijcapaciteiten zie ik hem volgend jaar weer in de F1 rijden.
ik zeg ook doen , maar de nederlandse sponsor wereld zegt bekijk het maar.quote:Op maandag 25 november 2013 13:03 schreef Meike26 het volgende:
Niet eens heel slecht. 2 team genoten die allebei zelfde moedertaal hebben. Beide getalenteerd en waarbij Giedo ook moet gaan presteren/op gaan nemen tegen Frijns, welke toch een dosis meer talent heeft.
Ik zeg doen
Als Guido met een zak geld zou ik dat ook niet willen, kan je alleen maar verliezenquote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg ook doen , maar de nederlandse sponsor wereld zegt bekijk het maar.
Zeker het Backen van Frijns schijnt nogal een probleem te zijn anders zat die jongen wel al in de f1.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Guido Giedo met een zak geld zou ik dat ook niet willen, kan je alleen maar verliezen
Giedo heeft niet veel te willen moet gewoon rijden , andere teams staan niet echt te trappelen (behalve voor zn centen) de deal met williams mislukte... dat was echt jammer.quote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Guido met een zak geld zou ik dat ook niet willen, kan je alleen maar verliezen
ik denk dat die gewoon het juiste development programma heeft misgelopen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:17 schreef Rembrand21 het volgende:
Je moet je natuurlijk ook afvragen waarom Frijns niet een kans krijgt bij een iets groter team dat het geld niet nodig heeft. Zoals Hamilton, Vettel, Kimi, Kubica en nu Magnussen. Misschien zien ze toch niet in hem wat wij hopen!
Frijns heeft voordat hij in de WSR 3.5 begon Red Bull afgewezen. Daarbij is hij na zijn WSR 3.5 jaar opgepikt door Sauber, maar die moest hem laten schieten vanwege geldgebrek en mogelijke Russische sponsoren.quote:Op maandag 25 november 2013 13:17 schreef Rembrand21 het volgende:
Je moet je natuurlijk ook afvragen waarom Frijns niet een kans krijgt bij een iets groter team dat het geld niet nodig heeft. Zoals Hamilton, Vettel, Kimi, Kubica en nu Magnussen. Misschien zien ze toch niet in hem wat wij hopen!
Renault, net zoals dit jaar.quote:Op maandag 25 november 2013 13:21 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee welke motoren volgend jaar in de Lotus liggen? Ik zie het nog wel gebeuren dat ze volgend jaar een pak rammel krijgen van Force India met hun beperkte budget.
Perez bij force india is vanochtend bevestigd.quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
Even een (verkort) overzicht van de beschikbare stoeltjes en coureurs
bold = bevestigd
Ferrari (Ferrari): Fernando Alonso, Kimi Raikkonen
McLaren (Mercedes): Jenson Button, Kevin Magnussen
Mercedes (Mercedes): Nico Rosberg, Lewis Hamilton
Red Bull (Renault): Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo
Toro Rosso (Renault): Jean-Eric Vergne, Daniil Kvyat
Williams (Renault): Felipe Massa, Valtteri Bottas
Marussia (Ferrari): Jules Bianchi, Max Chilton, Vitaly Petrov
Caterham (Renault): , Giedo van der Garde, Marcus Ericson, Charles Pic (heeft contract?), Heikki Kovalainen, Alexander Rossi, Robin Frijns
Force India (Mercedes): Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Adrian Sutil, Paul Di Resta, James Calado, Max Chilton, Giedo van der Garde
Lotus (Renault): Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Nico Hulkenberg, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Sauber (Ferrari): Adrian Sutil, Sergei Sirotkin, Esteban Guttierez, Nico Hulkenberg, Vitaly Petrov, Giedo van der Garde
Nog niet officieel door Force India.quote:Op maandag 25 november 2013 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Perez bij force india is vanochtend bevestigd.
Force India heeft dus maar 1 stoel vrij.
Zal niet lang duren , martin whitmarsh roddelt dit niet zomaar.quote:Op maandag 25 november 2013 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog niet officieel door Force India.
Pic heeft volgens mij zelfde contract als Giedo: Optioneel voor 1 jaar extra. Denk echter dat Pic exit is, Giedo blijft vanwege geld+presentaties afgelopen jaar en dan nog iemand erbij met een bak geld.quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
bold = bevestigd
Caterham (Renault): , Giedo van der Garde, Marcus Ericson, Charles Pic (heeft contract?), Heikki Kovalainen, Alexander Rossi, Robin Frijns
Force India (Mercedes): Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Adrian Sutil, Paul Di Resta, James Calado, Max Chilton, Giedo van der Garde
Lotus: (Renault): Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Nico Hulkenberg, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Sauber (Ferrari): Adrian Sutil, Sergei Sirotkin, Esteban Guttierez, Nico Hulkenberg, Vitaly Petrov, Giedo van der Garde
Effectief heeft PIC beter gepresteerd dan Guido he.quote:Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef DenS het volgende:
[..]
Pic heeft volgens mij zelfde contract als Giedo: Optioneel voor 1 jaar extra. Denk echter dat Pic exit is, Giedo blijft vanwege geld+presentaties afgelopen jaar en dan nog iemand erbij met een bak geld.
Daarom dus volgend jaar al 3 als hij zou mogen rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Funzel het volgende:
Ja maar Pic heeft een jaar meer ervaring.
Giedo, niet Guidoquote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Effectief heeft PIC beter gepresteerd dan Guido he.
Vooral aan het begin van het seizoen. Sinds Hongarije niet meer. Sinds die tijd was Giedo structureel sneller, vooral in de race.quote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen ergens een scorechart voorbij komen , over het seizoen genomen was PIC net iets beter dan Giedo.quote:Op maandag 25 november 2013 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vooral aan het begin van het seizoen. Sinds Hongarije niet meer. Sinds die tijd was Giedo structureel sneller, vooral in de race.
"Niet meer"?quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Het maakt alleen maar duidelijk dat het niet meer draait om talent maar om geld.
Als ze dat doen eindigen ze waarschijnlijk weer als laatste. Een betere coureur met iets minder geld zullen ze daar ook gewoon overwegen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Caterham heeft ondanks de twee rijders van dit seizoen geen geld verdiend aan het constructeurskampioenschap. Ze hebben dus niet echt reden om bij deze coureurs te blijven, ze moeten het volledig hebben van paydrivers om volgend jaar überhaupt iets te kunnen.
De twee mensen die het meeste geld meenemen rijden bij Caterham en ik betwijfel of dit van der Garde is.
[..]
Giedo, niet Guido
Scorebordjournalistiekquote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef Joene het volgende:
[..]
kloptquote:
quote:Nico Hulkenberg looks set to be with Force India next year after apparently failing in an attempt to stay at Sauber.
While the German signed a deal with Force India some time ago he had until the start of this week to make a final decision on whether to proceed – a logical move, given that the Lotus deal was still open to him. However, Pastor Maldonado has finally agreed to join the Enstone team.
Meanwhile in the light of the recent improvement in form Nico enquired about staying with Sauber. It’s believed that he was told on Sunday that it would not be possible, leaving him committed to Force India.
Despite his good performance on track he has apparently fallen out of favour off it, presumably by not only agreeing the deal with Force India, but also paying a visit to Lotus prior to the US GP, which included a seat fitting.
Force India is keen to have Hulkenberg back on board despite being snubbed in favour of Sauber in the middle of 2012.
With Sergio Perez likely to join Hulkenberg at Force India it looks increasingly likely that Adrian Sutil will leave and eventually end up Sauber.
The identity of his team mate remains the missing piece in the transfer jigsaw, as it appears that the team is unlikely to keep Esteban Gutierrez. Sauber’s Mexican sponsorship deals have now come to an end, and sources say that the team is looking elsewhere. As noted here on Monday the name of Jules Bianchi has been mentioned, but both Marussia and the Frenchman’s management have denied that it would be possible.
Kvyat is al bevestigd door Toro Rossoquote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef Nober het volgende:
Sirotkin dus ook niet zeker bij Sauber net als Kvyat bij Toro Rosso? Wat is dat met die Russen!?
Ze betalen niet (snel genoeg).quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef Nober het volgende:
Sirotkin dus ook niet zeker bij Sauber net als Kvyat bij Toro Rosso? Wat is dat met die Russen!?
Waarom niet naast Maldonado bij Lotus?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg's enige optie lijkt nog Force India te zijn, nu Maldonado getekend zou hebben bij Lotus en Sauber hem niet meer wil hebben.
Ook Gutierrez lijkt te moeten vertrekken, omdat de sponsorship deal die hem dat zitje bezorgden dit jaar aflopen. Adrian Sutil lijkt in ieder geval die kant op te gaan. En Sauber schijnt ook Bianchi te willen hebben.
[..]
Lotus wil Grosjean behouden. Daar valt wel wat voor te zeggen omdat de Fransman flinke progressie heeft getoond en nu een stuk volwassener rijdtquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom niet naast Maldonado bij Lotus?
Williams-Mercedesquote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
bold = bevestigd
Lotus: (Renault): Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Nico Hulkenberg, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Dat weet ik. Ben ik vergeten aan te passen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Williams-Mercedes
Verder klopt het waarschijnlijk wel.
Zonder klanten is dat toch wel een riskante investeringquote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef k_man het volgende:
Hoe definitief zijn al die motorendeals? Zou Cosworth stiekem ook niet werken aan een V6?
Ach anders verkopen ze hem toch aan Ford. Dat is ook alweer lang geleden dat daar Cosworth modellen van waren volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder klanten is dat toch wel een riskante investering
Een goede coureur maakt nog geen goede teambaas. Alain Prost en Jackie Stewart hebben bij elkaar zeven wereldtitels en precies een overwinning als teambaas. Niki Lauda heeft Jaguar ook niet tot een winnend team weten te maken. Gerhard Berger heeft nog een tijdje een aandeel gehad in Toro Rosso, maar die bemoeide zich vrij weinig met het racenquote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat wielerteam van Alsonso ging toch niet door ?
Waarom neemt hij dan geen aandeel in Sauber of Lotus. Hij heeft met beide teams een click-connectie.
Hij is een slimme berekenende rijder. Die zal het vast ook wel goed doen als teambaas/leidinggevende/andere rol binnen een team.
Ik zie het zo gebeuren. Nu kennen we nog het trillende voetje van Horner, over 10 jaar plukt Alonso z'n kin kaal bij een spannende race
sterker nog: Lauda was een van de redenen waarom er zoveel ellende was achter de schermen bij Jaguar.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een goede coureur maakt nog geen goede teambaas. Alain Prost en Jackie Stewart hebben bij elkaar zeven wereldtitels en precies een overwinning als teambaas. Niki Lauda heeft Jaguar ook niet tot een winnend team weten te maken.
quote:Gerhard Berger heeft nog een tijdje een aandeel gehad in Toro Rosso, maar die bemoeide zich vrij weinig met het racen
Echt? Ik dacht dat Tost toen ook al de baas was en Berger zich meer op de achtergrond hield. Ik ga even bijspijkeren...quote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sterker nog: Lauda was een van de redenen waarom er zoveel ellende was achter de schermen bij Jaguar.
Of toch waarom de ellende nóg groter werd, want er was al genoeg rotzooi van te voren......
[..]![]()
De enige overwinning van STR was terwijl Berger teambaas was van het team (het laatste jaar als teambaas), lijkt mij toch dat je als teambaas wel wat inspraak hebt tijdens de races
Lijkt me toch dat je als mede-eigenaar niet zomaar het podium oploopt bij hun eerste overwinning, meestal doet de teambaas dat toch echtquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat Tost toen ook al de baas was en Berger zich meer op de achtergrond hield. Ik ga even bijspijkeren...
Edit: in echte Formule 1-stijl is het niet helemaal duidelijk. Het hangt maar net van de bron en het moment af welke titel ze Berger geven
seizoen thuis zitten denk je ?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
Brawn zal eerst nog wel even met gardening leave moeten denk ik
misschien niet een heel seizoen, maar hij weet wel dingen van de Mercedes voor komend seizoen, waardoor hij er zeker een half jaartje tussenuit zal moeten. Tenzij dat weer door een team afgekocht wordt natuurlijk.quote:
ik denk dan tot de 1e update ronde in Barcelona , maar ik gok dat die gewoon van de week de aankondiging doet met ingang van 1 feb Ferrariquote:Op donderdag 28 november 2013 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien niet een heel seizoen, maar hij weet wel dingen van de Mercedes voor komend seizoen, waardoor hij er zeker een half jaartje tussenuit zal moeten. Tenzij dat weer door een team afgekocht wordt natuurlijk.
De samenwerking is in de Benelux in ieder geval al verbroken. Ik weet niet hoe het in Duitsland is.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Audi heeft Abt al als huistuner
mja, kan, maar een avontuur bij Honda zou bijvoorbeeld ook kunnenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dan tot de 1e update ronde in Barcelona , maar ik gok dat die gewoon van de week de aankondiging doet met ingang van 1 feb Ferrari
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De samenwerking is in de Benelux in ieder geval al verbroken. Ik weet niet hoe het in Duitsland is.
Je kan wel lachen maar het is wel zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, kan, maar een avontuur bij Honda zou bijvoorbeeld ook kunnen
[..]
het is niet lachen, maar meer verbazing, zeker als ik de reden erachter even lees. Uit oogpunt van milieu gedaan, terwijl via tuning juist op dit gebied nog veel bereikt kan worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar het is wel zo.
Het is meer de reden garantie.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is niet lachen, maar meer verbazing, zeker als ik de reden erachter even lees. Uit oogpunt van milieu gedaan, terwijl via tuning juist op dit gebied nog veel bereikt kan worden.
Daar hebben ze toch Stefano Domenicali en James Allison? Zie niet goed hoe Brawn hier past.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Joene het volgende:
Fernando en Kimi volgend jaar brawn als teambaas nu die weg getreiterd is bij Mercedes ?
Domenicali heeft al 4 seizoenen geen titel gehaald, en heeft aangegeven opzij te willen stappen als Brawn interesse heeft in terugkeer.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Stefano Domenicali en James Allison? Zie niet goed hoe Brawn hier past.
Las ook geruchten dat Brawn voor de FIA gaat werken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Stefano Domenicali en James Allison? Zie niet goed hoe Brawn hier past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |