fat ladyquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bizar dit, maar de Saints hebben deze nederlaag wel verdiend met hun conservatieve spel on offense
quote:
zeker, zeer vermakelijke wedstrijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 05:08 schreef slacker_nl het volgende:
Erg leuke wedstrijd vind ik dal/was.
En ik lees al verhalen van Raiders fans die het voordeel van crowd noise oneerlijk vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:42 schreef zjroentje het volgende:
Arrowhead nu the loudest stadium on earth. 137.5 decibel gisteren.
Was de delay of game rule echt zo in het verleden?quote:FUCK this new bullshit that lets the crowd affect the outcome of the game. I’m all about cheering for your team and being obnoxious, but when only a handful of stadiums can truly affect the outcome due to shear decibels, FUCK THAT !!!!!!
...
If its an UNFAIR advantage then the new rule needs to be retracted and the old rule where if 3 or more delay of games are caused by the crowd, then a penalty is assessed on the home team.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hier gewoon gratis werkend hoor.
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Theoden het volgende:
Mooie comeback van de Pats gisteren en erg erg erg slecht uitgespeeld van de Saints. Blijf het knap vinden van Brady met een nutteloos receivers team.
De refs hielpen de Pats wel weer gigantisch, maar dat is bijna normaal geworden bij thuiswedstrijden. Die false start call i.p.v. offside call en de niet gegeven TO zijn paar twee simpele voorbeelden.
Persoonlijk kijk ik liever naar hoe Peyton het spelletje speelt dan Brady. Daarnaast heeft de comeback van Peyton veel te maken met dat iedereen lijp van hem is, in combinatie met hoe hij dit jaar presteert.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.
shit happens in a game maar Brady is echt een meester, iedereen is helemaal lijp op Manning (terecht ook hoor) maar wat Brady presteert vind ik stukken indrukwekkender.
Of de Broncos defense is gewoon overschat / heeft een slechte periode. Tegen Dallas vond ik ze ook ondermaats.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jacksonville was gisteren al stukken beter dan de rest van het seizoen
Niet alleen gisteren hoor. Ik vind dat de refs gewoon altijd flink aan het thuisfluiten zijn tijdens Patriots games.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.
shit happens in a game maar Brady is echt een meester, iedereen is helemaal lijp op Manning (terecht ook hoor) maar wat Brady presteert vind ik stukken indrukwekkender.
Dit laat denk ik prima zie wat er is gebeurd. Saints dachten dat het al over was en dan kan je gewoon nooit doen tegen Brady.quote:
Haha vliegtuig idee is wel geniaalquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef ssebass het volgende:
Ja stoor mij daar ook altijd enorm aan. Was geloof ik vorig jaar met Matt Cassel. Juichen als hij geblesseerd was en vliegtuigjes mt spandoeken over laten vliegen dat ze hem moeten benchen. Al is dat laatste ten minste nog creatief. Juichen om blessures is heel triest. Of het nou bij het eigen team of bij de tegenstander is.
De meeste Pats fans dachten ook dat het al over was want het stadium begon aardig leeg te lopen. Ongelooflijk dat je dat doet wanneer je Brady als QB hebt. Sommige Pats spelers waren dan ook na afloop niet amused dat de fans voortijdig het stadion verlieten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dit laat denk ik prima zie wat er is gebeurd. Saints dachten dat het al over was en dan kan je gewoon nooit doen tegen Brady.
Jordan Cameron 7 (redzone) catches - 5 TDs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:42 schreef kidkash19 het volgende:
Mooiste TE stat vind ik nog die van de Lions 7 catches - 5 TDs
Divisional winnaars gaan sowieso door en dan de 2 teams met het beste record uit het conference die geen divisional winnaar zijn, je hoeft dus geen 2e te worden, men kijkt puur naar W/L.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef ssebass het volgende:
Goede pot van de Chargers. AFC west is toch wel echt sterk. Las dat er ook drie uit een poole doorkunnen met wild cards. Hoe zit dat? Dacht toch echt max twee. Winnaar divisie en dan aangevuld met beste nummers twee van de poole.
Ik weet hoe het voelt. De Packers hebben inmiddels 10 man op de blessurelijst staan waarvan 6 starters. Ik begin eraan gewend te raken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:02 schreef rgras het volgende:
Ouch, naast Wilfork moeten de Pats ook Mayo voor de rest van het seizoen missen. Tel daarbij Talib die mogelijk voor een paar wedstrijden out is en je mist je drie beste defensive players.
Dat is anders.. bij de Packers is dat een traditie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt. De Packers hebben inmiddels 10 man op de blessurelijst staan waarvan 6 starters. Ik begin eraan gewend te raken.
Zit je in het buitenland? Toen ik laatst in Hongarije was deed mijn gamepass het ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Werkt Game Pass bij jullie nog (gratis)? Vanmiddag nog de Patriots game gekeken, nu ineens moet ik $169 betalen voor een compleet seizoen..
Vandaag deed 'ie het ineens weer, vreemd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Zit je in het buitenland? Toen ik laatst in Hongarije was deed mijn gamepass het ook niet.
www.kijkonderzoek.nl heeft de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kijkcijfers van de NFL op Fox, vooral de zondagavond 19.00 wedstrijd. Iemand daar een linkje van of wordt deze info niet vrijgegeven?
Ach als je ziet wat je ervoor krijgt vind ik de prijs opzich schappelijk, ik gebruik veel de coaches film functie. Erg leerzaam en inspirerend weer voor op het veld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef robinhood21 het volgende:
Al vaak geprobeerd. En er is ook een reden waarom Nederland het enige Europese land is waar het gratis is. Bovendien is 170eur een belachelijke prijs voor Europa waar nfl amper gevolgd wordt, zeker als je bekijkt dat ESPN besloot om zich uit Europa terug te trekken. Marketing 0 en dus idd 'onzin'
En wat is volgens jou de reden dat alleen Nederland in Europa gratis kan kijken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef robinhood21 het volgende:
En er is ook een reden waarom Nederland het enige Europese land is waar het gratis is. Bovendien is 170eur een belachelijke prijs voor Europa waar nfl amper gevolgd wordt, zeker als je bekijkt dat ESPN besloot om zich uit Europa terug te trekken. Marketing 0 en dus idd 'onzin'
Als fan heb ik inderdaad echt geen moeite om dat geld neer te leggen, al is het wel erg duur vergeleken met de NBA en MLB alternatieven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat je ervoor krijgt vind ik de prijs opzich schappelijk, ik gebruik veel de coaches film functie. Erg leerzaam en inspirerend weer voor op het veld.
Minder dan een tientje per speelweek, als je dan ook nog de playoffs etc meerekent...
Het werkt hier nog gewoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef robinhood21 het volgende:
Ze bieden inderdaad zeer veel, op game pass zelf niks aan te merken. Ik begrijp gewoon niet waarom nu plots een abonnement moet worden betaald. Lijkt me mensen laten kijken onder het voorwendsel van gratis en plots de kraan dicht draaien. Twijfelachtige praktijk, tenzij het inderdaad aan mijn internet ergens ligt.
Je kan natuurlijk ook gewoon even in de support duiken (tussen 18:00 en 06:00 is er live-support). Zeggen dat je uit Nederland komt is genoeg en dan whitelisten ze je ip. Hebben ze vorig jaar ook gedaan bij mij en sindsdien geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef robinhood21 het volgende:
Ze bieden inderdaad zeer veel, op game pass zelf niks aan te merken. Ik begrijp gewoon niet waarom nu plots een abonnement moet worden betaald. Lijkt me mensen laten kijken onder het voorwendsel van gratis en plots de kraan dicht draaien. Twijfelachtige praktijk, tenzij het inderdaad aan mijn internet ergens ligt.
twitter:AlbertBreer twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 15:30:26Drew Rosenhaus text: "Rob (Gronkowski) has now been cleared by all his doctors to play Sunday in the Jets game." reageer retweet
De tegenstandersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:28 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:AlbertBreer twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 15:30:26Drew Rosenhaus text: "Rob (Gronkowski) has now been cleared by all his doctors to play Sunday in the Jets game." reageer retweet
De medical golfcar kan niet wachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Was dat misschien tijdens Bold Predictions?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef remi1986 het volgende:
lol, ze voorspelden in de pre-game show dat Cowboys en Eagles gecombineerd over de 100 punten zouden gaan vandaag, maar het regent "3 and outs" over en weer en is nog steeds 0-0 bijna halverwege 2nd quarter
ja kloptquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef Downtime het volgende:
[..]
Was dat misschien tijdens Bold Predictions?
Men ik hoopte al dat die wedstrijd op Fox zou komenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Redskins en Bears maken er een prachtige wedstrijd van 38-31 al met allemaal mooie TD passes
daarom Gamepass, kan je tenminste de wedstrijd kijken die jij wilquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Men ik hoopte al dat die wedstrijd op Fox zou komen
Kijk je toch op gamepass.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Men ik hoopte al dat die wedstrijd op Fox zou komen
Gebeurd voor de Eagles gok ik. Barkley gooide net een INTquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:05 schreef Downtime het volgende:
Weet nu niet meer wat ik moet kijken... op Cowboys - Eagles en Rams - Panthers kan er nog van alles gebeuren bij de overige games
zie net dat ik een woordje miste, bedoelde dat op 2 na bij de overige het nog spannend is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Gebeurd voor de Eagles gok ik. Barkley gooide net een INT
Vorige week door een FG in OT...quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef The_Playmaker het volgende:
Bengals winnen via een last second FG.
GGquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Wow, unsportsmanlike conduct penalty tegen de Pats tijdens een FG.
De luxe, gelukkig hoef je over 4 uur niet te kiezen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:31 schreef remi1986 het volgende:
welke nu . .Ravens - Steelers .. Texans - Chiefs of Browns - Packers
klopt! die ga ik zeker weten zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:34 schreef Downtime het volgende:
[..]
De luxe, gelukkig hoef je over 4 uur niet te kiezen.
Is geen geluk, zijn gewoon allebei domme penalty's.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef rgras het volgende:
Jets nu al twee keer dit seizoen dat ze het geluk hebben dat de tegenstander een big penalty veroorzaakt.
En nu Tate ook nog? Dan heeft Houston geen RB meer voor vandaag...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:08 schreef BobW het volgende:
Foster is alweer klaar voor vandaag, hamstring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Defence van de Broncos moet nu een keer het verschil maken. Voorgaande weken zijn ze vaak genoeg gered door de offencequote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 05:31 schreef Downtime het volgende:
hmmm... ze luisteren goed, met dat ik het post zorgen ze voor een fumble (+recovery)
quote:Smith put the exclamation point on a testy, fracas-marred game by breaking out the "You're no Primetime" touchdown dance directed at a trash-talking Jenkins.
Smith explained his actions in an epic post-game interview. Below is a transcript, via the Charlotte Observer's Jonathan Jones.
Take us through the touchdown, looks like you made some guys missed. "I'll let Janoris Jenkins go over it on film on Monday."
Did you point to him? "Yes, I directly pointed to him."
Did you think you'd get a taunting penalty? "Don't give a damn."
What was the dance you did? "Well he thinks he's Deion (Sanders). He's not."
To get your 800th catch against him? "He's just another notch on the bedpost. That's 800. He ain't no different."
For your 800th to be a touchdown, what's that mean to you? "Just another dude."
Did you have any run-ins with him before? "No. What I don't like is a young guy, comes in, obviously his first time ever using the Internet and Google, and he Googles information about me, talks about my wife and stuff like that. That's kind of some of the (B.S.) I just don't play with."
What specifically was he saying? "That's all I'm going to say. I don't play them games. When you try to take it personal like that, I don't have any great humbling things to say. So he can take his (butt) back to St. Louis and watch the (expletive) film because I don't play them games. And if I see him in the streets I'm going to bust him in his (expletive) mouth."
On your touchdown celebration, was that a little bit extra? "When you embarrass people, you rub it in their face. When your dog (urinates) on the carpet, you rub it in his face."
Die hype had na de Cowboys game al voorbij moeten zijn, vond de Broncos defense daar echt gruwelijk bagger. Maarja als je offence 51 punten scoort, wordt daar blijkbaar niet veel over gesproken...quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:17 schreef rgras het volgende:
Misschien dat de Broncos hype nu wat minder wordt.
Een wijs man zag dat al voor de wedstrijd tegen de Cowboys.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:25 schreef Downtime het volgende:
[..]
Die hype had na de Cowboys game al voorbij moeten zijn, vond de Broncos defense daar echt gruwelijk bagger. Maarja als je offence 51 punten scoort, wordt daar blijkbaar niet veel over gesproken...
De spelers worden te groot, te sterk en te snel voor het spelletje en het menselijk lichaam. Er komt een dag dat er iemand op het veld bijna of echt overlijdt en dan is het klaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Er weer een weekend vol blessures:
- Bradford out for the year
- Cushing out for the year
- Leon Hall out for the year
- Finley ligt op de ICU
- Colts vrezen einde seizoen voor Wayne
- Cutler geblesseerd van het veld
- Doug Martin geblesseerd van het veld
Ik hoop dat de NFL realiseert dat die 18 game season nooit moet worden ingevoerd.
Ook Doug Martin klaar dit seizoen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Er weer een weekend vol blessures:
- Bradford out for the year
- Cushing out for the year
- Leon Hall out for the year
- Finley ligt op de ICU
- Colts vrezen einde seizoen voor Wayne
- Cutler geblesseerd van het veld
- Doug Martin geblesseerd van het veld
Ik hoop dat de NFL realiseert dat die 18 game season nooit moet worden ingevoerd.
Zonde. Altijd één van mijn favoriete spelers geweest, al toen hij bij de Canes speelde. Hij is al 34 dus dit kon wel eens einde carière betekenentwitter:AdamSchefter twitterde op maandag 21-10-2013 om 17:43:41Confirmed and crushing: tests showed Colts WR Reggie Wayne has a torn ACL. His season and streak of 189 straight games is over. reageer retweet
Mwoa als Manning zou spelen zoals hij de afgelopen weken deed, zou dat geen probleem zijn geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef BobW het volgende:
Tja Manning, als je wilt winnen moet je 50+ punten scoren iedere game
Ongelofelijk dat je zo'n dwaas de verantwoordelijkheid over je team geeft, ik ga er vanuit dat wanneer je hem aanneemt je wel een klein beetje een idee hebt wat voor persoon het is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:26 schreef The_Playmaker het volgende:
Het word steeds gezelliger in Tampa. Schiano is lekker bezig...
http://www.nfl.com/news/s(...)ith-autocratic-style
Las gisteren het bericht dat een blik QB's voor de 2014 draft wordt losgetrokken, waaronder een record(?) aan potentiele first rounders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:27 schreef maerk het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat je zo'n dwaas de verantwoordelijkheid over je team geeft, ik ga er vanuit dat wanneer je hem aanneemt je wel een klein beetje een idee hebt wat voor persoon het is.
Wat een gek bericht trouwens over de Rams die blijkbaar Brett Favre hebben gecontacteerd om weer te gaan spelen, dat zegt een hoop over het niveau van de QB's in de league op dit moment.
ik had al besloten om niet te gaan, maar dat besluit wordt wel erg makkelijk zo... ATL VS Detroit is de enige game waar ik lauwwarme interesse in heb. ..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:52 schreef BobW het volgende:
Volgend jaar in Londen:
The Jaguars will host the Cowboys; the Falcons will host the Lions; and the Raiders will host the Dolphins.
Hier net zo, als ze Europa echt warm willen krijgen en die Londen games wat uitstraling willen geven kunnen ze beter eens een paar keer Brady-Manning sturen, dit schiet natuurlijk ook niet op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef Guard het volgende:
[..]
ik had al besloten om niet te gaan, maar dat besluit wordt wel erg makkelijk zo... ATL VS Detroit is de enige game waar ik lauwwarme interesse in heb. ..
Voor degene die de NFL volgen zou dat super zijn, maar dat heeft geen groot effect op het deel dat nog moet ontdekken hoe geweldig de sport is. Als je in Europa gaat promoten dat volgend jaar in Londen Brady vs Manning is, gaat iedereen zich afvragen who the f**k zijn dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:29 schreef maerk het volgende:
[..]
Hier net zo, als ze Europa echt warm willen krijgen en die Londen games wat uitstraling willen geven kunnen ze beter eens een paar keer Brady-Manning sturen, dit schiet natuurlijk ook niet op.
Maar 1 interconference game? De enige niet interconference game tot nu toe in Londen was TB@CHIquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:52 schreef BobW het volgende:
Volgend jaar in Londen:
The Jaguars will host the Cowboys; the Falcons will host the Lions; and the Raiders will host the Dolphins.
Ik hoop het ook, zou wel leuk zijn om Cam in de playoffs te zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:55 schreef Guard het volgende:
En natuurlijk even TNF gekeken, niet echt een prime time matchup, de NFC south is allang niet meer wat het was, maar toch een mooie overwinning van de Panthers. Ze vliegen nu nog een beetje onder de radar, maar maken best kans op een wildcard als ze zo doorgaan. En het zal ook weer eens tijd worden, eindelijk weer eens een record van boven .500. Als ze de tweede helft van het seizoen net zo kunnen uitspelen als de afgelopen 2 jaren mag er best wel iets verwacht worden van Carolina.
Yep. Alle wedstrijden beginnen een uur eerder. Vanaf 3 november zijn de wedstrijden weer op de tijden die we 'gewend' zijn.quote:
Thxns, ik dacht toch even vragen voor zekerheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:41 schreef Xetran het volgende:
[..]
Yep. Alle wedstrijden beginnen een uur eerder. Vanaf 3 november zijn de wedstrijden weer op de tijden die we 'gewend' zijn.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef Moonlighter het volgende:
Brady is done!
Kan beter met pensioen gaan
expired gamepass? Voor zover ik weet heb ik geen account ofzo. Gewoon gamepass.nfl.comquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik word gekickt wegens expired gamepass..
Mooi.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef remi1986 het volgende:
en als het al niet slechter kan met de Eagles, gaat Vick er weer uit.
Zo'n ramp is dat toch niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef The_Playmaker het volgende:
De Dolphins moeten niet nog meer punten scoren want dan is het gewoon game over in Foxboro.
En het ergste is nog wel dat zijn lichaamstaal doet overkomen dat het aan iedereen ligt behalve hem zelf.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:53 schreef rgras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgezien van het gebrek aan offensive weapons heeft hij een bijzonder un-Brady-like seizoen. Veel misses, bad reads en daarnaast heeft hij met deze defense niet de vrijheid om fouten te maken.
Jaguar fans zullen het vast niet zo erg vinden dat ze een home game kwijt zijn, met deze stand.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef rgras het volgende:
SF 28 points up, jammer voor de mensen in de London.
Dat valt wel mee, hij is voornamelijk pissed om zijn eigen performance.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
En het ergste is nog wel dat zijn lichaamstaal doet overkomen dat het aan iedereen ligt behalve hem zelf.![]()
Wat een strontzak
2 TD's & 2 FG's.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef emokid het volgende:
Waarom staan de Chiefs op zo'n raar aantal punten? Hebben ze een PAT gemist of 2 FG's gehad? Kutwintertijd overigens, het eerste uur gemist.
Misschien nog maar een kop koffie nemen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef emokid het volgende:
Waarom staan de Chiefs op zo'n raar aantal punten? Hebben ze een PAT gemist of 2 FG's gehad? Kutwintertijd overigens, het eerste uur gemist.
Same here. Ben nu Dalas vs Detroit aan het kijken. Best een leuke game. Mooie catch van Dez.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef emokid het volgende:
Giants gaan nog wel crashen het is zo'n seizoenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef emokid het volgende:
Eagles weer tot diep in de wedstrijd geshutout. Om je voor dood te schamen als head coach dit.
weet dat het "maar" de Giants zijn, maar defense levert goed werk tweede helft. Geen punten toegelaten in hele 3rd quarterquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef emokid het volgende:
Eagles weer tot diep in de wedstrijd geshutout. Om je voor dood te schamen als head coach dit.
Zelfs jij vindt het een BS regel (dat je daarna snel edit is wel zielig).quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef rgras het volgende:
Loop niet zo dom te zeuren, hij had gewoon de bal niet naar achteren moeten slaan.
TD Pats!
Ik haalde het weg omdat ik dacht dat de call refereerde aan de sack/slap, ik zag pas daarna dat het gecalled werd op de kerel die de bal verder sloeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:41 schreef Omega het volgende:
[..]
Zelfs jij vindt het een BS regel (dat je daarna snel edit is wel zielig).
Nog een TD en dan een 2-point conversion fixen en vervolgens in OT winnen, easyquote:
zijn echter 2 problemen. De resterende tijd en ... Barkleyquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Nog een TD en dan een 2-point conversion fixen en vervolgens in OT winnen, easy
Je vergeet een heel groot en heel dik probleem langs de zijlijn genaamd Chip Kellyquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zijn echter 2 problemen. De resterende tijd en ... Barkley
Je ziet zijn arm naar binnen gaan om de bal juist naar zich toe te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik haalde het weg omdat ik dacht dat de call refereerde aan de sack/slap, ik zag pas daarna dat het gecalled werd op de kerel die de bal verder sloeg.
Er valt voor beide iets te zeggen, de commentatoren zijn ook torn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:47 schreef Omega het volgende:
[..]
Je ziet zijn arm naar binnen gaan om de bal juist naar zich toe te halen.
Edit; commentatoren zeggen het nu ook
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:46 schreef PirE het volgende:
lol, Chip Kelly logica. 4.11 left en dan een on-side kick proberen
heeft inderdaad regelmatig belachelijke keuzes .. Hij zal wel denken "Its only weird if its not working"quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Je vergeet een heel groot en heel dik probleem langs de zijlijn genaamd Chip Kelly
Jets - Bengals?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:57 schreef remi1986 het volgende:
welke wedstrijd is nog spannend? Moet half uurtje vullen voor Broncos - Redskins
Megatron zit al op 38 fantasy ptsquote:
ja klikte ik net aan idd. Laat die wel ff staanquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:00 schreef Omega het volgende:
Toch spannend dan? Maar Kc - Cle 20-17 met Cle balbezit
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:00 schreef rgras het volgende:
Toch nog wat vermaak in London: http://www.nfl.com/videos(...)y-Streaker-in-London
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:00 schreef rgras het volgende:
Toch nog wat vermaak in London: http://www.nfl.com/videos(...)y-Streaker-in-London
ja en zit ff naar het schema en de conference standings te kijken. Ik denk dat vandaag het zicht op de playoffs verloren is gegaan voor de Eagles. Ik denk dat ze geen kans maken op een wildcard, wat betekent dat ze de divisie moeten winnen, willen ze de playoffs halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:11 schreef rgras het volgende:
Wow, de laatste keer dat de Eagles thuis hebben gewonnen was in september 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |