whuuutquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:34 schreef Faxie het volgende:
Ik had spaghetti met kaas en satesaus![]()
Nja nog best te vreten hoor![]()
Echt geen zin om naar de winkel te gaan... kermis hier enzo
Het zorgt er wel voor dat alle idioten die normaalgesproken verspreid zijn door de stad op één plek zijn.quote:
Niet alleen idioten, maar al het opgeschoten boerentuig uit de dorpen in de omgevingquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat alle idioten die normaalgesproken verspreid zijn door de stad op één plek zijn.
niks blablaquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Jaja blabla, het was best goed te doen hoor
Nou en ik zeg je dat het best lekker isquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks blablahet klinkt echt te vies
en niet erg vol vitamientjes en zo
Ook ja. Al zie ik die sowieso al niet heel veel in mijn leefomgeving. Die houden het bij hun lokale kermissen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:44 schreef Faxie het volgende:
Niet alleen idioten, maar al het opgeschoten boerentuig uit de dorpen in de omgeving
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat alle idioten die normaalgesproken verspreid zijn door de stad op één plek zijn.
idd, hek er omheen en klaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
helaas zijn dingen met weinig vitamientjes vaak heel lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en ik zeg je dat het best lekker is
Lang.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zou het duren voor Air met een sperma-vitamientjes grap komt?
zeker een wit goedje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas zijn dingen met weinig vitamientjes vaak heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Proteinen en vitaminen is niet hetzelfdequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zou het duren voor Air met een sperma-vitamientjes grap komt?
Mag ik ook een keer rust ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:55 schreef AirwiN het volgende:
Dat is faxie zijn afdeling, niet de mijne.
Jij mij ook. Dat je dat over mij denkt. Ik ben zoveel verfijnder dan dat.quote:
Ik ook, alleen krijg je er een smerige smaak van in je mond na een tijdje.quote:
is dat die chick met dat zoontje, die al 9 jaar contact hebben ofzo?quote:
Niet te vaak drinken nee, dan blijft het het lekkerstquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, alleen krijg je er een smerige smaak van in je mond na een tijdje.
oh geen ideequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is dat die chick met dat zoontje, die al 9 jaar contact hebben ofzo?
dat bestaat toch niet, dus hoaxquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh geen idee
en het was toch geen true love
ik heb true lovequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat bestaat toch niet, dus hoax
Ik een vrouw, geloof je 't zelf?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee niet goed genoeg sorry
het word pas soap als zijn vrouw (die hij voor ons geheim had gehouden) binnen kwam lopen of zo
Veel plezierquote:
Dat denk je, kijk maar naar het net5 naar achter gesloten deurenquote:
Ik vind Japan ook een toffe baanquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Veel plezierIs een leukere race om naar te kijken dan vorige week
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind Japan ook een toffe baan
Over slechte tv programma's gesprokenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat denk je, kijk maar naar het net5 naar achter gesloten deuren
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik een vrouw, geloof je 't zelf?
Was stiekem wel lekker met Fas
Ja watquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over slechte tv programma's gesproken!!
Ja werd vanmorgen door bbc uitgezonden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zeker opgenomen en niet op tv nu?
Bummer.... dan maar met een half oog naar Source Code kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja werd vanmorgen door bbc uitgezonden.
Ken ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer.... dan maar met een half oog naar Source Code kijken
Film ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
De film? Die's wel tof
Moet je Moon ook kijkenMinder actie wel maar soortgelijk mindfuck
Ja maar er schijnt er nog een te komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfde regisseur enzo dacht ik.
Aanslag is al gebeurd trouwensNouja, mindfuck dus
Owja zoiets was hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar er schijnt er nog een te komen
Hij staat hier nu opquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja zoiets was het![]()
Nja tijd geleden enzo al hoor. Wil ik nog wel een keer zien
En een soundtrack van Clint Mansell.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
De film? Die's wel tof
Moet je Moon ook kijkenMinder actie wel maar soortgelijk mindfuck
Vertel mij watquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady bibbert het topic door...
Dat wordt nog wat als het winter is straks
*warme knuffel geeft*quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady bibbert het topic door...
Dat wordt nog wat als het winter is straks
quote:
Zelf makenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk pizza bestellen
Maar ik wacht wel...
ja, dus niet dominos of zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Bovendien kan de échte Italiaan het toch beter.
Ik raak er weer totaal getraumatiseerd van als ik er aan denkquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nu moest ik aan jou denken dat je ketel stuk was
Dat iets meer verkocht wordt betekend natuurlijk niet dat het beter is. Ze hebben gewoon naamsbekendheid en zijn een groot keten door het hele land. De echte, kleinere Italiaanse tentjes kun je daar niet mee vergelijken. Toch zijn juist die kleine tentjes vaak veel beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, dus niet dominos of zo
en dat zijn toch de grootste bezorgers
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik raak er weer totaal getraumatiseerd van als ik er aan denkwater moeten koken om.mezelf te wassen en shit godver
.. ijskoud buiten , geen warme kachel/douches
Hier niet, inderdaad dominos. New york is minder, italiaan is ook minder, tevens bij smaakpolitie niet zo goed eruit gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat iets meer verkocht wordt betekend natuurlijk niet dat het beter is. Ze hebben gewoon naamsbekendheid en zijn een groot keten door het hele land. De echte, kleinere Italiaanse tentjes kun je daar niet mee vergelijken. Toch zijn juist die kleine tentjes vaak veel beter.
Zelfde als domino's. Amerikaanse franchise.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
New York Pizza is toch ook aardig groot?
Geen verstand vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde als domino's. Amerikaanse franchise.
Spijtig. Je wil juist makkelijk en uit eten gaan is vaak ook meteen zo prijzigquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
Hier is de italiaan geweldig, alleen doet die niet bezorgen.
Ben allang blij dat hier tenminste wat zit. Hoewel bij de betere bezorgen ze hier ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
Hier is de italiaan geweldig, alleen doet die niet bezorgen.
Watquote:
Die komen niet eens in de buurt van een goede pizza.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik koop altijd afbakpizza's. Niks nie lang wachten voordat de pizza bezorgd is.
Pronto is wel okequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou eerlijk niet weten of wij een goede Italiaan hebben.
Zelf pizza maken
Boeiendquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van een goede pizza.
Ik zei dan ook niet dat als ik uit eten zou gaan dat ik dan per definitie naar een pizzeria gaquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
Uit eten zijn er wel betere dingen dan pizza.
Nou ja, als je zo'n elektrieke oven hebt wil het nog wel een een kwartier duren voordat 'ie warm is. Dus van honger naar pizza is een half uur, aannemende dat je wel een pizza in de vriezer hebt liggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik koop altijd afbakpizza's. Niks nie lang wachten voordat de pizza bezorgd is.
Ja sorry ik volgde het gesprek nietquote:
Wel bij de les blijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja sorry ik volgde het gesprek niet.
Nee pizza bij de shoarmaboer zekerquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat als ik uit eten zou gaan dat ik dan per definitie naar een pizzeria ga
20 minuutjes voordat ik aan de pizza kan beginnen. Pizzabezorgtent duurt hier toch minimaal 3 kwartier rond etenstijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo'n elektrieke oven hebt wil het nog wel een een kwartier duren voordat 'ie warm is. Dus van honger naar pizza is een half uur, aannemende dat je wel een pizza in de vriezer hebt liggen.
Dat is toch wel ongeveer dezelfde tijd als bij een pizzabezorgtent.
Tjeempie, wat lang.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20 minuutjes voordat ik aan de pizza kan beginnen. Pizzabezorgtent duurt hier toch minimaal 3 kwartier rond etenstijd
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja sorry ik volgde het gesprek niet.
Als je bestelt voor een bepaalde tijd (bezorgen dus), dan duurt het nóg langerquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet te reserveren.
dat zeg ik tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat iets meer verkocht wordt betekend natuurlijk niet dat het beter is. Ze hebben gewoon naamsbekendheid en zijn een groot keten door het hele land. De echte, kleinere Italiaanse tentjes kun je daar niet mee vergelijken. Toch zijn juist die kleine tentjes vaak veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |