Was net wel wat meer op het werk. Maar als het nu blijft bij druppels is het goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:47 schreef Ikina het volgende:
Och chanty, zelfs ik riep hier hardop: nee toch! Maar wat druppels is nog geen ramp. Toevallig last van je stoelgang gehad? Of misschien thuis gezellig gemaakt? Dat kunnen namelijk ook hele onschuldige redenen zijn. En daarnaast zijn er hier inderdaad genoeg vrouwen die met een guts bloedūverlies gewoon een kindje op de wereld (gaan) zetten. Dus pas de hoop verliezen als er echt geen hoop meer is. Ik zal wat sticky dust je kant op sturen!
Heel graag zelfs dat stelt me gerust.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef L0t.. het volgende:
Ik duim Chanty! Dit kindje moet blijven plakkenHier ook (lange tijd) bloedverlies en zie het resultaat. Daar heb je natuurlijk geen klote aan maar misschien is het fijn om succesverhalen te lezen.
Ik duim voor je meis!quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef Chanty het volgende:
Ben thuis. Wat druppels in mijn slip. Kijken hoe het de komende uren gaat. Zolang er geen bloed meer komt ga ik niet bellen
Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindjequote:Op maandag 14 oktober 2013 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heel graag zelfs dat stelt me gerust.
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.quote:
I know. Maar aangezien de vorige mk ook zo begon ben ik echt niet blij met bloedquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindje
Tjonge bob heeft echt geen haastquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.
Fijn dat het allemaal ontspannen gaat! Dat wordt straks gewoon ieder jaar 48 uur party'en achter elkaar ! Succes!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |