gebruikte je maar voorbehoedsmiddelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs ik gebruik wel hoofdletters en interpuncties.
Kan jij niet beter een leven zoeken met je 55 posts per dag, in plaats van hier de stoere jongen proberen uit te hangen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gebruikte je maar voorbehoedsmiddelen
ik heb tenminste een levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan jij niet beter een leven zoeken met je 55 posts per dag, in plaats van hier de stoere jongen proberen uit te hangen?
Serious dude?quote:
quote:geregistreerd op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:12
22.937 (gemiddeld 55 per dag)
Wees er maar trots opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:35 schreef Crisisstudent het volgende:
Ik snap echt niet hoe je de basisschool afgemaakt kan hebben en dit nog niet begrijpen.
Het feit dat je zuurstof kan omzetten tot koolstofdioxide betekend nog niet dat je een leven hebt.quote:
dan vertel mij eens wat wel betekend of je een leven hebt ja of nee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het feit dat je zuurstof kan omzetten tot koolstofdioxide betekend nog niet dat je een leven hebt.
In ieder geval je tijd anders besteden dan "huismoeder" stalken op een forum.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dan vertel mij eens wat wel betekend of je een leven hebt ja of nee?
ik noem het liever insectenbestrijdingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
In ieder geval je tijd anders besteden dan "huismoeder" stalken op een forum.
Ik wil echt reageren op jou, blijkbaar is jouw interactie met mij het hoogtepunt van je dag en dat gun ik je, maar deze reactie is zo imbeciel dat ik eigenlijk niet weet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik noem het liever insectenbestrijding
ja echt, sterker nog: het hoogtepunt van mijn levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik wil echt reageren op jou, blijkbaar is jouw interactie met mij het hoogtepunt van je dag en dat gun ik je, maar deze reactie is zo imbeciel dat ik eigenlijk niet weet of ik nu moet lachen of huilen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik noem het liever insectenbestrijding
Ach jongen, jij zal nooit zo mans zijn als jouw moeder is, dus stop er gewoon mee met jezelf proberen te bewijzen.quote:
wat een mainstream reactiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach jongen, jij zal nooit zo mans zijn als jouw moeder is, dus stop er gewoon mee met jezelf proberen te bewijzen.
Dat maakt het nog niet onwaar.quote:
jij zit hier overal aandacht te vragen, wijst iemand je erop ben je meteen op de tenen getraptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet onwaar.
Nogmaals, je hebt 55 reacties per dag, ik heb een gemiddelde van 8 per dag, wie is er dan de aandachtshoer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
jij zit hier overal aandacht te vragen, wijst iemand je erop ben je meteen op de tenen getrapt
kijk eens naar de reacties dan ipv aantalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt 55 reacties per dag, ik heb een gemiddelde van 8 per dag, wie is er dan de aandachtshoer?
Ik zal je helpen aangezien denken nogal een uidaging voor je lijkt te zijn, ik ben het niet.
Je moet echt eens stoppen met je obsessie voor mij, het begint creepy te worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
kijk eens naar de reacties dan ipv aantal
niet spiegelen hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet echt eens stoppen met je obsessie voor mij, het begint creepy te worden.
Dat doe ik ook niet, maar je moet echt minder letten op wat ik typ, dit is niet gezond.quote:
ik haat aandachtshoeren, deal with itquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar je moet echt minder letten op wat ik typ, dit is niet gezond.
Pleeg zelfmoord dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik haat aandachtshoeren, deal with it
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
kijk eens naar de reacties dan ipv aantal
Nee, je bent gewoon een vervelend manneke die aan het zoeken is naar negatieve aandacht omdat dat voor jou de enige manier is dat je aandacht kan krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
nope, ik ben gewoon uitgesproken
Zo 2009 zeggen is zo 2010.quote:
nope, verkeerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een vervelend manneke die aan het zoeken is naar negatieve aandacht omdat dat voor jou de enige manier is dat je aandacht kan krijgen.
En ik ben zo lief dat ik daar in mee ga, dus bedank me maar.
You could've fooled me..quote:
Ik laat ze liever slapen nu als je het niet erg vind.quote:
mooi, laterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:18 schreef snakelady het volgende:
Maar hoe vermakelijk dit ook is, ik ga slapen.
Goede nacht Smack.
Als je met 'ietsjes' de .141592.... bedoelt klopt je berekening niet natuurlijk. Op jouw manier deel je de berekening ervoor door ongeveer 7.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:08 schreef FF het volgende:
[..]
Dan toch nog
2^3 = 2*2*2
2^4 = 2*2*2*2
2^pi = 2^3,14=2*2*2*ietsjes
Als hij met 'ietsjes' een dikke lelijke negerhoer bedoelt, klopt de berekening ook niet. Waar zou hij iets anders dan 2^(pi-3) bedoelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je met 'ietsjes' de .141592.... bedoelt klopt je berekening niet natuurlijk. Op jouw manier deel je de berekening ervoor door ongeveer 7.
Dan val ik onder jou ouderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef Asphias het volgende:
De mooiste grap is dat er geen `goed` of `fout` antwoord is. veel rekenmachines gebruiken gewoon de `van links naar rechts` operator, op school hebben we de volgorde: (),^,*,/,+,- geleerd, terwijl onze ouders nog Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord hebben geleerd.
vandaag de dag zou 12 het meest gebuikelijke antwoord zijn, maar verschillende programeertalen zullen op andere antwoorden uitkomen.
ja klopt, was hiervoor al n paar keer uitgelegd, dus had geen zin dat weer uitgebreid neer te zetten ;-)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef FF het volgende:
[..]
Dan val ik onder jou ouder
Maar ik heb dan wel geleerd dat de groepen van links naar rechts gingen. Dus niet eerst + en dan -.
^
* /
sqrt
+ -
Dit. Voor de duidelijkheid:quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
'Meneer van Dalen wacht op antwoord'
Omdat je met 2*2*2*(pi-3) niet de juiste berekening maakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef OEM het volgende:
[..]
Als hij met 'ietsjes' een dikke lelijke negerhoer bedoelt, klopt de berekening ook niet. Waar zou hij iets anders dan 2^(pi-3) bedoelen?
2*2*2*dikke-lelijke-negerhoer ook niet. Waarom zou hij iets anders dan 2^(pi-3) bedoelen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Omdat je met 2*2*2*(pi-3) niet de juiste berekening maakt.
3x3=9 dan: 3+3=6 6-3= +3quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:33 schreef MrDreamer het volgende:
[..]
optrekken gaat voor aftrekken hoor, dus wat klopt er dan niet volgens jou ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |