Meningen zullen altijd wel verdeeld zijn over wat beter is en zo. Ik denk dat ik toch bij all seasons blijf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
All-season is prima voor de gemiddelde bestuurder. Wanneer je een snellere auto hebt of meer gaat vragen dmv je rijstijl dan moet je gaan denken aan zomer/winter banden.
Wanneer je geen geld hebt voor een race-auto maar wel circuit wilt rijden, koop je semi-slicks.
Vreemd danquote:
Nee, zit zeker nog wel 4mm profiel op. Misschien zijn ze gewoon oud, zal de dotcode eens op moeten zoeken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sporttrac dat zijn geen slechte banden in mijn herinnering. Zijn ze niet gewoon kaal?
Dat sowieso, belangrijkste is gewoon ervaringen van banden van andere opzoeken en een goed merk halen. En wat je budget toelaat uiteraard. Maar eigenlijk moet je niet gaan besparen op banden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meningen zullen altijd wel verdeeld zijn over wat beter is en zo. Ik denk dat ik toch bij all seasons blijf.
Ha, een gelijkgestemde.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
bah wat zijn jullie saai met je auto's en banden
dat is beterquote:
Zondag is toch al saai dus dat verandert er niks aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
bah wat zijn jullie saai met je auto's en banden
waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf in je fobo?quote:
Die heb ik wel gehad hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf in je fobo?
ik ben nieuwsgierig
rawrquote:
dm anders even een fotoquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehad hoor. Maar ik word niet zo graag gezien
.
[..]
rawr.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, belangrijkste is gewoon ervaringen van banden van andere opzoeken en een goed merk halen. En wat je budget toelaat uiteraard. Maar eigenlijk moet je niet gaan besparen op banden.
Hier overal in deze SCquote:
Nou idd, ik zal nog eens iets zeggenquote:
Oh ik plak zometeen wel iets in mijn fobo voor jequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Het was een stuk beter dan de autobanden
Maar ik zit steeds op je dm te wachten, daarom ging ik niet posten
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik plak zometeen wel iets in mijn fobo voor je.
*Gaat in Raene's fobo lurken en drukt de hele tijd op F5quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ik plak zometeen wel iets in mijn fobo voor je.
whaha haar laatste voyeursquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Gaat in Raene's fobo lurken en drukt de hele tijd op F5*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |