Ik hoor wel een beetje Joni Mitchell. Eerste nummer is erg mooiquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik drop deze nog maar eens. Prachtige songs met een ongelooflijk mooi stemgebruik. Ik heb hoge verwachtingen van haar debuut.
Je hebt natuurlijk gradaties. Zit nu het vorige album van Wilson weer te luisteren. Die was al goed, maar valt nu nog beter. Desert Ravenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef Norrage het volgende:
Doet mij niet heel veel om eerlijk te zijn.
Jonathan Wilson daarentegen![]()
Maar op dat album zat pas écht veel filler. Ook in de nummers zelf, die waren te langquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gradaties. Zit nu het vorige album van Wilson weer te luisteren. Die was al goed, maar valt nu nog beter. Desert Raven
Pavement!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Wiehooeee, een regenachtige herfstzondag.
Zie ik daar nou Late of the Pier? Vooral de twee eerste nummers daarop samen zijn zo gaafquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne. Voor mijn gevoel meer nieuwe albums dan je zou verwachten; er staat vrijwel niets in van voor de jaren '90 terwijl ik dat toch zeer regelmatig luister.
Die heeft ook wel die herfstvibe inderdaad. Bij mij worden dan echter direct de jazzplaten uit de kast getrokken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef neohu het volgende:
Dit blijft ook wel een ultiem herstnummer
Ook nog eens een Bill dagquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef DO2 het volgende:
Deze dag leent zich natuurlijk ook uitstekend voor Bill:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:49 schreef DO2 het volgende:
Deze dag leent zich natuurlijk ook uitstekend voor Bill:
Een van mijn lievelingsnummersquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:39 schreef neohu het volgende:
Dit blijft ook wel een ultiem herstnummer
Donkere muziek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef ranja het volgende:
Met dit weer kom ik meer in de stemming voor wat donkere muziek
Love to love is wel cheesy. Future Vision is wel geniaal. Die piano-solo met die gitaar-break erachteraan is fenomenaal. Maar het nummer heeft verder niet echt een body, dat geef ik toe. Maar het is dan ook (iets) korter dan de rest van het album. Dus dat is prima. Als ik nu luister is het vooral Moses Pain dat ik een Pain vind, dat is samen met de afsluiter het slechtste nummer. Moses Pain is gewoon zo'n cheesy Jackson Browne nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |