Precies, want dan is 'ie al klaargekomen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
als iemand pas 2 keer heeft geneukt dan zul je het vast wel even merken ja, maar dat is zo voorbij hoor
Mja ik houd wel van nat maar dit is wel een beetje overdrevenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mja ik houd wel van nat maar dit is wel een beetje overdreven
Het regent hier al 48 uur geloof ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn god wat een kloteweer alweer
En ook nog een mug die me wakker hield in m'n slaapkamer, fml
Tussen 4 en 5 niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
Toen ik vannacht op de snelweg reed, was het zo goed als droog
Was je toch nog bijna in een slipquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef PeuRac het volgende:
T regende vannacht zo hard dat ik op de snelweg 2x de auto voelde wegglijden![]()
Toen maar wat rustiger gaan rijden
Die gaat voor de top 10 nominaties voor slechtste grapquote:
Hmm, nee ik ging inderdaad wat eerder naar huisquote:
Deze auto is 4 maanden oud en had 10k op de teller staan, dus dat was het issue niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee ik ging inderdaad wat eerder naar huisNog vergeten te kijken wat voor banden ik eronder heb liggen, zo maar even doen.
Ik moest stiekem een beetje grinnikenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaat voor de top 10 nominaties voor slechtste grap
Nee dat snap ik. Aquaplanning enzulksquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze auto is 4 maanden oud en had 10k op de teller staan, dus dat was het issue niet.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt bizar, was wel scary, pikke donker en gleed recht op de auto af naast onsquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Aquaplanning enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zat op de Topgear site te kijken dus dan krijg je dat hequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaat voor de top 10 nominaties voor slechtste grap
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt bizar, was wel scary, pikke donker en gleed recht op de auto af naast ons
En je kunt er niks aan doen ook op dat moment, dat is helemaal kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het donker en een hoosbui in de auto van iemand anders met 150 rijden is niet heel verantwoordelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je kunt er niks aan doen ook op dat moment, dat is helemaal kut
Daarom dus geen sliks onder mijn auto meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat op de Topgear site te kijken dus dan krijg je dat he
Regen rij ik niet harder dan 110. Semi-slicks houden niet van regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |