whuuutquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:34 schreef Faxie het volgende:
Ik had spaghetti met kaas en satesaus![]()
Nja nog best te vreten hoor![]()
Echt geen zin om naar de winkel te gaan... kermis hier enzo
Het zorgt er wel voor dat alle idioten die normaalgesproken verspreid zijn door de stad op één plek zijn.quote:
Niet alleen idioten, maar al het opgeschoten boerentuig uit de dorpen in de omgevingquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat alle idioten die normaalgesproken verspreid zijn door de stad op één plek zijn.
niks blablaquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Jaja blabla, het was best goed te doen hoor
Nou en ik zeg je dat het best lekker isquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks blablahet klinkt echt te vies
en niet erg vol vitamientjes en zo
Ook ja. Al zie ik die sowieso al niet heel veel in mijn leefomgeving. Die houden het bij hun lokale kermissen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:44 schreef Faxie het volgende:
Niet alleen idioten, maar al het opgeschoten boerentuig uit de dorpen in de omgeving
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat alle idioten die normaalgesproken verspreid zijn door de stad op één plek zijn.
idd, hek er omheen en klaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
helaas zijn dingen met weinig vitamientjes vaak heel lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en ik zeg je dat het best lekker is
Lang.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zou het duren voor Air met een sperma-vitamientjes grap komt?
zeker een wit goedje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas zijn dingen met weinig vitamientjes vaak heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Proteinen en vitaminen is niet hetzelfdequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zou het duren voor Air met een sperma-vitamientjes grap komt?
Mag ik ook een keer rust ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:55 schreef AirwiN het volgende:
Dat is faxie zijn afdeling, niet de mijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |