quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hard rijden in de regen en dan verbaast zijn dat je wegglijdt
Hard rijden is niks mis mee
Onverantwoord te hard rijden
Waarom lees ik in jouw posts altijd een dubbele bodem?quote:
Ik was ook absoluut niet verbaast, gleed ook niet veel weg. Hebben al die rij opleidingen nog ergens nut gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hard rijden in de regen en dan verbaast zijn dat je wegglijdt
Hard rijden is niks mis mee
Onverantwoord te hard rijden
Omdat je een perv bent?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom lees ik in jouw posts altijd een dubbele bodem?
Naja, ik voel hem liever glijden als dat je all-season banden hebt die in een keer weg zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het donker en een hoosbui in de auto van iemand anders met 150 rijden is niet heel verantwoordelijkdus kon er wel zeker wat aan doen. Maar je bent heel erg moe en wilt naar huis
[..]
Daarom dus geen slicks onder mijn auto meerToen ik nog 2 auto's had deed ik dat wel onder eentje.
Ja oke, maar ik bedoel op het moment van slippen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het donker en een hoosbui in de auto van iemand anders met 150 rijden is niet heel verantwoordelijkdus kon er wel zeker wat aan doen. Maar je bent heel erg moe en wilt naar huis
[..]
Daarom dus geen sliks onder mijn auto meerToen ik nog 2 auto's had deed ik dat wel onder eentje.
Zomer/winter banden, voelde perfect wat er gebeurde, met mijn eigen auto ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ik voel hem liever glijden als dat je all-season banden hebt die in een keer weg zijn.
Niks mis met enige perversiequote:
Gvdquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom lees ik in jouw posts altijd een dubbele bodem?
Jij preferreert een fractie van de grip in de regen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel op het moment van slippen.
Daarom prefeer ik de motor in de regen als het gaat om rijden. Geen last van aquaplanning.
Ja! Ik moet nog boodschappen halen maar wil niet door die regen en die wind gaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh waarom stopt die regen nou niet?
laat ze bezorgenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja! Ik moet nog boodschappen halen maar wil niet door die regen en die wind gaan
Wat bedoel je met deze post?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ik voel hem liever glijden als dat je all-season banden hebt die in een keer weg zijn.
Van de AH? Werkt dat een beetje? Wil ik ook eens proberen, maar het is verder rijden dan dat ik bezig ben met hier naar de AH lopen en zelf alles pakken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat ze bezorgen
wij doen zo'n pick up point! echt ideaal
Ik heb met de motor meer grip in de regen dan dat ik nu met de auto hebquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij preferreert een fractie van de grip in de regen?Dat snap ik niet
All-season is prima voor de gemiddelde bestuurder. Wanneer je een snellere auto hebt of meer gaat vragen dmv je rijstijl dan moet je gaan denken aan zomer/winter banden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze post?
Ik rij all season. En moet voor januari nieuwe banden eronder.
Maar weet niet was wijs is
En ik heb niet het geld om zowel winter als zomer te kopen dus dacht gewoon aan weer all season
Betere banden kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb met de motor meer grip in de regen dan dat ik nu met de auto heb. Hard optrekken met de auto wil niet, terwijl dat met de motor wel wil
ik vind het ideaalquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de AH? Werkt dat een beetje? Wil ik ook eens proberen, maar het is verder rijden dan dat ik bezig ben met hier naar de AH lopen en zelf alles pakken.
Veel mensen kopen bijvoorbeeld winterbanden en vertrouwen dan meer op de band en gaan de grens opzoeken of over de grens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze post?
Ik rij all season. En moet voor januari nieuwe banden eronder.
Maar weet niet was wijs is
En ik heb niet het geld om zowel winter als zomer te kopen dus dacht gewoon aan weer all season
Is een prima merk hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Heb er nu Vredestein Sportrace onder liggen ofzo... klinkt alleen al slecht
Sporttrac dat zijn geen slechte banden in mijn herinnering. Zijn ze niet gewoon kaal?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Heb er nu Vredestein Sportrace onder liggen ofzo... klinkt alleen al slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |