Gelukkig heeft mijn uitzonderlijke kijk op deze som weinig consequenties. kan dus gerust gaan slapen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien rekenen sowieso deels gebaseerd is op conventies lijkt het mij verstandig deze afspraken wel ook toe te passen wanneer jij zelf gaat rekenen.
Anders is het net zoiets als dat je voor jezelf gaat bepalen dat 1 euro even veel waard is als 5x 10 cent. Kun je doen natuurlijk, kom je waarschijnlijk alleen niet zo ver mee.
Fixedquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:32 schreef GhpH het volgende:
254 = TWEEHONDERDENVIERENVIJFTIG = ZESENTWINTIG = TWAALF = ZES = DRIE = VIER
Kan je nagaan, zelfs ik gebruik wel hoofdletters en interpuncties.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:09 schreef Smack10 het volgende:
ts is een facebook tokkie huismoeder die shaq rookt en geen werk heeft
gebruikte je maar voorbehoedsmiddelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs ik gebruik wel hoofdletters en interpuncties.
Kan jij niet beter een leven zoeken met je 55 posts per dag, in plaats van hier de stoere jongen proberen uit te hangen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
gebruikte je maar voorbehoedsmiddelen
ik heb tenminste een levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan jij niet beter een leven zoeken met je 55 posts per dag, in plaats van hier de stoere jongen proberen uit te hangen?
Serious dude?quote:
quote:geregistreerd op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:12
22.937 (gemiddeld 55 per dag)
Wees er maar trots opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:35 schreef Crisisstudent het volgende:
Ik snap echt niet hoe je de basisschool afgemaakt kan hebben en dit nog niet begrijpen.
Het feit dat je zuurstof kan omzetten tot koolstofdioxide betekend nog niet dat je een leven hebt.quote:
dan vertel mij eens wat wel betekend of je een leven hebt ja of nee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het feit dat je zuurstof kan omzetten tot koolstofdioxide betekend nog niet dat je een leven hebt.
In ieder geval je tijd anders besteden dan "huismoeder" stalken op een forum.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
dan vertel mij eens wat wel betekend of je een leven hebt ja of nee?
ik noem het liever insectenbestrijdingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
In ieder geval je tijd anders besteden dan "huismoeder" stalken op een forum.
Ik wil echt reageren op jou, blijkbaar is jouw interactie met mij het hoogtepunt van je dag en dat gun ik je, maar deze reactie is zo imbeciel dat ik eigenlijk niet weet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik noem het liever insectenbestrijding
ja echt, sterker nog: het hoogtepunt van mijn levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik wil echt reageren op jou, blijkbaar is jouw interactie met mij het hoogtepunt van je dag en dat gun ik je, maar deze reactie is zo imbeciel dat ik eigenlijk niet weet of ik nu moet lachen of huilen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik noem het liever insectenbestrijding
Ach jongen, jij zal nooit zo mans zijn als jouw moeder is, dus stop er gewoon mee met jezelf proberen te bewijzen.quote:
wat een mainstream reactiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach jongen, jij zal nooit zo mans zijn als jouw moeder is, dus stop er gewoon mee met jezelf proberen te bewijzen.
Dat maakt het nog niet onwaar.quote:
jij zit hier overal aandacht te vragen, wijst iemand je erop ben je meteen op de tenen getraptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet onwaar.
Nogmaals, je hebt 55 reacties per dag, ik heb een gemiddelde van 8 per dag, wie is er dan de aandachtshoer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
jij zit hier overal aandacht te vragen, wijst iemand je erop ben je meteen op de tenen getrapt
kijk eens naar de reacties dan ipv aantalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt 55 reacties per dag, ik heb een gemiddelde van 8 per dag, wie is er dan de aandachtshoer?
Ik zal je helpen aangezien denken nogal een uidaging voor je lijkt te zijn, ik ben het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |