Moet je GvsE lief (evil) aankijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 04:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja date en morgen (vandaag) weer.
En PAARS WAT!?
ik eis pics in DM gaarne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Om te gaan stappen, ben net weer thuis, heerlijk zo over een lege snelweg rijdenquote:
Ditquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:28 schreef LovelyLady het volgende:
Huppelmuts
Muhahaha
Rival
Gefeliciteerd met jullie verjaardagen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:09 schreef PeuRac het volgende:
Hoi Huppel, niet gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
waar ga je dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 05:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om te gaan stappen, ben net weer thuis, heerlijk zo over een lege snelweg rijden
Gezien het weer. Niksquote:
Ik heb geen joggingbroekquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien het weer. Niks
Hier ook niks. Net wel even gesport. En ik moet straks even helpen met een hut maken
Verder tekenfilmpjes en joggingbroekendag
Gheghe, nee inderdaad. Een hut maken ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezien het weer. Niks
Hier ook niks. Net wel even gesport. En ik moet straks even helpen met een hut maken
Verder tekenfilmpjes en joggingbroekendag
ooooww...quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat faxie een chick zoekt waar ie z'n zaad kan dumpen
Dan doe je een regenpak aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou een stuk gaan wandelen vandaag maar volgens mijn regenapp gaat het echt continue regenen
Da's wel lekker rustig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou een stuk gaan wandelen vandaag maar volgens mijn regenapp gaat het echt continue regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |