Dat zwarte vakje irriteert me mateloos.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
Omdat het kan. En als bewijs dat ik soms nog wel eens oudere pagina's doorlees, zelfs al zijn er weer 10 nieuwe voorbij gevolgen.
[ afbeelding ]
Imaad Wasifquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
Omdat het kan. En als bewijs dat ik soms nog wel eens oudere pagina's doorlees, zelfs al zijn er weer 10 nieuwe voorbij gevolgen.
[ afbeelding ]
Lekker, The Zombies. En The Kevin Costners, verrassend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens m'n last.fm stats zou dat A to Z Series moeten zijn van Ash. Die er blijkbaar twee keer in staat, aangezien een paar plekken daarboven ook al The A to Z Series te vinden is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zwarte vakje irriteert me mateloos.
Nope. Wel de moeite dus?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Imaad Wasif
Heb je Stange Hexes al beluisterd?
Verrassend album van TV and the Radio. Ik vind de oudere albums een stuk beter. Sowieso wel veel albums uit de laatste jaren. (En het Anna Calvi album herinnert mij dat ik haar nieuwe album moet luisteren).quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
Vierde rij uiterst rechts lijkt me ook een parel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:14 schreef DO2 het volgende:
Ik wil weten welk album je in het vijfde rijtje helemaal links hebt staan, Grobbel. Ziet er intrigerend uit.
... prachtig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef DO2 het volgende:
Da's Bakesale van Sebadoh. Mooie hoes, hoor:
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij was jij ook al zo lyrisch over de art van Good Kid, M.A.A.D. City.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:50 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar je hebt lelijk en lelijk, he. Sterke compositie. Prachtig contrast. Haarscherp.
De lelijkheid spat er in al haar perfectie vanaf. Ondraaglijk mooi. Of voortreffelijk lelijk.
Soms heb je van die foto's die per ongeluk zeer geslaagd zijn. Dit is er zo eentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Dank!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Blood+Orange/Coastal+Grooves
Ik had 'm net met mijn recherchekunsten gevondenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Blood+Orange/Coastal+Grooves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |