quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook al zo lyrisch over de art van Good Kid, M.A.A.D. City.
[ afbeelding ]
Ook zo'n afschuwelijke hoes. Prachtig dat je polaroid-kinderfoto's hebt waar de triestheid vanaf druipt maar doe mij maar een mooie hoes.Tja alles aan dat album is overrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde als met Kanye West, alles wat Kendrick vanaf dat album deed werd zo door mensen geïnterpreteerd dat het wel geniaal MOEST zijn etc etc etc.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Haha, waarschijnlijk op dezelfde manier als hoe ik 'm vondquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had 'm net met mijn recherchekunsten gevonden
Ik heb het kleine albumhoesje uitgesneden en dat met omgekeerde image search teruggezocht. Toen ik het aan het posten was bedacht ik me dat je ook gewoon in zijn last.fm kunt kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk op dezelfde manier als hoe ik 'm vond.
Haha, ja dat laatste dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het kleine albumhoesje uitgesneden en dat met omgekeerde image search teruggezocht. Toen ik het aan het posten was bedacht ik me dat je ook gewoon in zijn last.fm kunt kijken.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja alles aan dat album is overrated.
Zelfde als met Kanye West, alles wat Kendrick vanaf dat album deed werd zo door mensen geïnterpreteerd dat het wel geniaal MOEST zijn etc etc etc.
Tja het is wel goed hoor. Maar mensen die zeggen dat die albums van Kendrick of Kanye in de top 10 beste Hip-Hop albums ooit moeten mogen lekker zich in een isolement opsluiten en alle Hip-Hop classics gaan luisteren. Van Organized Konfusion tot NWA, van O.C. tot UGK etc. etc.quote:
Nou bij sommige nummers op Yeezus vind ik dat ook hoor. Die beat van On Sight krijg ik spontaan hoofdpijn van en Hold My Liquor zou ik ook echt niet voor mijn plezier luisteren. Verder zijn de raps van Kanye erg ondermaats met een heleboel cheesy lines. Bound 2 is overigens wel gewoon een goed nummer. GKMC is gewoon een van goede albums die er in een jaar zoveel uitkomen, maar in 2012 was dat totaal niet het geval, dus denk dat die daarom zo gehyped is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:17 schreef DO2 het volgende:
Ja, daar kan ik best inkomen... Maar jij doet het altijd voorkomen alsof het absolute bagger is.
Alsof ze een paar losgeslagen kleuters aan de knoppen hebben laten draaien, ofzo.
Ik ken ook genoeg hip-hop albums die minstens zo goed of beter zijn dan - bijvoorbeeld - Yeezus.
Maar het is wel een fantastische plaat. En ik heb die plaat al tientallen keren aandachtig beluisterd.
Dus ik heb tenminste recht van spreken.
Mooiste is dat het nog grotendeels waar is ook, maar 2012 was dan een erg ondergemiddeld jaar. Vooral in Hip-Hop muziek waar er buiten Big K.R.I.T., Killer Mike en Big Boi weinig boeiends gereleased is (moet ik overigens nog allemaal horen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef DO2 het volgende:
Ik vind GKMC nog steeds een van de beste platen van 2012. Dus ik vind die hype wel enigszins terecht.
Door die ignorant fool van een Chief Keef, wat heb ik een hekel aan die man.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je dit nu niet met plezier luisteren:
Pure extacy,.
Ok dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef ranja het volgende:
Enige goede rapnummer ooit
even die eerste 8 seconden door, maar dan...
Beetje kinderachtig om een heel genre (dat niet Black/Death-Metal, Hardcore of Crunk is) af te doen als slecht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef ranja het volgende:
Enige goede rapnummer ooit
even die eerste 8 seconden door, maar dan...
ach, af en toe een beetje zwart/wit zijn is niks mis meequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:44 schreef Kerftminister het volgende:
Beetje kinderachtig om een heel genre (dat niet Black/Death-Metal, Hardcore of Crunk is) af te doen als slecht.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om een heel genre (dat niet Black/Death-Metal, Hardcore of Crunk is) af te doen als slecht.
Vanavond James Blake in de AB zien, kennerspubliek daarquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:57 schreef Norrage het volgende:
EN ik kom net terug van James Blake @ Melkweg. Was een tof concert! Maar niet het epische wat ik gehoopt had. Maar mijn hoofd stond er gewoon ook niet helemaal naar....en het publiek was zooooooooooooo kut.....Sjonge jonge...Licht ontoegankelijke harde muziek als James Blake, waar al dat fucking kut sletterige shit 3fm publiek op af komt![]()
![]()
gewoon bij elke keer als James zijn strot open trekt hysterisch gillen, en bij elke stilte (ja bij elke stilte!!!) keihard gille van "wow wat een vette stilte". Godver wat heb ik een hekel aan concerten van geniale artiesten die jammer genoeg 3FM airtime hebben gekregen
![]()
![]()
Gelukkig was het publiek in ieder geval enthousiast en werd er niet doorheen gepraat....
Jep.quote:
Is vast leuker! Melkweg is sowieso vaak kut. Vind het ook een rotzaal. Ongezellig. Echt zo'n tent waar je gewoon houseparties moet hebben en niks anders.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vanavond James Blake in de AB zien, kennerspubliek daar
Wat is er nou weer mis met de Melkwegquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is vast leuker! Melkweg is sowieso vaak kut. Vind het ook een rotzaal. Ongezellig. Echt zo'n tent waar je gewoon houseparties moet hebben en niks anders.
Oh, ik ook wel hoor. En vergeet niet dat last.fm tot pakweg 2009 helemaal nog geen albumtags had. Dat er alleen albums van de laatste jaren tussen staan verbaast me wat dat betreft totaal niet - de stats werden simpelweg niet bijgehouden in eerdere jaren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verrassend album van TV and the Radio. Ik vind de oudere albums een stuk beter. Sowieso wel veel albums uit de laatste jaren. (En het Anna Calvi album herinnert mij dat ik haar nieuwe album moet luisteren).
Dat is Coastal Grooves van Blood Orange.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:14 schreef DO2 het volgende:
Ik wil weten welk album je in het vijfde rijtje helemaal links hebt staan, Grobbel. Ziet er intrigerend uit.
Zijn beste album imo. Met o.a. het geniale Unveilingquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens m'n last.fm stats zou dat A to Z Series moeten zijn van Ash. Die er blijkbaar twee keer in staat, aangezien een paar plekken daarboven ook al The A to Z Series te vinden is.
[..]
Nope. Wel de moeite dus?
Ja, dat onderschrijf ik bij deze. Er staat weer heel wat prachtig materiaal op, en zelfs de songs die niet mijn favoriet zijn, mogen blijven. Absoluut vier sterren album. Wat zijn jouw favoriete nummers? Ik ga voorlopig voor Looking At Her, Hosanna en Get Me Out Of Here (en aansluitend Scared). En beide singles New en Queenie Eye zijn ook geweldig. En.. oké nee ik kan wel blijven doorgaan.quote:
Die jij opnoemt, kan ik me wel in vinden. On My Way To Work vind ik ook wel iets hebben. Lekker nostalgisch, maar zo nu en dan een break à la Black Keys. Early Days is ook een prachtig nummer. Het is echt een hele goede plaat in ieder geval.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat onderschrijf ik bij deze. Er staat weer heel wat prachtig materiaal op, en zelfs de songs die niet mijn favoriet zijn, mogen blijven. Absoluut vier sterren album. Wat zijn jouw favoriete nummers? Ik ga voorlopig voor Looking At Her, Hosanna en Get Me Out Of Here (en aansluitend Scared). En beide singles New en Queenie Eye zijn ook geweldig. En.. oké nee ik kan wel blijven doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |