Precies, want dan is 'ie al klaargekomen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
als iemand pas 2 keer heeft geneukt dan zul je het vast wel even merken ja, maar dat is zo voorbij hoor
Mja ik houd wel van nat maar dit is wel een beetje overdrevenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mja ik houd wel van nat maar dit is wel een beetje overdreven
Het regent hier al 48 uur geloof ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn god wat een kloteweer alweer
En ook nog een mug die me wakker hield in m'n slaapkamer, fml
Tussen 4 en 5 niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
Toen ik vannacht op de snelweg reed, was het zo goed als droog
Was je toch nog bijna in een slipquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef PeuRac het volgende:
T regende vannacht zo hard dat ik op de snelweg 2x de auto voelde wegglijden![]()
Toen maar wat rustiger gaan rijden
Die gaat voor de top 10 nominaties voor slechtste grapquote:
Hmm, nee ik ging inderdaad wat eerder naar huisquote:
Deze auto is 4 maanden oud en had 10k op de teller staan, dus dat was het issue niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee ik ging inderdaad wat eerder naar huisNog vergeten te kijken wat voor banden ik eronder heb liggen, zo maar even doen.
Ik moest stiekem een beetje grinnikenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaat voor de top 10 nominaties voor slechtste grap
Nee dat snap ik. Aquaplanning enzulksquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze auto is 4 maanden oud en had 10k op de teller staan, dus dat was het issue niet.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt bizar, was wel scary, pikke donker en gleed recht op de auto af naast onsquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Aquaplanning enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zat op de Topgear site te kijken dus dan krijg je dat hequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaat voor de top 10 nominaties voor slechtste grap
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt bizar, was wel scary, pikke donker en gleed recht op de auto af naast ons
En je kunt er niks aan doen ook op dat moment, dat is helemaal kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het donker en een hoosbui in de auto van iemand anders met 150 rijden is niet heel verantwoordelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je kunt er niks aan doen ook op dat moment, dat is helemaal kut
Daarom dus geen sliks onder mijn auto meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat op de Topgear site te kijken dus dan krijg je dat he
Regen rij ik niet harder dan 110. Semi-slicks houden niet van regen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hard rijden in de regen en dan verbaast zijn dat je wegglijdt
Hard rijden is niks mis mee
Onverantwoord te hard rijden
Waarom lees ik in jouw posts altijd een dubbele bodem?quote:
Ik was ook absoluut niet verbaast, gleed ook niet veel weg. Hebben al die rij opleidingen nog ergens nut gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hard rijden in de regen en dan verbaast zijn dat je wegglijdt
Hard rijden is niks mis mee
Onverantwoord te hard rijden
Omdat je een perv bent?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom lees ik in jouw posts altijd een dubbele bodem?
Naja, ik voel hem liever glijden als dat je all-season banden hebt die in een keer weg zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het donker en een hoosbui in de auto van iemand anders met 150 rijden is niet heel verantwoordelijkdus kon er wel zeker wat aan doen. Maar je bent heel erg moe en wilt naar huis
[..]
Daarom dus geen slicks onder mijn auto meerToen ik nog 2 auto's had deed ik dat wel onder eentje.
Ja oke, maar ik bedoel op het moment van slippen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het donker en een hoosbui in de auto van iemand anders met 150 rijden is niet heel verantwoordelijkdus kon er wel zeker wat aan doen. Maar je bent heel erg moe en wilt naar huis
[..]
Daarom dus geen sliks onder mijn auto meerToen ik nog 2 auto's had deed ik dat wel onder eentje.
Zomer/winter banden, voelde perfect wat er gebeurde, met mijn eigen auto ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ik voel hem liever glijden als dat je all-season banden hebt die in een keer weg zijn.
Niks mis met enige perversiequote:
Gvdquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom lees ik in jouw posts altijd een dubbele bodem?
Jij preferreert een fractie van de grip in de regen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel op het moment van slippen.
Daarom prefeer ik de motor in de regen als het gaat om rijden. Geen last van aquaplanning.
Ja! Ik moet nog boodschappen halen maar wil niet door die regen en die wind gaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh waarom stopt die regen nou niet?
laat ze bezorgenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja! Ik moet nog boodschappen halen maar wil niet door die regen en die wind gaan
Wat bedoel je met deze post?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ik voel hem liever glijden als dat je all-season banden hebt die in een keer weg zijn.
Van de AH? Werkt dat een beetje? Wil ik ook eens proberen, maar het is verder rijden dan dat ik bezig ben met hier naar de AH lopen en zelf alles pakken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat ze bezorgen
wij doen zo'n pick up point! echt ideaal
Ik heb met de motor meer grip in de regen dan dat ik nu met de auto hebquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij preferreert een fractie van de grip in de regen?Dat snap ik niet
All-season is prima voor de gemiddelde bestuurder. Wanneer je een snellere auto hebt of meer gaat vragen dmv je rijstijl dan moet je gaan denken aan zomer/winter banden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze post?
Ik rij all season. En moet voor januari nieuwe banden eronder.
Maar weet niet was wijs is
En ik heb niet het geld om zowel winter als zomer te kopen dus dacht gewoon aan weer all season
Betere banden kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb met de motor meer grip in de regen dan dat ik nu met de auto heb. Hard optrekken met de auto wil niet, terwijl dat met de motor wel wil
ik vind het ideaalquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de AH? Werkt dat een beetje? Wil ik ook eens proberen, maar het is verder rijden dan dat ik bezig ben met hier naar de AH lopen en zelf alles pakken.
Veel mensen kopen bijvoorbeeld winterbanden en vertrouwen dan meer op de band en gaan de grens opzoeken of over de grens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze post?
Ik rij all season. En moet voor januari nieuwe banden eronder.
Maar weet niet was wijs is
En ik heb niet het geld om zowel winter als zomer te kopen dus dacht gewoon aan weer all season
Is een prima merk hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Heb er nu Vredestein Sportrace onder liggen ofzo... klinkt alleen al slecht
Sporttrac dat zijn geen slechte banden in mijn herinnering. Zijn ze niet gewoon kaal?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Heb er nu Vredestein Sportrace onder liggen ofzo... klinkt alleen al slecht
Meningen zullen altijd wel verdeeld zijn over wat beter is en zo. Ik denk dat ik toch bij all seasons blijf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
All-season is prima voor de gemiddelde bestuurder. Wanneer je een snellere auto hebt of meer gaat vragen dmv je rijstijl dan moet je gaan denken aan zomer/winter banden.
Wanneer je geen geld hebt voor een race-auto maar wel circuit wilt rijden, koop je semi-slicks.
Vreemd danquote:
Nee, zit zeker nog wel 4mm profiel op. Misschien zijn ze gewoon oud, zal de dotcode eens op moeten zoeken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sporttrac dat zijn geen slechte banden in mijn herinnering. Zijn ze niet gewoon kaal?
Dat sowieso, belangrijkste is gewoon ervaringen van banden van andere opzoeken en een goed merk halen. En wat je budget toelaat uiteraard. Maar eigenlijk moet je niet gaan besparen op banden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meningen zullen altijd wel verdeeld zijn over wat beter is en zo. Ik denk dat ik toch bij all seasons blijf.
Ha, een gelijkgestemde.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
bah wat zijn jullie saai met je auto's en banden
dat is beterquote:
Zondag is toch al saai dus dat verandert er niks aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
bah wat zijn jullie saai met je auto's en banden
waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf in je fobo?quote:
Die heb ik wel gehad hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf in je fobo?
ik ben nieuwsgierig
rawrquote:
dm anders even een fotoquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehad hoor. Maar ik word niet zo graag gezien
.
[..]
rawr.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, belangrijkste is gewoon ervaringen van banden van andere opzoeken en een goed merk halen. En wat je budget toelaat uiteraard. Maar eigenlijk moet je niet gaan besparen op banden.
Hier overal in deze SCquote:
Nou idd, ik zal nog eens iets zeggenquote:
Oh ik plak zometeen wel iets in mijn fobo voor jequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Het was een stuk beter dan de autobanden
Maar ik zit steeds op je dm te wachten, daarom ging ik niet posten
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik plak zometeen wel iets in mijn fobo voor je.
*Gaat in Raene's fobo lurken en drukt de hele tijd op F5quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik plak zometeen wel iets in mijn fobo voor je.
whaha haar laatste voyeursquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Gaat in Raene's fobo lurken en drukt de hele tijd op F5*
Zo boeiend is het echt nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha haar laatste voyeurs
S95Sedan
rhubarbje
rhubarbje
magnetronkoffie
rhubarbje
ik ben zo nieuwsgiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeerig!
Dat valt wel meequote:
Nee ik vind je echt kei leukquote:
Er gaan nu kei veel mensen in mijn fobo lurkenquote:
Gek hè?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Er gaan nu kei veel mensen in mijn fobo lurken.
Allemaal lurkers inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot morgen...quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
Morgen zijn ze weer wegquote:
Ja en je bent geen dag ouder geworden!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo boeiend is het echt niet. Het zijn geen nu nu foto's maar 1 jaar geleden foto's
.
En mooi geen adoratiepostsquote:
oh dat moet ik even een hoe heet zo'n ding maken?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Morgen zijn ze weer weg. Sterker nog... over 10 minuten al
.
My bad luck.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
.
Ik denk dat je van je 20e tot je 30e redelijk stabiel bent in uiterlijke veranderingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja en je bent geen dag ouder geworden!
En dan een nieuwe in Starfleet uniform?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Een screenshot.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
oh dat moet ik even een hoe heet zo'n ding maken?
een foto van je scherm ding
Ik zou het zo hard dragen in de slaapkamer als mijn vriend het voor me zou kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
En dan een nieuwe in Starfleet uniform?
Screenshot?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een screenshot.
Je kan de foto's toch gewoon opslaan?
dat is wel een matige score.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Ik ben om 5 over half 12 weggegaan bij WT thuis. En was om 1:20 thuis.
alt+printscreen..quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owjaquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een screenshot.
Als ze een screenshot maakt heeft ze bewijs dat raene een hork isquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een screenshot.
laat ze dan staahaaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ze een screenshot maakt heeft ze bewijs dat raene een hork is.
Oeh dat zou ik wel doen hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou het zo hard dragen in de slaapkamer als mijn vriend het voor me zou kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |