Ja maar er schijnt er nog een te komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfde regisseur enzo dacht ik.
Aanslag is al gebeurd trouwensNouja, mindfuck dus
Owja zoiets was hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar er schijnt er nog een te komen
Hij staat hier nu opquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja zoiets was het![]()
Nja tijd geleden enzo al hoor. Wil ik nog wel een keer zien
En een soundtrack van Clint Mansell.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:42 schreef Faxie het volgende:
De film? Die's wel tof
Moet je Moon ook kijkenMinder actie wel maar soortgelijk mindfuck
Vertel mij watquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady bibbert het topic door...
Dat wordt nog wat als het winter is straks
*warme knuffel geeft*quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady bibbert het topic door...
Dat wordt nog wat als het winter is straks
quote:
Zelf makenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk pizza bestellen
Maar ik wacht wel...
Kan ik me voorstellen. Bovendien kan de échte Italiaan het toch beter.quote:
ja, dus niet dominos of zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Bovendien kan de échte Italiaan het toch beter.
Ik raak er weer totaal getraumatiseerd van als ik er aan denkquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nu moest ik aan jou denken dat je ketel stuk was
Dat iets meer verkocht wordt betekend natuurlijk niet dat het beter is. Ze hebben gewoon naamsbekendheid en zijn een groot keten door het hele land. De echte, kleinere Italiaanse tentjes kun je daar niet mee vergelijken. Toch zijn juist die kleine tentjes vaak veel beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, dus niet dominos of zo
en dat zijn toch de grootste bezorgers
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik raak er weer totaal getraumatiseerd van als ik er aan denkwater moeten koken om.mezelf te wassen en shit godver
.. ijskoud buiten , geen warme kachel/douches
Hier niet, inderdaad dominos. New york is minder, italiaan is ook minder, tevens bij smaakpolitie niet zo goed eruit gekomenquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat iets meer verkocht wordt betekend natuurlijk niet dat het beter is. Ze hebben gewoon naamsbekendheid en zijn een groot keten door het hele land. De echte, kleinere Italiaanse tentjes kun je daar niet mee vergelijken. Toch zijn juist die kleine tentjes vaak veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |