Die zus? Die heeft voor een kort kapsel nog wel een geslaagd en enigszins vrouwelijk kapsel. Die vrouw heeft gewoon een mannenkapselquote:
Ja die andere heeft een bloempotkapsel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Die zus? Die heeft voor een kort kapsel nog wel een geslaagd en enigszins vrouwelijk kapsel. Die vrouw heeft gewoon een mannenkapsel
Om de hitsige Oostenrijkers op afstand te houden, een soort moderne hoofddoek eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Die zus? Die heeft voor een kort kapsel nog wel een geslaagd en enigszins vrouwelijk kapsel. Die vrouw heeft gewoon een mannenkapsel
Ze kunnen allebei niet tippelen aan Karinaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die andere heeft een bloempotkapsel.
Ze hebben in ieder geval geen luipaard badjas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die andere heeft een bloempotkapsel.
Hoi Robertoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei niet tippelen aan Karina
Ik pink een traantje weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben trouwens trots op jullie
truequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei niet tippelen aan Karina
Dat weet je niet he? Misschien ligt die nog in een van die dozen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval geen luipaard badjas.
Das hippe shizzle, je weet toch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gaar petje heeft die zoon steeds op
Darwin wil ook wat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
dat kan je beter afdekken met een plaat multiplex ofzo.. er kan nu nog een kind invallen
Rustig Karina..... eerst ff de spanning opbouwen..... des te harder is de Klapquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
En allemaal kijken en klappenWanneer gaat er iets mis?
Zo niet, dan ben ik het iigquote:
Volgens mij gaat het allemaal gewoon goed. Hooguit slaat iemand met een hamer op zijn duim.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Rustig Karina..... eerst ff de spanning opbouwen..... des te harder is de Klap
kweenie, vind ze erg naief...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het allemaal gewoon goed. Hooguit slaat iemand met een hamer op zijn duim.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooie belettering op de bus, mag ze trots op zijn
Glimmende laarzen dragen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
ben benieuwd of ze egt gaan integreren
Nee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
ben benieuwd of ze egt gaan integreren
Volgens mij wil dat niet met een overhemd.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hehe eindelijk een medisch probleem
Die panterbadjas hoef je niet te strijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:40 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat niet met een overhemd.
Of een panterbadjas.
met je pet achterstevorenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Gewoon faken dat je door je rug bent gegaan en verder lekker chillen
quote:
Die wilde vast rustquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom stopte de vorige eigenaar? Heb ik gemist
Of hij was gewoon binnen, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
zo oud was ie nog niet
misschien was ie de gasten zat ofzo
Dan moet je in de zomer sluiten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben het allemaal over "de vrijheid" die ze kennelijk hebben met een pension.
Volgens mij heb je niet alleen geen vrijheid meer, maar ook amper privacy met een pension.
iedereeen weet dat...behalve zijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben het allemaal over "de vrijheid" die ze kennelijk hebben met een pension.
Volgens mij heb je niet alleen geen vrijheid meer, maar ook amper privacy met een pension.
Dat is de hele basis van dit programma. Als dit programma van succesverhalen aan elkaar zou hangen kijkt er geen hond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we erg eigenlijkMaar hopen dat er iets fout gaat.
*tquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:48 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat is de hele basis van dit programma. Als dit programma van succesverhalen aan elkaar zou hangen kijkt er geen hond.
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:48 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat is de hele basis van dit programma. Als dit programma van succesverhalen aan elkaar zou hangen kijkt er geen hond.
Denken ze hé! Weet ze niet zeker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
idd, ik geloof er geen reet van
Idd... als je niet weet dat je financiele problemen heb, dan heb je ze ook nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:50 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Denken ze hé! Weet ze niet zeker.
Die was fantastisch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:51 schreef themole het volgende:
Ze moeten wat meer gaan voor de mensen met een slecht businessmodel. Zoals die kerel met die op maat afgestelde dure fietsen in zo'n gehucht in Noorwegen.
en 250 euro betalenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die gast wil niet komen omdat ie dan weer moet klussen
Standaard ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die gast wil niet komen omdat ie dan weer moet klussen
Was toch Zweden? Ergens noord-midquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:51 schreef themole het volgende:
Ze moeten wat meer gaan voor de mensen met een slecht businessmodel. Zoals die kerel met die op maat afgestelde dure fietsen in zo'n gehucht in Noorwegen.
Wilde net zeggen. In plaats van zoontje schuldgevoel aanpraten.quote:
Bezuinigingen op de PO.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze worden gewoon te kort gevolgd door de cameraploeg
Zou ook goed Zweden kunnen zijn geweest. Ik heb me toen heerlijk vermaakt met die aflevering.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Was toch Zweden? Ergens noord-mid
Hotfoodtookoltttquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Heej ze deed een ROb Geusje, not normally!
Bedankt voor deze vervuiling van mijn netvliesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
Ze hebben het gewoon gedaan.
Daarom ook twee kinderen.
Anders ik wel, maar die gast redde het wel. Het repareren leverde wel degelijk geld op, de verkoop alleen niet, maar één van de vele historische afleveringen idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Zou ook goed Zweden kunnen zijn geweest. Ik heb me toen heerlijk vermaakt met die aflevering.
Dit zit ook bij DWHN.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:58 schreef Ronaldsen het volgende:
En straks nog evenblij met, ook leuk
quote:Pierre en Monique en een poot van Quinn
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Die "hoe gaat het nu met" op ikvertrek.nl
[..]_!!!
quote:Hoe gaat het nu met Pierre en Monique?
Uitzending 12 oktober 2013
Vandaag, de dag van onze uitzending, is het precies een jaar na onze verhuizing naar Karinthië. Het afgelopen jaar is een druk en bewogen jaar geweest. De eerste maanden waren behoorlijk hectisch, het klussen en dan de hartaanval van mijn vader hier in Karinthië. Hij heeft dan ook in Klagenfurt in het ziekenhuis gelegen.
Je wordt je er wel van bewust dat in Nederland alles om de hoek was, hier moesten we gewoon een uur rijden om naar hem toe te gaan. Uiteindelijk is hij teruggegaan naar Nederland en heeft hij daar een bypass operatie gehad. Ik (Monique) ben na zijn operatie nog eenmaal heen en weer gevlogen.
En dan is het ineens december en staan de eerste skiërs voor de deur. We hebben een mooi en goed winter/zomerseizoen gehad, met vele verschillende gasten en nationaliteiten. Onze talenkennis werd behoorlijk op de proef gesteld. Ik vind het ook elke keer weer bijzonder om met zoveel verschillende mensen kennis te mogen maken en leuke gesprekken te voeren.
In september waren de meeste gasten verdwenen en zijn we weer aan het klussen geslagen in het Gästehaus en het Ferienhaus. De boekingen voor de winter lopen al weer aardig en zelfs voor volgend jaar zomer komen er al aanvragen. De eerste schaatsers voor de alternatieve Stedentocht op de Weissensee hebben ook al geboekt.
We zijn nu een jaar verder en hebben er nog geen moment spijt van gehad, al is het niet altijd even makkelijk, zeker niet als je kinderen nog in Nederland zitten. We proberen dan ook elkaar regelmatig te zien. Wij vliegen dan voor een weekend naar Nederland of de kinderen komen naar ons. Inmiddels ben ik nog wat extra lessen Duits aan het volgen, en hopelijk volgend jaar dit uit te bereiden met Italiaans.
Kleine gezinsuitbreiding hebben we ook, sinds enkele weken hebben we een hond. Een sheltie genaamd Quinn. Onze droom om mensen een fijne vakantie te geven zodat ze weer met volle energie aan het werk kunnen, zelfstandig bezig te zijn, en ook nog een beetje genieten van het leven hier in Karinthië is naar ons idee al aardig gelukt. We gaan ons opmaken voor het tweede jaar en hopen jullie dan misschien te zien bij Gästehaus Pernull.
Pierre en Monique en een poot van Quinn
Ik deed dat vroeger ook altijd 'Hoefjes van [naam pony]'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Die "hoe gaat het nu met" op ikvertrek.nl
[..]_!!!
Vroeger was toen je 12 was mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook altijd 'Hoefjes van [naam pony]'
Uiteraard.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:04 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Vroeger was toen je 12 was mag ik hopen?
In Amsterdam hebben we geen koepgevangenisquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Een moskeeDat was de gevangenis volgens mij.
Ik zag het later inderdaad, ik dacht even dat het Haarlem was, vandaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben we geen koepgevangenis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_Lutherse_Kerk
Zie het netquote:
quote:Vijftigers Renske en Pieter van der Vlis vertrekken in 2006 samen met hun pleegzoon Gabriel (11) naar de Franse Dordogne om er een motorcamping over te nemen. De camping is zwaar verwaarloosd en Renske en Pieter moeten dan ook hard werken om alles op te knappen. Maar al dit gezwoeg werpt zijn vruchten af, het lukt Renske en Pieter om van de camping weer een succes te maken. Zes jaar later gaan we terug naar de Dordogne, en dan blijkt er een hoop veranderd te zijn. De zaken gaan nog steeds goed maar Renske runt de camping nu wel in haar eentje...
In hetzelfde jaar verlaat ook de familie Germiani Nederland om in een klein Noors dorpje te gaan wonen. Mohammed Germiani (35) vluchtte uit Irak en bouwde in Nederland een bestaan op. Hier leerde hij hoe hij kaas moest maken. In Noorwegen is vraag naar mensen die dit kunnen en dus besluit hij samen met zijn vrouw Lida (37) en kinderen Tara (8) en Yaro (4) te vertrekken. Door samen te werken met een investeerder lukt het ze om een kaasmakerij op te zetten die zelfs prijswinnende kazen levert. Het gezin vindt zijn draai en de emigratie lijkt een succes. Totdat blijkt dat Mohammed en Lida slachtoffer zijn geworden van hun eigen goedgelovigheid... Ze worden opgelicht en zijn alles kwijt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:57 schreef Joenes het volgende:
Het gezin vindt zijn draai en de emigratie lijkt een succes. Totdat blijkt dat Mohammed en Lida slachtoffer zijn geworden van hun eigen goedgelovigheid... Ze worden opgelicht en zijn alles kwijt.
Opgelicht in Noorwegen..quote:Het gezin vindt zijn draai en de emigratie lijkt een succes. Totdat blijkt dat Mohammed en Lida slachtoffer zijn geworden van hun eigen goedgelovigheid... Ze worden opgelicht en zijn alles kwijt.
zulks een aanstellers. Ik vond het toffe mensen, maar dit is beneden hun stand. Mosterd na de maaltijd ook.quote:
Nee hoor. Was behoorlijk zuur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die uitzending had nog wel de meest positieve reacties in tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef Blue-eyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En ik wilde nog wel iets roepen in de trant van "weer iemand die er vandoor is gegaan met iemand anders?"..
Dat valt gelijk opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
Knap zoals hij ook deze taal weer spreekt.
Vind het echt sneu voor deze mensen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
Knap zoals hij ook deze taal weer spreekt.
Maar wel fantastisch zoals ze er ook nu weer bovenop gekomen zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het echt sneu voor deze mensen.
Doe je zo je best, zijn er altijd weer aasgieren die alles van je afpakken
Ja, zijn harde werkers!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel fantastisch zoals ze er ook nu weer bovenop gekomen zijn.
Ja, gelukkig wel. Blij voor ze.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel fantastisch zoals ze er ook nu weer bovenop gekomen zijn.
Met groene harige plekjes... yummmquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Ik krijg enorm zin in kaas. Eens even in de koelkast kijken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met groene harige plekjes... yummm
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Ik krijg enorm zin in kaas. Eens even in de koelkast kijken.
Ik drink niet, dus ik doe wel een kopje thee. Heb hier alleen mosterdkaas en jong belegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.
Wijntje erbij?
Ik heb ook nog een mooi stukje gerijpte kopkaas voor je...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.
Wijntje erbij?
Het is ze gegund.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Fingon het volgende:
Kaas importeren is volgens mij extreem duur in noorwegen, dus verbaast me niets dat het goed loopt.
Ga je wassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mooi stukje gerijpte kopkaas voor je...
Ja in heel Europa is de Goudse kaas ook altijd stik duur, en vaak nog nep ook (ook al mag dat niet van de EU).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Fingon het volgende:
Kaas importeren is volgens mij extreem duur in noorwegen, dus verbaast me niets dat het goed loopt.
Serieus? Nep?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja in heel Europa is de Goudse kaas ook altijd stik duur, en vaak nog nep ook (ook al mag dat niet van de EU).
Ja, Budapest was het heel erg. Wel eens wat plakjes gekocht maar van belabberde kwaliteit en smaak. En de gaten zowaar nog groter dan hier. Was trouwens in Portugal en Spanje niet anders.quote:
En ze had ook geen idee. Vreselijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Best hard, je partner zo achterlaten.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien wel op verzoek. Want het is geen standaard TROS deuntje.
Ja, is zeker mooi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:48 schreef alors het volgende:
Wel een leuke camping, mooi onder de bomen, niet van die keurige grasveldjes.
Ik heb mijn charisma. Daar kan geen ijzer tegenop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je daarmee goed ligt bij de Franse vrouwkes is dat een lichte compromis...
En misschien zag-ie geen uitweg meer nu hij er zo diep inzat. Shocking hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij z'n droom nagejaagd heeft en dat het toen toch niet bleek te zijn wat hij ervan hoopte, en dan heb je ineens geen droom meer om na te jagen...
Ik heb zelf een zelfmoord meegemaakt van dichtbij, en ik denk dat zelfmoord een beslissing is waar je zeer veel moed voor hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:15 schreef JaneDoe het volgende:
zag hier een paar keer voorbij komen dat mensen t egoďstisch vonden en pieter een lul vonden omdat hij zelfmoord heeft gepleegd en ook nog eens zonder verklaring achter te laten...ik zeg altijd mensen die suďcidaal zijn zijn geestesziek en niet in staat rationeel te denken, kun je zo iemand dan kwalijk nemen dat hij het dan doet? ik vind van niet
vond t wel heel sneu voor haar maar ze lijkt zich nu prima te redden, sterke vrouw
Ik vond het deze keer om de een of andere reden juist niet zo erg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef waxmask het volgende:
Wel saai als alles goed gaat, leuk voor de mensen, maar wij willen wat te lachen en zeiken hebben...
Vind je? Meestal gebeurt zoiets in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zelf een zelfmoord meegemaakt van dichtbij, en ik denk dat zelfmoord een beslissing is waar je zeer veel moed voor hebben.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
Vanavond weer een uitzending. Is dit een herhaling?
Het is een nieuwe aflevering. Zag het net op de Facebook pagina van Ik Vertrek. Is op het laatste moment besloten om een nieuwe aflevering uit te zenden, maar toen waren alle tvgidsen etc al gedrukt.quote:
Oké. Programmeer ik het toch maar even.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Reismeis het volgende:
Het is een nieuwe aflevering. Zag het net op de Facebook pagina van Ik Vertrek. Is op het laatste moment besloten om een nieuwe aflevering uit te zenden, maar toen waren alle tvgidsen etc al gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |