Was net wel wat meer op het werk. Maar als het nu blijft bij druppels is het goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:47 schreef Ikina het volgende:
Och chanty, zelfs ik riep hier hardop: nee toch! Maar wat druppels is nog geen ramp. Toevallig last van je stoelgang gehad? Of misschien thuis gezellig gemaakt? Dat kunnen namelijk ook hele onschuldige redenen zijn. En daarnaast zijn er hier inderdaad genoeg vrouwen die met een guts bloedūverlies gewoon een kindje op de wereld (gaan) zetten. Dus pas de hoop verliezen als er echt geen hoop meer is. Ik zal wat sticky dust je kant op sturen!
Heel graag zelfs dat stelt me gerust.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef L0t.. het volgende:
Ik duim Chanty! Dit kindje moet blijven plakkenHier ook (lange tijd) bloedverlies en zie het resultaat. Daar heb je natuurlijk geen klote aan maar misschien is het fijn om succesverhalen te lezen.
Ik duim voor je meis!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef Chanty het volgende:
Ben thuis. Wat druppels in mijn slip. Kijken hoe het de komende uren gaat. Zolang er geen bloed meer komt ga ik niet bellen
Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindjequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heel graag zelfs dat stelt me gerust.
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.quote:
I know. Maar aangezien de vorige mk ook zo begon ben ik echt niet blij met bloedquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindje
Tjonge bob heeft echt geen haastquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.
Fijn dat het allemaal ontspannen gaat! Dat wordt straks gewoon ieder jaar 48 uur party'en achter elkaar ! Succes!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.
Check! Ik hoop zo dat het geen herhaling wordt van de vorige keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindje
Bij mij was het bij de mk rond dit termijn wel ineens veel bloed (bleef stromen zeg maar..) en ook veel kramp. Voelde echt mijn baarmoeder samentrekken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef Chanty het volgende:
Ik weet dat het niks hoeft te zeggen maar ik ben zo bang. Vk spreekuur is al voorbij. Ik kijk het aan. Heb nog geen kramp. Als het mis is zal ik binnen nu en een paar dagen ook kramp krijgen dan weet ik genoeg.
Dit inderdaad!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kwisted, wat leuk dat een man het opmerkt.
mannen die in de zorg werken zijn ook leukquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dit, leukquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die neiging heb ik idd ook, om te zeggen geen seks meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Bij mij was het bij de mk rond dit termijn wel ineens veel bloed (bleef stromen zeg maar..) en ook veel kramp. Voelde echt mijn baarmoeder samentrekken.
Ik zou sowieso de vk bellen. Ik kreeg toen meteen een echo, en daarop was dus helaas te zien dat het mis was. Maar toen het goed was bij mij kon ik met 6w4d het hartje al horen.
In elk geval heel erg klote, en de onzekerheid is gewoon kut. Hopelijk verder geen bloed meer. Het kan overigens wel degelijk komen door sex! Ik had dat dus ook een keer gehad bij mijn vorige zwangerschap, en daarna hoefde t niet meer voor mij..![]()
Ik heb vanavond mijn eerste afspraak gehad bij de vk. Ze kende me nogZe wist zich zelfs nog details te herinneren, heel leuk! Het voelde ook meteen weer vertrouwd.
Nog 3 nachtjes slapen tot mijn echo
Ja mijn bil. Ik kan weer lopen, maar ik voel 'm nog welquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef ikke_84 het volgende:
Gotc gefeliciteerd met je verjaardag!! En succes, het zal niet heel lang meer duren voor je jullie mannetje gaat ontmoeten!
ChantyDat was schrikken zeg!
KwistedLeuk zn collega. Knap dat je het nog voor je hebt kunnen houden.
Limone wat balen van die pijn in je bil!! Auw
Is het wel een beetje weg getrokken in de loop van de dag? En een hoge bloeddruk? Heb je dat nu voor het eerst? Rustig aan doen he!! Bijna verlof![]()
Fijn dat Nellie het goed doet![]()
Ikinavoor een mooie echo
TAPvoor je man en voor de chippies
herken ik heel erg van mijn vorige zwangerschapquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier al de zoveelste ochtend wakker geworden met ene afgekneld gevoel in mijn handen door het vocht..dat sucks echt enorm kan ik je vertellen. straks naar de gyn voor controle..eens vragen of ik er iets tegen kan doen
ja dat helpt inderdaad wel een beetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:52 schreef Kwisted het volgende:
[..]
herken ik heel erg van mijn vorige zwangerschapRotgevoel is dat he! Bij mij werd het minder als ik mijn eigen handen wat masseerde, succes daarmee
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:54 schreef Limone het volgende:
Namens mijn bil: bedankt! Het gaat al een stuk beter. Vandaag nog even een kruikje erop.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:54 schreef Limone het volgende:
Namens mijn bil: bedankt! Het gaat al een stuk beter. Vandaag nog even een kruikje erop.
Wat schattigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Gisteren belde m'n nichtje van 10 op, helemaal blij omdat ze 'eindelijk' een neefje of nichtje krijgt![]()
Echo weet ik nog niet eens, op de site staat met 12 weken dus in dat geval duurt het nog 7 wekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:33 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
Chanty, gelukkig geen bloed meer. Hopelijk geeft dat weer wat vertrouwenMoet je nog lang wachten op je echo?
GotC, ik ben benieuwd of Bob er al is! Hoop dat jullie allang aan't baby knuffelen zijn![]()
Gisteren belde m'n nichtje van 10 op, helemaal blij omdat ze 'eindelijk' een neefje of nichtje krijgt![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben ze een echo-apparaat op de praktijk Chanty?
Bij mijn schoonzusje was bloed aanleiding voor een inwendige echo, die werd gewoon doorgestuurd naar het ziekenhuis met 6 weken...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echo weet ik nog niet eens, op de site staat met 12 weken dus in dat geval duurt het nog 7 wekenMaar ik heb over twee weken de intake en wil dan toch aandringen om al wat eerder te kijken gewoon voor mijn eigen gemoedsrust ook al weet ik dat zelfs met een hartje er nog vanalles mis kan gaan.
Maar dit gaat gewoon goed, punt.
hoe lang zou je zwanger moeten zijn op het moment van de intake over twee weken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jadaarom heb ik goede hoop dat als ik heel zielig kijk, dat ik eerder mag
Dat doe ik ook en dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou gewoon zeggen dat je je heeeeel veel zorgen maakt oid. Sowieso wil je toch gerust gesteld worden? Ik hoop dat je dan even mag koekeloeren
Met de intake ben ik 7 of 8 weken, dus dan zou er wel een hartje zichtbaar moeten zijn. Nu een echo laten maken heeft idd niet zoveel zin. Daarom wil ik nu ook nog niet bellen, tenzij ik echt meer bloed ga verliezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
hoe lang zou je zwanger moeten zijn op het moment van de intake over twee weken?
Een eerdere miskraam en nu bloedverlies zou voor mij wel reden zijn om een echo te laten maken eventjes al was het maar ter geruststelling van die mevrouw. Maar ik wil zelf geen valse hoop bieden, een echo bij 5 of 6 weken zegt niet zoveel, bij 5 weken kan het zomaar zo zijn dat er nog nauwelijks iets te zien is en als er bij 6 weken nog geen hartje klopt, maar dan zegt dat helemaal niets. Ben je dan gerustgesteld, of ga je je dan meer zorgen maken? Imho kun je zo'n echo beter vanaf 7 weken laten maken, dan zou je in ieder geval een hartje moeten kunnen zien.
Het klinkt alsof de kans heel groot is dat het door seks kwam; een vaatje is zo gesprongen daar doe je helaas heel weinig aan. Een keertje goed naar de wc gaan of niezen/hoesten kan er ook voor zorgen dat er een vaatje springt. Als je wel nog bloed verliest kun je evenwel bellen en dan kunnen zij kijken hoe of wat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met de intake ben ik 7 of 8 weken, dus dan zou er wel een hartje zichtbaar moeten zijn. Nu een echo laten maken heeft idd niet zoveel zin. Daarom wil ik nu ook nog niet bellen, tenzij ik echt meer bloed ga verliezen natuurlijk.
Ik kreeg niet eens een intake voordat ze een echo hadden gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het klinkt alsof de kans heel groot is dat het door seks kwam; een vaatje is zo gesprongen daar doe je helaas heel weinig aan. Een keertje goed naar de wc gaan of niezen/hoesten kan er ook voor zorgen dat er een vaatje springt. Als je wel nog bloed verliest kun je evenwel bellen en dan kunnen zij kijken hoe of wat.
Bij de intake gewoon even aangeven dan zal er niet zo moeilijk over gedaan worden. althans, overal waar ik ben geweest wordt er niet zo moeilijk over gedaan. In mijn huidige stagepraktijk wordt het zelfs actief aangeboden aan sommige vrouwen
Ja, ik zat ook al aan Brinta te denken... Ik wil wel iets dat goed vult, want van yoghurt heb ik een uur later alweer hongerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Chanty, hoop idd dat ze bij de intake al wat kunnen doen. Dat zou wel fijn zijn.
Dot, ik had laatst havermoutpap gemaakt (met frambozen) en dat viel heel goed.
![]()
Punt is alleen dat je, zonder magnetron, best lang bezig bent om het te maken. Doordeweeks komt er dan ook niets van
Als de volgende keer het bloed dan direct na de seks komt dan is het tenminste duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het klinkt alsof de kans heel groot is dat het door seks kwam; een vaatje is zo gesprongen daar doe je helaas heel weinig aan. Een keertje goed naar de wc gaan of niezen/hoesten kan er ook voor zorgen dat er een vaatje springt. Als je wel nog bloed verliest kun je evenwel bellen en dan kunnen zij kijken hoe of wat.
Bij de intake gewoon even aangeven dan zal er niet zo moeilijk over gedaan worden. althans, overal waar ik ben geweest wordt er niet zo moeilijk over gedaan. In mijn huidige stagepraktijk wordt het zelfs actief aangeboden aan sommige vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |