In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Cruijff bondscoach was geweest ook. Wist je trouwens dat ik in 88 tegen Duitsland achter het doel zat?
Steven Segal Law Man!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen film.
Real life show.
Komt vast door die slechte OP.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Steven Segal Law Man!
En ik kreeg een viruswaarschuwing bij dit topic...
Je steekt nu wel de draak met Herman, maar over enkele decennia stelen wij de show omdat wij live achter het schermpje zaten om Studio Voetbal te kijken, wat tegen die tijd een legendarische cultstatus heeft verworven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Cruijff bondscoach was geweest ook. Wist je trouwens dat ik in 88 tegen Duitsland achter het doel zat?
Oh het alba plaatje van zipportal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt vast door die slechte OP.
Ik wil gewoon weer plaatjes van Jack en die gozer van Ready Steady Cook. Niet iets informatiefs.
Doe je ding, TS bepaalt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt vast door die slechte OP.
Ik wil gewoon weer plaatjes van Jack en die gozer van Ready Steady Cook. Niet iets informatiefs.
Misschien zien we Lukaku wel op Sjeq z'n schoot volgend jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef TC03 het volgende:
Fijn dat Jack even voor ons beslist dat we met z'n allen sympathie hebben voor de Belgen.
Ik was te laat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
ZOMETEEN WEGZAPPEN
RAYMANN ALERT
Ja we kunnen ook wel tegen die stoffige doos van jou aankijken maar daar word je toch een stuk minder vrolijk van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wedden dat ze nu wel allemaal kijken?
Weet je niet Caland, misschien heb ik wel een hele vrolijke doosquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook wel tegen die stoffige doos van jou aankijken maar daar word je toch een stuk minder vrolijk van.
Babbelboxquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niet Caland, misschien heb ik wel een hele vrolijke doos
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien zien we Lukaku wel op Sjeq z'n schoot volgend jaar.
die goal van Kluivert tegen Brazilië was dat welquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tevens debiel dat hij dat moment van Kluivert en Van Persie een kippenvelmoment vond. Man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |