Ik hoor wel een beetje Joni Mitchell. Eerste nummer is erg mooiquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik drop deze nog maar eens. Prachtige songs met een ongelooflijk mooi stemgebruik. Ik heb hoge verwachtingen van haar debuut.
Je hebt natuurlijk gradaties. Zit nu het vorige album van Wilson weer te luisteren. Die was al goed, maar valt nu nog beter. Desert Ravenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef Norrage het volgende:
Doet mij niet heel veel om eerlijk te zijn.
Jonathan Wilson daarentegen![]()
Maar op dat album zat pas écht veel filler. Ook in de nummers zelf, die waren te langquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gradaties. Zit nu het vorige album van Wilson weer te luisteren. Die was al goed, maar valt nu nog beter. Desert Raven
Pavement!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Wiehooeee, een regenachtige herfstzondag.
Zie ik daar nou Late of the Pier? Vooral de twee eerste nummers daarop samen zijn zo gaafquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne. Voor mijn gevoel meer nieuwe albums dan je zou verwachten; er staat vrijwel niets in van voor de jaren '90 terwijl ik dat toch zeer regelmatig luister.
Die heeft ook wel die herfstvibe inderdaad. Bij mij worden dan echter direct de jazzplaten uit de kast getrokken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef neohu het volgende:
Dit blijft ook wel een ultiem herstnummer
Ook nog eens een Bill dagquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef DO2 het volgende:
Deze dag leent zich natuurlijk ook uitstekend voor Bill:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef DO2 het volgende:
Deze dag leent zich natuurlijk ook uitstekend voor Bill:
Een van mijn lievelingsnummersquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef neohu het volgende:
Dit blijft ook wel een ultiem herstnummer
Donkere muziek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef ranja het volgende:
Met dit weer kom ik meer in de stemming voor wat donkere muziek
Love to love is wel cheesy. Future Vision is wel geniaal. Die piano-solo met die gitaar-break erachteraan is fenomenaal. Maar het nummer heeft verder niet echt een body, dat geef ik toe. Maar het is dan ook (iets) korter dan de rest van het album. Dus dat is prima. Als ik nu luister is het vooral Moses Pain dat ik een Pain vind, dat is samen met de afsluiter het slechtste nummer. Moses Pain is gewoon zo'n cheesy Jackson Browne nummer.quote:
Dat zwarte vakje irriteert me mateloos.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
Omdat het kan. En als bewijs dat ik soms nog wel eens oudere pagina's doorlees, zelfs al zijn er weer 10 nieuwe voorbij gevolgen.
[ afbeelding ]
Imaad Wasifquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
Omdat het kan. En als bewijs dat ik soms nog wel eens oudere pagina's doorlees, zelfs al zijn er weer 10 nieuwe voorbij gevolgen.
[ afbeelding ]
Lekker, The Zombies. En The Kevin Costners, verrassend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens m'n last.fm stats zou dat A to Z Series moeten zijn van Ash. Die er blijkbaar twee keer in staat, aangezien een paar plekken daarboven ook al The A to Z Series te vinden is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zwarte vakje irriteert me mateloos.
Nope. Wel de moeite dus?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Imaad Wasif
Heb je Stange Hexes al beluisterd?
Verrassend album van TV and the Radio. Ik vind de oudere albums een stuk beter. Sowieso wel veel albums uit de laatste jaren. (En het Anna Calvi album herinnert mij dat ik haar nieuwe album moet luisteren).quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
Vierde rij uiterst rechts lijkt me ook een parel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:14 schreef DO2 het volgende:
Ik wil weten welk album je in het vijfde rijtje helemaal links hebt staan, Grobbel. Ziet er intrigerend uit.
... prachtig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef DO2 het volgende:
Da's Bakesale van Sebadoh. Mooie hoes, hoor:
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij was jij ook al zo lyrisch over de art van Good Kid, M.A.A.D. City.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:50 schreef DO2 het volgende:
Ja, maar je hebt lelijk en lelijk, he. Sterke compositie. Prachtig contrast. Haarscherp.
De lelijkheid spat er in al haar perfectie vanaf. Ondraaglijk mooi. Of voortreffelijk lelijk.
Soms heb je van die foto's die per ongeluk zeer geslaagd zijn. Dit is er zo eentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Dank!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Blood+Orange/Coastal+Grooves
Ik had 'm net met mijn recherchekunsten gevondenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Blood+Orange/Coastal+Grooves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |