fat ladyquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bizar dit, maar de Saints hebben deze nederlaag wel verdiend met hun conservatieve spel on offense
quote:
zeker, zeer vermakelijke wedstrijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 05:08 schreef slacker_nl het volgende:
Erg leuke wedstrijd vind ik dal/was.
En ik lees al verhalen van Raiders fans die het voordeel van crowd noise oneerlijk vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 06:42 schreef zjroentje het volgende:
Arrowhead nu the loudest stadium on earth. 137.5 decibel gisteren.
Was de delay of game rule echt zo in het verleden?quote:FUCK this new bullshit that lets the crowd affect the outcome of the game. I’m all about cheering for your team and being obnoxious, but when only a handful of stadiums can truly affect the outcome due to shear decibels, FUCK THAT !!!!!!
...
If its an UNFAIR advantage then the new rule needs to be retracted and the old rule where if 3 or more delay of games are caused by the crowd, then a penalty is assessed on the home team.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hier gewoon gratis werkend hoor.
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Theoden het volgende:
Mooie comeback van de Pats gisteren en erg erg erg slecht uitgespeeld van de Saints. Blijf het knap vinden van Brady met een nutteloos receivers team.
De refs hielpen de Pats wel weer gigantisch, maar dat is bijna normaal geworden bij thuiswedstrijden. Die false start call i.p.v. offside call en de niet gegeven TO zijn paar twee simpele voorbeelden.
Persoonlijk kijk ik liever naar hoe Peyton het spelletje speelt dan Brady. Daarnaast heeft de comeback van Peyton veel te maken met dat iedereen lijp van hem is, in combinatie met hoe hij dit jaar presteert.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.
shit happens in a game maar Brady is echt een meester, iedereen is helemaal lijp op Manning (terecht ook hoor) maar wat Brady presteert vind ik stukken indrukwekkender.
Of de Broncos defense is gewoon overschat / heeft een slechte periode. Tegen Dallas vond ik ze ook ondermaats.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jacksonville was gisteren al stukken beter dan de rest van het seizoen
Niet alleen gisteren hoor. Ik vind dat de refs gewoon altijd flink aan het thuisfluiten zijn tijdens Patriots games.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Saints kregen net zoveel hulp hoor dat gebeurt nou eenmaal in een wedstrijd, de niet gegeven TO kwam omdat de snap op hetzelfde moment gedaan werd.
shit happens in a game maar Brady is echt een meester, iedereen is helemaal lijp op Manning (terecht ook hoor) maar wat Brady presteert vind ik stukken indrukwekkender.
Dit laat denk ik prima zie wat er is gebeurd. Saints dachten dat het al over was en dan kan je gewoon nooit doen tegen Brady.quote:
Haha vliegtuig idee is wel geniaalquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef ssebass het volgende:
Ja stoor mij daar ook altijd enorm aan. Was geloof ik vorig jaar met Matt Cassel. Juichen als hij geblesseerd was en vliegtuigjes mt spandoeken over laten vliegen dat ze hem moeten benchen. Al is dat laatste ten minste nog creatief. Juichen om blessures is heel triest. Of het nou bij het eigen team of bij de tegenstander is.
De meeste Pats fans dachten ook dat het al over was want het stadium begon aardig leeg te lopen. Ongelooflijk dat je dat doet wanneer je Brady als QB hebt. Sommige Pats spelers waren dan ook na afloop niet amused dat de fans voortijdig het stadion verlieten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dit laat denk ik prima zie wat er is gebeurd. Saints dachten dat het al over was en dan kan je gewoon nooit doen tegen Brady.
Jordan Cameron 7 (redzone) catches - 5 TDs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:42 schreef kidkash19 het volgende:
Mooiste TE stat vind ik nog die van de Lions 7 catches - 5 TDs
Divisional winnaars gaan sowieso door en dan de 2 teams met het beste record uit het conference die geen divisional winnaar zijn, je hoeft dus geen 2e te worden, men kijkt puur naar W/L.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef ssebass het volgende:
Goede pot van de Chargers. AFC west is toch wel echt sterk. Las dat er ook drie uit een poole doorkunnen met wild cards. Hoe zit dat? Dacht toch echt max twee. Winnaar divisie en dan aangevuld met beste nummers twee van de poole.
Ik weet hoe het voelt. De Packers hebben inmiddels 10 man op de blessurelijst staan waarvan 6 starters. Ik begin eraan gewend te raken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:02 schreef rgras het volgende:
Ouch, naast Wilfork moeten de Pats ook Mayo voor de rest van het seizoen missen. Tel daarbij Talib die mogelijk voor een paar wedstrijden out is en je mist je drie beste defensive players.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |