Zelfde als domino's. Amerikaanse franchise.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
New York Pizza is toch ook aardig groot?
Geen verstand vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde als domino's. Amerikaanse franchise.
Spijtig. Je wil juist makkelijk en uit eten gaan is vaak ook meteen zo prijzigquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
Hier is de italiaan geweldig, alleen doet die niet bezorgen.
Ben allang blij dat hier tenminste wat zit. Hoewel bij de betere bezorgen ze hier ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:35 schreef Royco1 het volgende:
Hier is de italiaan geweldig, alleen doet die niet bezorgen.
Watquote:
Die komen niet eens in de buurt van een goede pizza.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik koop altijd afbakpizza's. Niks nie lang wachten voordat de pizza bezorgd is.
Pronto is wel okequote:Op zondag 13 oktober 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou eerlijk niet weten of wij een goede Italiaan hebben.
Zelf pizza maken
Boeiendquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de buurt van een goede pizza.
Ik zei dan ook niet dat als ik uit eten zou gaan dat ik dan per definitie naar een pizzeria gaquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
Uit eten zijn er wel betere dingen dan pizza.
Nou ja, als je zo'n elektrieke oven hebt wil het nog wel een een kwartier duren voordat 'ie warm is. Dus van honger naar pizza is een half uur, aannemende dat je wel een pizza in de vriezer hebt liggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik koop altijd afbakpizza's. Niks nie lang wachten voordat de pizza bezorgd is.
Ja sorry ik volgde het gesprek nietquote:
Wel bij de les blijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja sorry ik volgde het gesprek niet.
Nee pizza bij de shoarmaboer zekerquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat als ik uit eten zou gaan dat ik dan per definitie naar een pizzeria ga
20 minuutjes voordat ik aan de pizza kan beginnen. Pizzabezorgtent duurt hier toch minimaal 3 kwartier rond etenstijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo'n elektrieke oven hebt wil het nog wel een een kwartier duren voordat 'ie warm is. Dus van honger naar pizza is een half uur, aannemende dat je wel een pizza in de vriezer hebt liggen.
Dat is toch wel ongeveer dezelfde tijd als bij een pizzabezorgtent.
Tjeempie, wat lang.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20 minuutjes voordat ik aan de pizza kan beginnen. Pizzabezorgtent duurt hier toch minimaal 3 kwartier rond etenstijd
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja sorry ik volgde het gesprek niet.
Als je bestelt voor een bepaalde tijd (bezorgen dus), dan duurt het nóg langerquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet te reserveren.
dat zeg ik tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat iets meer verkocht wordt betekend natuurlijk niet dat het beter is. Ze hebben gewoon naamsbekendheid en zijn een groot keten door het hele land. De echte, kleinere Italiaanse tentjes kun je daar niet mee vergelijken. Toch zijn juist die kleine tentjes vaak veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |