SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
Poll: FOK BF4 Server?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
"waar"-TT's
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik heb meer problemen met TT-makers, die liever gamen dan dat ze proberen hun basis-grammatica onder de knie te krijgen.quote:
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met TT-makers, die liever gamen dan hun basis-grammatica onder de knie krijgen.
V.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
dodelijk saai, incrowd, onorgineel en vermoeiend idd...quote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.quote:
En ik maar proberen mij niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.
[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 13-10-2013 12:35:04 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
quote:Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
vraag je een modje om hem te veranderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.
En in me maar proberen niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.![]()
![]()
Tsjah, ik snap al die problemen niet, met die vorige ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar het vorige topic met een nazi-titel en nu weer grammatica om te janken.
En ik maar proberen mij niet te schamen dat ik een gamert ben...
V.![]()
![]()
Ik lig er ook niet wakker van, hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Tsjah, ik snap al die problemen niet, met die vorige ook niet
Tis watquote:iemand zal eens een mening geven...
Doe ik toch ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis watiemand zal eens een mening geven...
![]()
![]()
Maar als je er niks van zegt wordt er gedacht dat het wel oke is, en deze taalfaal is wel heel erg.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ja ok, daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar als je er niks van zegt wordt er gedacht dat het wel oke is, en deze taalfaal is wel heel erg.![]()
![]()
![]()
Sickquote:
Would you like to know more?
Had ik maar alles op Ultra settingsquote:
Je krijgt met elke gpu dikke framedrops als C neergaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had ik maar alles op Ultra settingsDat kut rook sloopt het spel keihard
![]()
Bij het zien van dit soort beelden word je wel heel "lekker gemaakt"voor de final release als gamer.quote:
Ben trouwens wel benieuwd in hoeverre BF4 een groot succes wordt i.v.g met voorgaande versies (BF2) en natuurlijk de MW releases.![]()
De enige vraag die ik heb is hoeveel potjes heeft ie moeten spelen voor al die momenten. Je moet dan eigenlijk gewoon continu capturezooi hebben draaien om die momenten er uit te kunnen pikken.quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik kijk wel eens livestreams van Threatty en geloof me zoveel momenten heeft ie niet nodigquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De enige vraag die ik heb is hoeveel potjes heeft ie moeten spelen voor al die momenten. Je moet dan eigenlijk gewoon continu capturezooi hebben draaien om die momenten er uit te kunnen pikken.![]()
![]()
kijk trouwens ook zijn andere Full Metal montages, echt aanraders![]()
Ik heb ze zelf ook wel meer hoor, meer dan als in battlefield 3 zelfs, ik kijk er niet raar van op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens livestreams van Threatty en geloof me zoveel momenten heeft ie niet nodig![]()
![]()
kijk trouwens ook zijn andere Full Metal montages, echt aanraders
Waar je in 3 af en toe nog echt moeite had om iemand met 1 magazijn neer te knallen is bij 4 dat totaal weg en kun je zelfs tot 3-4 mensen met 1 magazijn neerleggen met assault rifles. Dat hoef je niet te proberen in 3We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Had gisteren iemand die tot twee keer toe een headshot met een M98B overleefde om vervolgens mij van afstand met een PDW overhoop te knallen. (echt, de bloedvlek achter hem op de muur, he?)quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Waar je in 3 af en toe nog echt moeite had om iemand met 1 magazijn neer te knallen
Uh huh
In mijn ogen wel hele chaotische gameplay, ik hou daar niet zo van. Of het moet aan deze video liggen.quote:![]()
Zijn er nu ook meer players mogelijk op de ps4 gelijk aan de pc versie of is het nog steeds max 32 players?Built for Speed![]()
Het is versneld afgespeeld en continu geknip en geplakquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
In mijn ogen wel hele chaotische gameplay, ik hou daar niet zo van. Of het moet aan deze video liggen.![]()
Chaotisch hoequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
In mijn ogen wel hele chaotische gameplay, ik hou daar niet zo van. Of het moet aan deze video liggen.
Conscience do cost.![]()
Nu was BF3 ook wel overdreven, maar nu is het op afstand gewoon sprayen en killen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Had gisteren iemand die tot twee keer toe een headshot met een M98B overleefde om vervolgens mij van afstand met een PDW overhoop te knallen. (echt, de bloedvlek achter hem op de muur, he?)
Uh huh
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb straks sowieso een paar maanden amper tijd voor gamen ivm de nodige prioriteiten, dus ik hou mijn pegels echt nog even in de pocket.
In november zeeen van tijd maar met een beetje pech staat mijn PC dan bij mycom
Volgende week 2 weken 'vakantie' dus ik kan release spelen, maar die week erop gelijk toetsen![]()
Gelukkig komt volgende week Rocksmith 2014 uit. Dus ik vermaak me wel in mijn 'vakantie'We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

ey kan iemand mij even helpen. Ik zag dat battlefield een actie had. Dat als je nu battlefield 4 koopt. Je hem voor de next gen kan kopen voor 10 ¤. Stel je voor ik koop hem voor de 360. Kan ik hem dan voor ps4 kopen voor 10.
En krijg je gewoon een hardcopy of wat.Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Dan krijg je een downloadcode voor next gen. Denk alleen neit dat je van 360 naar PS4 kan dan...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef verdacht.individu het volgende:
ey kan iemand mij even helpen. Ik zag dat battlefield een actie had. Dat als je nu battlefield 4 koopt. Je hem voor de next gen kan kopen voor 10 ¤. Stel je voor ik koop hem voor de 360. Kan ik hem dan voor ps4 kopen voor 10.
En krijg je gewoon een hardcopy of wat.![]()
ok tnx en klopt het dat je bij 360. Nog een installatie cd erbij krijgt voor de hd graphics. Want als het er zo uit blijft zien als de beta moet het wel een grap zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan krijg je een downloadcode voor next gen. Denk alleen neit dat je van 360 naar PS4 kan dan...Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Je zal minimaal 2 discs krijgen verwacht ik, maar wat er op welke staat durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ok tnx en klopt het dat je bij 360. Nog een installatie cd erbij krijgt voor de hd graphics. Want als het er zo uit blijft zien als de beta moet het wel een grap zijn.![]()
als in 12 uur smiddags of snachts?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef rubbels het volgende:
Mweh, morgen om 12.00 uur is het dan afgelopengraag verwijderen![]()
Morgenochtend nog even spelen. De hele periode nauwelijks tijd gehad om eerlijk te zijn, en als ik wel tijd had waren er nauwelijks spelers
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgenochtend nog even spelen. De hele periode nauwelijks tijd gehad om eerlijk te zijn, en als ik wel tijd had waren er nauwelijks spelers
De servers zaten altijd gewoon vol![]()
Ik wil net zeggen, ik kon altijd wel servers vinden met 60 mensen erin. Welk tijdstip van de dag ook zo'n beetje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De servers zaten altijd gewoon volWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik werk onregelmatig he... En de filters werkte de keren dat ik speelde niet echt lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De servers zaten altijd gewoon vol
Anyway, vanmorgen nog even gespeeld. Speelt aardig maar ook aardig wat ellende erin. Hoop dat er nog wat gefixt wordt en dat de andere maps boeiender zijn dan wie het eerst C neerhaalt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Trouwens. Je ziet nu heel veel DICE lui dit spel spelen maar ik kan mijn nog herinneren dat bij een van de vorige BF series sommige online spelers ook battles aangingen (als in teams) met DICE spelers. Denken jullie dat dit ook in de nieuwe BF zal gebeuren te meer de DICE spelers natuurlijk al een voorsprong hebben inzake spelervaring.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 14:19:00 ]![]()
Je bedoelt de devs ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Iwanius het volgende:
Trouwens. Je ziet nu heel veel DICE lui dit spel spelen maar ik kan mijn nog herinneren dat bij een van de vorige BF series sommige online spelers ook battles aangingen (als in teams) met DICE spelers. Denken jullie dat dit ook in de nieuwe BF zal gebeuren te meer de DICE spelers natuurlijk al een voorsprong hebben inzake spelervaring.
Ik durf te beweren dat mensen die voor pro gamen gaan na een maand wel meer gespeeld hebben dan de devs hoor. Devs moeten ook coden(of wat ze ook doen binnen DICE) he. Niet alleen maar gamen voor hun lol/ hun skills aanscherpen, als ze daar uberhaupt tijd voor hebben met de release van bf4 op komst
Tevens wil een baan hebben bij DICE helemaal niks zeggen hoe goed je bent als gamer. Ja je bent beter bekend met het spel ansich, maar zoveel kan dat niet zijn en zeker geen info die je na een week spelen al hebt uitgevogeld. Die beta map ken ik onderhand ook wel alle gangetjes van en dat is na 30 uur spelen ofzo.
Die potjes tegen DICE zal meer gewoon voor de lol zijn denk ik dan dat het uberhaupt competief is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zorgen dat mijn PC eens vlekkeloos gaat werken...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat maakt BF3 saai?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wanneer komt BF4 nou uit? Ik lees dingen over de 29ste, mijn origin zegt de 31e, ik zie her en der dat het 15 november pas uitkomt?mooi duidelijk
graag verwijderen![]()
31 oktober. Maar je merkt het snel genoeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef fyah het volgende:
Wanneer komt BF4 nou uit? Ik lees dingen over de 29ste, mijn origin zegt de 31e, ik zie her en der dat het 15 november pas uitkomt?mooi duidelijk
Maps zijn saai. Woestijn maps zijn bagger en stad maps zijn alleen op de begane grond.quote:
Die map in bf4 was echt zo epic. Overal liften, en je kon knokken op drie niveau's. Verder heb je niet 1 maar heel veel verschillende manieren op om plek x te komen. Bij bf3 zijn er zo tyfus veel chockepoints dat het gewoon niet leuk is. In die map bij bf4 ben ik geen 1 keer tegenkomen dat de tegenstander aan 1 kant van een punt stond en het andere team aan de andere kant.
Bij bf3 zit je 9 van de 10 keer een half uur te schieten en granaten te gooien op dezelfde plek.![]()
Vooral die rolluiken doet het hem. Eigenlijk zou je in elke game rolluiken moeten hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen rolluiken en nazi emblems.Would you like to know more?
Grappig, die verticaliteit vind ik namelijk totaal overbodig in de BF4 map die we gespeeld hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maps zijn saai. Woestijn maps zijn bagger en stad maps zijn alleen op de begane grond.
Die map in bf4 was echt zo epic. Overal liften, en je kon knokken op drie niveau's. Verder heb je niet 1 maar heel veel verschillende manieren op om plek x te komen. Bij bf3 zijn er zo tyfus veel chockepoints dat het gewoon niet leuk is. In die map bij bf4 ben ik geen 1 keer tegenkomen dat de tegenstander aan 1 kant van een punt stond en het andere team aan de andere kant.
Bij bf3 zit je 9 van de 10 keer een half uur te schieten en granaten te gooien op dezelfde plek.
Je andere argumenten vind ik niet zo storend dat ik nu ga huilen om BF3. Het is en blijft Battlefield he, geen COD.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kijk juist uit naar titanfall die ook meer verticaal zou moeten gaan spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, die verticaliteit vind ik namelijk totaal overbodig in de BF4 map die we gespeeld hebben.
Je andere argumenten vind ik niet zo storend dat ik nu ga huilen om BF3. Het is en blijft Battlefield he, geen COD.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als ik dat had gewild was ik wel Quake en dergelijke blijven spelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je bedoelt bipod/lmg in de ene hand en pik in de andere hand. Was niet zozeer een nadeelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij bf3 zit je 9 van de 10 keer een half uur te schieten en granaten te gooien op dezelfde plek.
Conscience do cost.![]()
Battlefield 4 op twee dvd's naar Xbox 360quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ok tnx en klopt het dat je bij 360. Nog een installatie cd erbij krijgt voor de hd graphics. Want als het er zo uit blijft zien als de beta moet het wel een grap zijn.![]()
![]()
Ook op PC is het nog een kale bedoeling maar dat heeft vooral met de distributie te maken: kleiner is beter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef rubbels het volgende:
[..]
Battlefield 4 op twee dvd's naar Xbox 360I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel COD alleen singleplayer om eerlijk te zijn
Online is het me veel Quake met een tactisch jasje en een krom systeem als perks in arena's.
Bij Quake/UT pik ik dat nog...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tactisch? Het is een fucking circus dat spel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik speel COD alleen singleplayer om eerlijk te zijn
Online is het me veel Quake met een tactisch jasje en een krom systeem als perks in arena's.
Bij Quake/UT pik ik dat nog...![]()
Daar stond tenminste nog meubilair boven in de toren, op de Xbox ontbrak zelfs dat nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook op PC is het nog een kale bedoeling maar dat heeft vooral met de distributie te maken: kleiner is beter.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Welk deel aan jasje snap je niet? :pquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tactisch? Het is een fucking circus dat spel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mwa. Ik mag graag CoD afzeiken maar op hoger niveau is elke game al snel tactisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tactisch? Het is een fucking circus dat spel.
Dat gezegd te hebben vind ik CoD single player ook best leuk. Maar er zijn tegenwoordig dan ook maar weinig noemenswaardige single player fps games. Nieuwe Shadow Warrior was ook erg vet imo
Conscience do cost.![]()
Tactisch is als een rambo door het level knallen als een malle met wapens die absurd snel knallen in een flashy jasje ja? Op hoog niveau blijft het ook een arena shooter joh.
Tactisch is IMO de omgeving gebruiken, samenwerken en vooral samen timen als het kan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dat is ook precies wat er gebeurt tijdens wars. Dat is echt wel een ander verhaal dan een potje TDM in quake
Als we het echt over tactisch gaan hebben is Battlefield natuurlijk ook geen knip voor de neus waard. Dan kan je beter richting arma denken.Conscience do cost.![]()
Wacht, laten we eerst het woord tactisch omschrijven want in mijn boekje kun je cod ook prima tactisch spelen.
Tactisch betekent in mijn boek namelijk gewoon dat je je speelstijl aanpast op wat de ander doet om weer te winnen. En dat kan in elke competieve gameWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nou, toch maar even besteld met de DLC erbij voor 35 euro.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Bij Origin Mexico had je BF3+Premium voor 51 euroquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, toch maar even besteld met de DLC erbij voor 35 euro.![]()
Je riskeert ook een blokkering van je Origin account en daarmee van al je games daarin. Zelfde bij Steam.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
Moet je dan niet iets onhandigs doen?graag verwijderen![]()
al die console players betalen hier straks de volle mep voor en moeten het dan doen met die graphics
graag verwijderen![]()
Premium is overal duurder dan het spel zel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:37 schreef fyah het volgende:
Net bf4 premium gekocht voor 39.9x EUR op g2play![]()
Het risico niet waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Origin Mexico had je BF3+Premium voor 51 euroOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je vergelijkt schaken met kegeltrefbal...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Wacht, laten we eerst het woord tactisch omschrijven want in mijn boekje kun je cod ook prima tactisch spelen.
Tactisch betekent in mijn boek namelijk gewoon dat je je speelstijl aanpast op wat de ander doet om weer te winnen. En dat kan in elke competieve gameI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jij leest je woordenboek niet goedquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En jij quote weer verkeerd. Next.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij leest je woordenboek niet goedI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, kutte forumcodequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En jij quote weer verkeerd. Next.
Next.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

vanilla: 10 mapsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 04:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Premium is overal duurder dan het spel zel.
DLC: 5*4=20maps
graag verwijderen![]()
Gisteren bij toeval even zitten kijken naar dat GameKings en daar was men zeer te spreken over het spel. Kreeg een score van 95%. Niet dat het veel zegt maar toch wel aardig om te weten.
Wat bestellen de meesten? PC versie of toch console versie?![]()
![]()
360 > ps3 > pcquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren bij toeval even zitten kijken naar dat GameKings en daar was men zeer te spreken over het spel. Kreeg een score van 95%. Niet dat het veel zegt maar toch wel aardig om te weten.
Wat bestellen de meesten? PC versie of toch console versie?graag verwijderen![]()
Welk risico?quote:
Als Origin wilt groeien moeten ze zulke dingen gaan toestaan, anders is hetvoor Origin
![]()
Het antwoord ligt al in je post. Overigens lees ik dergelijk commentaar al een paar jaar en Origin bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welk risico?
Als Origin wilt groeien moeten ze zulke dingen gaan toestaan, anders is hetvoor Origin
Ja Origin bestaat nog steeds maar is het gegroeid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het antwoord ligt al in je post. Overigens lees ik dergelijk commentaar al een paar jaar en Origin bestaat nog steeds.
Nee, het platform is kansloos. Het is zelfs zo kansloos dat ze Humble Bundles moeten pushen om aan users te komen.
Als je Steam tegenover Origin zet is Steam gewoon dik gegroeid. Greenlight, Steam OS, Steambox, meer dan 6 miljoen actieve users, Software applicaties etc. etc.etc.![]()
Ik kan me er niet echt aan ergeren, eerlijk gezegd.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Valve was ook kansloos door Half life 2 te pushen als steamonlyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja Origin bestaat nog steeds maar is het gegroeid?
Nee, het platform is kansloos. Het is zelfs zo kansloos dat ze Humble Bundles moeten pushen om aan users te komen.
Imho, origin werkt gewoon dus kan me er niet aan ergeren.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik erger me er in zoverre aan dat het wéér een programma is dat je op de achtergrond moet draaien. Verder gebruik ik het alleen voor BF.
Kansloos is het verder niet want ze verdienen er centjes mee.Conscience do cost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: