quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:28 schreef Faazz het volgende:
Damn.. Net de laatste aflevering gezien. Ben begin dit jaar begonnen met seizoen één en heb met vlagen een aantal afleveringen achter elkaar zitten kijken tot het laatste seizoen was aangebroken.Gus Fring, wat een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast een hele mooie setting. De uitgestrekte woestijn is echt een lust voor het oog. Echt jammer dat het nu klaar is met BB. Echt een geniale serie waar goed is na gedacht over het verhaal, zonder rare plot-twists of onlogische stappen. Nu op zoek naar een waardige vervanging!![]()
Ik dacht eerst dat ik naar een parodie zat te kijken. "Damn, ze hebben er wel veel werk van gemaakt" dacht ik nog. Maar het is dus echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef JK het volgende:
Was deze al langsgeweest? De Spaans-talige versie van Breaking Bad; Metastatis
Doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef warp995 het volgende:
Zat eventueel mischien te denken aan Dexter
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:28 schreef Faazz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd: Gus Fring
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Heb ik laatst ook gedaan. Heel tof. Ongelofelijk hoeveel ik was vergetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef warp995 het volgende:
Zit te denken om deze serie opnieuw te gaan bekijken
Ik deze scene niet eens ontheiligd zien worden. Seriouslyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef Meneerik2 het volgende:
http://tv.yahoo.com/blogs(...)neral-225855521.html
En ben wel benieuwd hoe Walter Blanco dit gaat neerzetten:
De wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef warp995 het volgende:
Zit te denken om deze serie opnieuw te gaan bekijken maar dan op dvd, (voor de nl ondertiteling, en het fysieke gevoel dat ik de serie gewoon 'heb') Meer mensen die dit gedaan hebben?
Voor de rest weet ik ook zo 1 2 3 geen andere serie, The Wire heb ik al gezien, Game of Thrones vind ik niks.The Subroanes lijkt me niet heel erg tof omdat ik daarvan het einde een keer in een spoiler heb gezien. Iemand nog een andere serie die aan gelijk niveau of aan het vermaak van BB kan toppen?
Zat eventueel mischien te denken aan Dexter, Persons of interest. House of Cards of The Walking Dead
Generation Kill, The Sopranos, House of Cards. Mad Men.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef warp995 het volgende:
Zit te denken om deze serie opnieuw te gaan bekijken maar dan op dvd, (voor de nl ondertiteling, en het fysieke gevoel dat ik de serie gewoon 'heb') Meer mensen die dit gedaan hebben?
Voor de rest weet ik ook zo 1 2 3 geen andere serie, The Wire heb ik al gezien, Game of Thrones vind ik niks.The Subroanes lijkt me niet heel erg tof omdat ik daarvan het einde een keer in een spoiler heb gezien. Iemand nog een andere serie die aan gelijk niveau of aan het vermaak van BB kan toppen?
Zat eventueel mischien te denken aan Dexter, Persons of interest. House of Cards of The Walking Dead
Dat dus, en Deadwood natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De wat?Kijk nu maar gewoon the Sopranos..
Deadwood ben ik afgehaakt na 3 seizoenen. Vond het op een of andere manier niet "leuk" genoegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:26 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat dus, en Deadwood natuurlijk.
Deadwood heeft maar drie seizoenen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Deadwood ben ik afgehaakt na 3 seizoenen. Vond het op een of andere manier niet "leuk" genoeg
Dan heb ik de serie net niet afgekeken. Was hem gewoon niet voor mij danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deadwood heeft maar drie seizoenen.
Ja, het is echt een serie die hier perfect geschikt voor is. Opeens gaan je ook veel meer details opvallenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef warp995 het volgende:
Sopranos is nog steeds geweldig om te kijken, ook al heb je het einde in een spoiler gezien. Want eigenlijk heb je dan nog helemaal niks gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef warp995 het volgende:
The Subroanes lijkt me niet heel erg tof omdat ik daarvan het einde een keer in een spoiler heb gezien. Iemand nog een andere serie die aan gelijk niveau of aan het vermaak van BB kan toppen?
Cool! Maar nog niet compleet tot het eind zo te zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Faazz het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
https://mapsengine.google(...)C0vI8rE.klaYAI0dNRuY
ja dat ja, heb het einde al een keer in spoiler gezien dus heb gezin om een jaar naar die climax toe te kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De wat?Kijk nu maar gewoon the Sopranos..
Want het verhaal wordt emotioneel of tergend slecht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Sopranos is nog steeds geweldig om te kijken, ook al heb je het einde in een spoiler gezien. Want eigenlijk heb je dan nog helemaal niks gezien.
Dexter is tof, maar na seizoen 4 ga je een beetje huilen.
Het is geen slappe comedy ofzo wat alleen naar een einde toe werktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:54 schreef warp995 het volgende:
[..]
ja dat ja, heb het einde al een keer in spoiler gezien dus heb gezin om een jaar naar die climax toe te kijken
+ dat sommige mensen blijkbaar het einde van The Sopranos niet snappen. Dus misschien heb je een verkeerde spoiler gelezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is geen slappe comedy ofzo wat alleen naar een einde toe werkt
Oke, ik zal het wel een kans gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is geen slappe comedy ofzo wat alleen naar een einde toe werkt
Gaafquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Faazz het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
https://mapsengine.google(...)C0vI8rE.klaYAI0dNRuY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste. Of ja, het is ook deels huilen van het lachen daarom.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef warp995 het volgende:
[..]
Want het verhaal wordt emotioneel of tergend slecht?
Hmm. Is ie dan nog steeds aan te raden? Of weet je nog een andere toffe serie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Het laatste. Of ja, het is ook deels huilen van het lachen daarom.
Ik zou 'm nog zeker aanraden! Gewoon bij het begin beginnen en je merkt vanzelf wel wanneer het te gortig wordt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:57 schreef warp995 het volgende:
[..]
Hmm. Is ie dan nog steeds aan te raden? Of weet je nog een andere toffe serie?
Laat ik dat maar eens gaan doen dan, thanksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog zeker aanraden! Gewoon bij het begin beginnen en je merkt vanzelf wel wanneer het te gortig wordt.
Laatste seizoen wat de moeite enigszins waard was. Enjoyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef Faazz het volgende:
Dexter seizoen 3 voor de fun mee pakken. Daarna is het wel klaar met de pret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wellicht komt het door de hoge rating op imdb en een vriend die de serie de hemel in prees dat ik er te veel van ben gaan verwachten
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef ukga het volgende:
ben ik de enige of vinden mee rmensen BB overrated?
ik vond er veel te lange scdenes/dialogen in zitten dat het heel vaak saai werd.
als ik terug kijk op de serie heb ik het idee dat ik drie dingen gezien hebJoh je zou het bijna niet verwachten van een serie waarin crystal meth wordt gemaakt dat ze moeten koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wellicht komt het door de hoge rating op imdb en een vriend die de serie de hemel in prees dat ik er te veel van ben gaan verwachtenLand of the free. Home of the brave.
ik vond er veel te lange scdenes/dialogen in zitten dat het heel vaak saai werd.
als ik terug kijk op de serie heb ik het idee dat ik drie dingen gezien hebJe vergeet het belangrijkste culinaire evenement van de hele serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wellicht komt het door de hoge rating op imdb en een vriend die de serie de hemel in prees dat ik er te veel van ben gaan verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overrated wellicht, maar niet om die redenen. Als je een spektakel-serie zoekt moet je ook niet naar breaking bad kijken. Behalve het laatste seizoen dan, dat was wel even een stap in de andere richting.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef ukga het volgende:
Hoge rating op imdb is dan ook waardeloos. Kijk alleen al wat voor drama er tussen de top 250 van de films zitten.quote:wellicht komt het door de hoge rating op imdb en een vriend die de serie de hemel in prees dat ik er te veel van ben gaan verwachten
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef ukga het volgende:
in 1 maand alle afleveringen gekeken. zojuist de laatste aflevering gekeken.Hank onderzocht Gus op eigen houtje en Walt deed daar weinig tegen. Walt moest Hank beschermen omdat Hank familie was en hij belde daardoor als anonieme tip via Saul naar Hank. Omdat Skyler al het geld had gegeven aan Ted kon Walt en zijn gezin niet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik terug kijk op de serie heb ik het idee dat ik drie dingen gezien hebIk moet zeggen dat ik het wel deels met je eens ben. Die hele hosanna van "beste serie ooit" begrijp ik ook niet. Het is zeker een geweldige serie, en ook eente die het herbekijken meer dan waard is. Maar het is imho geen Soprano's of the Wire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wellicht komt het door de hoge rating op imdb en een vriend die de serie de hemel in prees dat ik er te veel van ben gaan verwachten
in 1 maand alle afleveringen gekeken. zojuist de laatste aflevering gekeken.Poefff... ik dacht van 't weekend, ik hoor hier iedereen over, laat ik toch maar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff alle seizoenen achter elkaar door gekeken vanaf t weekend met thuisbezorgd.nl en shit + beetje geslapen, volle asbak, seizoen 5 vannacht ook afgekeken, nu net laatste aflevering, dus ik ga nu nog ff paar uur slapen.. laterz![]()
Maar godverdomme, bazenseriePerfect
Dit helemaal!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:21 schreef Arcee het volgende:
Hoogtepunt vond ik de garagescène in seizoen 5. De confrontatie tussen Walt en Hank. Die kop van Hank, magistraal. Zinderende scène.
[ afbeelding ]
Ja en jij kon lekker doorkijken, maar de mensen die de serie gewoon volgden moesten na die episode dus 11 maanden wachtenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dit helemaal!
Maar helemaal nog daarvoor, dat Hank zat te schijten, dat boek pakte met dat stukje 'voor mijn andere favoriete W.W. ' en er toen pas een lampje bij hem ging branden, die kop van Hank.... damn... wat een moment..
Dat is zwaar klote..... dan had ik dat wachten op een nieuwe ep, erger gevoeld dan Hank zich voelde op de plee. Wachten .. zo lang op BB, dan was mijn wereld ook compleet ingestort.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja en jij kon lekker doorkijken, maar de mensen die de serie gewoon volgden moesten na die episode dus 11 maanden wachten
Dit dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel deels met je eens ben. Die hele hosanna van "beste serie ooit" begrijp ik ook niet. Het is zeker een geweldige serie, en ook eente die het herbekijken meer dan waard is. Maar het is imho geen Soprano's of the Wire.
Blijf weg uit dit topic is mijn eerste tip; kijken die serie!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben 2 weken geleden begonnen, nu bij begin S3. Erg sterke serie inderdaad. Goed acteerwerk, solide verhaallijn en mooi ontwikkelende karakters. Ben benieuwd hoe uiteindelijk Hank zich gaat gedragen wanneer hij, en ongetwijfeld gaat dat gebeuren, erachter komt wat Walter allemaal doet/heeft gedaan. Bovendien, hoe zal Walter op hem reageren vervolgens..
Nu dat Skyler er min of meer van weet is de spanning wel iets gedaald qua geheimhouding, dus ben benieuwd hoe die spanning weer opgebouwd gaat worden
de halve cast van scarface zat er in. Die onderste was de handlanger van sosa. Manny ribera / steven bauer kwam ook langs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:18 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, ik zat tijdens de hele serie al te denken waar ken ik Hector vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef ukga het volgende:
[..]
de halve cast van scarface zat er in. Die onderste was de handlanger van sosa. Manny ribera / steven bauer kwam ook langs.
Bazen acteurs
Dat sowieso, heb ook niet verder gekeken hier.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Blijf weg uit dit topic is mijn eerste tip; kijken die serie!
je doet je naam geen eer aan :pquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zat tijdens de hele serie al te denken waar ken ik Hector van
Ik weet man, maar bij die zwembadscene had ik het niet metéén door, ik dacht waar ken ik die Eladio Vuente van...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef ukga het volgende:
[..]
de halve cast van scarface zat er in. Die onderste was de handlanger van sosa. Manny ribera / steven bauer kwam ook langs.
Bazen acteurs
Je kunt beter maar hier wegblijven, alleen dit topic dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben 2 weken geleden begonnen, nu bij begin S3. Erg sterke serie inderdaad. Goed acteerwerk, solide verhaallijn en mooi ontwikkelende karakters. Ben benieuwd hoe uiteindelijk Hank zich gaat gedragen wanneer hij, en ongetwijfeld gaat dat gebeuren, erachter komt wat Walter allemaal doet/heeft gedaan. Bovendien, hoe zal Walter op hem reageren vervolgens..
Nu dat Skyler er min of meer van weet is de spanning wel iets gedaald qua geheimhouding, dus ben benieuwd hoe die spanning weer opgebouwd gaat worden
I will, ik kom na S5 weer terugquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Je kunt beter maar hier wegblijven, alleen dit topic dan.![]()
Want anders is er niks meer aan. Maarja eigen keus.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
I will, ik kom na S5 weer terug
inddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef ems. het volgende:
Bill Burr ( die linker ) is trouwens een prima comedian. Check em op youtube.
Staan ook hele sets op youtube van hem. Hoorde dat hij wel grappig is en ben voor de lol eens gaan kijken en heb die avond eigenlijk helemaal gevuld met zijn shitquote:
Wel grappig om het een keer zo te zienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef JK het volgende:
Was deze al langsgeweest? De Spaans-talige versie van Breaking Bad; Metastatis
Jammer dat die PayPal niet werkt, wou wel een paar dollar doneren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ik wist niet dat deze site echt bestond tot ik 'm voor de grap probeerde http://www.savewalterwhite.com/ .
Zulke dingen kan ik wel waarderen, ook met Prison Break Europeangoldfinch.net maar die is offline inmiddels.
Schijnt dat die optie wel echt gewerkt heeft en dat het geld naar de kanker stichting ging.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Jammer dat die PayPal niet werkt, wou wel een paar dollar doneren.Aangezien ik alle afleveringen heb gedownload gunde ik het ze wel.
quote:In real life, the site actually does exist, the only difference being that the "Donate" button links to the National Cancer Coalition's site. In August of 2013, AMC dropped the link to the National Cancer Coalition's site after they were named "America's Worst Charities" by Center for Investigative Reporting.
Alleen geen Bryan Cranston en Aaron Paul met hun uitmuntende acteerwerk. In seizoen 1 heb ik echt momenten gehad waarbij ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel grappig om het een keer zo te zien
Skyler ziet er wel wat beter uit trouwens
[ afbeelding ]
Tijdje geleden linkte hun 'Donate' knop nog door naar de kankerstichting in de VS.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Jammer dat die PayPal niet werkt, wou wel een paar dollar doneren.Aangezien ik alle afleveringen heb gedownload gunde ik het ze wel.
Deze werkt ook http://www.bettercallsaul.com/quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ik wist niet dat deze site echt bestond tot ik 'm voor de grap probeerde http://www.savewalterwhite.com/ .
Zulke dingen kan ik wel waarderen, ook met Prison Break Europeangoldfinch.net maar die is offline inmiddels.
in 1 maand alle afleveringen gekeken. zojuist de laatste aflevering gekeken.Ik ben er ook doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat onder je spoiler snap ik niet zo
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er ook doorheendat onder je spoiler snap ik niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:02 schreef ukga het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:02 schreef ukga het volgende:
[..]Alsof dat zo simpel ligt. Vergeet niet dat Walt in S04E01 Gus die neger z'n keel heeft zien doorsnijden. Wordt ook meerdere keren herhaald -> "alsof het niets was". Walt heeft prima door dat het of hij, of Gus is uiteindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie deze post en zie het tegelijkertijd op tvquote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Alsof dat zo simpel ligt. Vergeet niet dat Walt in S04E01 Gus die neger z'n keel heeft zien doorsnijden. Wordt ook meerdere keren herhaald -> "alsof het niets was". Walt heeft prima door dat het of hij, of Gus is uiteindelijk.
OZ?quote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef BoefB2 het volgende:
Kom op experts [ afbeelding ], geef nog iets wat ik in een paar dagen achter elkaar kan zien..
Wat is nog beter dan BB?
24, Prison Break, Lost ken ik allemaal wel.
The Sopranos ga ik ook zeker kijken, maar kom op geef wat tips..
Trouwens, deze is vét ja,
The Wire.quote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef BoefB2 het volgende:
Kom op experts [ afbeelding ], geef nog iets wat ik in een paar dagen achter elkaar kan zien..
Wat is nog beter dan BB?
24, Prison Break, Lost ken ik allemaal wel.
The Sopranos ga ik ook zeker kijken, maar kom op geef wat tips..
Trouwens, deze is vét ja,
Da's behoorlijk stom zelfs, Kaar.quote:Op zondag 3 november 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Ik zie deze post en zie het tegelijkertijd op tvBeetje stom trouwens dat ik kijk, ik 'ben' pas bij seizoen 2.
Nice!quote:
Van Oz? Schillinger was wel een baas (hele foute baas dat welquote:Op zondag 3 november 2013 09:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben nu weer een aantal losse episodes aan 't kijken, oh de nostalgie.
Jup, heb eigenlijk geen serie zoals deze meegemaakt tot dusver.quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Oz? Schillinger was wel een baas (hele foute baas dat wel).
Of een paar druppels wc-eend voor de kleurquote:
Dan is het niet meer eetbaarquote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Of een paar druppels wc-eend voor de kleur
The Walking Dead al gevolgd?quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef darktower het volgende:
Ik dacht na Breaking Bad in een heel diep gat te vallen, want ik had The Wire en West Wing en Sopranos etc allemaal al gezien.
Tot ik door twee mensen op Sons of Anarchy werd gewezen. Hoe kan ik die serie in vredesnaam gemist hebben? Gewoon briljant. Na 1 aflevering was ik al hooked.
Topserie inderdaad!quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef darktower het volgende:
Ik dacht na Breaking Bad in een heel diep gat te vallen, want ik had The Wire en West Wing en Sopranos etc allemaal al gezien.
Tot ik door twee mensen op Sons of Anarchy werd gewezen. Hoe kan ik die serie in vredesnaam gemist hebben? Gewoon briljant. Na 1 aflevering was ik al hooked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |