SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
Poll: FOK BF4 Server?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
"waar"-TT's
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik heb meer problemen met TT-makers, die liever gamen dan dat ze proberen hun basis-grammatica onder de knie te krijgen.quote:
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met TT-makers, die liever gamen dan hun basis-grammatica onder de knie krijgen.
V.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
dodelijk saai, incrowd, onorgineel en vermoeiend idd...quote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.quote:
En ik maar proberen mij niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.
[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 13-10-2013 12:35:04 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
quote:Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
vraag je een modje om hem te veranderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.
En in me maar proberen niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.![]()
![]()
Tsjah, ik snap al die problemen niet, met die vorige ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.
En ik maar proberen mij niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.![]()
![]()
Ik lig er ook niet wakker van, hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Tsjah, ik snap al die problemen niet, met die vorige ook niet
Tis watquote:iemand zal eens een mening geven...
Doe ik toch ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis watiemand zal eens een mening geven...
![]()
![]()
Maar als je er niks van zegt wordt er gedacht dat het wel oke is, en deze taalfaal is wel heel erg.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ja ok, daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar als je er niks van zegt wordt er gedacht dat het wel oke is, en deze taalfaal is wel heel erg.![]()
![]()
![]()
Sickquote:
Would you like to know more?
Had ik maar alles op Ultra settingsquote:
Je krijgt met elke gpu dikke framedrops als C neergaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had ik maar alles op Ultra settingsDat kut rook sloopt het spel keihard
![]()
Bij het zien van dit soort beelden word je wel heel "lekker gemaakt"voor de final release als gamer.quote:
Ben trouwens wel benieuwd in hoeverre BF4 een groot succes wordt i.v.g met voorgaande versies (BF2) en natuurlijk de MW releases.![]()
De enige vraag die ik heb is hoeveel potjes heeft ie moeten spelen voor al die momenten. Je moet dan eigenlijk gewoon continu capturezooi hebben draaien om die momenten er uit te kunnen pikken.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik kijk wel eens livestreams van Threatty en geloof me zoveel momenten heeft ie niet nodigquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De enige vraag die ik heb is hoeveel potjes heeft ie moeten spelen voor al die momenten. Je moet dan eigenlijk gewoon continu capturezooi hebben draaien om die momenten er uit te kunnen pikken.![]()
![]()
kijk trouwens ook zijn andere Full Metal montages, echt aanraders![]()
Ik heb ze zelf ook wel meer hoor, meer dan als in battlefield 3 zelfs, ik kijk er niet raar van op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens livestreams van Threatty en geloof me zoveel momenten heeft ie niet nodig![]()
![]()
kijk trouwens ook zijn andere Full Metal montages, echt aanraders
Waar je in 3 af en toe nog echt moeite had om iemand met 1 magazijn neer te knallen is bij 4 dat totaal weg en kun je zelfs tot 3-4 mensen met 1 magazijn neerleggen met assault rifles. Dat hoef je niet te proberen in 3We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Had gisteren iemand die tot twee keer toe een headshot met een M98B overleefde om vervolgens mij van afstand met een PDW overhoop te knallen. (echt, de bloedvlek achter hem op de muur, he?)quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Waar je in 3 af en toe nog echt moeite had om iemand met 1 magazijn neer te knallen
Uh huh
In mijn ogen wel hele chaotische gameplay, ik hou daar niet zo van. Of het moet aan deze video liggen.quote:![]()
Zijn er nu ook meer players mogelijk op de ps4 gelijk aan de pc versie of is het nog steeds max 32 players?Built for Speed![]()
Het is versneld afgespeeld en continu geknip en geplakquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
In mijn ogen wel hele chaotische gameplay, ik hou daar niet zo van. Of het moet aan deze video liggen.![]()
Chaotisch hoequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
In mijn ogen wel hele chaotische gameplay, ik hou daar niet zo van. Of het moet aan deze video liggen.
Conscience do cost.![]()
Nu was BF3 ook wel overdreven, maar nu is het op afstand gewoon sprayen en killen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Had gisteren iemand die tot twee keer toe een headshot met een M98B overleefde om vervolgens mij van afstand met een PDW overhoop te knallen. (echt, de bloedvlek achter hem op de muur, he?)
Uh huh
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb straks sowieso een paar maanden amper tijd voor gamen ivm de nodige prioriteiten, dus ik hou mijn pegels echt nog even in de pocket.
In november zeeen van tijd maar met een beetje pech staat mijn PC dan bij mycom
Volgende week 2 weken 'vakantie' dus ik kan release spelen, maar die week erop gelijk toetsen![]()
Gelukkig komt volgende week Rocksmith 2014 uit. Dus ik vermaak me wel in mijn 'vakantie'We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

ey kan iemand mij even helpen. Ik zag dat battlefield een actie had. Dat als je nu battlefield 4 koopt. Je hem voor de next gen kan kopen voor 10 ¤. Stel je voor ik koop hem voor de 360. Kan ik hem dan voor ps4 kopen voor 10.
En krijg je gewoon een hardcopy of wat.Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Dan krijg je een downloadcode voor next gen. Denk alleen neit dat je van 360 naar PS4 kan dan...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef verdacht.individu het volgende:
ey kan iemand mij even helpen. Ik zag dat battlefield een actie had. Dat als je nu battlefield 4 koopt. Je hem voor de next gen kan kopen voor 10 ¤. Stel je voor ik koop hem voor de 360. Kan ik hem dan voor ps4 kopen voor 10.
En krijg je gewoon een hardcopy of wat.![]()
ok tnx en klopt het dat je bij 360. Nog een installatie cd erbij krijgt voor de hd graphics. Want als het er zo uit blijft zien als de beta moet het wel een grap zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan krijg je een downloadcode voor next gen. Denk alleen neit dat je van 360 naar PS4 kan dan...Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Je zal minimaal 2 discs krijgen verwacht ik, maar wat er op welke staat durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ok tnx en klopt het dat je bij 360. Nog een installatie cd erbij krijgt voor de hd graphics. Want als het er zo uit blijft zien als de beta moet het wel een grap zijn.![]()
als in 12 uur smiddags of snachts?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef rubbels het volgende:
Mweh, morgen om 12.00 uur is het dan afgelopengraag verwijderen![]()
Morgenochtend nog even spelen. De hele periode nauwelijks tijd gehad om eerlijk te zijn, en als ik wel tijd had waren er nauwelijks spelers
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgenochtend nog even spelen. De hele periode nauwelijks tijd gehad om eerlijk te zijn, en als ik wel tijd had waren er nauwelijks spelers
De servers zaten altijd gewoon vol![]()
Ik wil net zeggen, ik kon altijd wel servers vinden met 60 mensen erin. Welk tijdstip van de dag ook zo'n beetje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De servers zaten altijd gewoon volWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik werk onregelmatig he... En de filters werkte de keren dat ik speelde niet echt lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De servers zaten altijd gewoon vol
Anyway, vanmorgen nog even gespeeld. Speelt aardig maar ook aardig wat ellende erin. Hoop dat er nog wat gefixt wordt en dat de andere maps boeiender zijn dan wie het eerst C neerhaalt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Trouwens. Je ziet nu heel veel DICE lui dit spel spelen maar ik kan mijn nog herinneren dat bij een van de vorige BF series sommige online spelers ook battles aangingen (als in teams) met DICE spelers. Denken jullie dat dit ook in de nieuwe BF zal gebeuren te meer de DICE spelers natuurlijk al een voorsprong hebben inzake spelervaring.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 14:19:00 ]![]()
Je bedoelt de devs ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Iwanius het volgende:
Trouwens. Je ziet nu heel veel DICE lui dit spel spelen maar ik kan mijn nog herinneren dat bij een van de vorige BF series sommige online spelers ook battles aangingen (als in teams) met DICE spelers. Denken jullie dat dit ook in de nieuwe BF zal gebeuren te meer de DICE spelers natuurlijk al een voorsprong hebben inzake spelervaring.
Ik durf te beweren dat mensen die voor pro gamen gaan na een maand wel meer gespeeld hebben dan de devs hoor. Devs moeten ook coden(of wat ze ook doen binnen DICE) he. Niet alleen maar gamen voor hun lol/ hun skills aanscherpen, als ze daar uberhaupt tijd voor hebben met de release van bf4 op komst
Tevens wil een baan hebben bij DICE helemaal niks zeggen hoe goed je bent als gamer. Ja je bent beter bekend met het spel ansich, maar zoveel kan dat niet zijn en zeker geen info die je na een week spelen al hebt uitgevogeld. Die beta map ken ik onderhand ook wel alle gangetjes van en dat is na 30 uur spelen ofzo.
Die potjes tegen DICE zal meer gewoon voor de lol zijn denk ik dan dat het uberhaupt competief is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zorgen dat mijn PC eens vlekkeloos gaat werken...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat maakt BF3 saai?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wanneer komt BF4 nou uit? Ik lees dingen over de 29ste, mijn origin zegt de 31e, ik zie her en der dat het 15 november pas uitkomt?mooi duidelijk
graag verwijderen![]()
31 oktober. Maar je merkt het snel genoeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef fyah het volgende:
Wanneer komt BF4 nou uit? Ik lees dingen over de 29ste, mijn origin zegt de 31e, ik zie her en der dat het 15 november pas uitkomt?mooi duidelijk
Maps zijn saai. Woestijn maps zijn bagger en stad maps zijn alleen op de begane grond.quote:
Die map in bf4 was echt zo epic. Overal liften, en je kon knokken op drie niveau's. Verder heb je niet 1 maar heel veel verschillende manieren op om plek x te komen. Bij bf3 zijn er zo tyfus veel chockepoints dat het gewoon niet leuk is. In die map bij bf4 ben ik geen 1 keer tegenkomen dat de tegenstander aan 1 kant van een punt stond en het andere team aan de andere kant.
Bij bf3 zit je 9 van de 10 keer een half uur te schieten en granaten te gooien op dezelfde plek.![]()
Vooral die rolluiken doet het hem. Eigenlijk zou je in elke game rolluiken moeten hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen rolluiken en nazi emblems.Would you like to know more?
Grappig, die verticaliteit vind ik namelijk totaal overbodig in de BF4 map die we gespeeld hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maps zijn saai. Woestijn maps zijn bagger en stad maps zijn alleen op de begane grond.
Die map in bf4 was echt zo epic. Overal liften, en je kon knokken op drie niveau's. Verder heb je niet 1 maar heel veel verschillende manieren op om plek x te komen. Bij bf3 zijn er zo tyfus veel chockepoints dat het gewoon niet leuk is. In die map bij bf4 ben ik geen 1 keer tegenkomen dat de tegenstander aan 1 kant van een punt stond en het andere team aan de andere kant.
Bij bf3 zit je 9 van de 10 keer een half uur te schieten en granaten te gooien op dezelfde plek.
Je andere argumenten vind ik niet zo storend dat ik nu ga huilen om BF3. Het is en blijft Battlefield he, geen COD.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kijk juist uit naar titanfall die ook meer verticaal zou moeten gaan spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, die verticaliteit vind ik namelijk totaal overbodig in de BF4 map die we gespeeld hebben.
Je andere argumenten vind ik niet zo storend dat ik nu ga huilen om BF3. Het is en blijft Battlefield he, geen COD.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als ik dat had gewild was ik wel Quake en dergelijke blijven spelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je bedoelt bipod/lmg in de ene hand en pik in de andere hand. Was niet zozeer een nadeelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij bf3 zit je 9 van de 10 keer een half uur te schieten en granaten te gooien op dezelfde plek.
Conscience do cost.![]()
Battlefield 4 op twee dvd's naar Xbox 360quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ok tnx en klopt het dat je bij 360. Nog een installatie cd erbij krijgt voor de hd graphics. Want als het er zo uit blijft zien als de beta moet het wel een grap zijn.![]()
![]()
Ook op PC is het nog een kale bedoeling maar dat heeft vooral met de distributie te maken: kleiner is beter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef rubbels het volgende:
[..]
Battlefield 4 op twee dvd's naar Xbox 360I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel COD alleen singleplayer om eerlijk te zijn
Online is het me veel Quake met een tactisch jasje en een krom systeem als perks in arena's.
Bij Quake/UT pik ik dat nog...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tactisch? Het is een fucking circus dat spel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik speel COD alleen singleplayer om eerlijk te zijn
Online is het me veel Quake met een tactisch jasje en een krom systeem als perks in arena's.
Bij Quake/UT pik ik dat nog...![]()
Daar stond tenminste nog meubilair boven in de toren, op de Xbox ontbrak zelfs dat nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook op PC is het nog een kale bedoeling maar dat heeft vooral met de distributie te maken: kleiner is beter.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Welk deel aan jasje snap je niet? :pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tactisch? Het is een fucking circus dat spel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mwa. Ik mag graag CoD afzeiken maar op hoger niveau is elke game al snel tactisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tactisch? Het is een fucking circus dat spel.
Dat gezegd te hebben vind ik CoD single player ook best leuk. Maar er zijn tegenwoordig dan ook maar weinig noemenswaardige single player fps games. Nieuwe Shadow Warrior was ook erg vet imo
Conscience do cost.![]()
Tactisch is als een rambo door het level knallen als een malle met wapens die absurd snel knallen in een flashy jasje ja? Op hoog niveau blijft het ook een arena shooter joh.
Tactisch is IMO de omgeving gebruiken, samenwerken en vooral samen timen als het kan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dat is ook precies wat er gebeurt tijdens wars. Dat is echt wel een ander verhaal dan een potje TDM in quake
Als we het echt over tactisch gaan hebben is Battlefield natuurlijk ook geen knip voor de neus waard. Dan kan je beter richting arma denken.Conscience do cost.![]()
Wacht, laten we eerst het woord tactisch omschrijven want in mijn boekje kun je cod ook prima tactisch spelen.
Tactisch betekent in mijn boek namelijk gewoon dat je je speelstijl aanpast op wat de ander doet om weer te winnen. En dat kan in elke competieve gameWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nou, toch maar even besteld met de DLC erbij voor 35 euro.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Bij Origin Mexico had je BF3+Premium voor 51 euroquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, toch maar even besteld met de DLC erbij voor 35 euro.![]()
Je riskeert ook een blokkering van je Origin account en daarmee van al je games daarin. Zelfde bij Steam.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
Moet je dan niet iets onhandigs doen?graag verwijderen![]()
al die console players betalen hier straks de volle mep voor en moeten het dan doen met die graphics
graag verwijderen![]()
Premium is overal duurder dan het spel zel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:37 schreef fyah het volgende:
Net bf4 premium gekocht voor 39.9x EUR op g2play![]()
Het risico niet waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Origin Mexico had je BF3+Premium voor 51 euroOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je vergelijkt schaken met kegeltrefbal...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Wacht, laten we eerst het woord tactisch omschrijven want in mijn boekje kun je cod ook prima tactisch spelen.
Tactisch betekent in mijn boek namelijk gewoon dat je je speelstijl aanpast op wat de ander doet om weer te winnen. En dat kan in elke competieve gameI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jij leest je woordenboek niet goedquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En jij quote weer verkeerd. Next.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij leest je woordenboek niet goedI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, kutte forumcodequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En jij quote weer verkeerd. Next.
Next.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

vanilla: 10 mapsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 04:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Premium is overal duurder dan het spel zel.
DLC: 5*4=20maps
graag verwijderen![]()
Gisteren bij toeval even zitten kijken naar dat GameKings en daar was men zeer te spreken over het spel. Kreeg een score van 95%. Niet dat het veel zegt maar toch wel aardig om te weten.
Wat bestellen de meesten? PC versie of toch console versie?![]()
![]()
360 > ps3 > pcquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren bij toeval even zitten kijken naar dat GameKings en daar was men zeer te spreken over het spel. Kreeg een score van 95%. Niet dat het veel zegt maar toch wel aardig om te weten.
Wat bestellen de meesten? PC versie of toch console versie?graag verwijderen![]()
Welk risico?quote:
Als Origin wilt groeien moeten ze zulke dingen gaan toestaan, anders is hetvoor Origin
![]()
Het antwoord ligt al in je post. Overigens lees ik dergelijk commentaar al een paar jaar en Origin bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welk risico?
Als Origin wilt groeien moeten ze zulke dingen gaan toestaan, anders is hetvoor Origin
Ja Origin bestaat nog steeds maar is het gegroeid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het antwoord ligt al in je post. Overigens lees ik dergelijk commentaar al een paar jaar en Origin bestaat nog steeds.
Nee, het platform is kansloos. Het is zelfs zo kansloos dat ze Humble Bundles moeten pushen om aan users te komen.
Als je Steam tegenover Origin zet is Steam gewoon dik gegroeid. Greenlight, Steam OS, Steambox, meer dan 6 miljoen actieve users, Software applicaties etc. etc.etc.![]()
Ik kan me er niet echt aan ergeren, eerlijk gezegd.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Valve was ook kansloos door Half life 2 te pushen als steamonlyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja Origin bestaat nog steeds maar is het gegroeid?
Nee, het platform is kansloos. Het is zelfs zo kansloos dat ze Humble Bundles moeten pushen om aan users te komen.
Imho, origin werkt gewoon dus kan me er niet aan ergeren.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik erger me er in zoverre aan dat het wéér een programma is dat je op de achtergrond moet draaien. Verder gebruik ik het alleen voor BF.
Kansloos is het verder niet want ze verdienen er centjes mee.Conscience do cost.![]()
Vond de demo wel lekker spelen, maar het liep als een slak.
Maar goed dat zal als de game uitkomt wel anders zijn.![]()
Ook maar eens aangeschaft voor ps3. Hoop dat het niet zo call of duty achtig wordt met zulke kleine aantallen van spelers op de map. Battlefield is voor de brute grote mappen en de slagvelden anders kon ik net zo goed COD halen.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Net weer even BF3 gespeeld, gelijk na het eerste rondje alt-tab en BF4 + Premium gepreordered. In het begin denk je dat het verschil niet zo groot is en na het spelen van zo'n beta (die alleen nog maar beter gaat worden als de volle game uit is) merk je gewoon dat het toch lekkerder speelt.
Heb trouwens dat hele pakket voor 77 euro bij game-card.net besteld, voor als iemand nog een adresje zoekt. Weet niet of het de goedkoopste is maar vond het zelf een mooie prijs.![]()
dit vindt ik toch wel tof om te zientwitter:EA_DICE twitterde op maandag 21-10-2013 om 13:45:10Linnea, Level Artist, @Dhiel. Making sure BF4 Multiplayer gets some color #onlyatDICE http://t.co/SvOYlelECt reageer retweet
![]()
Battlefield 4 is nu 30 euro bij inlevering van 3 andere games bij de GameMania. FIFA 13 levert al 15 euro op, en FIFA 12 levert 5 euro op.![]()
![]()
BF4 is overal op het internet voor ~35 euro te koop.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Topiek het volgende:
Battlefield 4 is nu 30 euro bij inlevering van 3 andere games bij de GameMania. FIFA 13 levert al 15 euro op, en FIFA 12 levert 5 euro op.
Waarom zou ik 3 games weggeven voor in totaal 5 euro, als ik ze ook voor minimaal het dubbele aan iemand kan verkopen?![]()
Ook voor de consoles?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF4 is overal op het internet voor ~35 euro te koop.
Waarom zou ik 3 games weggeven voor in totaal 5 euro, als ik ze ook voor minimaal het dubbele aan iemand kan verkopen?![]()
Daar zijn de prijzen 10-20 euro duurder. Maar dan nog ben je denk ik beter af als je de games zelf direct aan iemand verkoopt.quote:![]()
Das een van de nadelen ja, gemiddeld vijftien euro duurder uit zijn...quote:
Al is dat nu 30 euro in dit geval
Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar zijn de prijzen 10-20 euro duurder. Maar dan nog ben je denk ik beter af als je de games zelf direct aan iemand verkoopt.![]()
![]()
Ik krijg weer BF2 visioenen en bijbehorende servers waar je dit ook tegenkwam in een soortgelijke vorm (armor dat massaal uit de lucht komt vallen)quote:![]()
![]()
http://shop.ubi.com/store(...)897800/Battlefield-4
Battlefield via uplay? lol, moet je zeker in uplay opstarten en dan origin ook nog.Gaat goed hoor.
Frappant dat dit dan weer wel kan, valve en ea kunnen blijkbaar echt niet meer door 1 deur.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Weekje nog, dan knallen
PC doet het ogenschijnlijk zonder enig probleem
Moet je wel een pc hebben die het spel moeiteloos aankan. Dat gezegd hebbende ben ik benieuwd of er nog veel lui zijn die hun computers in de tussentijd even hebben gerefurbished zodat hij weer helemaal bij is qua specs.
Ik heb gelijk een geheel nieuwe gamepc aangeschafd omdat de laatste alweer een jaartje of 8 oud was.![]()
Eh, BF3 draait tussen de 55-90 FPS met alles open hier en het systeem is alweer anderhalf jaar oud.
BF4 draait nagenoeg even soepel, thans, in beta en ik zie dat alleen nog maar beter worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb een 7870, zit er aan te denken om die te upgraden. Verder is alles aan mijn PC high-end maar met deze kaart moet ik high ook nog wel goed kunnen trekken.Would you like to know more?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.youtube.com/pl(...)XStdN9753nme_5Ll_OR-
alle mapsand it's gone....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef KoningStoma het volgende:
(skip tot 45 min)
http://imgur.com/a/HuzhA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/us(...)shelf_index=0&view=0![]()
![]()
![]()
Die PS3 filmpjes wel gekeken maar daar ga je toch niet veel wijzer van worden als je niet op de console speelt. Flood Zone ziet er wel tof uit als je al die gebouwen in kunt met meerdere verdiepingen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
ach je krijgt wel een beetje een idee van hou de mappen er uit zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:45 schreef Catkiller het volgende:
Die PS3 filmpjes wel gekeken maar daar ga je toch niet veel wijzer van worden als je niet op de console speelt. Flood Zone ziet er wel tof uit als je al die gebouwen in kunt met meerdere verdiepingen.
heb er in iedergeval zin in![]()
Goedkoopst waar te krijgen, eventueel met premium voor PC?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik meen g2play.netquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Goedkoopst waar te krijgen, eventueel met premium voor PC?
Schijnt iig een van de betrouwbaardere te zijn en ik overweeg om, áls ik het doe, hem daar te halen.
78 euro voor de set... niet slecht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zit heel erg te twijfelen. Standard edition via Origin kost dus 60 euro en als je premium wilt komt daar nog eens 50 bij? Dat is echt gestoord veel geld. Ik weet niet eens hoe die uitbreidingspakketten er uit zien, straks is het enorme bagger.![]()
Met als risico dat heel je origin gewiped wordt, nee dank.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
bij Origin Mexico is die 51 euroNog prijzig, maar het is maar 13 euro meer dan de consolevariantquote:
"Pre-order Battlefield 4™ nu, en krijg Far Cry 3 voor gratis!"
graag verwijderen![]()
Boeienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Met als risico dat heel je origin gewiped wordt, nee dank.
Het is Origin![]()
Voor gratisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoewel ik die ook nog wil, wacht ie maar leuk tot laterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:02 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik daardoor een aantal spellen kwijt ben boeit me dat wat meer...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
heeft iemand BF4 al gespeeld ? Vind de singleplayer niks moet ik zeggen, duurt nog even voordat ik online kan gamen
FOK zeg...![]()
G2play maar besteld.
Dag sociaal leven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
B2K zat er direct bijquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als het zoals met BF3 gaat duurt het een paar maanden.
G2play zijn ook grey market keysquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:16 schreef Skull-splitter het volgende:
G2play maar besteld.
Dag sociaal leven.
Dag origin account![]()
Maar fuckt niet met de landinstellingen van Origin zodat het nog voldoet aan voorwaarden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
G2play zijn ook grey market keys
Dag origin accountI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja dat maakt echt uit met grey market keys. Die kunnen ook gewoon uit een oostblok land komen of van de vrachtwagen afgevallen zijn (Dat laatste is overigens bij g2play een paar keer gebeurdquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar fuckt niet met de landinstellingen van Origin zodat het nog voldoet aan voorwaarden.)
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om nu al te spelen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:35 schreef hocico het volgende:
heeft iemand BF4 al gespeeld ? Vind de singleplayer niks moet ik zeggen, duurt nog even voordat ik online kan gamen
Ik heb hem wel gepreload maar krijg hem nog niet aan de praat.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Heb er ook al aardig wat games gekocht ondertussen, en nog nooit 1 probleem mee gehad...quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:42 schreef Verbal het volgende:
WTF? g2play is hier al tijden rondom aangeraden?
V.![]()
Hier ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:43 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heb er ook al aardig wat games gekocht ondertussen, en nog nooit 1 probleem mee gehad...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
IIRC konden we die niet direct spelen, zat er wel direct bij idd maar niet actief.quote:phluphy for president!![]()
Scheelt dat ik de eerste tijd niet veel gespeeld heb denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
IIRC konden we die niet direct spelen, zat er wel direct bij idd maar niet actief.
Hoe kan je de singleplayer spelen nu dan?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Gewoon wachten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Xbox/ps3 denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:33 schreef cerror het volgende:
Hoe kan je de singleplayer spelen nu dan?graag verwijderen![]()
Kak.quote:
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Ik heb een dubbele Origin key. Een preorder key incl China Rising DLC. Ontvang ik op en rond de woensdag. Iemand interesse voor 35 euro? Ik gooi er dan ook voor kratis Origin keys bij voor Crysis 2 Maximum Edition, Medal of Honor en Mirror's Edge. Allemaal ongeopenden incl bestelbon. Ik heb paypal, of gewoon bankoverschrijving.
graag verwijderen![]()
Poor kids...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wanneer kan je via Korea VPN activeren? Dinsdag om 3AM toch? Net te laat voor ouwe fyah
graag verwijderen![]()
Ik heb hem al wel gepreloadHoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Dat is dus Battlefield 4 zonder premium? Ik heb interesse!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef fyah het volgende:
Ik heb een dubbele Origin key. Een preorder key incl China Rising DLC. Ontvang ik op en rond de woensdag. Iemand interesse voor 35 euro? Ik gooi er dan ook voor kratis Origin keys bij voor Crysis 2 Maximum Edition, Medal of Honor en Mirror's Edge. Allemaal ongeopenden incl bestelbon. Ik heb paypal, of gewoon bankoverschrijving.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Jep, zonder premium. DM me maarquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat is dus Battlefield 4 zonder premium? Ik heb interesse!
graag verwijderen![]()
Gewoon via origin. Moet je ff naar zoeken in de winkelquote:Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Premium edition voor ¤67,70 besteld, vrij schappelijke prijs leek mij.Op elke fokker past een bril.![]()
Premium is 50 pleuro bij origin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Catch_me het volgende:
Premium edition voor ¤67,70 besteld, vrij schappelijke prijs leek mij.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
speel op omgebouwde xbox ^^quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om nu al te spelen?
Ik heb hem wel gepreload maar krijg hem nog niet aan de praat.FOK zeg...![]()
31ste om 00:00quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:55 schreef hocico het volgende:
hebben al meer mensen de singelplayer gedaan en op welke dag gaan de multiplayer online?![]()
bedankt voor de info, nog een paar dagen dus!quote:
edit: spelen er nog meer mensen van fok op de xbox battlefield.
Wil graag in een clanFOK zeg...![]()
Dubbele sukkel.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
een sukkel omdat:quote:
Ik gratis games speel en dus alleen nog maar de spellen hoef te kopen die echt goed zijn..
Ja echt een "dubbele sukkel"FOK zeg...![]()
No such thing as a free lunch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef hocico het volgende:
[..]
een sukkel omdat:
Ik gratis games speel en dus alleen nog maar de spellen hoef te kopen die echt goed zijn..
Ja echt een "dubbele sukkel"
Als je over tien jaar loopt te huilen dat er geen fatsoenlijke games meer gemaakt worden, games vol reclame zitten of dat het van microtransacties aan elkaar hangt dan hoef je alleen in de spiegel te kijken. Tenzij je veertien bent en geen inkomen geniet is er geen enkel excuus om niet te betalen voor wat je gebruikt. Genoeg manieren om er goedkoper aan te komen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind het niet erg om te stelen van gamebedrijven, false reclame maken voor games doen ze volop. en dan heb ik mijn geld uitgegeven aan hun shit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
No such thing as a free lunch.
Als je over tien jaar loopt te huilen dat er geen fatsoenlijke games meer gemaakt worden, games vol reclame zitten of dat het van microtransacties aan elkaar hangt dan hoef je alleen in de spiegel te kijken. Tenzij je veertien bent en geen inkomen geniet is er geen enkel excuus om niet te betalen voor wat je gebruikt. Genoeg manieren om er goedkoper aan te komen.
nu speel ik eerst. beleef ik er lol aan , dan koop ik het!
Heb veel CoD/BF/Dead space/mario/diablo2/3 ect ect games gekocht. ik verzamel zelfs oude consoles.
tegenwoordig word je gewoon belazerd door mooie beloftes in games die niet waargemaakt worden.FOK zeg...![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:12 schreef hocico het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te stelen van gamebedrijven, false reclame maken voor games doen ze volop. en dan heb ik mijn geld uitgegeven aan hun shit.
nu speel ik eerst. beleef ik er lol aan , dan koop ik het!
Heb veel CoD/BF/Dead space/mario/diablo2/3 ect ect games gekocht. ik verzamel zelfs oude consoles.
tegenwoordig word je gewoon belazerd door mooie beloftes in games die niet waargemaakt worden.![]()
![]()
ik kan niet voor andere spreken, maar ik koop toch echt veel games.. ik ben echt een verzamelaar..quote:
75% van alle CoD games alle dead space spellen alle diablo games alle wow expansions
pfff nog wel meer hoor..
en anders geloof je me niet hevind mijn manier van testen dan beslissen beter dan, game kopen voor 60. dan terug verkopen voor 20! aan de winkel
FOK zeg...![]()
Wederom het standaard riedeltjequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:16 schreef hocico het volgende:
[..]
ik kan niet voor andere spreken, maar ik koop toch echt veel games.. ik ben echt een verzamelaar..
75% van alle CoD games alle dead space spellen alle diablo games alle wow expansions
pfff nog wel meer hoor..
en anders geloof je me niet hevind mijn manier van testen dan beslissen beter dan, game kopen voor 60. dan terug verkopen voor 20! aan de winkel
![]()
hey, je mag langskomen hoor, kan je het zelf zien.. wil je dat niet en kan je niet het tegendeel bewijzen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wederom het standaard riedeltje
STFU
FOK zeg...![]()
Je zou werkelijk een van de eerste zijn die hier niet over zou liegen. Ik heb vroeger toen ik minder geld had ook wel wat zitten kloten met modden maar toen ging ik er iig geen smoesjes over verzinnen zoals de meeste wel doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:21 schreef hocico het volgende:
[..]
hey, je mag langskomen hoor, kan je het zelf zien.. wil je dat niet en kan je niet het tegendeel bewijzen..
STFU![]()
Das het idee achter reclame he, gewoon reviews/previews lezen, dingen als BF3-4-5 en COD8-9-10 mogen geen verrassingen meer heten, je weet gewoon prima waar je aan toe bent. Tis niet dat je ineens Mario Kart zit te spelen immers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:12 schreef hocico het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te stelen van gamebedrijven, false reclame maken voor games doen ze volop.quote:en dan heb ik mijn geld uitgegeven aan hun shit.ach gut, je trapt er dan ook keer op keer in en leert niks van miskopen
Fry me a liver.
Lees: als ik echt niet anders kan, koop ik het. Been there, done that.quote:nu speel ik eerst. beleef ik er lol aan , dan koop ik het!Dan doe je echt iets niet goed, mijn waarde, want je noemt titels op waar geen kut aan veranderd en waar altijd wel een hoop lol aan te beleven valt. Dat het niet je ding is zou ook eens kunnen betekenen dat je andere games zou moeten proberen ipv te gaan downloaden en daar stoer mee proberen te doen.quote:Heb veel CoD/BF/Dead space/mario/diablo2/3 ect ect games gekocht. ik verzamel zelfs oude consoles.
tegenwoordig word je gewoon belazerd door mooie beloftes in games die niet waargemaakt worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik snap niet waarom je hierover zou liegen.. vroeger had ik overal schijt aan (zoveel downloaden als ik kon, maar dat verborg ik toen ook niet) maar sinds een jaar of 6 geleden ben ik ook gaan begrijpen dat je moet betalen als je meer wilt zien van wat je goed vind! dus at doe ik ook, vind het ook veel leuker om een hoesje + boekje als het meezit poster te hebben dan een file op mijn pcquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou werkelijk een van de eerste zijn die hier niet over zou liegen. Ik heb vroeger toen ik minder geld had ook wel wat zitten kloten met modden maar toen ging ik er iig geen smoesjes over verzinnen zoals de meeste wel doen.FOK zeg...![]()
Daar gaat het niet om: je komt in een sure fire-topic van BF4 en gaat dan janken dat het wel eens tegen zou kunnen vallen en dat dat rechtvaardigt dat je download. En dan sla je de plank VOLLEDIG mis, zeker als je aangeeft genoeg te compenseren. Ik download ook wel eens wat, maar dan vooral games die zo obscuur zijn dat er niet meer aan te komen is of waar ik mijn CD van kwijt ben maar de hoes nog heb. Niet de nieuwste games met een slap excuus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:21 schreef hocico het volgende:
[..]
hey, je mag langskomen hoor, kan je het zelf zien.. wil je dat niet en kan je niet het tegendeel bewijzen..
STFUI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Maar snap dan dat hij het gewoon eerst uit wil proberenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om: je komt in een sure fire-topic van BF4 en gaat dan janken dat het wel eens tegen zou kunnen vallen en dat dat rechtvaardigt dat je download. En dan sla je de plank VOLLEDIG mis, zeker als je aangeeft genoeg te compenseren. Ik download ook wel eens wat, maar dan vooral games die zo obscuur zijn dat er niet meer aan te komen is of waar ik mijn CD van kwijt ben maar de hoes nog heb. Niet de nieuwste games met een slap excuus.![]()
![]()
Leent ie hem maar ergensquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar snap dan dat hij het gewoon eerst uit wil proberen
waarom gaan jullie niet bij brein werken![]()
heb beta zelfs gespeeld, wilde de geweren en eventueel andere functies uitproberen. heb ik dus kunnen doen.
*zucht gezeik om niksFOK zeg...![]()
dus ik moet me gedragen net als jij.. ik heb geen geduld. speel graag voor release al de singleplayer uit...quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om: je komt in een sure fire-topic van BF4 en gaat dan janken dat het wel eens tegen zou kunnen vallen en dat dat rechtvaardigt dat je download. En dan sla je de plank VOLLEDIG mis, zeker als je aangeeft genoeg te compenseren. Ik download ook wel eens wat, maar dan vooral games die zo obscuur zijn dat er niet meer aan te komen is of waar ik mijn CD van kwijt ben maar de hoes nog heb. Niet de nieuwste games met een slap excuus.FOK zeg...![]()
Het wordt steeds mooierquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:38 schreef hocico het volgende:
[..]
dus ik moet me gedragen net als jij.. ik heb geen geduld. speel graag voor release al de singleplayer uit...![]()
Ik download ook wel eens wat, maar dan vooral games die zo obscuur zijn dat er niet meer aan te komen is of waar ik mijn CD van kwijt ben maar de hoes nog heb. Niet de nieuwste games met een slap excuus.quote:
dus wat jij doet is wel oke, wat ik doe niet... zeik gewoon niet zo man, ik ga gamen.. met mijn gestolen game
FOK zeg...![]()
Omdat Brein het tuig van de aarde is. Doet ook geen kut met spellen, maar wel vooral legale films en CD's verkrachten met zelfpromotie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:36 schreef hocico het volgende:
waarom gaan jullie niet bij brein werken
Dus je weet wat je in huis haalt, BF3+, next. Braaf kopen of je kop houden hier.quote:heb beta zelfs gespeeld, wilde de geweren en eventueel andere functies uitproberen. heb ik dus kunnen doen.
*zucht gezeik om niksI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jesus wat een kutexcuus. Beroof je ook oudjes omdat je salaris niet snel genoeg komt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:38 schreef hocico het volgende:
[..]
dus ik moet me gedragen net als jij.. ik heb geen geduld. speel graag voor release al de singleplayer uit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zei ik dat ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:41 schreef hocico het volgende:
[..]
Ik download ook wel eens wat, maar dan vooral games die zo obscuur zijn dat er niet meer aan te komen is of waar ik mijn CD van kwijt ben maar de hoes nog heb. Niet de nieuwste games met een slap excuus.
dus wat jij doet is wel oke, wat ik doe niet... zeik gewoon niet zo man, ik ga gamen.. met mijn gestolen game![]()
Dat je vergeet dat ik er al eens voor betaald heb of dat het onderhand freeware is ontgaat je echt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:41 schreef hocico het volgende:
[..]
Ik download ook wel eens wat, maar dan vooral games die zo obscuur zijn dat er niet meer aan te komen is of waar ik mijn CD van kwijt ben maar de hoes nog heb. Niet de nieuwste games met een slap excuus.
dus wat jij doet is wel oke, wat ik doe niet... zeik gewoon niet zo man, ik ga gamen.. met mijn gestolen gameNee, ik.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
als ik het spel goed vind (dus nadat ik de multiplayer heb gedaan voor een dag. dan beslis ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat Brein het tuig van de aarde is. Doet ook geen kut met spellen, maar wel vooral legale films en CD's verkrachten met zelfpromotie.
[..]
Dus je weet wat je in huis haalt, BF3+, next. Braaf kopen of je kop houden hier.
Jou mening is me net zoveel waard als mijn legale versie van diablo3..
FOK zeg...![]()
Die heb je net WEKEN kunnen spelen. Er komt geen verdere demo. Kopen. Of stil zijn. Stoer doen met illegale poep hebben we hier een broertje dood aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:43 schreef hocico het volgende:
[..]
als ik het spel goed vind (dus nadat ik de multiplayer heb gedaan voor een dag. dan beslis ik.
Jou mening is me net zoveel waard als mijn legale versie van diablo3..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:43 schreef hocico het volgende:
[..]
als ik het spel goed vind (dus nadat ik de multiplayer heb gedaan voor een dag. dan beslis ik.
Jou mening is me net zoveel waard als mijn legale versie van diablo3..![]()
![]()
wat kunnen mensen toch koppig zijn.
wat boeit het jullie hoe ik mijn games speel.. kom vooral langs om mijn legale kopie te zien van BF4 binnen een week nadat die uit is gekomen.. als jullie daar je fix uit krijgen!
ik ben net gek dat ik blijf reageren op burgertrutjes die zich druk maken over het tijdelijk illegaal spelen van een game of niet betalen voor een slechte game die je niet eens uitspeelt.
OW think of the children....FOK zeg...![]()
Uitspelen, enigszins tot veel plezier aan hebben, nooit betalen. Nee, dat is een haalbare kaart iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:50 schreef hocico het volgende:
wat boeit het jullie hoe ik mijn games speel.. kom vooral langs om mijn legale kopie te zien van BF4 binnen een week nadat die uit is gekomen.. als jullie daar je fix uit krijgen!
ik ben net gek dat ik blijf reageren op burgertrutjes die zich druk maken over het tijdelijk illegaal spelen van een game of niet betalen voor een slechte game die je niet eens uitspeelt.
OW think of the children....
Aangezien het hier toch over warez gaat, ik heb mijn BF4 via origin gepreorderd, enige kans om via vpn oid eerder te unlocken?![]()
http://www.reddit.com/r/b(...)dummies_with_images/quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:23 schreef byah het volgende:
Aangezien het hier toch over warez gaat, ik heb mijn BF4 via origin gepreorderd, enige kans om via vpn oid eerder te unlocken?
Overigens is via vpn spelen geen warez hoor. Dat geouwehoer over games downloaden mag inderdaad wel achterwege blijven![]()
Welnee, BF3 doet het nog prima.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:32 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat hij eerder speelt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je hebt gelijk hoor. Kinderen kunnen zich heel druk maken om dit soort zaken. Gewoon doen waar je zin in hebt. BF speel je toch voor de multiplayer dus uiteindelijk wordt hij toch wel gekocht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:50 schreef hocico het volgende:
OW think of the children....Conscience do cost.![]()
Goedemorgen allemaal. Lekker weertje hè !(even de stemming doen omslaan= geleuter om niks door sommigen)
![]()
goedemorgen! (ik vroeg er ook niet om hoor, al dat gezeur)quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Goedemorgen allemaal. Lekker weertje hè !(even de stemming doen omslaan= geleuter om niks door sommigen)
![]()
Gedachten zijn net als wolken, waar heb je dat vandaan?FOK zeg...![]()
Wolken zijn ook te verklaren hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef hocico het volgende:
[..]
goedemorgen! (ik vroeg er ook niet om hoor, al dat gezeur)![]()
Gedachten zijn net als wolken, waar heb je dat vandaan?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die piet toch
betekent wat?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik merk wel dat 4GB RAM te weinig is, snel even mijn faulty 16 omwisselenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
16.00u NL tijd volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Over een uurtje kan-ie worden unlocked geloof ik.![]()
Heb alvast premium battlepacks geopend.
Cheats waarvoor je hebt betaald.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef Verbal het volgende:
Wat houdt dat in...? Battlepacks openen?
V.
Lekker snel upgraden enzo![]()
![]()
Okee. Maar wat heb je eraan als je het spel zelf nog niet kunt starten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cheats waarvoor je hebt betaald.
Lekker snel upgraden enzo
Alvast je upgrades bekijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Okee. Maar wat heb je eraan als je het spel zelf nog niet kunt starten?
V.![]()
![]()
Je krijgt ze ook gewoon door te spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cheats waarvoor je hebt betaald.
Lekker snel upgraden enzo
Toch een achterlijk idee om een beetje geld binnen te harken.![]()
Van EA is het wel slim. Lekker geld binnen harken voor hun jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
Toch een achterlijk idee om een beetje geld binnen te harken.![]()
![]()
Sukkels die erin trappenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van EA is het wel slim. Lekker geld binnen harken voor hun jaI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe dan, VPN naar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
Over een uurtje kan-ie worden unlocked geloof ik.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Woah. Zo vet.
Nooit. Nooit. Nooit.
PC games zijn al-tijd goedkoper dan console versies
Ik heb em voor ¤39,-, inclusief China DLC...quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:25 schreef Verbal het volgende:
Net nog even Origin gecheckt... wth, mensen... standaard versie 60 euro
V.![]()
Dat IS de pc-versie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Nooit. Nooit. Nooit.
PC games zijn al-tijd goedkoper dan console versies
https://www.origin.com/nl(...)ard-edition-ANW.html
Je moet dan ook nooit iets in de Origin Store kopen. Of op Steam met release. Prijzen veel te hoog en er zijn talloze legale alternatieven om keys te kopen.![]()
Nee, dat weet ik, maar ik vind het een verbazingwekkende prijs.
Ben er nog niet uit waar ik ga kopen ALS ik ga kopen. Schrok wel van de reacties op g2play, dat trouwens in eerdere topics glansrijk werd aangeraden.
Maar je bent bezopen als je hem daar dus koopt. Fysieke exemplaar ligt vanaf 35 euro in de winkel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat IS de pc-versie.
https://www.origin.com/nl(...)ard-edition-ANW.html
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daweetik, verbaasde mij alleenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar je bent bezopen als je hem daar dus koopt. Fysieke exemplaar ligt vanaf 35 euro in de winkel.
Trouwens, 35?
Ja en, je hoeft niet te kopen he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:25 schreef Verbal het volgende:
Net nog even Origin gecheckt... wth, mensen... standaard versie 60 euro
V.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik zit ook maar op 10 oid hoorquote:
Ik heb niet echt weer zin om weer helemaal verslaafd te worden aan battlefield 4.
Heb elke titel gehad maar ik weet niet of ik deze gelijk ook wil spelen![]()
![]()
Het zegt ook zo weinig. Als je de hele tijd covering fire geeft met een LMG doe je prima werkquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit ook maar op 10 oid hoor
Conscience do cost.![]()
Of als je steeds achter zo'n minigun in een boot of chopper zit, dan gaat je accuracy ook hard omlaag.![]()
En daarom dus die 2%, samen met een bestuurder die niet weet wat hij wil/moet doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef KoningStoma het volgende:
Of als je steeds achter zo'n minigun in een boot of chopper zit, dan gaat je accuracy ook hard omlaag.![]()
Dat weet ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:58 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En daarom dus die 2%, samen met een bestuurder die niet weet wat hij wil/moet doen.![]()
![]()
Jup, en dan hebben we het niet eens over de lag, de poppetjes die je scherm vullen maar toch gemist worden, de dead-on aims die simpwelweg niet geregistreerd worden of delen van het level waar je duidelijk langs/door kunt kijken maar waar je kogels niet langs mogen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Het zegt ook zo weinig. Als je de hele tijd covering fire geeft met een LMG doe je prima werk
Nee, daar zou ik me niet blind op staren iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://www.reddit.com/r/b(...)cess_using_proxy_allquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:44 schreef Kutmanager het volgende:
Wacht even, is de multiplayer al gestart?![]()
Ik wacht wel gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/b(...)cess_using_proxy_all![]()
![]()
Dit.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, of gewoon 2 dagen wachten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
Alsof het zo moeilijk is?
Gewoon dat programmaatje downloaden en met een koreaanse server verbinden.![]()
Dat is net zoiets als twee dagen je reet niet vegen.quote:
Het wel doen is een kleine moeite en je krijgt er veel voor terug.![]()
Dat hangt er vanaf. Als je ook 2 dagen niet poept (dus niet kansloos achter proxy's gaan zitten) dan is het uberhaupt geen moeite en is het des te bevrijdender als je vervolgens naar de wc gaat na die 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als twee dagen je reet niet vegen.
Het wel doen is een kleine moeite en je krijgt er veel voor terug.![]()
Of nog wat langer, zoals ik. Heb een paar dingen in de planning waar NIETS van terecht komt als ik het spel deze week / maand/ dit jaar aanschafquote:
Godverquote:Tot zover de illusie dat ik dit jaar misschien wel eens wat met die jets kon
![]()
![]()
Anno 2013 niet meer nee...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen wereldwijde release? Slaat nergens opI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Omdat ze met brick & mortar shops moeten synchoniseren. Althans vanuit de US, omdat ze daar legale agreements voor hebben. Gamestop enzo. Dat beleid hebben ze dus maar wereldwijd toegepast om die tevreden te houden. Het is immers nog steeds (lees; consoles) hun grootste bron van verkopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen wereldwijde release? Slaat nergens op
Dan kan je zeggen; dat ze dan die shops wereldwijd 1 datum opgeven? En dat wordt ook gedaan, maar niet door EA. EA let op elke regio hoe daar de 1st week sales worden gemeten, en voor elke regio beginnen ze daarom gewoon op de dag dat die statistieke first week begint. Op die manier verliezen ze geen meetdagen in die eerste week.graag verwijderen![]()
Dat niet eens. Alleen net voor het openen van Origin. Als Origin open is dan sluit je de proxy weer. Zolang je Origin niet afsluit werkt het. Als je Origin sluit dan open je die proxy weer een paar tellen. Het is echt kinderlijk eenvoudig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:49 schreef KoningStoma het volgende:
Je hoeft niet achter proxy's te zitten. Alleen een paar seconde als je het spel opstart.graag verwijderen![]()
heren goed nieuws zojuist is de Band of Fok!kers server online gekomen
Band of Fok!kers
(ik ga hem nu instellen)![]()
PM me even je paypal gegevens voor mijn bijdrage, wellicht ook wel handig om een prijs voor bijdragen af te spreken hier?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hier kan je je doneren:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
PM me even je paypal gegevens voor mijn bijdrage, wellicht ook wel handig om een prijs voor bijdragen af te spreken hier?
Support our community. Contribute towards our server with Multiplay.
je moet daar wel een acc maken ik ben nog bezig om via paypal wat te vogelen,
als iemand een idee heeft hoor ik het graag
EDIT: is er iemand die een banner kan/wil maken?
EDIT2: voor die geen acc willen maken moeten mij even een PM sturen met email en bedrag dan stuur ik een email voor een paypal overschijving
[ Bericht 5% gewijzigd door hiddit op 29-10-2013 11:05:20 ]![]()
Dat dus, want ik blijf me niet registreren
Dat doen ze speciaal om jou te pesten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen wereldwijde release? Slaat nergens op
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Misschien een domme vraag maar is er ergens een handleiding te vinden hoe dit moet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:40 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat niet eens. Alleen net voor het openen van Origin. Als Origin open is dan sluit je de proxy weer. Zolang je Origin niet afsluit werkt het. Als je Origin sluit dan open je die proxy weer een paar tellen. Het is echt kinderlijk eenvoudig.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef dekilo het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar is er ergens een handleiding te vinden hoe dit moet?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb het spel niet eens gekocht. Jammer johquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal om jou te pesten.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
GodverTot zover de illusie dat ik dit jaar misschien wel eens wat met die jets kon
![]()
![]()
Was in BF2 even erg... De J-10 liep qua wendbaarheid voor op de f-35, die als een logge jager dan weer net wat rustiger vloog.quote:
Bovenal hoop ik dat vliegtuigen weer vliegen ipv 3D skaten door het level.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skull-splitter op 29-10-2013 16:39:54 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
25 gig even downloaden. Kenker. Je zou maar in België wonen en nog steeds met een datalimiet zitten.
Would you like to know more?
Niemand?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Furdinand het volgende:
Wat maakt bf4 beter dan de bagger wat bf3 was en komt het überhaupt in de buurt van de baas bf2?![]()
Anders wacht je gewoon even tot mensen ook daadwerkelijk kunnen spelen en een paar dagen gespeeld hebben en ze een fatsoenlijk oordeel kunnen vellen. Mafkees.quote:Would you like to know more?
Rustig aan ik wist niet dat je boos zou worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Anders wacht je gewoon even tot mensen ook daadwerkelijk kunnen spelen en een paar dagen gespeeld hebben en ze een fatsoenlijk oordeel kunnen vellen. Mafkees.![]()
Boos?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Rustig aan ik wist niet dat je boos zou worden.
RAZEND.Would you like to know more?
Maar ik neem aan dat er mensen zijn die alles nauwlettend in de gaten hebben gehouden en er dus een redelijk beeld van van hebben. Misschien dat die zin hebben om mij te overtuigen.![]()
Of je wilt het spelen, of niet. Interesseert mij dat nou.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:13 schreef Furdinand het volgende:
Maar ik neem aan dat er mensen zijn die alles nauwlettend in de gaten hebben gehouden en er dus een redelijk beeld van van hebben. Misschien dat die zin hebben om mij te overtuigen.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Forum Opties Forumhop: Hop naar: