Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, geen nummers gehosseld.quote:
Lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen nummers gehosseld.
Maar ik hoop dat WT nog eens teruggaat naar die bistro om het schattige meisje te hosselen.
Ze werkte er duidelijk nog niet lang. Ze wist niet waar alles stond en kon niet zoveel tegelijk dragen. Dat soort dingen.
En ze vroeg of WT Heineken of Hertog Jan wilde. Zulks een domme vraag
Bizar dat dit topic al 33 keer bekeken is.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bizar dat dit topic al 33 keer bekeken is.
Wie zit er om 2 uur te lurken in dit topic? Wtf
Ik ben een beetje drukquote:
Sorryquote:
Dat danquote:
Gatverquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:28 schreef Faxie het volgende:
Hmmm geroosterd pitabroodje met smeerkaas en jam
Dat is met gewone kaas geen smeerkaas jonge.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt het nooit op
Dat is echt lekker hoorOldskool
![]()
Ook halloooo!quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien binnenkort niet meer single.
Zal wel een initiatief van zuivelfabrikanten geweest zijn ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is met gewone kaas geen smeerkaas jonge.
Overigens wtf. Ze promoten geeneens een product met die commercial wat is deze
gewoon lololol eet iets tof
Je had toch al een meisje?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:54 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien binnenkort niet meer single.
Ja smeerkaas is anders als gewone kaasquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een initiatief van zuivelfabrikanten geweest zijn ofzo![]()
En alsof smeerkaas zoveel anders isIk had geen kaas in huis
Ow grappigquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu een date gehad via tinder met echt een leuk meisjeOvereenkomsten tofheid alles!
Nietes!quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja smeerkaas is anders als gewone kaas.
Neeeeequote:
Ik heb geluk gehadquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow grappig![]()
Hier werkt het voor geen meter
Hallo friekje!quote:
Klopt. Komt omdat ik veel bier op heb en jarig ben en nu bij GvsE ben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er is vast een goede reden waarom je uitbundig lief bent met hartjes emoticon.
Gefeliciteerddrdrdrdrdrdrdrquote:Op zondag 13 oktober 2013 04:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Komt omdat ik veel bier op heb en jarig ben en nu bij GvsE ben.
Er is vast een goede reden waarom je uitbundig bent met lief hartjesemoticon.quote:
Nouja je bent jarig en het feit dat ik een hele leuke date heb gehad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast een goede reden waarom je uitbundig bent met lief hartjesemoticon.
Date?quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja je bent jarig en het feit dat ik een hele leuke date heb gehad.
anti-jarig!!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Komt omdat ik veel bier op heb en jarig ben en nu bij GvsE ben.
Ja date en morgen (vandaag) weer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Date?
Mijn haar is paars geverfd!
Moet je GvsE lief (evil) aankijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja date en morgen (vandaag) weer.
En PAARS WAT!?
ik eis pics in DM gaarne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Om te gaan stappen, ben net weer thuis, heerlijk zo over een lege snelweg rijdenquote:
Ditquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:28 schreef LovelyLady het volgende:
Huppelmuts
Muhahaha
Rival
Gefeliciteerd met jullie verjaardagen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:09 schreef PeuRac het volgende:
Hoi Huppel, niet gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
waar ga je dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om te gaan stappen, ben net weer thuis, heerlijk zo over een lege snelweg rijden
Gezien het weer. Niksquote:
Ik heb geen joggingbroekquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien het weer. Niks
Hier ook niks. Net wel even gesport. En ik moet straks even helpen met een hut maken
Verder tekenfilmpjes en joggingbroekendag
Gheghe, nee inderdaad. Een hut maken ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien het weer. Niks
Hier ook niks. Net wel even gesport. En ik moet straks even helpen met een hut maken
Verder tekenfilmpjes en joggingbroekendag
ooooww...quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat faxie een chick zoekt waar ie z'n zaad kan dumpen
Dan doe je een regenpak aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou een stuk gaan wandelen vandaag maar volgens mijn regenapp gaat het echt continue regenen
Da's wel lekker rustig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou een stuk gaan wandelen vandaag maar volgens mijn regenapp gaat het echt continue regenen
Wie gaat er nou een huurprijs van 2900 euro betalen?quote:IJsselkade, Centrum
Wonen op een unieke locatie met uitzicht over de IJssel en de uiterwaarden van Zutphen! Het zeer ruime appartement (350m2) is gelegen op de 2e en
3e etage.
Huurprijs vanaf ¤ 2900,00 excl.
die heb ik toch niet? Welke vrouw heeft nou een regenpak?quote:
Ik wil graag hardlopen maar het is sowieso erg koud.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
iemand met inkomsten die aanzienlijk hoger liggen dan 2900 per maand en die niet wil kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Ik quote:
[..]
Wie gaat er nou een huurprijs van 2900 euro betalen?![]()
Joh, maar wie wilt er nou niet kopen als je zoveel verdient?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand met inkomsten die aanzienlijk hoger liggen dan 2900 per maand en die niet wil kopen
Hardlopen krijg je het warm van.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik wil graag hardlopen maar het is sowieso erg koud.
Dan trek je een vuilniszak aan johquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik toch niet? Welke vrouw heeft nou een regenpak?
Mensen die niet van die vastigheid houden. Ik zal ook van mijn leven nooit niet kopen terwijl ik momenteel wel voor een euro of 1200 in totaal huurquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar wie wilt er nou niet kopen als je zoveel verdient?
Ja, miss dat ik vanavond ff ga. Ik moet nog zoveel doen: kamer opruimen en studeren. En ik zit echt in een dipquote:
een expat bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar wie wilt er nou niet kopen als je zoveel verdient?
ooh een dip?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, miss dat ik vanavond ff ga. Ik moet nog zoveel doen: kamer opruimen en studeren. En ik zit echt in een dipbah.
Ik zou dat dus nooit doen héquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niet van die vastigheid houden. Ik zal ook van mijn leven nooit niet kopen terwijl ik momenteel wel voor een euro of 1200 in totaal huur
Tijd zatquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, miss dat ik vanavond ff ga. Ik moet nog zoveel doen: kamer opruimen en studeren. En ik zit echt in een dipbah.
Hmm goed puntquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een expat bijvoorbeeld?
Iemand die nog niet weet waar hij neer wil strijken?
Iemand die al een huis heeft gekocht maar er nog niet in kan?
En dat is alleen wat mij nu te binnen schiet. Er zijn vast nog veel meer dingen te bedenken
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh een dip?
Wou die kerel van gister je spelletje niet spelen?
Of faalt je copingsmechanisme vandaag even en zie je jezelf voor wat je echt bent?
Ja, een dip. Gewoon moe en chagrijnig en voel me rot. Persoonlijke shizzle is onnodig, joh. Ik word er niet minder vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh een dip?
Wou die kerel van gister je spelletje niet spelen?
Of faalt je copingsmechanisme vandaag even en zie je jezelf voor wat je echt bent?
Ik vind de vrijheid om zo goed als direct te kunnen gaan en staan waar ik wil toch iets zwaarder wegen dan in totaal iets minder geld kwijt zijn en een mogelijk risico op waardeverminderingquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen hé
[..]
Tijd zat
[..]
Hmm goed punt
Prima dagbestedingquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, nee inderdaad. Een hut maken ja?
Ga even wat nieuwe muziekjens zoeken en straks serie kijken
Sommige mensen kunnen 't gewoon niet handlen, maak je niet dikquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:53 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, een dip. Gewoon moe en chagrijnig en voel me rot. Persoonlijke shizzle is onnodig, joh. Ik word er niet minder van
Dik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 't gewoon niet handlen, maak je niet dik
Hmm daar zit ook wel weer wat in jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind de vrijheid om zo goed als direct te kunnen gaan en staan waar ik wil toch iets zwaarder wegen dan in totaal iets minder geld kwijt zijn en een mogelijk risico op waardevermindering
Gheghe nou succesquote:
Makkelijk op te lossenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dik.
Dat is ook zoiets. Ik vreet teveel de laatste tijd
Ben je nu mollig? Geeft je wel meer kansen op de markt, in arme en barre tijden kunnen mannen een pondje meer altijd wel waarderenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dik.
Dat is ook zoiets. Ik vreet teveel de laatste tijd
Nee, ben 49 kilo. Maar denk dat ik wel obese ga worden ooit. Want het is altijd extreem bij mij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je nu mollig? Geeft je wel meer kansen op de markt, in arme en barre tijden kunnen mannen een pondje meer altijd wel waarderen
Dit moet wel een trol zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, ben 49 kilo. Maar denk dat ik wel obese ga worden ooit. Want het is altijd extreem bij mij.
nee dit is een meisje met issuesquote:
Je bent vrij kort toch? Dan is 49 al best ruim. Maar inderdaad, je krijgt vanzelf je magere periode weer! Wel lastig met kleding natuurlijk, al dat geswitchquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, ben 49 kilo. Maar denk dat ik wel obese ga worden ooit. Want het is altijd extreem bij mij.
Waarom?quote:
Hier plenst het al.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
49kg is niet dik, behalve als je 1m bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Waarom?Ik ben heel erg klein en schommel altijd in gewicht, maar m'n gewicht is vooralsnog prima. Altijd geweest. Ik eet alleen teveel (ongezond ook) maar kom gewoonweg niet aan, maar ooit gaat dat wel veranderen en word ik patsboem heel erg dik, denk ik.
Als mijn vriendin 49 kilo zou zijn dan zou ik haar toch echt op een loopband zettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
49kg is niet dik, behalve als je 1m bent
Water en crackersquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 49 kilo zou zijn dan zou ik haar toch echt op een loopband zetten
En wat vetverbrandpillenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mijn vriendin 49 kilo zou zijn dan zou ik haar toch echt op een loopband zetten
Ik vind mezelf ook niet dik, eerder te dun. Maar als mijn eetpatroon zo doorgaat word ik wel een keer erg dik. Bovendien merk ik ook aan mijn lichaam en mezelf dat ongezond eten echt niet goed is voor mij. Ik ben sneller moe, voel me lusteloos, beetje verdrietig, enzovoort.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
49kg is niet dik, behalve als je 1m bent
Of er juist van af als het zes kilo aan spiermassa zou zijnquote:
Je bent echt niet zomaar van de een op andere dag 30kg zwaarder hoor, dus dat zal wel loslopen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:09 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet dik, eerder te dun. Maar als mijn eetpatroon zo doorgaat word ik wel een keer erg dik. Bovendien merk ik ook aan mijn lichaam en mezelf dat ongezond eten echt niet goed is voor mij. Ik ben sneller moe, voel me lusteloos, beetje verdrietig, enzovoort.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Gezellig hier,op facebook ook al van die debiele opmerkingen.
Het is zondag mensen
Volgens mij zijn er wel mensen die ineens erg veel aankomen. Vooral als je jong bent en altijd kon eten wat je wilde en dat ineens veranderd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent echt niet zomaar van de een op andere dag 30kg zwaarder hoor, dus dat zal wel loslopen.
En ongezond eten is voor niemand goed, hoe je je erbij voelt is echter voor iedereen verschillend en als je ermee zit moet je er wat aan doen.
Weet niet of dat laatste het geval is. Maar goed, wat let je om iets aan je eetpatroon te wijzigen? Gezond eten is lekker en gemakkelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel mensen die ineens erg veel aankomen. Vooral als je jong bent en altijd kon eten wat je wilde en dat ineens veranderd.
Nou ja, het heeft dus altijd wel een effect op hoe je je voelt, dat geldt niet alleen bij mij, dat is algemeen zo.
Ja zeker, maar daarom kan ik het nog wel benoemen. De een benoemt dat ze zin heeft om uitgewoond te worden, ik benoem dat ik teveel ongezond eet. Teveel ongezond eten maakt je libido denk ik ook lager.
Daar wordt het ook zo'n bende vanquote:
Ongezond eten is sowieso een breder begrip dan enkel te veel etenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat je ongezond eet wil niet zeggen dat je ook aankomt,je moet er namelijk wel aanleg voor hebben.
Zou kunnen, maar daar moet je ook aanleg voor hebben. Daarbij komt dat ongezond eten niet per se heel vet is of veel kcal bevat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel mensen die ineens erg veel aankomen. Vooral als je jong bent en altijd kon eten wat je wilde en dat ineens veranderd.
Nou ja, het heeft dus altijd wel een effect op hoe je je voelt, dat geldt niet alleen bij mij, dat is algemeen zo.
Ja zeker, maar daarom kan ik het nog wel benoemen. De een benoemt dat ze zin heeft om uitgewoond te worden, ik benoem dat ik teveel ongezond eet. Teveel ongezond eten maakt je libido denk ik ook lager.
als jij gaat stappen in Tilburg waar ga je dan?quote:
gisteren in de Philip geweest, maar daar was t publiek wel vrij jong. Ondanks dat nog genoeg aanspraak gehad (wat moet een meid van 18/19 met een gozer van eind 20quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij gaat stappen in Tilburg waar ga je dan?
Maakt toch niet uit? Stappen in Tilburg is draaglijk als je goed zat bent. En dan maakt het niet meer uit waar je precies bentquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij gaat stappen in Tilburg waar ga je dan?
De Nacht? Gast...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren in de Philip geweest, maar daar was t publiek wel vrij jong. Ondanks dat nog genoeg aanspraak gehad (wat moet een meid van 18/19 met een gozer van eind 20).
De Studio vind ik wat leuker. Verder ken ik Tilburg niet echt (buiten 013 en De Nacht dan).
Het is toch algemeen bekend dat jonge chickies op (veel) oudere mannen vallen? Blijft nog wel de vraag 'waarom?' staan inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren in de Philip geweest, maar daar was t publiek wel vrij jong. Ondanks dat nog genoeg aanspraak gehad (wat moet een meid van 18/19 met een gozer van eind 20).
De Studio vind ik wat leuker. Verder ken ik Tilburg niet echt (buiten 013 en De Nacht dan).
nou kijken wat voor type het isquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Stappen in Tilburg is draaglijk als je goed zat bent. En dan maakt het niet meer uit waar je precies bent
Ervaring is ook wat waardquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat jonge chickies op (veel) oudere mannen vallen? Blijft nog wel de vraag 'waarom?' staan inderdaad
het is interessantquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat jonge chickies op (veel) oudere mannen vallen? Blijft nog wel de vraag 'waarom?' staan inderdaad
Is die nieuw? Ken ik niet hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou kijken wat voor type het is
dat is best af te lezen aan het type cafe
studio is oke though
Onder de Fok! Populatie vast niet hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En leeftijd staat gelijk aan ervaring?
nee zit er echt al een aantal jaarquote:
Gmtaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En leeftijd staat gelijk aan ervaring?
gewoon, omdat hij in een andere levensfase zit met alle voordelen daar bijquote:
Ik ken het, ben er ooit 1x geweest, iedereen maakt wel eens een foutquote:
Het was echt bizar, ben je gewoon leuk aan het dansen met je vrienden. Komen er echt meiden tussen dansen en die willen dan dat je mee gaat en zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fokkers zijn uiteraard in alles beter dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Onder de Fok! Populatie vast niet haha
Nieuw dus. Ben er al 12 jr wegquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee zit er echt al een aantal jaar
7 of zo?
Studio was ook meer onze leeftijd, dus dat maakt het meestal al meteen leuker. Kregen we ook veel aandacht, maar dat ging een stuk leuker dan in de Philipquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou kijken wat voor type het is
dat is best af te lezen aan het type cafe
studio is oke though
Wat voor de man dan gelijk een nadeel is. Zo zou ik het wel zien tenminstequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon, omdat hij in een andere levensfase zit met alle voordelen daar bij
Tha fuckquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken het, ben er ooit 1x geweest, iedereen maakt wel eens een fout
[..]
Het was echt bizar, ben je gewoon leuk aan het dansen met je vrienden. Komen er echt meiden tussen dansen en die willen dan dat je mee gaat en zoOf bij de bar gewoon een beetje praten en dan ineens zoenen.
Alsof je niet meer gewoon kan dansen en praten voor de gezelligheid
Stomme vrouwen inderdaad, altijd maar aandacht willenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken het, ben er ooit 1x geweest, iedereen maakt wel eens een fout
[..]
Het was echt bizar, ben je gewoon leuk aan het dansen met je vrienden. Komen er echt meiden tussen dansen en die willen dan dat je mee gaat en zoOf bij de bar gewoon een beetje praten en dan ineens zoenen.
Alsof je niet meer gewoon kan dansen en praten voor de gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |