In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Cruijff bondscoach was geweest ook. Wist je trouwens dat ik in 88 tegen Duitsland achter het doel zat?
Steven Segal Law Man!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen film.
Real life show.
Komt vast door die slechte OP.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Steven Segal Law Man!
En ik kreeg een viruswaarschuwing bij dit topic...
Je steekt nu wel de draak met Herman, maar over enkele decennia stelen wij de show omdat wij live achter het schermpje zaten om Studio Voetbal te kijken, wat tegen die tijd een legendarische cultstatus heeft verworven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Cruijff bondscoach was geweest ook. Wist je trouwens dat ik in 88 tegen Duitsland achter het doel zat?
Oh het alba plaatje van zipportal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt vast door die slechte OP.
Ik wil gewoon weer plaatjes van Jack en die gozer van Ready Steady Cook. Niet iets informatiefs.
Doe je ding, TS bepaalt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer plaatjes van Jack en die gozer van Ready Steady Cook. Niet iets informatiefs.
Misschien zien we Lukaku wel op Sjeq z'n schoot volgend jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef TC03 het volgende:
Fijn dat Jack even voor ons beslist dat we met z'n allen sympathie hebben voor de Belgen.
Ik was te laat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
ZOMETEEN WEGZAPPEN
RAYMANN ALERT
Ja we kunnen ook wel tegen die stoffige doos van jou aankijken maar daar word je toch een stuk minder vrolijk van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu wel allemaal kijken?
Weet je niet Caland, misschien heb ik wel een hele vrolijke doosquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook wel tegen die stoffige doos van jou aankijken maar daar word je toch een stuk minder vrolijk van.
Babbelboxquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niet Caland, misschien heb ik wel een hele vrolijke doos
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien zien we Lukaku wel op Sjeq z'n schoot volgend jaar.
die goal van Kluivert tegen Brazilië was dat welquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tevens debiel dat hij dat moment van Kluivert en Van Persie een kippenvelmoment vond. Man man.
Als je elke dag onder de zonnebank ligt heb je vrij snel kippenvel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tevens debiel dat hij dat moment van Kluivert en Van Persie een kippenvelmoment vond. Man man.
Die man is één grote (heel vies groot) act.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is het weer Studio Voetbal waardig.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Informatieve OP's.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is deze post een promo voor?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin maar met het bouwen van een nieuwe OP.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is deze post een promo voor?
Kekke CGI trouwens.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is deze post een promo voor?
Kekke CGI trouwens.
Hij is van het eiland gestemd omdat hij niet met de Piero om kon gaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:40 schreef Seam het volgende:
Zit Van Hintum er eigenlijk nog wel eens?
Nee, Derksen en het hele VI is een groot vooropgezet op leedvermaak gebaseerd kletsprogramma.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Die man is één grote (heel vies groot) act.
Zeg het maar, jongens.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:47 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar, jongens.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:47 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:studiovoetbal twitterde op zondag 20-10-2013 om 16:10:45Vanavond, bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @FrankRonald1970 (RdB), Ronald Waterreus en Co Adriaanse. Natuurlijk ook over #gropsv. reageer retweet
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:studiovoetbal twitterde op zondag 20-10-2013 om 16:10:45Vanavond, bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @FrankRonald1970 (RdB), Ronald Waterreus en Co Adriaanse. Natuurlijk ook over #gropsv. reageer retweet
Als de een wat denkt tweet de ander het.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
Oja. Die twee hebben een gezamenlijk twitteraccount
Frank denkt aan homo's, Ronald neukt homo's.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de een wat denkt tweet de ander het.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Frank denkt aan homo's, Ronald neukt homo's.
Gatverdamme. Ronald komt als een homofiel over.
Interview.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond het intervieuw van in de middag nog eens laten zien met deze 2 talenten !
http://nos.nl/video/56459(...)len-elkaar-voor.html
Elk jaar hebben ze wel weer leuke talenten rondlopen daar ! Doen ze toch goed.
Wilfred is er ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef Evertjan het volgende:
vanavond trouwens op tijd wegzappen voor Raymann want Ferry Doedens is daar te gast
Die gaat natuurlijk achter zijn broer staan ook al vertelde die gisteren een verhaaltje van een idiootquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef _NZT_ het volgende:
Als ajacied zijnde toch wel ff moeten zeggen: Ronald de Boer mag daar ook wel met z'n Ajax-bril
Maar Ajax was echt wel veel beter dan FC Twentequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk achter zijn broer staan ook al vertelde die gisteren een verhaaltje van een idioot
Ik hoop dat waterreus goed gaat lopen kankeren op het nieuwe beleid bij PSVquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Co en Ronald de Boer zullen het programma moeten dragen vandaag. Bazen zijn het.
Dat ze alsnog bijna bovenaan staanquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef Zorro het volgende:
Waaarom klagen over PSV in uitwedstrijden? Ajax heeft nog geen uitwedstrijd gewonnen, wat is het bijzondere dan?
Waar heeft hij wel een hoofd voor?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waterreus heeft geen hoofd voor bij een pak.
Ja domineren. Lekker rondspelen achterin .quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar Ajax was echt wel veel beter dan FC Twente
Daarom heb ik als supporter ook lekker de hele avond aardig lopen billenknijpen
Hij heeft een hooft om in mekaar te trappe.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Met zijn straight out of bed gel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor een zak erom.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar heeft hij wel een hoofd voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |