fat ladyquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bizar dit, maar de Saints hebben deze nederlaag wel verdiend met hun conservatieve spel on offense
quote:
zeker, zeer vermakelijke wedstrijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 05:08 schreef slacker_nl het volgende:
Erg leuke wedstrijd vind ik dal/was.
En ik lees al verhalen van Raiders fans die het voordeel van crowd noise oneerlijk vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:42 schreef zjroentje het volgende:
Arrowhead nu the loudest stadium on earth. 137.5 decibel gisteren.
Was de delay of game rule echt zo in het verleden?quote:FUCK this new bullshit that lets the crowd affect the outcome of the game. I’m all about cheering for your team and being obnoxious, but when only a handful of stadiums can truly affect the outcome due to shear decibels, FUCK THAT !!!!!!
...
If its an UNFAIR advantage then the new rule needs to be retracted and the old rule where if 3 or more delay of games are caused by the crowd, then a penalty is assessed on the home team.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hier gewoon gratis werkend hoor.
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Theoden het volgende:
Mooie comeback van de Pats gisteren en erg erg erg slecht uitgespeeld van de Saints. Blijf het knap vinden van Brady met een nutteloos receivers team.
De refs hielpen de Pats wel weer gigantisch, maar dat is bijna normaal geworden bij thuiswedstrijden. Die false start call i.p.v. offside call en de niet gegeven TO zijn paar twee simpele voorbeelden.
Persoonlijk kijk ik liever naar hoe Peyton het spelletje speelt dan Brady. Daarnaast heeft de comeback van Peyton veel te maken met dat iedereen lijp van hem is, in combinatie met hoe hij dit jaar presteert.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.
shit happens in a game maar Brady is echt een meester, iedereen is helemaal lijp op Manning (terecht ook hoor) maar wat Brady presteert vind ik stukken indrukwekkender.
Of de Broncos defense is gewoon overschat / heeft een slechte periode. Tegen Dallas vond ik ze ook ondermaats.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jacksonville was gisteren al stukken beter dan de rest van het seizoen
Niet alleen gisteren hoor. Ik vind dat de refs gewoon altijd flink aan het thuisfluiten zijn tijdens Patriots games.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.
shit happens in a game maar Brady is echt een meester, iedereen is helemaal lijp op Manning (terecht ook hoor) maar wat Brady presteert vind ik stukken indrukwekkender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |