abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132153582
Chanty wat klote!! Ik hoop dat het niks is! :*
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:41:39 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132153934
Ben thuis. Wat druppels in mijn slip. Kijken hoe het de komende uren gaat. Zolang er geen bloed meer komt ga ik niet bellen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132154062
Och chanty, zelfs ik riep hier hardop: nee toch! Maar wat druppels is nog geen ramp. Toevallig last van je stoelgang gehad? Of misschien thuis gezellig gemaakt? Dat kunnen namelijk ook hele onschuldige redenen zijn. En daarnaast zijn er hier inderdaad genoeg vrouwen die met een guts bloedverlies gewoon een kindje op de wereld (gaan) zetten. Dus pas de hoop verliezen als er echt geen hoop meer is. Ik zal wat sticky dust je kant op sturen!
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:52:03 #104
52229 Chanty
pi_132154190
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:47 schreef Ikina het volgende:
Och chanty, zelfs ik riep hier hardop: nee toch! Maar wat druppels is nog geen ramp. Toevallig last van je stoelgang gehad? Of misschien thuis gezellig gemaakt? Dat kunnen namelijk ook hele onschuldige redenen zijn. En daarnaast zijn er hier inderdaad genoeg vrouwen die met een guts bloedūverlies gewoon een kindje op de wereld (gaan) zetten. Dus pas de hoop verliezen als er echt geen hoop meer is. Ik zal wat sticky dust je kant op sturen!
Was net wel wat meer op het werk. Maar als het nu blijft bij druppels is het goed.

Gister idd voor het eerst weer seks gehad want ik durfde eerst niet (juist hierom) maar gister was allesprima. En nu ineens liep het eruit

[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 14-10-2013 14:01:11 ]
pi_132154557
ontlurkt... chanty ik duim hier heel hard voor je!!!

ik lurk weer verder
pi_132154599
Chanty, ik zal duimen voor je :*
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:08:33 #107
52229 Chanty
pi_132154684
Zou ik mvm moeten afbellen voor vanavond tot ik zeker weet dat het niks is?
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:11:42 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_132154775
Chanty, houd vast he!
disclaimer
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:11:48 #109
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132154778
Chanty, het kan zijn dat er een adertje is geraakt..
Het is daar natuurlijk nu heel erg gevoelig en het geheel is ook wat beter doorbloed..

Sterkte iig! :* .. hopelijk blijft het hierbij!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_132155362
Oh nee chant... Schrikken! Hopelijk iets onschuldigs....
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132155576
Schrikken Chanty... Ik duim voor je dat er niks is!!!
Tralalalaaa
pi_132155943
Ik duim Chanty! Dit kindje moet blijven plakken :* Hier ook (lange tijd) bloedverlies en zie het resultaat. Daar heb je natuurlijk geen klote aan maar misschien is het fijn om succesverhalen te lezen.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:58:20 #113
52229 Chanty
pi_132156082
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:53 schreef L0t.. het volgende:
Ik duim Chanty! Dit kindje moet blijven plakken :* Hier ook (lange tijd) bloedverlies en zie het resultaat. Daar heb je natuurlijk geen klote aan maar misschien is het fijn om succesverhalen te lezen.
Heel graag zelfs dat stelt me gerust.
pi_132156167
Jeetje Chanty, dat is even schrikken.
Ik ga heel hard duimen voor je.
En als je je zorgen maakt kun je gewoon de vk bellen hoor! :*
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:13:14 #116
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132156504
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef Chanty het volgende:
Ben thuis. Wat druppels in mijn slip. Kijken hoe het de komende uren gaat. Zolang er geen bloed meer komt ga ik niet bellen
Ik duim voor je meis!
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:14:12 #117
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132156518
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heel graag zelfs dat stelt me gerust.
Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindje :*
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:17:29 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132156612
Hoe is het nu GotC?
KuikenGuppy
pi_132156746
Mijn collega had nagenoeg hele zwangerschap bloedverlies. En begon juist na de 12w...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:23:27 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132156790
quote:
17s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het nu GotC?
Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.
F means you're fucked
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:54:51 #121
52229 Chanty
pi_132157802
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Cwen had de 1e..3 of 4 maanden regelmatig bloedverlies en heeft nu ook een mooi, gezond kindje :*
I know. Maar aangezien de vorige mk ook zo begon ben ik echt niet blij met bloed }:| net gelukkig alleen wat roze met afvegen en geen kramp. Vorige keer kreeg ik vrij vlot kramp.
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:55:55 #122
52229 Chanty
pi_132157838
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Gaat wel goed met 'r. Ze ligt lekker ontspannen tv te kijken in haar ziekenhuisbedje. Kleine kans dat Bob zich vandaag al laat zien. We gaan er iig niet van uit.
Tjonge bob heeft echt geen haast :D
pi_132158048
Oh nee Chanty, wat moet dit wachten rot zijn! Ik duim zo dat het 'niks' is! :*
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:30:17 #124
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132158887
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Fijn dat het allemaal ontspannen gaat! Dat wordt straks gewoon ieder jaar 48 uur party'en achter elkaar ! Succes!
pi_132160827
Bob wil zijn eigen verjaardag, sterkte daar!

Chanty wat schrikken! Hopelijk is het onschuldig en is het bloeden snel voorbij. Zoals de anderen al zeggen je kunt hier gewoon je verloskundige voor bellen hoor. Bij mijn eerste zwangerschap ook een bloeding gehad maar nu wel een fantastische zoon van bijna 4 jaar naast me op de bank.

Sorry dat ik niet zoveel reageer maar ik heb de rust er nog niet voor gevonden. Ik lees wel alles en in gedachten leef ik met iedereen mee :*

Vandaag de baby meubels geschuurd. En ik ben nu echt aan het eind van mn latijn. Mn rug en buik zijn aan het protesteren. Vanavond dus maar languit op de bank voor de tv met mn haakwerk. Morgen schilderen en nog even langs de verloskundige voor een checkup
pi_132161411
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Check! Ik hoop zo dat het geen herhaling wordt van de vorige keer :*.

Enne... GotC, gefeliciteerd en zet 'm op!
Home is where the O+ is...
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:50:23 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132163134
Chanty :* Bloed is ook stom. Hoop dat het niet erger wordt. Ik denk aan je!

Gaat hier nog goed, begint wat gevoeliger te worden maar dat is gelukkig ook op de ctg te zien :)
Ik kreeg ook nog verjaardagspost van onze superlieve Mignonne O+! Echt te lief voor woorden O+
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:05:49 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132163638
Chanty :*

Gotc dat is fijn *O* :% Bij mij waren de echte weeen niet als dusdanig te zien op de monitor :').
Moesten ik zelf dat ding indrukken bij een wee.
pi_132163709
Bob wilt zijn eigen verjaardag ;)

Chanty schrikken hey! Hopelijk blijft het hierbij en was t dus niks
pi_132163926
Gotc wat fijn dat het nog goed te doen is. Ik hoop voor je dat het stiekem daar beneden al voor wat voortgang zorgt. Succes hoor meid! :*
pi_132164505
Toch een eigen bday voor Bob. Gelijk heb je kerel!

Op limango nu sangenic emmers, voor de geïnteresseerden. Stuur me een PB voor een uitnodiging!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132164506
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef Chanty het volgende:
Ik weet dat het niks hoeft te zeggen maar ik ben zo bang. Vk spreekuur is al voorbij. Ik kijk het aan. Heb nog geen kramp. Als het mis is zal ik binnen nu en een paar dagen ook kramp krijgen dan weet ik genoeg.
Bij mij was het bij de mk rond dit termijn wel ineens veel bloed (bleef stromen zeg maar..) en ook veel kramp. Voelde echt mijn baarmoeder samentrekken.
Ik zou sowieso de vk bellen. Ik kreeg toen meteen een echo, en daarop was dus helaas te zien dat het mis was. Maar toen het goed was bij mij kon ik met 6w4d het hartje al horen.
In elk geval heel erg klote, en de onzekerheid is gewoon kut. Hopelijk verder geen bloed meer. Het kan overigens wel degelijk komen door sex! Ik had dat dus ook een keer gehad bij mijn vorige zwangerschap, en daarna hoefde t niet meer voor mij.. :X

Ik heb vanavond mijn eerste afspraak gehad bij de vk. Ze kende me nog :D Ze wist zich zelfs nog details te herinneren, heel leuk! Het voelde ook meteen weer vertrouwd.

Nog 3 nachtjes slapen tot mijn echo *O*
pi_132165077
Even een jubel voor mezelf! Net een kleine gummibeer zien dansen op de echo. Perfect op termijn met een mooi hartje en we konden zelfs 5 vingertjes tellen. Ik ben dus helemaal blij :) Nu snel omkleden om te gaan sporten, dus uitgebreid reageren gaat even niet.
pi_132165307
Chanty :*. Hoe gaat het nu?

Gotc houdt het spannend :o. Dit is wel de spannendste verjaardag die je ooit hebt gehad denk ik :D.

Edit voor Ikina: *O* !
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132165322
Jeeej een gummibeer voor Ikina *O*

Kwis, goed begin bij je vk. Leuk! Dat voelt dan vast erg welkom :)
pi_132165357
Fijn ikina!

Ik moest vanavond alleen eten, dus ik heb alleen soep met brood op. Heerlijk geurloos en groenteloos :9 Groenten vind ik ineens smerig, behalve als ze gestampt of in een soep zitten.
pi_132165358
Ikina wat fijn dat het goed gaat met jouw gummy beertje!

Gotc fijn dat er wat aan het gebeuren is, hopelijk zet het nu snel door.
pi_132165428
Ikina een gummybeertje! *O*
pi_132165476
Ikina wat fijn *O* *O*

GotC, als het goed is is morgen de dag! Jullie wachten wordt beloond. Leuk dat Yur ook update hoe het gaat. Volgens mij komt het halve forum hier steeds checken of jullie kereltje er al is :Y
pi_132165624
oh en ik krijg trouwens steeds meer kwaaltjes *O* Ik heb steeds meer hoop en moed dat het dit keer goed zit :) Mijn buik is savonds ook al zo bol! :o

Vandaag had een collega het door, want die zat steeds te vissen. Als in 'oh jij bent zeker zo vrolijk omdat je vanmorgen 2 streepjes hebt geplast', en dan reageerde ik 'noem je me nu dik?' :+
Daarna ging hij ook zware spullen voor me opruimen, 'ik zal je maar ontlasten he, je mag niet te zwaar tillen' :P Toen ik vroeg waarom hij dat dan wel niet dacht, toen zei hij dat ik zwanger uitstraalde en dat het hem opviel dat ik wijde truien droeg. Maargoed toch maar niets gezegd, éérst die goede echo en dan mag heel de wereld het wel weten :)
pi_132165802
Kwisted, wat leuk dat een man het opmerkt. O+
pi_132165856
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dit inderdaad! :)
pi_132165954
quote:
mannen die in de zorg werken zijn ook leuk :Y En hij is zelf ook jonge vader van 3 kinderen, speelt ook mee denk ik :)
pi_132166039
Ik vind het echt schattig. :)
  maandag 14 oktober 2013 @ 20:04:00 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132166153
quote:
Dit, leuk :D
KuikenGuppy
pi_132167865
Ach Chanty wat een schrik. Hoe is het nu?

GotC!!! Wat een liefde daar. Dan is het enige nog wat je wil bevallen? O+

Ikina's gummybeer. Ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik had ook een gummybeer. Een Moomin vond ik het :D

Ik moest vandaag naar de VK, maar vlak voordat ik weg moest schoot het ( :') ) in mijn bil. Ik kreeg vervolgens met geen mogelijkheid mijn laarzen aan en moest dus met gympen onder mijn legging de straat op (THE HORROR). Ik was ondertussen ook nog te laat, dus hard fietsen. Ik had voor mijn doen een hoge bloeddruk en mag volgende week weer terugkomen. Nellie doet het prima, modelkind. Ligt al een stukje in de bekken en had het nog lekker naar haar zin volgens de VK. Liefde!

Ik heb mijn wek overgedragen en hoef morgen alleen nog maar wat restjes te doen en dan....verlof!! Ik kan niet wachten!

Zo. En dan ga ik nu eens een secret santa kloon aanmaken.. >:O
  maandag 14 oktober 2013 @ 20:51:03 #147
52229 Chanty
pi_132168497
Dank jullie wel allemaal voor de harten onder de riem O+

Tot nu toe is er behalve die ene stroom bloed vanmiddag op het werk, niets echt meer iets gekomen. Vanmiddag was ongeveer een inlegkruisje vol schat is (lastig inschatten als het zo op papier zit en in de wc druppelt :') ). Nu alleen nog een beetje roze slijm met afvegen dus dat geeft moed.

de MVM-vrouw is net geweest (ze deed me denken aan iemand die aan de deur bv stofzuigers verkoopt, maar dan net iets anders dus :') :D). Had een mooie positieve test en het superzachte dekentje. Nu maar hopen dat ik vanaf volgende week die potten helemaal vol mag zeiken.

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Bij mij was het bij de mk rond dit termijn wel ineens veel bloed (bleef stromen zeg maar..) en ook veel kramp. Voelde echt mijn baarmoeder samentrekken.
Ik zou sowieso de vk bellen. Ik kreeg toen meteen een echo, en daarop was dus helaas te zien dat het mis was. Maar toen het goed was bij mij kon ik met 6w4d het hartje al horen.
In elk geval heel erg klote, en de onzekerheid is gewoon kut. Hopelijk verder geen bloed meer. Het kan overigens wel degelijk komen door sex! Ik had dat dus ook een keer gehad bij mijn vorige zwangerschap, en daarna hoefde t niet meer voor mij.. :X

Ik heb vanavond mijn eerste afspraak gehad bij de vk. Ze kende me nog :D Ze wist zich zelfs nog details te herinneren, heel leuk! Het voelde ook meteen weer vertrouwd.

Nog 3 nachtjes slapen tot mijn echo *O*
Die neiging heb ik idd ook, om te zeggen geen seks meer :') Maar dat slaat nergens op natuurlijk want het is gewoon veilig om te doen. Het lijkt me alleen zo laat, dat de bloeding pas 24 uur later komt :?

Bellen doe ik wel als ik morgen weer meer bloed verlies. Ik wil ook niet aanstellerig overkomen daar door al te bellen bij een beetje bloedverlies, juist omdat ik weet dat het veel voorkomt en ze toch niks kunnen doen. En ervan uitgaande dat ik nu vijf weken ben, kunnen ze ook niks zien want het hartje is nog niet detecteerbaar.

Fijn dat het goed voelde bij de vk :) en *O* voor de kwaaltjes (ik zou willen dat ik er meer had dan voelde ik me vast beter :+) Wat schattig van die collega trouwens O+

Ikina een *O* voor je gummybeertje O+

En ook een *O* voor Nellie :D
pi_132169683
Wat leuk kwisted van die collega!

Ikina wat fijn!! *O*

Chanty, je kunt altijd je VK bellen hoor, meestal hebben ze liever dat je belt dan dat je ermee blijft zitten. Alleen luisteren al kan helpen, ook al kunnen ze verder nog niets voor je doen.
Ik hoop dat het bloeden nu echt is gestopt en wegblijft!

Ik had honger. Zo van IKWILNUWATLEKKERS-honger.
Manlief was beneden en die vroeg of ik kruidnootjes wilde. Nee, ik wilde naturel ribbelchippies. Boven, op bed. En toen kwam hij een bakje brengen.... het is de lekkerste chips EVER (vind ik nu) en ben intens gelukkig met mn chippies :')
Tralalalaaa
pi_132170291
GotC ben benieuwd of je nog lang kan updaten of dat het nu echt door gaat zetten. Heel veel succes met de allerlaatste loodjes. Wat lief dat ze versierd hebben voor je O+ .

Chanty ik hoop zo voor je dat het bloeden stopt en weg blijft :*.

Ikina fijn dat er een gummibeer te zien was met vingertjes *O*.

Kwisted wat leuk dat die man het in de gaten heeft, zal wel lastig zijn als je nu al een buikje krijgt 's avonds om het te blijven verhullen.

Mabawa al druk aan het aftellen voor je verlof, heerlijk weet precies hoe het voelt :+.

Limone nog een laatste dagje en dan verlof.

Tap wat lief van je man dat hij de chippies kwam brengen op bed.
pi_132170861
Gotc gefeliciteerd met je verjaardag!! En succes, het zal niet heel lang meer duren voor je jullie mannetje gaat ontmoeten!

Chanty :* Dat was schrikken zeg!

Kwisted :D Leuk zn collega. Knap dat je het nog voor je hebt kunnen houden.

Limone wat balen van die pijn in je bil!! Auw
Is het wel een beetje weg getrokken in de loop van de dag? En een hoge bloeddruk? Heb je dat nu voor het eerst? Rustig aan doen he!! Bijna verlof *O*
Fijn dat Nellie het goed doet O+

Ikina *O* voor een mooie echo

TAP O+ voor je man en voor de chippies :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')