Williams-Mercedesquote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
Even een (verkort) overzicht van de beschikbare stoeltjes en coureurs
bold = bevestigd
Ferrari (Ferrari): Fernando Alonso, Kimi Raikkonen
McLaren (Mercedes): Jenson Button, Kevin Magnussen
Mercedes (Mercedes): Nico Rosberg, Lewis Hamilton
Red Bull (Renault): Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo
Toro Rosso (Renault): Jean-Eric Vergne, Daniil Kvyat
Williams (Renault): Felipe Massa, Valtteri Bottas
Marussia (Ferrari): Jules Bianchi, Max Chilton, Vitaly Petrov
Caterham (Renault): , Giedo van der Garde, Marcus Ericson, Charles Pic (heeft contract?), Heikki Kovalainen, Alexander Rossi, Robin Frijns
Force India (Mercedes): Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Adrian Sutil, Paul Di Resta, James Calado, Max Chilton, Giedo van der Garde
Lotus: (Renault): Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Nico Hulkenberg, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Sauber (Ferrari): Adrian Sutil, Sergei Sirotkin, Esteban Guttierez, Nico Hulkenberg, Vitaly Petrov, Giedo van der Garde
Dat weet ik. Ben ik vergeten aan te passen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Williams-Mercedes
Verder klopt het waarschijnlijk wel.
Zonder klanten is dat toch wel een riskante investeringquote:Op donderdag 28 november 2013 10:40 schreef k_man het volgende:
Hoe definitief zijn al die motorendeals? Zou Cosworth stiekem ook niet werken aan een V6?
Ach anders verkopen ze hem toch aan Ford. Dat is ook alweer lang geleden dat daar Cosworth modellen van waren volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder klanten is dat toch wel een riskante investering
Een goede coureur maakt nog geen goede teambaas. Alain Prost en Jackie Stewart hebben bij elkaar zeven wereldtitels en precies een overwinning als teambaas. Niki Lauda heeft Jaguar ook niet tot een winnend team weten te maken. Gerhard Berger heeft nog een tijdje een aandeel gehad in Toro Rosso, maar die bemoeide zich vrij weinig met het racenquote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat wielerteam van Alsonso ging toch niet door ?
Waarom neemt hij dan geen aandeel in Sauber of Lotus. Hij heeft met beide teams een click-connectie.
Hij is een slimme berekenende rijder. Die zal het vast ook wel goed doen als teambaas/leidinggevende/andere rol binnen een team.
Ik zie het zo gebeuren. Nu kennen we nog het trillende voetje van Horner, over 10 jaar plukt Alonso z'n kin kaal bij een spannende race
sterker nog: Lauda was een van de redenen waarom er zoveel ellende was achter de schermen bij Jaguar.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een goede coureur maakt nog geen goede teambaas. Alain Prost en Jackie Stewart hebben bij elkaar zeven wereldtitels en precies een overwinning als teambaas. Niki Lauda heeft Jaguar ook niet tot een winnend team weten te maken.
quote:Gerhard Berger heeft nog een tijdje een aandeel gehad in Toro Rosso, maar die bemoeide zich vrij weinig met het racen
Echt? Ik dacht dat Tost toen ook al de baas was en Berger zich meer op de achtergrond hield. Ik ga even bijspijkeren...quote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sterker nog: Lauda was een van de redenen waarom er zoveel ellende was achter de schermen bij Jaguar.
Of toch waarom de ellende nóg groter werd, want er was al genoeg rotzooi van te voren......
[..]![]()
De enige overwinning van STR was terwijl Berger teambaas was van het team (het laatste jaar als teambaas), lijkt mij toch dat je als teambaas wel wat inspraak hebt tijdens de races
Lijkt me toch dat je als mede-eigenaar niet zomaar het podium oploopt bij hun eerste overwinning, meestal doet de teambaas dat toch echtquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat Tost toen ook al de baas was en Berger zich meer op de achtergrond hield. Ik ga even bijspijkeren...
Edit: in echte Formule 1-stijl is het niet helemaal duidelijk. Het hangt maar net van de bron en het moment af welke titel ze Berger geven
seizoen thuis zitten denk je ?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
Brawn zal eerst nog wel even met gardening leave moeten denk ik
misschien niet een heel seizoen, maar hij weet wel dingen van de Mercedes voor komend seizoen, waardoor hij er zeker een half jaartje tussenuit zal moeten. Tenzij dat weer door een team afgekocht wordt natuurlijk.quote:
ik denk dan tot de 1e update ronde in Barcelona , maar ik gok dat die gewoon van de week de aankondiging doet met ingang van 1 feb Ferrariquote:Op donderdag 28 november 2013 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien niet een heel seizoen, maar hij weet wel dingen van de Mercedes voor komend seizoen, waardoor hij er zeker een half jaartje tussenuit zal moeten. Tenzij dat weer door een team afgekocht wordt natuurlijk.
De samenwerking is in de Benelux in ieder geval al verbroken. Ik weet niet hoe het in Duitsland is.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Audi heeft Abt al als huistuner
mja, kan, maar een avontuur bij Honda zou bijvoorbeeld ook kunnenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dan tot de 1e update ronde in Barcelona , maar ik gok dat die gewoon van de week de aankondiging doet met ingang van 1 feb Ferrari
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De samenwerking is in de Benelux in ieder geval al verbroken. Ik weet niet hoe het in Duitsland is.
Je kan wel lachen maar het is wel zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, kan, maar een avontuur bij Honda zou bijvoorbeeld ook kunnen
[..]
het is niet lachen, maar meer verbazing, zeker als ik de reden erachter even lees. Uit oogpunt van milieu gedaan, terwijl via tuning juist op dit gebied nog veel bereikt kan worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar het is wel zo.
Het is meer de reden garantie.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is niet lachen, maar meer verbazing, zeker als ik de reden erachter even lees. Uit oogpunt van milieu gedaan, terwijl via tuning juist op dit gebied nog veel bereikt kan worden.
Daar hebben ze toch Stefano Domenicali en James Allison? Zie niet goed hoe Brawn hier past.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Joene het volgende:
Fernando en Kimi volgend jaar brawn als teambaas nu die weg getreiterd is bij Mercedes ?
Domenicali heeft al 4 seizoenen geen titel gehaald, en heeft aangegeven opzij te willen stappen als Brawn interesse heeft in terugkeer.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Stefano Domenicali en James Allison? Zie niet goed hoe Brawn hier past.
Las ook geruchten dat Brawn voor de FIA gaat werken.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Stefano Domenicali en James Allison? Zie niet goed hoe Brawn hier past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |